Eigenlijk is het vertrouwen wat ik heb in Nieuwkoop en Beelen belangrijker in deze kwestie.quote:Op vrijdag 22 september 2023 16:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gewoon niet doen.
Heb vertrouwen in The General.
Moet je niet zuipen in Bodegraven? Of ga je morgen?quote:Op vrijdag 22 september 2023 16:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk is het vertrouwen wat ik heb in Nieuwkoop en Beelen belangrijker in deze kwestie.
Ik vind je soms maar een rare jongenquote:Op vrijdag 22 september 2023 16:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk is het vertrouwen wat ik heb in Nieuwkoop en Beelen belangrijker in deze kwestie.
Beelen en Nieuwkoop zijn gewoon prima spelers joh, zeker voor de Eredivisie. Die kan je zo een keertje op de plaats van Trauner of Geertruida zetten als die een pijntje hebben.quote:Op vrijdag 22 september 2023 16:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat mag en klopt ook wel.quote:Op vrijdag 22 september 2023 16:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind je soms maar een rare jongen
Nee zeker, maar voor in de opbouw is hij zó belangrijk dat ik vrees dat bij een lange afwezigheid je toch wel fucked bent (en ik ben van nature een beetje panisch laat mij)quote:Op vrijdag 22 september 2023 16:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Beelen en Nieuwkoop zijn gewoon prima spelers joh, zeker voor de Eredivisie. Die kan je zo een keertje op de plaats van Trauner of Geertruida zetten als die een pijntje hebben.
Morgen maat, eindelijk weer wedstrijdfit, jij ook?quote:Op vrijdag 22 september 2023 16:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Moet je niet zuipen in Bodegraven? Of ga je morgen?
Yes ben er morgen ook. Lekker!quote:Op vrijdag 22 september 2023 17:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Morgen maat, eindelijk weer wedstrijdfit, jij ook?
Tot morgen danquote:Op vrijdag 22 september 2023 18:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Yes ben er morgen ook. Lekker!
KAPOET MAKEN.quote:Op vrijdag 22 september 2023 20:08 schreef klaasweetalles het volgende:
WE GAAN ZE HELEMAAL SLOPEN ZONDAG!
Hier heb je mijn voorspelling.quote:Op vrijdag 22 september 2023 20:08 schreef klaasweetalles het volgende:
WE GAAN ZE HELEMAAL SLOPEN ZONDAG!
Toch wel jammer dat we die knul niet zelf onder contract hebben. Voor 7 miljoen was het wel een goede deal geweest.quote:Op vrijdag 22 september 2023 21:51 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Gambiaantjes moet je kort houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |