Oei, ik ben wel heel veel van m'n vrienden vergetenquote:Op woensdag 27 september 2023 15:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Gisteren zei je nog dat je blij was dat onze vriendschap dit overleeft had
Weet ik ook gelijk dat dat onzin was!
Geintje, makker.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, ik ben wel heel veel van m'n vrienden vergeten![]()
Mijn welgemeende excuses en alsnog gefeliciteerd!
En dus wellicht een fout om hem aan te nemen voor een team dat het spel niet (meer) maakt... Klinkt als zelfoverschatting vanuit Ajax naar het seizoen toe.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies het verschil tussen spelen bij een club die wel en niet het spel maakt.
Nu ga je wel heel verquote:Op woensdag 27 september 2023 15:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je kan het vergelijken met Mark Diemers.
Het grappige is dat ze niet meer weten wat ze nou willen, de helft van het team wil aanvallen en de andere helft van het team kan niet voetballen. Dan krijg je zoiets.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En dus wellicht een fout om hem aan te nemen voor een team dat het spel niet (meer) maakt... Klinkt als zelfoverschatting vanuit Ajax naar het seizoen toe.
Eens hoor, met iets meer nauwkeurigheid maak je er gewoon nog twee extra. Zeker Wieffer was niet zorgvuldig in z'n passing naar de voorste linie en Zerrouki mist ook wat handelingssnelheid.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:28 schreef bbuddybb het volgende:
Jongons, ik moet het toch zeggen: in balbezit vond ik ons wederom niet geweldig.
Ik hoop dat ik dit mag zeggen.
Het is echt triest om te zien... Ik heb geen enkel moment het idee gehad dat zij een idee of spelopvatting of opdracht hadden.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Het grappige is dat ze niet meer weten wat ze nou willen, de helft van het team wil aanvallen en de andere helft van het team kan niet voetballen. Dan krijg je zoiets.
@Caland bedoelt het juist andersom.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En dus wellicht een fout om hem aan te nemen voor een team dat het spel niet (meer) maakt... Klinkt als zelfoverschatting vanuit Ajax naar het seizoen toe.
Dit doet pijnquote:Op woensdag 27 september 2023 14:41 schreef GGMM het volgende:
Gefeliciteerd Feyenoord-vrienden
@:scrummie @:dombohetolifantje1 @:caland @:fetx @:klaasweetalles @:zoekeenleven @:netsplitter @:tweedeklum @:elan @:ali_boo @:slobeend @:onlogisch
(Sta je hier niet tussen? Dan beschouw ik jou niet als één van mijn Feyenoord-vrienden)
Juist slim, hopelijk trappen er wat overgebleven RVC-leden in daar in Duivendrecht.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:34 schreef Ali_boo het volgende:
Wat is Mario dom zeg, zegt dat Steijn niets te verwijten valt
Zo had ik het nog niet bekekenquote:Op woensdag 27 september 2023 15:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist slim, hopelijk trappen er wat overgebleven RVC-leden in daar in Duivendrecht.
Je moet niet onderschatten hoe veel beter sommige spelers lijken als ze in een statisch elftal met weinig druk (zowel van de tegenstander als gewoon de druk van een topclub) spelen.quote:
En je staat nog wel in m'n signaturequote:Op woensdag 27 september 2023 14:41 schreef GGMM het volgende:
Gefeliciteerd Feyenoord-vrienden
@:scrummie @:dombohetolifantje1 @:caland @:fetx @:klaasweetalles @:zoekeenleven @:netsplitter @:tweedeklum @:elan @:ali_boo @:slobeend @:onlogisch
(Sta je hier niet tussen? Dan beschouw ik jou niet als één van mijn Feyenoord-vrienden)
Oeiquote:Op woensdag 27 september 2023 16:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En je staat nog wel in m'n signature
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |