Dat noem je een trainer die weet wat de tegenstander in huis heeft (of juist niet)quote:Op woensdag 27 september 2023 16:11 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Dat je tegen zo'n slecht Ajax zo weinig balbezit hebt, vind ik geen fijne constatering.
Kom op hé.quote:Op woensdag 27 september 2023 16:11 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Dat je tegen zo'n slecht Ajax zo weinig balbezit hebt, vind ik geen fijne constatering.
Feyenoord zoekt altijd de moeilijke oplossing.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:28 schreef bbuddybb het volgende:
Jongons, ik moet het toch zeggen: in balbezit vond ik ons wederom niet geweldig.
Ik hoop dat ik dit mag zeggen.
Tegen een ploeg die probeert op de bouwen, daar gigantische fouten in maakt en totaal verkeerd staat in de omschakeling moet je wellicht de tegenstander de bal gunnen en kort erop zitten op de juiste momenten. Kost minder energie en werkt effectief.quote:Op woensdag 27 september 2023 16:11 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Jammer dat je met het oog op Atletico-uit niet tegen meer tegenstand hebt kunnen trainenquote:Op woensdag 27 september 2023 16:20 schreef De_Kraam het volgende:
Prima trainingspartijtje. Jammer dat ze daar NAC voor af moesten zeggen.
Kweenie, kan me er niet zo heel druk om makenquote:Op woensdag 27 september 2023 16:11 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Vond het deel vandaag ook qua spel prima itt zondag. Tuurlijk heb je het liefst een spel in balbezit zoals tegen Heerenveen, maar dit baarde me totaal geen zorgen hoor.quote:Op woensdag 27 september 2023 16:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toch wel grappig om na een 0-4 overwinning uit bij Ajax klachten te lezen dat we te weinig balbezit hadden (lol)
Maak jij eens even een gifje van juichende Arne.quote:Op woensdag 27 september 2023 16:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je ziet aan alles dat het hem echt enorm dwars heeft gezeten.
Ik denk dat ik alleen Pelle en prime Kuyt beter vond maar ik moet eerlijk toegeven dat ik daar ook wel een klein beetje van terug begin te krabbelen.quote:Op woensdag 27 september 2023 16:24 schreef Divje het volgende:
Kunnen we onderhand eens stellen dat Santi één van de of dé beste spits is die we ooit hebben gehad?
Ik zou Pi-Air eigenlijk met enige afstand op 1 zetten. 52 goals in twee seizoenen en ons een Europese beker cadeau gedaan.quote:Op woensdag 27 september 2023 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alleen Pelle en prime Kuyt beter vond maar ik moet eerlijk toegeven dat ik daar ook wel een klein beetje van terug begin te krabbelen.
Ja ik was nooit zo’n enorme fan van de voetballer Van Hooijdonk, al was het wel redelijk uniek dat elke vrije trap een penalty was.quote:Op woensdag 27 september 2023 16:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou Pi-Air eigenlijk met enige afstand op 1 zetten. 52 goals in twee seizoenen en ons een Europese beker cadeau gedaan.
Als Santi ook op CL-niveau het verschil gaat maken wellicht boven de door jou genoemde namen. Klinkt een beetje raar, maar hoe geweldig hij ook was deze potjes tegen dit amateuristische Ajax moet je niet te veel conclusies trekken.
Kuijt en Pelle haalden vergelijkbare statistieken.quote:Op woensdag 27 september 2023 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik was nooit zo’n enorme fan van de voetballer Van Hooijdonk, al was het wel redelijk uniek dat elke vrije trap een penalty was.
Het is gewoon ook nog een beetje moeilijk om in te schatten waar Santi zich verhoudt omdat hij zich zo stormachtig ontwikkelt. In januari verhield hij zich nog tot Danilo en Dessers, acht maanden later tot Pelle en Kuyt, op dat tempo vergelijken we hem eind dit seizoen met Haaland.quote:Op woensdag 27 september 2023 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik was nooit zo’n enorme fan van de voetballer Van Hooijdonk, al was het wel redelijk uniek dat elke vrije trap een penalty was.
Wat zou een mooie competitie voor Santi zijn?quote:Op woensdag 27 september 2023 16:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is gewoon ook nog een beetje moeilijk om in te schatten waar Santi zich verhoudt omdat hij zich zo stormachtig ontwikkelt. In januari verhield hij zich nog tot Danilo en Dessers, acht maanden later tot Pelle en Kuyt, op dat tempo vergelijken we hem eind dit seizoen met Haaland.
Haha schei toch uit man.quote:Op woensdag 27 september 2023 16:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is gewoon ook nog een beetje moeilijk om in te schatten waar Santi zich verhoudt omdat hij zich zo stormachtig ontwikkelt. In januari verhield hij zich nog tot Danilo en Dessers, acht maanden later tot Pelle en Kuyt, op dat tempo vergelijken we hem eind dit seizoen met Haaland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |