SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door klaasweetalles op 27-09-2023 14:46:28 ]"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
quote:Op woensdag 27 september 2023 14:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Leuk feitje: er heeft nog nooit zo veel tijd gezeten tussen een tweede en derde goal in een hattrick.
Ik wil graag die nul houden.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:06 schreef klaasweetalles het volgende:
IK WIL DAT ZE KAPOET GEMAAKT WORDEN
ECHT HELEMAAL KAPOET
Dat was wss in dat andere topic...quote:Op woensdag 27 september 2023 14:08 schreef Erasmus het volgende:
Mensen die serieus dachten dat FC Neuzenvreugd dit nog kon ombuigen![]()
Zouden die bestaan hebben?quote:Op woensdag 27 september 2023 14:08 schreef Erasmus het volgende:
Mensen die serieus dachten dat FC Neuzenvreugd dit nog kon ombuigen![]()
Nou:quote:
quote:Op woensdag 27 september 2023 14:08 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Dat was wss in dat andere topic...
Voor een hattrick moeten de goals eigenlijk binnen 15 minuten gescoord zijn.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Leuk feitje: er heeft nog nooit zo veel tijd gezeten tussen een tweede en derde goal in een hattrick.
lekker aan het werk voor zijn kanjercheld.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:10 schreef Cara het volgende:
Zou Berghuis het naar zijn zin hebben nu?
weer lekker aanvoerder spelen bij een zinkend schipquote:Op woensdag 27 september 2023 14:10 schreef Cara het volgende:
Die zit zometeen gewoon bij ons in de bus.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:10 schreef Cara het volgende:
F*ck Berhuis!quote:Op woensdag 27 september 2023 14:10 schreef Cara het volgende:
@3rr0rquote:Op woensdag 27 september 2023 14:10 schreef aTypisch het volgende:
kan er iemand een gifje maken van het juichen van slot na de vierde goal (de derde van santi)
gr
volgens mij kan je met elke eredivisie voorhoede momenteel gevaar stichten tegen ajaxquote:Op woensdag 27 september 2023 14:11 schreef Haringkop het volgende:
Arne wisselt verdedigend, Feyenoord scoort.
Wat een held
Hij is al aan het informeren of zijn oude appartement in Rotterdam nog beschikbaar is.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:10 schreef Cara het volgende:
Paar vuurpijlen.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:11 schreef klaasweetalles het volgende:
HEEFT ajax al op feyenoord doel geschoten???
Wilde een niveautje hoger, toch?quote:Op woensdag 27 september 2023 14:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
weer lekker aanvoerder spelen bij een zinkend schip
De gigantische ironie is dat Berghuis oprecht de enige speler van Ajax is die ik bij Feyenoord nog in de basis zou zetten.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die zit zometeen gewoon bij ons in de bus.
Kan ook niet anders, volgens de regels die ik ken. In die situatie is vasthouden altijd geelquote:Op woensdag 27 september 2023 14:12 schreef TweedeKlum het volgende:
En nu wel geel, dat is op zich terecht maar daarnet had dat ook gemoeten.
Boven Igor? Mwah.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:12 schreef Cara het volgende:
[..]
De gigantische ironie is dat Berghuis oprecht de enige speler van Ajax is die ik bij Feyenoord nog in de basis zou zetten.
was het op dat moment ookquote:Op woensdag 27 september 2023 14:12 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Wilde een niveautje hoger, toch?
die hato lijkt mij nog wel geschikt als reserve achter hanckoquote:Op woensdag 27 september 2023 14:12 schreef Cara het volgende:
[..]
De gigantische ironie is dat Berghuis oprecht de enige speler van Ajax is die ik bij Feyenoord nog in de basis zou zetten.
Op de plek van Stengs? Misschien. Stengs is nu wel iets beter maar dat is ook makkelijk in een beter draaiend elftal.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:12 schreef Cara het volgende:
[..]
Ook al zou Ajax hem gratis aanbieden dan nog zou ik hem niet nemenquote:Op woensdag 27 september 2023 14:12 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik hoef hem niet in de basis hoor.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:12 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja nee echt nietquote:Op woensdag 27 september 2023 14:12 schreef Cara het volgende:
[..]
Zonder Berghuis zou Feyenoord veertiende staan zeiden veel mensenquote:Op woensdag 27 september 2023 14:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoef hem niet in de basis hoor.
Poëtisch ditquote:Op woensdag 27 september 2023 14:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zonder Berghuis zou Feyenoord veertiende staan zeiden veel mensen
Uiteindelijk staat Berghuis zonder Feyenoord veertiende.
Ik zal nooit vergeten hoe mensen hem hier al afschreven. Gewoon een van de sterkhouders van dit team.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:17 schreef Oostblokkert het volgende:
De rust van Trauner als hij aan de bal is.
Dat was wel lachwekkend ja.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:18 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik zal nooit vergeten hoe mensen hem hier al afschreven. Gewoon een van de sterkhouders van dit team.
1 kaats terug eruit, uit m'n hoofdquote:Op woensdag 27 september 2023 14:20 schreef fetX het volgende:
Heeft Ajax al balbezit gehad in ons strafschopgebied?
Klein verschil; normaal zíe je alleen het gejank van de ajax-spelers.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:20 schreef Kopiko het volgende:
Qua beleving trouwens geen verschil, volle of lege Arena.
Minder fakkels valt me op.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:20 schreef Kopiko het volgende:
Qua beleving trouwens geen verschil, volle of lege Arena.
Echt hoorquote:Op woensdag 27 september 2023 14:24 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik denk dat Go Ahead dit weekend lastiger wordt dan dit Ajax.
Dat valt momenteel meer onder de classificatie “Sciencefiction & Fantasy”quote:Op woensdag 27 september 2023 14:25 schreef fetX het volgende:
Hee, balbezit voor Ajax in het strafschopgebied.
Je moet gewoon je verwachtingen bijstellen als iemand van 31 terugkeert van twee langdurige knieblessures en Geert het zó goed op heeft gevangen. Maar hij slaat ieder keer een linie over in de opbouw en speelt echt geweldig afgelopen weken. Je ziet al sinds Sparta-uit hoe belangrijk hij weer is.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:18 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik zal nooit vergeten hoe mensen hem hier al afschreven. Gewoon een van de sterkhouders van dit team.
Joh, bij zo'n oefenpartijtje kan dat. Als je tegen een echte club speelt, moet je wat beter oppassen natuurlijkquote:Op woensdag 27 september 2023 14:28 schreef aTypisch het volgende:
nog even wat minuten voor de reserve spits tegen ajax
Mag vincent jansen banken?quote:Op woensdag 27 september 2023 14:28 schreef aTypisch het volgende:
nog even wat minuten voor de reserve spits tegen ajax
Begin hem zowaar langzaam af te schrijven.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:29 schreef bbuddybb het volgende:
Trauner heeft nog steeds geen goal gemaakt.
Pingel?quote:Op woensdag 27 september 2023 14:29 schreef Haringkop het volgende:
Je vraagt je wel af hoe Trauner ze moet krijgen voordat hij gaat scoren haha
Ze doen al de hele tijd niets anders.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:30 schreef Netsplitter het volgende:
Mag hopen dat het geen ordinaire schoppartij gaat worden.
Column van maart.quote:Column Hugo Borst | Volgend jaar rond Pasen bungelt Feyenoord rond plek 8 en heet de trainer van Ajax Arne Slot
Ali doet eventjes aan die Ajacieden voor hoe je zuiver de bal in hun voeten speelt.quote:
Marciano Vink zei net dat Feyenoord 5 klasse beter is....quote:Op woensdag 27 september 2023 14:33 schreef Caland het volgende:
Als je mij twee jaar geleden had verteld dat Feyenoord in 2023 op alle 11 de posities een speler heeft staan die minimaal drie klasses beter is dan dat er bij Ajax loopt had ik je in een dwangbuis gestopt.
0-8 had ook heel makkelijk gekundquote:Op woensdag 27 september 2023 14:34 schreef fetX het volgende:
Dit had echt makkelijk 0-5 kunnen zijn.
Die speelt echt heel matig. Dat niveautje hoger zit er net niet in vrees ik, maar het blijft wel een heel goede voetballer voor ons natuurlijk.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:32 schreef onlogisch het volgende:
Jezus Wieffer. Wat een aanname, controle en eindpass weer zeg
Probleem met opladen tegen de kleintjes?quote:Op woensdag 27 september 2023 14:37 schreef Haringkop het volgende:
Zerrouki komt wel handelingssnelheid tekort hè
Ben daar langzamerhand steeds meer fan van aan het worden.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:36 schreef Scrummie het volgende:
Hoe Zerrouki daar twee Ajacieden weg kapte
Oneens, al die stakingen hebben het toch wel lastiger gemaakt dan dat potje tegen Almere.quote:
Niet ver naast!quote:Op vrijdag 22 september 2023 21:46 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Hier heb je mijn voorspelling.
1-4.
Baby.![]()
Alleen hierom al moest die wedstrijd uitgespeeld worden.quote:
Ik moet mijn aandacht op het werk verdelen. Sorry. Vanavond ben ik er weer.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:40 schreef Coco het volgende:
Gefeliciteerd.
Jammer dat er bepaalde users niet in het livetopic waren.
Dit was buiten de incompetentie van Ajax gerekendquote:Op woensdag 20 september 2023 17:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Gaat ook gewoon een pittig potje worden. In zo’n wedstrijd kan je altijd iets extra’s. Uitslagen als 0-3 of 0-4 geloof ik helemaal niets van. Als we al winnen gaat het denk ik een moeizame overwinning worden.
18:45, stipt.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik moet mijn aandacht op het werk verdelen. Sorry. Vanavond ben ik er weer.
Ja maar dan ben ik er misschien niet.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mag iets eerder ook?
Hij staat nu in een mooi rijtjequote:Op woensdag 27 september 2023 14:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Eerste hattrick van Gimenez bij Feyenoord trouwens.
Hij had er maar een halve week voor nodig.
Als iemand nog een gifje kan maken?quote:Op woensdag 27 september 2023 14:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Leuk gifje wel. Juichende Arne.
Als je die Akpom ziet, die kan er werkelijk helemaal niets van. Eigenlijk is er geen enkele nieuwe aankoop die er ook maar iets van kan. Niveau KKD.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit was buiten de incompetentie van Ajax gerekend
quote:Op woensdag 27 september 2023 14:41 schreef GGMM het volgende:
Gefeliciteerd Feyenoord-vrienden
@:scrummie @:dombohetolifantje1 @:caland @:fetx @:klaasweetalles @:zoekeenleven @:netsplitter @:tweedeklum @:elan @:ali_boo @:slobeend @:onlogisch
(Sta je hier niet tussen? Dan beschouw ik jou niet als één van mijn Feyenoord-vrienden)
Het is jammer dat het drukzetten bij ons nog niet helemaal goed loopt, anders hadden we ze vanaf minuut 1 kunnen oprollen zondag. Maar het was echt bizar om te zien hoeveel beter Feyenoord dit halfuur wasquote:Op woensdag 27 september 2023 14:48 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Het is echt een amateurploeg zo slecht
Pijnquote:Op woensdag 27 september 2023 14:41 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie @:dombohetolifantje1 @:caland @:fetx @:klaasweetalles @:zoekeenleven @:netsplitter @:tweedeklum @:elan @:ali_boo @:slobeend @:onlogisch
(Sta je hier niet tussen? Dan beschouw ik jou niet als één van mijn Feyenoord-vrienden)
Haha als je dit beeld ziet, zou je ook kunnen denken dat Feyenoord links moet scoren.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:48 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Het is echt een amateurploeg zo slecht
Pijnlijk voor @Pisces29 dit.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:41 schreef GGMM het volgende:
Moet gezegd worden, het zou ook wel gênant zijn als Ajax echt voor z'n kans zou spelen nog.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is jammer dat het drukzetten bij ons nog niet helemaal goed loopt, anders hadden we ze vanaf minuut 1 kunnen oprollen zondag. Maar het was echt bizar om te zien hoeveel beter Feyenoord dit halfuur was
Dankjewel. Lief van je.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kut, sorry maat
Jij ook gefeliciteerd!
En @:Pisces29 natuurlijk
Ajax heeft alleen voor de spitspositie ongeveer vijf keer zoveel uitgegeven dat Feyenoord voor Gimenez.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Als je die Akpom ziet, die kan er werkelijk helemaal niets van. Eigenlijk is er geen enkele nieuwe aankoop die er ook maar iets van kan. Niveau KKD.
Ajax mag blij zijn dat het geen 0-6 is geworden. Al hadden ze het eerste gedeelte van de wedstrijd wel wat kansen zondag. Het gefaal van bestuurders oplossen zal wel wat tijd gaan kosten.
Utrecht - Feyenoord 1-5quote:Op woensdag 27 september 2023 14:55 schreef Haringkop het volgende:
23 goals, zes wedstrijden. Ik knijp mezelf even.
Ik denk wel dat Santi een hardloper is aan de beentjes te zien. Verder niks anders dan liefde voor SantiGod.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:56 schreef onlogisch het volgende:
Santi geeft de credits aan God.
@:Kingroland
Godgod
Ja, dom. Al is het voorin bij Ajax nog wel redelijk. Met een prima middenveld, verdediging en keeper kan je met deze aanval nog wel meedoen om de titel. Maar nu natuurlijk niet. Als Ajax in het linkerrijtje weet te eindigen zou het al heel knap zijn.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:54 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ajax heeft alleen voor de spitspositie ongeveer vijf keer zoveel uitgegeven dat Feyenoord voor Gimenez.
De moeilijkheidsgraad stond te laag!quote:Op woensdag 27 september 2023 14:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Utrecht - Feyenoord 1-5
Feyenoord - Heerenveen 6-0
Ajax - Feyenoord 0-4
Alsof je Fifa speelt.
Allemaal tegen semiprofs.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:59 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
De moeilijkheidsgraad stond te laag!
Fergodinquote:Op woensdag 27 september 2023 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Fer staat gewoon midden in de nacht op om Santi te zien voetballen
Desondanks geplustquote:Op woensdag 27 september 2023 14:41 schreef GGMM het volgende:
Zou een beetje lullig zijn als ze dat niet zou doen.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Fer staat gewoon midden in de nacht op om Santi te zien voetballen
Ik zit me vooral over Van den Boomen te verbazen. Hield zich prima staande in de Franse competitie en nu lukt echt niks behalve verongelijkt kijken en schoppen. Aan de andere kant was het vorig jaar al zo kut dat zelfs een Tadic geen voetbal meer liet zien.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Als je die Akpom ziet, die kan er werkelijk helemaal niets van. Eigenlijk is er geen enkele nieuwe aankoop die er ook maar iets van kan. Niveau KKD.
Ajax mag blij zijn dat het geen 0-6 is geworden. Al hadden ze het eerste gedeelte van de wedstrijd wel wat kansen zondag. Het gefaal van bestuurders oplossen zal wel wat tijd gaan kosten.
Het is een marathon, geen sprint.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:06 schreef tong80 het volgende:
Nu al virtueel op 4 punten achterstand.
1. PSV 5 5 0 0 15 17- 1
2. AZ 5 5 0 0 15 15- 2
3. Feyenoord 6 4 2 0 14 23- 5
Als ze zaterdag niet winnen is ‘ie er wel uit denk ik.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:07 schreef Binge-watch het volgende:
"Wat vind je van de trainer Steijn, Steven?"
- Ja Hans, dat vind ik een moeilijke vraag...
🤣🤣🤣
Dit kan me niet lang genoeg duren allemaal
Was natuurlijk ook gewoon de nummer 15 of 16 in Frankrijk he. Spierings is ook alweer weggebonjourd bij RC Lens om weer bij Toulouse te gaan spelen.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:07 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zit me vooral over Van den Boomen te verbazen. Hield zich prima staande in de Franse competitie en nu lukt echt niks behalve verongelijkt kijken en schoppen. Aan de andere kant was het vorig jaar al zo kut dat zelfs een Tadic geen voetbal meer liet zien.
Ik ben hem een beetje in de gaten gaan houden nadat @hhh38 zo enthousiast was maar ik begreep de hype al niet zo. Ontzettend statische speler, hij heeft een goede traptechniek maar veel tijd en ruimte nodig die je nooit krijgt bij een topclub. Dat hij bij een dataclubje uitblinkt (de nr13 van Frankrijk trouwens, wat een nou niet heel erg hoog niveau is) is dan niet zo heel bijzonder maar hij is niet geschikt voor een modernere speelstijl.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:07 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zit me vooral over Van den Boomen te verbazen. Hield zich prima staande in de Franse competitie en nu lukt echt niks behalve verongelijkt kijken en schoppen. Aan de andere kant was het vorig jaar al zo kut dat zelfs een Tadic geen voetbal meer liet zien.
7 april, Ajax thuis.quote:
Aha, dan ben ik denk ik ook wat beïnvloed door die hype want ik had veel meer verwacht van hem. Gewoon niet zo'n goeie aankoop dan zo te lezen, categorie gokje en hopen maar.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben hem een beetje in de gaten gaan houden nadat @:hhh38 zo enthousiast was maar ik begreep de hype al niet zo. Ontzettend statische speler, hij heeft een goede traptechniek maar veel tijd en ruimte nodig die je nooit krijgt bij een topclub. Dat hij bij een dataclubje uitblinkt (de nr13 van Frankrijk trouwens, wat een nou niet heel erg hoog niveau is) is dan niet zo heel bijzonder maar hij is niet geschikt voor een modernere speelstijl.
En terecht, een spits die scoort en anderen laat scoren is goud.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:16 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Haha, toch even de assist toevoegen aan het rijtje. Wat een GOD
Precies het verschil tussen spelen bij een club die wel en niet het spel maakt.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:07 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dit soort rijtjes heb ik hiervoor alleen gezien als ik FM speelde met Feyenoord.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:54 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi maandje
Je kan het vergelijken met Mark Diemers.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:18 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Aha, dan ben ik denk ik ook wat beïnvloed door die hype want ik had veel meer verwacht van hem. Gewoon niet zo'n goeie aankoop dan zo te lezen, categorie gokje en hopen maar.
Gisteren zei je nog dat je blij was dat onze vriendschap dit overleefd hadquote:Op woensdag 27 september 2023 14:41 schreef GGMM het volgende:
Oei, ik ben wel heel veel van m'n vrienden vergetenquote:Op woensdag 27 september 2023 15:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Gisteren zei je nog dat je blij was dat onze vriendschap dit overleeft had
Weet ik ook gelijk dat dat onzin was!
Geintje, makker.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, ik ben wel heel veel van m'n vrienden vergeten![]()
Mijn welgemeende excuses en alsnog gefeliciteerd!
En dus wellicht een fout om hem aan te nemen voor een team dat het spel niet (meer) maakt... Klinkt als zelfoverschatting vanuit Ajax naar het seizoen toe.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies het verschil tussen spelen bij een club die wel en niet het spel maakt.
Nu ga je wel heel verquote:Op woensdag 27 september 2023 15:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je kan het vergelijken met Mark Diemers.
Het grappige is dat ze niet meer weten wat ze nou willen, de helft van het team wil aanvallen en de andere helft van het team kan niet voetballen. Dan krijg je zoiets.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En dus wellicht een fout om hem aan te nemen voor een team dat het spel niet (meer) maakt... Klinkt als zelfoverschatting vanuit Ajax naar het seizoen toe.
Eens hoor, met iets meer nauwkeurigheid maak je er gewoon nog twee extra. Zeker Wieffer was niet zorgvuldig in z'n passing naar de voorste linie en Zerrouki mist ook wat handelingssnelheid.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:28 schreef bbuddybb het volgende:
Jongons, ik moet het toch zeggen: in balbezit vond ik ons wederom niet geweldig.
Ik hoop dat ik dit mag zeggen.
Het is echt triest om te zien... Ik heb geen enkel moment het idee gehad dat zij een idee of spelopvatting of opdracht hadden.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Het grappige is dat ze niet meer weten wat ze nou willen, de helft van het team wil aanvallen en de andere helft van het team kan niet voetballen. Dan krijg je zoiets.
@Caland bedoelt het juist andersom.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En dus wellicht een fout om hem aan te nemen voor een team dat het spel niet (meer) maakt... Klinkt als zelfoverschatting vanuit Ajax naar het seizoen toe.
Dit doet pijnquote:Op woensdag 27 september 2023 14:41 schreef GGMM het volgende:
Juist slim, hopelijk trappen er wat overgebleven RVC-leden in daar in Duivendrecht.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:34 schreef Ali_boo het volgende:
Wat is Mario dom zeg, zegt dat Steijn niets te verwijten valt
Zo had ik het nog niet bekekenquote:Op woensdag 27 september 2023 15:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist slim, hopelijk trappen er wat overgebleven RVC-leden in daar in Duivendrecht.
Je moet niet onderschatten hoe veel beter sommige spelers lijken als ze in een statisch elftal met weinig druk (zowel van de tegenstander als gewoon de druk van een topclub) spelen.quote:
En je staat nog wel in m'n signaturequote:Op woensdag 27 september 2023 14:41 schreef GGMM het volgende:
Oeiquote:Op woensdag 27 september 2023 16:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En je staat nog wel in m'n signature
Dat noem je een trainer die weet wat de tegenstander in huis heeft (of juist niet)quote:Op woensdag 27 september 2023 16:11 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Dat je tegen zo'n slecht Ajax zo weinig balbezit hebt, vind ik geen fijne constatering.
Kom op hé.quote:Op woensdag 27 september 2023 16:11 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Dat je tegen zo'n slecht Ajax zo weinig balbezit hebt, vind ik geen fijne constatering.
Feyenoord zoekt altijd de moeilijke oplossing.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:28 schreef bbuddybb het volgende:
Jongons, ik moet het toch zeggen: in balbezit vond ik ons wederom niet geweldig.
Ik hoop dat ik dit mag zeggen.
Tegen een ploeg die probeert op de bouwen, daar gigantische fouten in maakt en totaal verkeerd staat in de omschakeling moet je wellicht de tegenstander de bal gunnen en kort erop zitten op de juiste momenten. Kost minder energie en werkt effectief.quote:Op woensdag 27 september 2023 16:11 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Jammer dat je met het oog op Atletico-uit niet tegen meer tegenstand hebt kunnen trainenquote:Op woensdag 27 september 2023 16:20 schreef De_Kraam het volgende:
Prima trainingspartijtje. Jammer dat ze daar NAC voor af moesten zeggen.
Kweenie, kan me er niet zo heel druk om makenquote:Op woensdag 27 september 2023 16:11 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Vond het deel vandaag ook qua spel prima itt zondag. Tuurlijk heb je het liefst een spel in balbezit zoals tegen Heerenveen, maar dit baarde me totaal geen zorgen hoor.quote:Op woensdag 27 september 2023 16:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toch wel grappig om na een 0-4 overwinning uit bij Ajax klachten te lezen dat we te weinig balbezit hadden (lol)
Maak jij eens even een gifje van juichende Arne.quote:Op woensdag 27 september 2023 16:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je ziet aan alles dat het hem echt enorm dwars heeft gezeten.
Ik denk dat ik alleen Pelle en prime Kuyt beter vond maar ik moet eerlijk toegeven dat ik daar ook wel een klein beetje van terug begin te krabbelen.quote:Op woensdag 27 september 2023 16:24 schreef Divje het volgende:
Kunnen we onderhand eens stellen dat Santi één van de of dé beste spits is die we ooit hebben gehad?
Ik zou Pi-Air eigenlijk met enige afstand op 1 zetten. 52 goals in twee seizoenen en ons een Europese beker cadeau gedaan.quote:Op woensdag 27 september 2023 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alleen Pelle en prime Kuyt beter vond maar ik moet eerlijk toegeven dat ik daar ook wel een klein beetje van terug begin te krabbelen.
Ja ik was nooit zo’n enorme fan van de voetballer Van Hooijdonk, al was het wel redelijk uniek dat elke vrije trap een penalty was.quote:Op woensdag 27 september 2023 16:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou Pi-Air eigenlijk met enige afstand op 1 zetten. 52 goals in twee seizoenen en ons een Europese beker cadeau gedaan.
Als Santi ook op CL-niveau het verschil gaat maken wellicht boven de door jou genoemde namen. Klinkt een beetje raar, maar hoe geweldig hij ook was deze potjes tegen dit amateuristische Ajax moet je niet te veel conclusies trekken.
Kuijt en Pelle haalden vergelijkbare statistieken.quote:Op woensdag 27 september 2023 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik was nooit zo’n enorme fan van de voetballer Van Hooijdonk, al was het wel redelijk uniek dat elke vrije trap een penalty was.
Het is gewoon ook nog een beetje moeilijk om in te schatten waar Santi zich verhoudt omdat hij zich zo stormachtig ontwikkelt. In januari verhield hij zich nog tot Danilo en Dessers, acht maanden later tot Pelle en Kuyt, op dat tempo vergelijken we hem eind dit seizoen met Haaland.quote:Op woensdag 27 september 2023 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik was nooit zo’n enorme fan van de voetballer Van Hooijdonk, al was het wel redelijk uniek dat elke vrije trap een penalty was.
Wat zou een mooie competitie voor Santi zijn?quote:Op woensdag 27 september 2023 16:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is gewoon ook nog een beetje moeilijk om in te schatten waar Santi zich verhoudt omdat hij zich zo stormachtig ontwikkelt. In januari verhield hij zich nog tot Danilo en Dessers, acht maanden later tot Pelle en Kuyt, op dat tempo vergelijken we hem eind dit seizoen met Haaland.
Haha schei toch uit man.quote:Op woensdag 27 september 2023 16:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is gewoon ook nog een beetje moeilijk om in te schatten waar Santi zich verhoudt omdat hij zich zo stormachtig ontwikkelt. In januari verhield hij zich nog tot Danilo en Dessers, acht maanden later tot Pelle en Kuyt, op dat tempo vergelijken we hem eind dit seizoen met Haaland.
De Eredivisiequote:Op woensdag 27 september 2023 16:51 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Wat zou een mooie competitie voor Santi zijn?
Ik denk aan Italië als opstap naar iets mooiers als La Liga/Premier league.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |