Welnee joh, kijk naar een willekeurig land waar de islam de wet is en zie hoe fantastisch volk het is...quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:23 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Wil je echt een wedstrijdje misdragingen gaan doen? Echt? Ik ga ChatGPT vragen om die lijsten samen te stellen als je wilt.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je bedoelt op Twitter?
Ga nu niet doen alsof daar normaal de redelijkheid en nuance te vinden is in de reacties en tweets.
Niet de religie, vooral de cultuur.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:24 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Je mist de discussie. Men ziet een causaal verband tussen religie en gruwelijkheden. Daar ging het om.
Leuk, gezellig.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:23 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Wil je echt een wedstrijdje misdragingen gaan doen? Echt? Ik ga ChatGPT vragen om die lijsten samen te stellen als je wilt.
Nee nee. Niet terugkrabbelen. Discussie ging om ras en misdaden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:23 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
In het westen zijn er veel bekende pedo's omdat het strafbaar is en ze er worden vervolgd. Op weer andere plekken maken ze er hun profeet van en vinden het doornormaal.
Tsja, goed voorbeeld ja
Die worden stuk voor stuk afgemaakt. Daar kun je de klok op gelijkzetten, zo handelt de Arabische terrorist.quote:
Waarom is steden en dorpen bouwen een provocatie? Probeer zulke claims eens te onderbouwen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker provoceren, de situatie alsmaar verergeren en dan eens in de zoveel tijd voordoen als het grote slachtoffer. Lekker hoor.
Ik zie mensen in dit topic duizenden dronestrikes wegzetten als "zakelijk gebeuren".quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie mensen die onder beelden van afgeslachte Isralirs zeggen “komt door Isral, geen medelijden mee”. Dat is niet begrip hebben voor de Palestijnse zaak, das gewoon terrorisme openlijk steunen.
Dat een beetje h.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In deze specifieke situatie staat hier niemand te juichen op FOK!, voor zover ik het zie. Maar dat Isral in het brede plaatje niet bepaald het onschuldige slachtoffer is snappen we toch allemaal wel?
Als het uitkomt wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We gaan Twitter toch niet als maatstaf nemen? Dat het daar gebeurt is al zwakzinnig genoeg en het verbaast niemand.
Vergeet niet dat ook het Christendom eeuwenlang dit soort shit veroorzaakt heeft.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:21 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Klopt, en die kunnen op heel wat kritiek rekenen, Palestijnse terroristen worden veelal de hand boven het hoofd gehouden of het bekende "ja maar Isral". Maar dit barbaars gedrag is ons toch niet vreemd? Is toch hetzelfde gedrag wat we al eeuwen lang zien vanuit de islam. Een normaal mens zou over de nek gaan van deze beelden, de mensen in Nederland/Europa met een Palestina vlaggetje op hun social media vinden het gerechtigheid en genieten ervan, ondersteunt door de linkse NSB.
Walgelijk.
Wat is het nu, ras of religie... Of ben jij er ook zo een die de islam veroordelen racisme noemt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:26 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Leuk, gezellig.
[..]
Nee nee. Niet terugkrabbelen. Discussie ging om ras en misdaden.
niet religie, niet cultuur, vooral onderdrukkingquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:25 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Niet de religie, vooral de cultuur.
Ja natuurlijk zijn het altijd de Palestijnen want zij zijn vrijwillig vertrokken uit hun grondgebieden. Isral is een terreurstaat en dat hebben zij keer op keer bewezen met hun doelbewuste disproportionele aanvallen op burgerlijke doelen waarbij bejaarden, vrouwen, kinderen en baby's in wiegen met de grond gelijk gemaakt zijn. We hoeven hier niet te discussiren over het feit dat Isralieten de bezetters zijn en Palestijnen decennia lang onderdrukken en hun woongebieden omgevormd hebben tot openlucht gevangenissen/kampen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:45 schreef Bensel het volgende:
[..]
Sorry, maar alles wat er gebeurt is met de palestijnen zit een verhaal aan vooraf waar ze zelf schuldig zijn. Elke bom die op gaza is gevallen is vooraf gegaan door 100 raketten op israel, en jij hebt het gore lef om nu de palestijnen, die nu met laf terreur op onschuldige burgers losgaat, te verdedigen? Palestijnen mogen zich verzetten tegen israel, maar verzet doe je politiek of evt met geweld op militaire/politieke doelen. Nooit op onschuldige burgers.
Zeker.quote:
Zowel ras als religie. Lees het terug als je het niet begrijpt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:27 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Wat is het nu, ras of religie... Of ben jij er ook zo een die de islam veroordelen racisme noemt.
Ah, omdat ik Isral geen warm hart toejuich ben ik natuurlijk een voorstander van alles wat Hamas doet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zeker.
Want het zal best dat palestijnen het moeilijk hebben, zeg ik het eufemistisch, belangrijker: ik ontken dat niet.
Maar dat opdissen als schaamlap waarom we nu dit soort mensonterende situaties zien.....
Ja vroeger....quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:26 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ook het Christendom eeuwenlang dit soort shit veroorzaakt heeft.
Gedaan en jij post inconsequentquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:28 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Zowel ras als religie. Lees het terug als je het niet begrijpt.
Grapjas.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:28 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja natuurlijk zijn het altijd de Palestijnen want zij zijn vrijwillig vertrokken uit hun grondgebieden. Isral is een terreurstaat en dat hebben zij keer op keer bewezen met hun doelbewuste disproportionele aanvallen op burgerlijke doelen waarbij bejaarden, vrouwen, kinderen en baby's in wiegen met de grond gelijk gemaakt zijn. We hoeven hier niet te discussiren over het feit dat Isralieten de bezetters zijn en Palestijnen decennia lang onderdrukken en hun woongebieden omgevormd hebben tot openlucht gevangenissen/kampen.
Het zou een stukje menselijkheid moeten zijn om de barbaarse praktijken van Isral eens een keer te veroordelen maar dat klein stukje menselijkheid missen jullie zelfs.
Het is natuurlijk niets nieuws dat Europeanen een dubbel moraal hanteren als het gaat om alles waar zij een afkeer van hebben.
Ons taak is dan ook om jullie daarop te wijzen en te corrigeren.
De situatie in Palestina is niets anders dan een gevolg van Isralitische terreur.
Probeer eens je linkse bril af te zetten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker provoceren, de situatie alsmaar verergeren en dan eens in de zoveel tijd voordoen als het grote slachtoffer. Lekker hoor.
Zie hier een voorbeeld van een in het Westen wonende anti-Westerse moslim die Palestijnen openlijk steunt maar het vertikt om terug te verhuizen naar de door hem zo opgehemelde landen die niet Westers zijn, zoals gevraagd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:28 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja natuurlijk zijn het altijd de Palestijnen want zij zijn vrijwillig vertrokken uit hun grondgebieden. Isral is een terreurstaat en dat hebben zij keer op keer bewezen met hun doelbewuste disproportionele aanvallen op burgerlijke doelen waarbij bejaarden, vrouwen, kinderen en baby's in wiegen met de grond gelijk gemaakt zijn. We hoeven hier niet te discussiren over het feit dat Isralieten de bezetters zijn en Palestijnen decennia lang onderdrukken en hun woongebieden omgevormd hebben tot openlucht gevangenissen/kampen.
Het zou een stukje menselijkheid moeten zijn om de barbaarse praktijken van Isral eens een keer te veroordelen maar dat klein stukje menselijkheid missen jullie zelfs.
Het is natuurlijk niets nieuws dat Europeanen een dubbel moraal hanteren als het gaat om alles waar zij een afkeer van hebben.
De situatie in Palestina is niets anders dan een gevolg van Isralitische terreur.
Who fucking cares? De mensen die er nu wonen bestonden in 1946 niet. In Turkije zijn er ook mensen gedood die op Armeens, Koerdisch en Grieks grondgebied woonden. Vind jij ook HEEL erg. Hypocriet.quote:
Religie in het algemeen is een extreem achterlijk concept.quote:
Dat zijn nog eens argumenten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:30 schreef damsco het volgende:
[..]
Probeer eens je linkse bril af te zetten.
Historisch gezien hebben de Palestijnen gewoon alle recht om kwaad te zijn. Die zijn letterlijk uit hun eigen land getraptquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Die worden stuk voor stuk afgemaakt. Daar kun je de klok op gelijkzetten, zo handelt de Arabische terrorist.
[..]
Waarom is steden en dorpen bouwen een provocatie? Probeer zulke claims eens te onderbouwen.
Voor het geval je het niet zelf kon bedenken, ik kan je originele post niet terugvinden dus dan maar zo: Je kunt pro-Palestijnse zaak zijn, en toch hartstikke anti-Hamas hardliners. Heus waar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:25 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Welnee joh, kijk naar een willekeurig land waar de islam de wet is en zie hoe fantastisch volk het is...de tering... wat een inferieur gedrocht is die cultuur
Dus we hebben consensus dat wat we nu zien niet kan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:29 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ah, omdat ik Isral geen warm hart toejuich ben ik natuurlijk een voorstander van alles wat Hamas doet.
En we hebben de antisemieten bingo weer. Joden zitten achter de aanslag op hun eigen volk. Zijn ze toch weer de evil mastermind.quote:
Ik, bijv, vind dat dat erg. Dat gaat natuurlijk niet samen met jouw wereldbeeld. Wil je een kopje thee?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Who fucking cares? De mensen die er nu wonen bestonden in 1946 niet. In Turkije zijn er ook mensen gedood die op Armeens, Koerdisch en Grieks grondgebied woonden. Vind jij ook HEEL erg. Hypocriet.
Het is inderdaad erg vervelend dat er zoveel controle nodig is om Arabieren van hun meest geliefde bezigheid te weerhouden: terrorisme. Wellicht was de staat Isral erkennen en aanvaarden na de oprichting een betere keus geweest.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:28 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dit soort mensen zouden in hun Engelse tweets ook gewoon eens de algemeen geaccepteerde Engelse namen moeten gebruiken. Hier wordt, na een snelle zoektocht, de Al-Aqsa Mosque/moskee mee bedoelt zo te zien?quote:
Zie hier een onmenselijke gedaante die niet het verschil kent tussen recht en onrecht. Dat ik hier woon wil niet zeggen dat ik stilzwijgend moet toekijken naar de terreurpraktijken van Isral.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zie hier een voorbeeld van een in het Westen wonende anti-Westerse moslim die Palestijnen openlijk steunt maar het vertikt om terug te verhuizen naar de door hem zo opgehemelde landen die niet Westers zijn, zoals gevraagd.
Je hebt het recht om dat erg te vinden maar waarom maakt deze user zich dan druk om Joden die op "andermans" grondgebied wonen en daar gedood worden, dat dat dan minder erg zou zijn? Of je vindt het allebei erg of allebei niet. Je kan het niet erg vinden dat Turken op "andermans" grondgebied worden geslacht door de PKK maar somehow een rechtvaardiging zien in dat Isralirs op "andermans" grondgebied worden geslacht door Palestijnen. Dan ben je gewoon enorm hypocriet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:33 schreef Rupibma het volgende:
Ik, bijv, vind dat dat erg. Dat gaat natuurlijk niet samen met jouw wereldbeeld. Wil je een kopje thee?
Ik ben geen voorstander van geweld en zie graag dat men zich houdt aan de wetgeving.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:32 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dus we hebben consensus dat wat we nu zien niet kan?
Wat is je antwoord op de stelling dat het gewoon een vaststaand feit is dat de mensen die dit flikken daar nooit verantwoording* voor af zullen leggen?
*(Dat zullen ze, waarschijnlijk, wel doen, in de vorm van een israelische 5.56, maar dat is niet echt waar het om gaat.)
Kun je je quote even aanpassen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:34 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je hebt het recht om dat erg te vinden maar waarom maakt deze user zich dan druk om Joden die op "andermans" grondgebied wonen en daar gedood worden, dat dat dan minder erg zou zijn?
Oh, gaan we nu termen zoals ''Arabieren'' gebruiken?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is inderdaad erg vervelend dat er zoveel controle nodig is om Arabieren van hun meest geliefde bezigheid te weerhouden: terrorisme. Wellicht was de staat Isral erkennen en aanvaarden na de oprichting een betere keus geweest.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:35 schreef superniger het volgende:
160 dode Palestijnen volgens Al Jazeera.
Het wordt ook wat lastig een maatschappij/de samenleving te laten functioneren als ze daarna weer platgebombardeerd worden. Ook ziekenhuizen, gevangenissen, elektriciteitscentrales, scholen enz.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:32 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dus we hebben consensus dat wat we nu zien niet kan?
Wat is je antwoord op de stelling dat het gewoon een vaststaand feit is dat de mensen die dit flikken daar nooit verantwoording* voor af zullen leggen?
*(Dat zullen ze, waarschijnlijk, wel doen, in de vorm van een israelische 5.56, maar dat is niet echt waar het om gaat.)
Toen ze eruit werden getieft had Gaza rond de 100k inwoners. Nu meer dan 2 miljoen. Die 1,9 miljoen extra zijn helemaal nergens uitgetrapt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:31 schreef Stoorzendert het volgende:
Historisch gezien hebben de Palestijnen gewoon alle recht om kwaad te zijn. Die zijn letterlijk uit hun eigen land getrapt
Hopelijk weet Israel dat aantal flink op te krikken vanaf nuquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:35 schreef superniger het volgende:
160 dode Palestijnen volgens Al Jazeera.
Dat doe jij ook door iedereen PKK lid te noemen en geweld van Turkije goed te praten. Je kent je eigen schaduw bijzonder slechtquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:37 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Oh, gaan we nu termen zoals ''Arabieren'' gebruiken?
Je laatste zin geeft inderdaad aan hoe jij macht boven recht prevaleert en kortom terreur goedkeurt zolang het verricht wordt door je eigen clubje.
Ik vind de partij die zich inspant om wantoestanden intern af te straffen beter dan de partij die dat niet doet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:36 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik ben geen voorstander van geweld en zie graag dat men zich houdt aan de wetgeving.
Ik ben niet zo schijnheilig en hypocriet. Ik kan prima afgeven op het midden oosten en op het westen.
De waarheid is nu eenmaal grijs.
Beschaafde cultuurquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:39 schreef flyguy het volgende:
[..]
Hopelijk weet Israel dat aantal flink op te krikken vanaf nu
Ze hadden verstandiger moeten zijn met verblijfsrecht verschaffen en naturalisatie.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:18 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Dan hadden je grootouders harder moeten werken.
Ze zijn daar vrijwillig gevestigd hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:41 schreef Alarmonoff het volgende:
palestina / israel is bezet
[ afbeelding ]
Kaartje klopt niet, grootste deel van India is niet islamitischquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:41 schreef Alarmonoff het volgende:
palestina / israel is bezet
[ afbeelding ]
Het is inderdaad beschaafd om terroristen plus steun zo snel mogelijk over de kling te jagen voordat ze meer schade aanrichten.quote:
Ja, wat ook niet helpt is politieke infighting. En facties die deze sentimenten maar blijven aanwakkeren, ipv als wat door moet gaan voor regeringen, je inspannen voor toenemende welvaart voor je volk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het wordt ook wat lastig een maatschappij/de samenleving te laten functioneren als ze daarna weer platgebombardeerd worden. Ook ziekenhuizen, gevangenissen, elektriciteitscentrales, scholen enz.
Relschoppers komen er dan mee weg ja.
Oh dat is al wat anders dan hopen op zoveel mogelijk doden h.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:42 schreef flyguy het volgende:
[..]
Het is inderdaad beschaafd om terroristen plus steun zo snel mogelijk over de kling te jagen voordat ze meer schade aanrichten.
Is er reguliere school op zondag dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel zo verstandig.
joods volk in een historisch joods land, moet kunnen. Het ware beloofde land loopt van de nijl tot de eufraat.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:41 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ze zijn daar vrijwillig gevestigd hoor
Joden zijn dan toch niet vrij?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:42 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Is er reguliere school op zondag dan?
Ja, zondag is de maandag in Isral.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:42 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Vrij/zaterdag weekend hquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:42 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
't is geen christelijk land eh.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:42 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Oh is de Moshiach al gekomen dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:44 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
joods volk in een historisch joods land, moet kunnen. Het ware beloofde land loopt van de nijl tot de eufraat.
Palestijnen zijn ook van migranten afkomstig.
Ja, 2000 jaar geleden was de eerste komst en kwam hij als dienaar.quote:
Zou niet meer dan terecht zijn. Ik steun de herbouw van de 1e tempel ter plekke, de tempel van Solomon.quote:
https://www.smithsonianma(...)temple-mount-920764/quote:Jewish tradition holds that it is the site where God gathered the dust to create Adam and where Abraham nearly sacrificed his son Isaac to prove his faith. King Solomon, according to the Bible, built the First Temple of the Jews on this mountaintop circa 1000 B.C., only to have it torn down 400 years later by troops commanded by the Babylonian king Nebuchadnezzar, who sent many Jews into exile.
Verrassingsaanvallen zijn moeilijk om je op voor te bereiden. Maar dit lijkt meer een blunder van de regering en het leger.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:45 schreef yup het volgende:
Waarom heb ik het idee dat dit toch een beetje een false flag is? Dat die Israeli het wel wisten en dat ze het bewust toe hebben gelaten om kei en keihard terug te slaan?
Je gaat mij niet vertellen dat een van de landen met de:
Een van de beste legers ter wereld.
Een van de beste intelligence ter wereld.
Een van de beste (lucht)verdedigingswerken.
Omver gelopen zijn door een paar gewapende pallies?
Dit stinkt. En hard ook nog.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ja, zondag is de maandag in Isral.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:45 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
't is geen christelijk land eh.
Shabbat is vrijdag-zaterdag. Dus werkweken lopen daar van zondag-donderdag.
Net als in landen als Saudi-Arabi trouwens.
Evangelische christenen voor Israel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:46 schreef MatthijsDJ het volgende:
Het is trouwens wachten op de eerste evangelische kerk die de terugkomst van Jezus gaat voorspellen...
Ehh, ja kan, of ze hielden het in de gaten maar dachten dat een eventuele aanval veel verder in de toekomst lag.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:45 schreef yup het volgende:
Waarom heb ik het idee dat dit toch een beetje een false flag is? Dat die Israeli het wel wisten en dat ze het bewust toe hebben gelaten om kei en keihard terug te slaan?
Een van de beste legers ter wereld (inclusief een van de aller beste luchtmachten inclusief de beste piloten).
Roomse en vrijmetselaarsproject, dat wordt de eigen ondergang van het joodse volk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:46 schreef Montagui het volgende:
[..]
Zou niet meer dan terecht zijn. Ik steun de herbouw van de 1e tempel ter plekke, de tempel van Solomon.
[..]
https://www.smithsonianma(...)temple-mount-920764/
quote:
Iedere keer als ik een van deze tweets open zie ik een barrage van haatvolle tweets van Indirs jegens moslims. Wat zijn ze toch betrokken. /squote:
Esther Voetquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:49 schreef HowardRoark het volgende:
'Strijders'_!. Dat krijg je dus als je een stel woke millennials en Gen Z'ers de journalistieke redactie van een staatsomroep laat besturen.
[ twitter ]
Veel joden hun ogen worden geopend voor het evangelie, ineens beseffen ze dat het NT een Joods boek is dat de tora vervult.quote:
Het is een Joods complot / de CIA / Het WEF Kartel / De Illuminati / alle vier*quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:45 schreef yup het volgende:
Een van de beste legers ter wereld (inclusief een van de aller beste luchtmachten inclusief de beste piloten).
We kennen je standpunt inmiddels wel. Ben je toevallig zelf joods?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:49 schreef HowardRoark het volgende:
'Strijders'_!. Dat krijg je dus als je een stel woke millennials en Gen Z'ers de journalistieke redactie van een staatsomroep laat besturen.
[ twitter ]
Oh de Joden die de Christelijke begraafplaatsen in Israel kapot maken??quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:50 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Veel joden hun ogen worden geopend voor het evangelie, ineens beseffen ze dat het NT een Joods boek is dat de tora vervult.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |