Desondanks geplustquote:Op woensdag 27 september 2023 14:41 schreef GGMM het volgende:
Gefeliciteerd Feyenoord-vrienden
@:scrummie @:dombohetolifantje1 @:caland @:fetx @:klaasweetalles @:zoekeenleven @:netsplitter @:tweedeklum @:elan @:ali_boo @:slobeend @:onlogisch
(Sta je hier niet tussen? Dan beschouw ik jou niet als één van mijn Feyenoord-vrienden)
Zou een beetje lullig zijn als ze dat niet zou doen.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Fer staat gewoon midden in de nacht op om Santi te zien voetballen
Ik zit me vooral over Van den Boomen te verbazen. Hield zich prima staande in de Franse competitie en nu lukt echt niks behalve verongelijkt kijken en schoppen. Aan de andere kant was het vorig jaar al zo kut dat zelfs een Tadic geen voetbal meer liet zien.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Als je die Akpom ziet, die kan er werkelijk helemaal niets van. Eigenlijk is er geen enkele nieuwe aankoop die er ook maar iets van kan. Niveau KKD.
Ajax mag blij zijn dat het geen 0-6 is geworden. Al hadden ze het eerste gedeelte van de wedstrijd wel wat kansen zondag. Het gefaal van bestuurders oplossen zal wel wat tijd gaan kosten.
Het is een marathon, geen sprint.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:06 schreef tong80 het volgende:
Nu al virtueel op 4 punten achterstand.
1. PSV 5 5 0 0 15 17- 1
2. AZ 5 5 0 0 15 15- 2
3. Feyenoord 6 4 2 0 14 23- 5
Als ze zaterdag niet winnen is ‘ie er wel uit denk ik.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:07 schreef Binge-watch het volgende:
"Wat vind je van de trainer Steijn, Steven?"
- Ja Hans, dat vind ik een moeilijke vraag...
🤣🤣🤣
Dit kan me niet lang genoeg duren allemaal
Was natuurlijk ook gewoon de nummer 15 of 16 in Frankrijk he. Spierings is ook alweer weggebonjourd bij RC Lens om weer bij Toulouse te gaan spelen.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:07 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zit me vooral over Van den Boomen te verbazen. Hield zich prima staande in de Franse competitie en nu lukt echt niks behalve verongelijkt kijken en schoppen. Aan de andere kant was het vorig jaar al zo kut dat zelfs een Tadic geen voetbal meer liet zien.
Ik ben hem een beetje in de gaten gaan houden nadat @hhh38 zo enthousiast was maar ik begreep de hype al niet zo. Ontzettend statische speler, hij heeft een goede traptechniek maar veel tijd en ruimte nodig die je nooit krijgt bij een topclub. Dat hij bij een dataclubje uitblinkt (de nr13 van Frankrijk trouwens, wat een nou niet heel erg hoog niveau is) is dan niet zo heel bijzonder maar hij is niet geschikt voor een modernere speelstijl.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:07 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zit me vooral over Van den Boomen te verbazen. Hield zich prima staande in de Franse competitie en nu lukt echt niks behalve verongelijkt kijken en schoppen. Aan de andere kant was het vorig jaar al zo kut dat zelfs een Tadic geen voetbal meer liet zien.
7 april, Ajax thuis.quote:
Aha, dan ben ik denk ik ook wat beïnvloed door die hype want ik had veel meer verwacht van hem. Gewoon niet zo'n goeie aankoop dan zo te lezen, categorie gokje en hopen maar.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben hem een beetje in de gaten gaan houden nadat @:hhh38 zo enthousiast was maar ik begreep de hype al niet zo. Ontzettend statische speler, hij heeft een goede traptechniek maar veel tijd en ruimte nodig die je nooit krijgt bij een topclub. Dat hij bij een dataclubje uitblinkt (de nr13 van Frankrijk trouwens, wat een nou niet heel erg hoog niveau is) is dan niet zo heel bijzonder maar hij is niet geschikt voor een modernere speelstijl.
En terecht, een spits die scoort en anderen laat scoren is goud.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:16 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Haha, toch even de assist toevoegen aan het rijtje. Wat een GOD
Precies het verschil tussen spelen bij een club die wel en niet het spel maakt.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:07 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dit soort rijtjes heb ik hiervoor alleen gezien als ik FM speelde met Feyenoord.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:54 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi maandje
Je kan het vergelijken met Mark Diemers.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:18 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Aha, dan ben ik denk ik ook wat beïnvloed door die hype want ik had veel meer verwacht van hem. Gewoon niet zo'n goeie aankoop dan zo te lezen, categorie gokje en hopen maar.
Gisteren zei je nog dat je blij was dat onze vriendschap dit overleefd hadquote:Op woensdag 27 september 2023 14:41 schreef GGMM het volgende:
Gefeliciteerd Feyenoord-vrienden
@:scrummie @:dombohetolifantje1 @:caland @:fetx @:klaasweetalles @:zoekeenleven @:netsplitter @:tweedeklum @:elan @:ali_boo @:slobeend @:onlogisch
(Sta je hier niet tussen? Dan beschouw ik jou niet als één van mijn Feyenoord-vrienden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |