SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Tegen dit Ajax(het voelt nog steeds bizar om dit te zeggen, lol) , PEC en Go Ahead moet je het ook wel redden zonder Ivanusec joh. En van Atletico uit moet je sowieso nul verwachtingen hebben.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bronnen ook meegekregen dat zijn sleutelbeen ook nog intact is. Weer een zorg minder!
Het is zo enorm het type speler wat je nodig hebt. Minteh en Paixao zijn twee lichtgewichten.
Ik denk stiekem dat als je nu een tijdje met Paixao op links en Minteh op rechts gaat spelen dat Paixao een stuk stabieler wordt. Links is uiteindelijk toch zijn 'echte' positie.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Paixao in vorm is een uitstekende speler maar hij is wat wisselvallig begin dit seizoen.
Ajax uit gaat gewoon een kutpot worden. Ik geloof er niks van dat we die ruim/makkelijk winnen.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tegen dit Ajax(het voelt nog steeds bizar om dit te zeggen, lol) , PEC en Go Ahead moet je het ook wel redden zonder Ivanusec joh. En van Atletico uit moet je sowieso nul verwachtingen hebben.
[..]
Ik denk stiekem dat als je nu een tijdje met Paixao op links en Minteh op rechts gaat spelen dat Paixao een stuk stabieler wordt. Links is uiteindelijk toch zijn 'echte' positie.
Ik durf het ook bijna niet hardop uit te spreken, maar dit Ajax is echt bizar wanstaltig kut. Kan me bijna niet voor stellen dat daar zondag de puzzelstukje opeens wel allemaal in elkaar vallen en ze een goede wedstrijd gaan spelen.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Ajax uit gaat gewoon een kutpot worden. Ik geloof er niks van dat we die ruim/makkelijk winnen.
Tja, toch hebben we het altijd heel moeilijk daar. Ook als ze uit vorm waren (al is onze selectie op dit moment wel aantoonbaar sterker, maar alsnog).quote:Op woensdag 20 september 2023 18:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik durf het ook bijna niet hardop uit te spreken, maar dit Ajax is echt bizar wanstaltig kut. Kan me bijna niet voor stellen dat daar zondag de puzzelstukje opeens wel allemaal in elkaar vallen en ze een goede wedstrijd gaan spelen.
Ik spreek wel eigenlijk de verwachting uit dat we Atletico op zijn minst goed tegenstand kunnen gaan bieden. Die zijn ook niet zo goed in vorm, winnen de laatste jaren Europees zelden wedstrijden van teams met een wat meer moderne speelstijl, en hebben bovendien een hoop blessures. Verliezen zou natuurlijk niet erg zijn maar je wil wel een goede indruk achter laten.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tegen dit Ajax(het voelt nog steeds bizar om dit te zeggen, lol) , PEC en Go Ahead moet je het ook wel redden zonder Ivanusec joh. En van Atletico uit moet je sowieso nul verwachtingen hebben.
[..]
Ik denk stiekem dat als je nu een tijdje met Paixao op links en Minteh op rechts gaat spelen dat Paixao een stuk stabieler wordt. Links is uiteindelijk toch zijn 'echte' positie.
Sauer is een leuke speler maar nog wel echt een lichtgewicht.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:26 schreef Pleun2011 het volgende:
De blessure van Ivanusec betekent wel dat we Sauer wat vaker gaan zien. Elk nadeel heeft zijn voordeel.
Dat tussen haakjes is dan niet geheel onbelangrijk. Eigenlijk heb je dit seizoen pas sinds jaaaaren weer een betere selectie dan Ajax. Vorig jaar hadden ze nog een Kudus, Alvarez, Timber en Tadic. Dus op papier was het voor mijn gevoel niet minder dan Feyenoord. Dit jaar ben je wel echt een stuk sterker.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Tja, toch hebben we het altijd heel moeilijk daar. Ook als ze uit vorm waren (al is onze selectie op dit moment wel aantoonbaar sterker, maar alsnog).
Eigenlijk moet je dan toch weer een beroep op de Bak gaan doen. Of wellicht Lingr op het middenveld (en Stengs naar rechts). Maar bij al die spelers (en Minteh) heb ik het idee dat ze vooral veel brengen als invaller.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Sauer is een leuke speler maar nog wel echt een lichtgewicht.
Dat is Minteh toch ook.. Sauer hoeft van mij niet meteen in de basis maar dat we hem vaker gaan zien is prettig.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt, maar elke minuut die hij meedoet is een investering in later en als je kijkt hoeveel minder hij er al uitziet als een junior fysiek vergeleken met vorig seizoen, dan heb ik wel het vertrouwen in de staf dat ze goed kunnen doseren en trainen met hem.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:27 schreef fetX het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 september 2023 18:53 schreef Slobeend het volgende:
'Slechts' een enkelverrekking volgens ZKA, na de interlandperiode er waarschijnlijk weer bij.
Valt gelukkig mee.quote:De uitslag van de MRI-scan is binnen: Ivanu¨ec heeft zijn enkelband licht verrekt en is enkele weken niet inzetbaar. De verwachting is dat de Kroatisch-international rond de interlandperiode van 12 oktober weer kan aansluiten op het (trainings)veld.
Zou zonde zijn, die kan namelijk helemaal niet verdedigenquote:Op woensdag 20 september 2023 18:57 schreef Binge-watch het volgende:
Zondag dan toch weer Jahanbakhsh denk ik. Taakbewuste speler die ook de opkomende Sosa in bedwang kan houden. Minteh als troef achter de hand voor de laatste fase.
Gelukkig.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:53 schreef Slobeend het volgende:
'Slechts' een enkelverrekking volgens ZKA, na de interlandperiode er waarschijnlijk weer bij.
Zondag gewoon Sauer in de basisquote:Op woensdag 20 september 2023 18:57 schreef Binge-watch het volgende:
Zondag dan toch weer Jahanbakhsh denk ik. Taakbewuste speler die ook de opkomende Sosa in bedwang kan houden. Minteh als troef achter de hand voor de laatste fase.
Sauer maat. Sauer komt eraanquote:Op woensdag 20 september 2023 19:42 schreef klaasweetalles het volgende:
zondag is Gimenez er gewoon bij
Voorhoede Paxao-Gimenez-Minteh lijkt me logische. Zeker ook na gisterenavond
Middenveld niets aan de hand
achterhoede ook niet zoveel aan de hand
Het is allemaal logisch en hoe meer wedstrijden deze samenstelling met elkaar blijft spelen hoe beter het gaat worden. Het is afwachten op de ontwikkelingen bij 020 morgenavond.
Dat kwam doordat Stengs, Paixao en Minteh niet goed druk zetten. Kan gebeuren, maar dat was het probleem die eerste 15/20min.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het hele elftal werd gisteren de eerste 20 minuten tactisch en fysiek overklast, niet alleen Stengs.
En, hoelang op basis van dit experiment?quote:Op woensdag 20 september 2023 18:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Om te kunnen inschatten hoe lang Ivanusec eruit gaat liggen heb ik gisteren op de terugweg mijn enkel laten dubbelklappen.
Geen aanrader.
We willen allemaal dat SLot helemaal geen Sauer gaat opstellenquote:
volgens slot kwam het juist omdat er maar met 2 man naar voren werd druk gezet (9 en 10) ipv de voorste 3 als geheelquote:Op woensdag 20 september 2023 20:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat kwam doordat Stengs, Paixao en Minteh niet goed druk zetten. Kan gebeuren, maar dat was het probleem die eerste 15/20min.
Ik heb niet het idee dat Minteh er nou echt meer klaar voor is eigenlijk, integendeel. Dan vind ik Sauer een stuk volwassener ogen op het veld.quote:Op woensdag 20 september 2023 20:45 schreef bbuddybb het volgende:
Sauer is nog niet klaar voor de basis.
Doe maar gewoon Minteh.
Het is goed blauw en dik, ik denk niet dat ik tegen Ajax mee ga kunnen spelen eigenlijk.quote:Op woensdag 20 september 2023 20:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
En, hoelang op basis van dit experiment?
Minteh is snel en constant dreigend.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat Minteh er nou echt meer klaar voor is eigenlijk, integendeel. Dan vind ik Sauer een stuk volwassener ogen op het veld.
Maar goed, Minteh is snel.
Maar Minteh maakt voortdurend verkeerde keuzes omdat hij het overzicht kwijtraakt, laat zich fysiek makkelijk van de bal zetten en hij zet ook nog niet zo goed druk. Een leuk wapen hoor, zeker als invaller, maar aangezien Paixao dat in mindere mate ook al heeft ben je voorin totaal niet balvast en bovendien is het qua pressie voorin niet ideaal.quote:Op woensdag 20 september 2023 23:44 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Minteh is snel en constant dreigend.
Sauer vind ik ook een talentje, maar om nou te zeggen dat ie nu al klaar is voor een basisplaats tegen Ajax, gaat mij iets te ver.
Laat hem gewoon in de laatste 15-20 meedoen wanneer het kan. Is prima voor die jongen.
Allemaal flauwekul wat ik leesquote:Op donderdag 21 september 2023 00:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar Minteh maakt voortdurend verkeerde keuzes omdat hij het overzicht kwijtraakt, laat zich fysiek makkelijk van de bal zetten en hij zet ook nog niet zo goed druk. Een leuk wapen hoor, zeker als invaller, maar aangezien Paixao dat in mindere mate ook al heeft ben je voorin totaal niet balvast en bovendien is het qua pressie voorin niet ideaal.
Sauer is net zo klaar voor een basisplek als Minteh, en dan moet je Ajax niet groter maken dan ze zijn (lol). Minteh is qua speltype de logische vervanger van Paixao in mijn ogen, en Sauer dus van Ivanusec. Als hij daar dan nog niet klaar voor is had je eigenlijk Idrissi moeten binnenhalen.
quote:totaal niet balvast
Als je nou iets van Ajax zou moeten opsteken is het dat hoogmoed voor den val komt.quote:Op donderdag 21 september 2023 00:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sauer is net zo klaar voor een basisplek als Minteh, en dan moet je Ajax niet groter maken dan ze zijn (lol).
Geen hoogmoed, ik wilde meer suggereren dat een basisplek tegen Ajax-uit wat dat betreft niet anders is dan iedere andere Eredivisie-wedstrijd, je bent er klaar voor of niet, dan moet de tegenstander eigenlijk niet uitmaken.quote:Op donderdag 21 september 2023 11:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als je nou iets van Ajax zou moeten opsteken is het dat hoogmoed voor den val komt.
Hij is 2 maanden 19, maar qua gedrag had het ook 14 kunnen zijn. Aandoenlijk maar tikje wild.quote:Op donderdag 21 september 2023 12:22 schreef Binge-watch het volgende:
Ik vind Minteh ook wel zo'n druistige gek die in al z'n enthousiasme er een roodwaardige Afrikaanse tackle uitgooit in de eerste vijf minuten 😄
Arend Martijn kennende zal hij er een volledige berekening voor hebben bedacht uiteindelijk. Feit is dat Hartman volledig vrij gelaten gaat worden in de opbouw aangezien hun rechterkant open ligt, terwijl je bij ons op rechts iemand nodig hebt die voortdurend mee rent met Sosa.quote:Op donderdag 21 september 2023 12:43 schreef Caland het volgende:
Denk dat Slot gewoon kiest voor Ali, helaas
Tokkie Steijn zal toch niet zo dom zijn om dat nog een keer te proberen.quote:Op donderdag 21 september 2023 13:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Arend Martijn kennende zal hij er een volledige berekening voor hebben bedacht uiteindelijk. Feit is dat Hartman volledig vrij gelaten gaat worden in de opbouw aangezien hun rechterkant open ligt, terwijl je bij ons op rechts iemand nodig hebt die voortdurend mee rent met Sosa.
Of je begint met de tragere (maar sympathiekere) Ali aan de rechterkant.quote:Op donderdag 21 september 2023 12:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou lekker Minteh erin houden. Met Sutalo die vaker wel dan niet uit positie loopt (gezien vorige wedstrijd) kan je lekker zijn snelheid gebruiken voor counters
Dat was enigszins de tactiek tegen de trage defensie van Celtic en dat werkte helemaal niet, omdat het daardoor niet lukte om Celtic weg te drukken. Ik denk niet dat het verstandig is om op de counter te spelen, vandaar dat ik Minteh helemaal niet zou opstellen (wel als invaller, natuurlijk) aangezien hij minder goed druk zet.quote:Op donderdag 21 september 2023 12:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou lekker Minteh erin houden. Met Sutalo die vaker wel dan niet uit positie loopt (gezien vorige wedstrijd) kan je lekker zijn snelheid gebruiken voor counters
Heel veel andere opties heeft hij niet, Ajax heeft geen rechtsbuitens meer. Tenzij hij Berghuis daar positioneert maar dan vervallen alle opties om vanaf het middenveld iemand te kunnen lanceren, dus dan kunnen we ze helemaal vast drukken.quote:Op donderdag 21 september 2023 13:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Tokkie Steijn zal toch niet zo dom zijn om dat nog een keer te proberen.
Mocht de pot enigzins spannend worden en na een uur nog steeds een brilstand op het bord staan, dan is counteren met Mintthee niet een slecht plan imo.quote:Op donderdag 21 september 2023 13:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was enigszins de tactiek tegen de trage defensie van Celtic en dat werkte helemaal niet, omdat het daardoor niet lukte om Celtic weg te drukken. Ik denk niet dat het verstandig is om op de counter te spelen, vandaar dat ik Minteh helemaal niet zou opstellen (wel als invaller, natuurlijk) aangezien hij minder goed druk zet.
Hangt van het wedstrijdbeeld af, maar tenzij Ajax de tactiek volledig omgooit en 5-3-2 gaat spelen, is de kans groot dat Hartman in de opbouw voortdurend vrijgelaten gaat worden. Daar moet je in eerste instantie op inspelen en dat gaat Slot ook wel doen denk ik. Je hebt dan meer aan taakbewuste aanvallers om de boel bij Ajax vast te zetten/Hartman in positie te brengen dan zo'n snel vliegend projectiel.quote:Op donderdag 21 september 2023 13:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Mocht de pot enigszins spannend worden en na een uur nog steeds een brilstand op het bord staan, dan is counteren met Mintthee niet een slecht plan imo.
waarom zou hartman per definitie vrijgelaten worden?quote:Op donderdag 21 september 2023 14:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hangt van het wedstrijdbeeld af, maar tenzij Ajax de tactiek volledig omgooit en 5-3-2 gaat spelen, is de kans groot dat Hartman in de opbouw voortdurend vrijgelaten gaat worden. Daar moet je in eerste instantie op inspelen en dat gaat Slot ook wel doen denk ik. Je hebt dan meer aan taakbewuste aanvallers om de boel bij Ajax vast te zetten/Hartman in positie te brengen dan zo'n snel vliegend projectiel.
Als het voorin vast komt te zitten dan kan je inderdaad prima Minteh inbrengen die dan wel iets extra's brengt.
quote:Op woensdag 20 september 2023 22:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Als je ziet hoe naïef PSV speelt tegen Arsenal dan sluipt de gedachte erin dat er eigenlijk weinig barrières zijn voor een 2e landstitel. Teams van Bosz vallen uiteindelijk meestal door de mand omdat ze de goals te makkelijk tegen krijgen.
Frits heeft nu spijt dat hij Michel drie geile zoenen gegeven heeft bij die prijsuitreiking.quote:
Ik zou met Sauer beginnen en Minteh juist brengen in de laatste 30 minuten.quote:Op woensdag 20 september 2023 23:09 schreef Erasmus het volgende:
Zondag gewoon met de voorhoede Paixao-Gimenez-Minteh/Alireza beginnen.
Sauer in laten vallen.
Ze hebben gewoon geen rechtsbuiten die meeloopt met de back van de tegenstander. Ik weet echt niet wie ze daar moeten zetten.quote:Op donderdag 21 september 2023 14:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
waarom zou hartman per definitie vrijgelaten worden?
denk eerder dat er aan de kant van bergwijn altijd kansen liggen wat dat betreft
Nah ja, tegen een ajax/psv spelen is wel van een ander niveau dan bijvoorbeeld Almerequote:Op donderdag 21 september 2023 12:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen hoogmoed, ik wilde meer suggereren dat een basisplek tegen Ajax-uit wat dat betreft niet anders is dan iedere andere Eredivisie-wedstrijd, je bent er klaar voor of niet, dan moet de tegenstander eigenlijk niet uitmaken.
De (lol) was omdat dit seizoen voor het eerst de verhoudingen helemaal anders liggen.
Naja ik zit gewoon met zijn leeftijd.quote:Op donderdag 21 september 2023 16:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zou met Sauer beginnen en Minteh juist brengen in de laatste 30 minuten.
Dit is dan weer jammer:quote:
quote:Wij zien al onze supporters dan ook weer graag terug tijdens de eerstvolgende thuiswedstrijd Feyenoord – Go Ahead Eagles op zaterdag 30 september om 14:30 uur.
Mede omdat "het veld in het stadion in uitstekende staat verkeerd."quote:
Dan ben je tenminste op tijd.quote:Op donderdag 21 september 2023 16:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dit is dan weer jammer:
[..]
Na al die jaren zijn we eindelijk een profclubquote:
quote:Op donderdag 21 september 2023 16:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dit is dan weer jammer:
[..]
Gewoon met Ajax spelen.quote:Op donderdag 21 september 2023 16:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gewoon met Alireza spelen zondag.
Als een Hato het kan waarom dan een Sauer niet in een team wat veel stabieler is? Daarbij ook nog eens op minder risicovolle positie. En je speelt tegen Renschquote:Op donderdag 21 september 2023 16:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Naja ik zit gewoon met zijn leeftijd.
Zou het extreem sick vinden als hij met 17 jaar al zo’n impact kan maken. Het is nu al super bijzonder (zacht uitgedrukt).
Het grootste probleem bij 020 zijn die backsquote:Op donderdag 21 september 2023 16:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zou met Sauer beginnen en Minteh juist brengen in de laatste 30 minuten.
Just feeling lucky en het gebruikelijke indekkenquote:Op donderdag 21 september 2023 17:40 schreef CR7 het volgende:
[..]
Als een Hato het kan waarom dan een Sauer niet in een team wat veel stabieler is? Daarbij ook nog eens op minder risicovolle positie. En je speelt tegen Rensch
Die heeft een cultuuromslag meegemaakt.quote:Op donderdag 21 september 2023 18:48 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Zou hij nog steeds de wedstrijdbesprekingen in het Nederlands doen?
Ander woord voor uitvaart begeleider?quote:Op donderdag 21 september 2023 18:52 schreef Pistolero het volgende:
Transitiecoach is wel een bijzondere functie om op je CV te kunnen zetten.
quote:Op donderdag 21 september 2023 19:02 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ander woord voor uitvaart begeleider?
Transitie coach. Mensen zien sterven ook wel als een transitie naar een andere wereld. Heb je nog meer uitleg nodig?quote:
Toch eens wat minder gaan zuipen, geen idee dat die erin is gekomenquote:
Schoot zelfs nog op de paalquote:Op donderdag 21 september 2023 20:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch eens wat minder gaan zuipen, geen idee dat die erin is gekomen
Die gaan totaal uitgeblust zijn na dit potje.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:14 schreef De_Pel het volgende:
Nou, AZ en PSV weten ook weer effe waar ze staan, nu 020 nog.
En terecht. Channant. Op naar 1 CL ticket in NL.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gaan totaal uitgeblust zijn na dit potje.
Oh god ja, daarin zouden we toch gaan spelen tegen Ajax?quote:Op vrijdag 22 september 2023 10:26 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Het vierde tenue () is uit.
Hoe zat dat ook alweer, het CL shirt wat in de CL niet gebruikt mag worden?quote:Op vrijdag 22 september 2023 10:26 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Het vierde tenue () is uit.
Om onduidelijke redenen gaat de UEFA niet akkoord met de plattegrond van een stad op het shirt, ofzo.quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe zat dat ook alweer, het CL shirt wat in de CL niet gebruikt mag worden?
Er zijn toch wel meer uitwedstrijdenquote:Op vrijdag 22 september 2023 11:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dus nu is het een shirt wat we 1x dragen in de Klassieker?
Beetje hetzelfde als met dat groene full support shirt. Volgens mij ook maar een keer of 4 gedragen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dus nu is het een shirt wat we 1x dragen in de Klassieker?
Wellicht hoeft Geert centraal geen probleem te zijn tegen Ajax, aangezien hun voorhoede teringsnel is, zo’n beetje het enige wat ze te bieden hebben ook.quote:Op vrijdag 22 september 2023 13:07 schreef Scrummie het volgende:
Trauner afwezig op training vandaag.
Dat vind ik niet leuk. Afwachten maar wat ArneGOD op de persco te melden heeft.
quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als met dat groene full support shirt. Volgens mij ook maar een keer of 4 gedragen.
Ik heb er een slecht gevoel over, Slobeend.quote:Op vrijdag 22 september 2023 13:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
We weten nog niks hè, misschien was 'ie z'n pleister wel kwijt.
15:30quote:Op vrijdag 22 september 2023 14:02 schreef Caland het volgende:
Is er vandaag geen persconferentie?
@:scrummie @:zipportal
15:30 pas.quote:Op vrijdag 22 september 2023 14:02 schreef Caland het volgende:
Is er vandaag geen persconferentie?
@:scrummie @:zipportal
Ga hem inlijsten, vind wel heel dik shirt.quote:Op vrijdag 22 september 2023 13:45 schreef zoekeenleven het volgende:
Zit wel te twijfelen om dat 4e shirt te halen, ben best een kaartennerd en dan is zo'n shirtje wel kek natuurlijk. Maarja Castore...![]()
Welnee. Juffie Taylor kan er niks van, Bergwijn kan nog geen bal aannemen, Brubbie goed hé? Gorter kan niks met de korte hoek, Vos pakt rood en Sosa kan niet verdedigen. Jullie winnen wel.quote:Op vrijdag 22 september 2023 14:10 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Zonder Bijlow, Ivanusec, Ueda en Trauner moeten we zondag ook gewoon kunnen winnen. Maar ons kennende wordt het wel weer een gelijkspelletje of zo.
quote:Op vrijdag 22 september 2023 14:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga hem inlijsten, vind wel heel dik shirt.
Er is nog niks bekend over Trauner, wie weet is er wel niks #freakymodusquote:Op vrijdag 22 september 2023 14:10 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Zonder Bijlow, Ivanusec, Ueda en Trauner moeten we zondag ook gewoon kunnen winnen. Maar ons kennende wordt het wel weer een gelijkspelletje of zo.
Ik kan me ook niet voorstellen dat tokkie Steijn zijn team echt geweldig vond, dus gok dat hij wel wat meer defensieve zekerheid gaat inbouwenquote:Op vrijdag 22 september 2023 14:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er is nog niks bekend over Trauner, wie weet is er wel niks #freakymodus
Het was gisteren echt los zand bij Ajax. Ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat we hier niet eenvoudig doorheen gaan combineren, plus dat flipperbalvoetbal van gisteren zal ze ook wel uitgeput hebben. Alleen qua snelheid voorin zijn ze gevaarlijk.
Eens. We gaan er met 3-0 af.quote:Op vrijdag 22 september 2023 15:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb er geen vertrouwen in dat we gaan winnen. Ik laat het maar op me afkomen.
Hoe wil hij hij dat gaan doen dan? Hij heeft er én de spelers niet voor, én zelf ook niet de vaardigheden om het tactisch juist neer te zetten.quote:Op vrijdag 22 september 2023 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat tokkie Steijn zijn team echt geweldig vond, dus gok dat hij wel wat meer defensieve zekerheid gaat inbouwen
Gewoon Dickball, kort en compact, kont in de 16 en de DUELS aangaan. Dat kan iedere amateurtrainer.quote:Op vrijdag 22 september 2023 15:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hoe wil hij hij dat gaan doen dan? Hij heeft er én de spelers niet voor, én zelf ook niet de vaardigheden om het tactisch juist neer te zetten.
Precies, en dan de lange bal naar voren op een van hun ziek snelle aanvallers en dan hopen dat het een keer goed valt.quote:Op vrijdag 22 september 2023 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon Dickball, kort en compact, kont in de 16 en de DUELS aangaan. Dat kan iedere amateurtrainer.
Kasanwirjo is denk ik geen optiequote:Op vrijdag 22 september 2023 15:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mocht Trauner dan niet mee kunnen doen.
Zet je dan Geertruida centraal Met een net weer fitte Nieuwkoop op rechts.
Of zet je Geertruida centraal met die blower Kasanwirjo op rechts.
Of kies je dan voor Beelen op de plek van Trauner?
Ik hoop maar dat Trauner gewoon weer op tijd fit is.
Niemand is groter dan de club!quote:Op vrijdag 22 september 2023 15:30 schreef Caland het volgende:
Wtf, Arne is op tijd
Ze pakken alle tradities van ons af
Dat leek mij vrij duidelijk.quote:Op vrijdag 22 september 2023 15:51 schreef Caland het volgende:
Als ik Arend goed beluister gaat Ivanusec wellicht niet zo lang duren
Hij gaf ook aan dat hij een duidelijk plan ziet in de opbouw en het spel bij Ajax, volgens de interviewer is hij dan de enige persoon op de wereld die dat ziet. Het continue hameren dat de individuele dreiging van Ajax voorin het grootste gevaar is leert dat Arne niet bijster onder de indruk is van het veldspel van Ajax. Hij verwacht niet dat Steijn plots Dickieball gaat spelen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 15:49 schreef Caland het volgende:
Arend is vandaag begonnen met Ajax-Marseille voor de tweede keer kijken en vond het opvallend dat ze nu wat vaker ervoor kozen om massaal terug te gaan op eigen helft
Hij vond het dinsdag in het drukzetten toch iets beter dan meteen achteraf
Ueda zit zondag mogelijk op de bank
Alle mensen die hem al half afschreven deze zomer doen niet meer mee.quote:Op vrijdag 22 september 2023 15:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Trauner moest gewoon nog even bijkomen over hoe ZIEK GOED hij afgelopen dinsdag was.
Godverdomme zeg
Gelukkig zagen wij allang dat Gernot de belangrijkste man is in dit Feyenoord.quote:Op vrijdag 22 september 2023 16:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Alle mensen die hem al half afschreven deze zomer doen niet meer mee.
De Generaal
En dan is Gernot nog niet eens echt begonnen met als een sloopkogel druk gaan zetten op de middenlijn. Dinsdag begon ie daar voor het eerst weer mee.quote:Op vrijdag 22 september 2023 16:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat stond eigenlijk nogal los van zijn kwaliteiten, dat een 31-jarige speler die het al niet moest hebben van zijn snelheid zo goed terugkomt na twee zware knieblessures is best verwonderlijk. Daar durf je niet zomaar op te rekenen.
Ik vind het nog steeds maar een beetje kiele kiele dat we weer in de opbouw zo afhankelijk van hem zijn. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik ook een beetje vergeten was dat hij op zijn best echt buitenklasse voor ons was.
Het waren wel goede wedstrijden van Feyenoord, op die tegen PSV vorig seizoen thuis na misschien.quote:Op vrijdag 22 september 2023 15:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik moest lachen om Slot die zenuwachtig op zijn stoel aan het wiebelen was toen ter sprake kwam dat hij nog weinig wedstrijden van Ajax en PSV heeft gewonnen met Feyenoord.
(Deze statistiek is trouwens vooral slecht in thuiswedstrijden)
De Turk.quote:Op vrijdag 22 september 2023 16:14 schreef klaasweetalles het volgende:
wie is de schijtsrechter zondag
knjb zal wel weer een 020 fan sturen vermoed ik zo
schijtsrechterquote:Op vrijdag 22 september 2023 16:14 schreef klaasweetalles het volgende:
wie is de schijtsrechter zondag
knjb zal wel weer een 020 fan sturen vermoed ik zo
guzanbodjan ofzoquote:
schijtsrechterquote:Op vrijdag 22 september 2023 16:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
guzanbodjan ofzo
kut schijtsrechter
Eind 2022 noemde Slot hem samen met Hancko en Kökcü de enige speler van buitenklasse, nu vind ik dat Geert, Wieffer, Ivanusec en Gimenez inmiddels ook wel op dat niveau zitten maar je merkt dat hij nu hij weer comfortabel is zo veel toevoegt aan het opbouwspel zonder zijn verdedigende taken uit het oog te verliezen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 16:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En dan is Gernot nog niet eens echt begonnen met als een sloopkogel druk gaan zetten op de middenlijn. Dinsdag begon ie daar voor het eerst weer mee.
Gewoon niet doen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eind 2022 noemde Slot hem samen met Hancko en Kökcü de enige speler van buitenklasse, nu vind ik dat Geert, Wieffer, Ivanusec en Gimenez inmiddels ook wel op dat niveau zitten maar je merkt dat hij nu hij weer comfortabel is zo veel toevoegt aan het opbouwspel zonder zijn verdedigende taken uit het oog te verliezen.
Ik ben echt heel blij met dit hoge niveau wat hij haalt maar ik merk dat ik een slag om de arm houd puur door zijn knieblessures.
Eigenlijk is het vertrouwen wat ik heb in Nieuwkoop en Beelen belangrijker in deze kwestie.quote:Op vrijdag 22 september 2023 16:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gewoon niet doen.
Heb vertrouwen in The General.
Moet je niet zuipen in Bodegraven? Of ga je morgen?quote:Op vrijdag 22 september 2023 16:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk is het vertrouwen wat ik heb in Nieuwkoop en Beelen belangrijker in deze kwestie.
Ik vind je soms maar een rare jongenquote:Op vrijdag 22 september 2023 16:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk is het vertrouwen wat ik heb in Nieuwkoop en Beelen belangrijker in deze kwestie.
Beelen en Nieuwkoop zijn gewoon prima spelers joh, zeker voor de Eredivisie. Die kan je zo een keertje op de plaats van Trauner of Geertruida zetten als die een pijntje hebben.quote:Op vrijdag 22 september 2023 16:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat mag en klopt ook wel.quote:Op vrijdag 22 september 2023 16:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind je soms maar een rare jongen
Nee zeker, maar voor in de opbouw is hij zó belangrijk dat ik vrees dat bij een lange afwezigheid je toch wel fucked bent (en ik ben van nature een beetje panisch laat mij)quote:Op vrijdag 22 september 2023 16:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Beelen en Nieuwkoop zijn gewoon prima spelers joh, zeker voor de Eredivisie. Die kan je zo een keertje op de plaats van Trauner of Geertruida zetten als die een pijntje hebben.
Morgen maat, eindelijk weer wedstrijdfit, jij ook?quote:Op vrijdag 22 september 2023 16:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Moet je niet zuipen in Bodegraven? Of ga je morgen?
Yes ben er morgen ook. Lekker!quote:Op vrijdag 22 september 2023 17:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Morgen maat, eindelijk weer wedstrijdfit, jij ook?
Tot morgen danquote:Op vrijdag 22 september 2023 18:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Yes ben er morgen ook. Lekker!
KAPOET MAKEN.quote:Op vrijdag 22 september 2023 20:08 schreef klaasweetalles het volgende:
WE GAAN ZE HELEMAAL SLOPEN ZONDAG!
Hier heb je mijn voorspelling.quote:Op vrijdag 22 september 2023 20:08 schreef klaasweetalles het volgende:
WE GAAN ZE HELEMAAL SLOPEN ZONDAG!
Toch wel jammer dat we die knul niet zelf onder contract hebben. Voor 7 miljoen was het wel een goede deal geweest.quote:Op vrijdag 22 september 2023 21:51 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Gambiaantjes moet je kort houden.
We waren hem zo goed aan het negeren. Zonde.quote:Op zaterdag 23 september 2023 10:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]onze psv fan in de bocht zeg
Die gast is toch maar 4 waard ofzo?quote:Op vrijdag 22 september 2023 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch wel jammer dat we die knul niet zelf onder contract hebben. Voor 7 miljoen was het wel een goede deal geweest.
Alhoewel ik er vrij zeker van ben dat te Kloese gewoon wilde afkijken hoe Newcastle het aanpakt met hun huurspelers (gezien de vele kritiek die wij kregen afgelopen jaren), en nu blijkt het plots dat die Minteh kan voetballen.
Als hij gaat opvallen in de CL krijgen ze dat bij Newcastle ook wel mee.quote:Op zaterdag 23 september 2023 12:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Die gast is toch maar 4 waard ofzo?
Bij Newcastle gaat ie nooit spelen dus wellicht kun je nog wat loskweken
big ifquote:Op zaterdag 23 september 2023 14:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als hij gaat opvallen in de CL krijgen ze dat bij Newcastle ook wel mee.
Geen woorden maar DADEN.quote:Op zaterdag 23 september 2023 14:08 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Geertgod
'Natuurlijk niet, ik kom uit Rotterdam-Zuid'
@:Pisces29
Minteh gaat dezelfde weg volgen zoals Xavi Simons dat doetquote:Op zaterdag 23 september 2023 12:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
quote:
We worden beflikkerd.quote:
Underpromise, overdeliver.quote:
Die gaat nu al 20 waard zijn hoor.quote:Op zaterdag 23 september 2023 12:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Jij was toch voor Ajax?quote:Op zaterdag 23 september 2023 16:59 schreef klaasweetalles het volgende:
kapoet maken die rotzooi in amsterdam
En heel Europa ligt te slapen zekerquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:10 schreef ZKA het volgende:
Clausule ligt in de winter nog een stuk lager lager dan de ¤7m van afgelopen zomer
[ twitter ]
Als extra optie blij mee, maar vinden we dat hij zo geweldig speelt dan? Lees iets over een vergelijkbaar traject als Simons. Die had aan het begin al gelijk impact. Dat valt bij Minteh nog wel mee toch?quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gaat nu al 20 waard zijn hoor.
Dus je zou blij zijn met de tweede overwinning in 20 jaar ofzo in de arena?quote:Op zondag 24 september 2023 10:10 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik wil de feestvreugde niet bederven, het gaat ook lekker daar niet van. We hebben de laatste 3 competitiewedstrijden met grote cijfers gewonnen maar wel tegen ploegen die nou niet zo lekker op dreef zijn zoals Heerenveen en Utrecht.
Maar tegen een betere ploeg als Celtic toch wat moeizamer. Ik zou al heel blij zijn met een 0-1 vandaag.
Niet gelezen.quote:Op zondag 24 september 2023 10:10 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik wil de feestvreugde niet bederven, het gaat ook lekker daar niet van. We hebben de laatste 3 competitiewedstrijden met grote cijfers gewonnen maar wel tegen ploegen die nou niet zo lekker op dreef zijn zoals Heerenveen en Utrecht.
Maar tegen een betere ploeg als Celtic toch wat moeizamer. Ik zou al heel blij zijn met een 0-1 vandaag.
2001, 2005 en 2023.quote:Op zondag 24 september 2023 10:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus je zou blij zijn met de tweede overwinning in 20 jaar ofzo in de arena?
Jeetje wat een statement
Ik kan het aantal posts hier deze week niet tellen waarin staat dat we MeT gEmAk gaan winnen.quote:Op zondag 24 september 2023 11:03 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
2001, 2005 en 2023.![]()
Van welke feestvreugde wordt er dan gesproken?
Ik ken geen Feyenoorders die denken dat we even drie punten daar gaan ophalen.
Dat denk ik ook niet hoor maar als er een wederom een kans ligt dan is hij nu toch welquote:Op zondag 24 september 2023 11:03 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
2001, 2005 en 2023.![]()
Van welke feestvreugde wordt er dan gesproken?
Ik ken geen Feyenoorders die denken dat we even drie punten daar gaan ophalen.
Die mensen gaan teleurgesteld worden vandaag.quote:Op zondag 24 september 2023 11:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan het aantal posts hier deze week niet tellen waarin staat dat we MeT gEmAk gaan winnen.
Wil je hiermee stoppen?quote:Op zondag 24 september 2023 11:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Die mensen gaan teleurgesteld worden vandaag.
Een domme pingel tegen, rood kaartje of gigantische blunder zou me niks verbazen.
Indek losergedragquote:Op zondag 24 september 2023 11:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Die mensen gaan teleurgesteld worden vandaag.
Een domme pingel tegen, rood kaartje of gigantische blunder zou me niks verbazen.
Ga weg joh. 95% van de supporters is realistisch genoeg om te blijven beseffen dat het toch alsnog gewoon Ajax-Feyenoord is, en dus meer dan blij met 3 punten, ongeacht hoe.quote:Op zondag 24 september 2023 11:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan het aantal posts hier deze week niet tellen waarin staat dat we MeT gEmAk gaan winnen.
Beetje zoals tegen Celtic.
Vorm telt niet in klassiekers en durbiesquote:Op zondag 24 september 2023 11:14 schreef Pistolero het volgende:
Hebben jullie de afgelopen weken onder een steen gelegen en niet gekeken naar Ajax (en Feyenoord)? Afgelopen donderdag één van de grootste parodieën op voetbal aller tijden gezien, zelden vertoond.
Al dat indekken en downplayen vooraf, puur vanwege 'ja maar het blijft Ajax!!'.![]()
Dit Feyenoord moet gewoon met gemak van dit Ajax winnen, iets anders is een wanprestatie. Kom op zeg.
Deze uitspraak herken ik van voorgaande jaren.quote:Op zondag 24 september 2023 11:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet hoor maar als er een wederom een kans ligt dan is hij nu toch wel
KAPOET MAKENquote:Op zondag 24 september 2023 11:20 schreef Ramboetan het volgende:
Niet ons kapoet maken jongens. Stoppen bij 0-1 svp
We zijn toch de favoriet vandaag ?quote:Op zondag 24 september 2023 10:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus je zou blij zijn met de tweede overwinning in 20 jaar ofzo in de arena?
Jeetje wat een statement
quote:Op zondag 24 september 2023 11:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beetje zoals tegen Celtic.
quote:Op zondag 24 september 2023 11:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
22 man, de bal is rond en het gras is groen.
De uitspraak "Feyenoord fan ben je niet voor je lol" bestaat met reden.quote:Op zondag 24 september 2023 11:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De laatste keer dat we favoriet waren ging het ook niet van zo'n leien dakje.
Zou ook kunnen gebeuren als ajax weer open huis houdtquote:Op zondag 24 september 2023 11:25 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
We zijn toch de favoriet vandaag ?
Er zijn mensen die denken dat Ajax wordt opgerold vanmiddag.
Cringequote:Op zondag 24 september 2023 11:28 schreef ashardalan het volgende:
[..]
De uitspraak "Feyenoord fan ben je niet voor je lol" bestaat met reden.
Ik hoop op het beste, maar overtuigd van een overwinning ben ik allerminst.
Nee het ‘we pakken ze wel even’ is lekker. Het gedrag vertonen waar je altijd zo’n hekel aan hebt genot.quote:
Op kwaliteit (vd) spelers was je bijna nooit favoriet. Dit jaar wel en dat is wel een groot verschil. Met spelers als Martina, vd Heijden, Larsson, Fer en Narsingh win je idd geen klassiekers. Blijft natuurlijk wel lastig zonder uitpubliek.quote:Op zondag 24 september 2023 11:21 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Deze uitspraak herken ik van voorgaande jaren.![]()
Ik ben het wel met je eens hoor, Ajax is tov de laatste keer in meerdere opzichten zwakker geworden.
En in de voorgaande jaren hadden we Slot niet en daar baseer ik mijn vertrouwen op voor vanmiddag.
Realisme =/= arrogantie. Als je dit 3 jaar geleden had geroepen toen Ajax de top van Europa aan het bestormen was en Feyenoord Dickball aan het spelen was, ja, dan was het nergens op gebaseerde arrogantie.quote:Op zondag 24 september 2023 11:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee het ‘we pakken ze wel even’ is lekker. Het gedrag vertonen waar je altijd zo’n hekel aan hebt genot.
Gaat gewoon een lastig potje worden, zeg verder niet dat we gaan verliezen. Wedstrijd staat op zich dit dat.
In beginsel eens. Wat dat betreft wel mooi dat types als Klaassen en Tadic weg zijn, zit amper iemand in de selectie met binding met die club.quote:Op zondag 24 september 2023 11:17 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Vorm telt niet in klassiekers en durbies
2
Favoriet zijn en uitspreken is wat anders dan dat we ze wel even gaan pakken. Dat laatste heb ik vaak genoeg gehoord en gelezen afgelopen week en daar krijg ik de kriebels van. En ik zeg ook helemaal nergens dat Feyenoord geen favoriet is. Daar ben ik het gewoon mee eens.quote:Op zondag 24 september 2023 11:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Realisme =/= arrogantie. Als je dit 3 jaar geleden had geroepen toen Ajax de top van Europa aan het bestormen was en Feyenoord Dickball aan het spelen was, ja, dan was het nergens op gebaseerde arrogantie.
Maar op dit moment is Feyenoord echt de torenhoge favoriet voor vandaag(op basis van ALLE parameters, lol). Er is helemaal niks mis mee om dat hardop uit te spreken, dat heeft niks met arrogantie te maken.
Vind het wel opportunistisch hoor. PSV heeft alleem gespeeld tegen de laagvliegers. 4 vd laatste 5. Feyenoord heeft na vandaag iig Sparta en Ajax gehad.quote:Op zondag 24 september 2023 11:39 schreef alopio het volgende:
Toch staat er ook voor Feyenoord wel druk op deze wedstrijd. Verliezen is eigenlijk nu al nagenoeg afhaken voor de titel, of in elk geval nu al een serieuze inhaalrace.
Zal dat vreemdelingenlegioen van wakker liggen.quote:Op zondag 24 september 2023 11:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
de kop van maurice steijn ligt op een hakblok vanmiddag
Weleens vaker hoor, al heb ik vandaag niet het idee dat Ajax dat wel even gaat logenstraffen.quote:Op zondag 24 september 2023 11:46 schreef Slobeend het volgende:
We zijn nog nooit zo duidelijk favoriet geweest als vandaag in ieder geval.
Voetbal is opportunistisch…. Goh…quote:Op zondag 24 september 2023 11:47 schreef CR7 het volgende:
[..]
Vind het wel opportunistisch hoor. PSV heeft alleem gespeeld tegen de laagvliegers. 4 vd laatste 5. Feyenoord heeft na vandaag iig Sparta en Ajax gehad.
quote:Op zondag 24 september 2023 11:50 schreef Scrummie het volgende:
Goed gevoel over deze wedstrijd.
Dat kan alleen maar misgaan.
Het kan zomaar 0-4 worden op basis van de laatste weken. Maar een smerige 1-0 zie ik ook prima gebeuren eigenlijk.quote:Op zondag 24 september 2023 11:50 schreef bbuddybb het volgende:
Als de rollen waren omgedraaid en Feyenoord in de shit had gezeten en Ajax op bezoek was gekomen, dan wist je natuurlijk dat Ajax 3-4 goals zou maken.
Maar of wij dan met gemak even winnen in De Arena? Ik heb teveel wedstrijden gezien waarin het misging, dus dat vertrouwen heb ik niet.
Het zou best kunnen dat Ajax alsnog ergens een kutgoal maakt, maar ik zie serieus geen enkel scenario voor me waarin Feyenoord niet scoort vandaag. Daarvoor is de verdediging en tactiek van Ajax echt te lachwekkend geweest de afgelopen weken.quote:Op zondag 24 september 2023 11:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het kan zomaar 0-4 worden op basis van de laatste weken. Maar een smerige 1-0 zie ik ook prima gebeuren eigenlijk.
Nou ja, buiten Feyenoord, PSV, AZ en Twente zijn alle ploegen in de Eredivisie ongeveer van hetzelfde krankzinnig lage niveau. We kunnen wel steeds blijven roepen dat de wedstrijden niet representatief zijn omdat de tegenstander er niks van kon, maar dat geld dus voor bijna alle tegenstanders in de Eredivisie.quote:Op zondag 24 september 2023 11:55 schreef H.FR het volgende:
We zijn wel favoriet, maar de 3 ploegen die we met grote cijfers verslagen hebben de laatste tijd blijken ook tot de slechtste ploegen vd Eredivisie te horen. Dus dat kan je niet zomaar toepassen op deze pot.
Dus je weet van jezelf dat het onzin is en toch jezelf afschrijven na een verlies vandaag?quote:
Feyenoord en PSV zijn wel een stuk sterker dan de rest op dit moment. AZ, Twente, Ajax en PSV zijn uitpotjes die vervelend zijn maar verder moet je alle andere uitwedstrijden gewoon winnen. En de thuiswedstrijden op PSV na ook. Gaat waarschijnlijk niet gebeuren, maar je mag het best verwachten met dit niveauverschil.quote:Op zondag 24 september 2023 11:55 schreef H.FR het volgende:
We zijn wel favoriet, maar de 3 ploegen die we met grote cijfers verslagen hebben de laatste tijd blijken ook tot de slechtste ploegen vd Eredivisie te horen. Dus dat kan je niet zomaar toepassen op deze pot.
Deels wel, maar je verliest wel punten tegen bv fortuna thuis. PSV pakt alles makkelijk tot nu toe, waar ze in het verleden weleens onderuit gingen tegen emmen of groningen uit. Mocht het misgaan vandaag js 7 punten gewoon veel.quote:Op zondag 24 september 2023 11:47 schreef CR7 het volgende:
[..]
Vind het wel opportunistisch hoor. PSV heeft alleem gespeeld tegen de laagvliegers. 4 vd laatste 5. Feyenoord heeft na vandaag iig Sparta en Ajax gehad.
Vorig jaar ook. Ideaal is anders, maar wellicht de druk wat omlaag is zo verkeerd nog niet.quote:Op zondag 24 september 2023 12:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Deels wel, maar je verliest wel punten tegen bv fortuna thuis.
PSV gaat ook nog wel punten verspelen net als Feyenoord trouwens, voor Ajax is het al een beetje te laat als het al lukt om op niveau te komen dus die kunnen alleen aanhaken als PSV en/of Feyenoord instort.quote:Op zondag 24 september 2023 12:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord en PSV zijn wel een stuk sterker dan de rest op dit moment. AZ, Twente, Ajax en PSV zijn uitpotjes die vervelend zijn maar verder moet je alle andere uitwedstrijden gewoon winnen. En de thuiswedstrijden op PSV na ook. Gaat waarschijnlijk niet gebeuren, maar je mag het best verwachten met dit niveauverschil.
Fortuna was wel 70 minuten met 10 man. Sparta uit was de eerste 60 minuten slecht, maar eigenlijk had je ‘m daarna nog over de streep moeten trekken.quote:Op zondag 24 september 2023 12:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Deels wel, maar je verliest wel punten tegen bv fortuna thuis. PSV pakt alles makkelijk tot nu toe, waar ze in het verleden weleens onderuit gingen tegen emmen of groningen uit. Mocht het misgaan vandaag js 7 punten gewoon veel.
Paixao op links, Ali op rechts. Minteh en Sauer als invallers.quote:Op zondag 24 september 2023 12:35 schreef fetX het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Minteh als invaller wordt gebracht vandaag, maar ik denk niet dat Slot met Sauer gaat starten.
Daar kan ik mee leven.quote:Op zondag 24 september 2023 12:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Paixao op links, Ali op rechts. Minteh en Sauer als invallers.
Andersom. Ali scoort vaker als 'ie (toevallig) op links staat.quote:Op zondag 24 september 2023 12:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Paixao op links, Ali op rechts. Minteh en Sauer als invallers.
Nouja, natuurlijk is dat wat opportunistisch ook. Tegelijk is 7 punten na 6 wedstrijden (Feyenoord) of 10 punten na 5 wedstrijden (Ajax) na vandaag wel een hele grote achterstand. Zeker gezien het dit jaar buiten de (sub)top echt niet zoveel lijkt te zijn. Dan wordt serieus meedoen wel erg moeilijk hoor.quote:Op zondag 24 september 2023 12:01 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dus je weet van jezelf dat het onzin is en toch jezelf afschrijven na een verlies vandaag?
Heb het dan over de opmerking van Alopio.
Je kan moeilijk om de negatieve track record heen, 1 uit overwinning in twintig jaar is bedroevend slechtquote:Op zondag 24 september 2023 11:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Favoriet zijn en uitspreken is wat anders dan dat we ze wel even gaan pakken. Dat laatste heb ik vaak genoeg gehoord en gelezen afgelopen week en daar krijg ik de kriebels van. En ik zeg ook helemaal nergens dat Feyenoord geen favoriet is. Daar ben ik het gewoon mee eens.
Het is alleen een wedstrijd op zich waar vaak genoeg gekke dingen zijn gebeurd en die eigenlijk nooit echt makkelijk verloopt of goed uitpakt voor ons. Over realisme gesproken.
Dat klopt allemaal wel, maar die punten zijn wel weg. Geen ramp natuurlijk, maar vandaag wel winnen danquote:Op zondag 24 september 2023 12:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Fortuna was wel 70 minuten met 10 man. Sparta uit was de eerste 60 minuten slecht, maar eigenlijk had je ‘m daarna nog over de streep moeten trekken.
Ajax wordt de komende 5 jaar geen kampioen meer in de huidige situatie met alles waar de club mee te maken heeftquote:Op zondag 24 september 2023 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV gaat ook nog wel punten verspelen net als Feyenoord trouwens, voor Ajax is het al een beetje te laat als het al lukt om op niveau te komen dus die kunnen alleen aanhaken als PSV en/of Feyenoord instort.
Misschien een beetje cliché maar je mag een punt of 14 verspelen als de concurrentie sterk is, dus dat zijn er nog 10 voor Feyenoord.
Die is nergens te bekennen, niet te vertrouwen die gastquote:Op zondag 24 september 2023 13:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:Coco verzorgt dit normaalgesproken.
Dat mag om half 4quote:
Ik heb wel zin in een doelpuntje van Lingr, waarna hij helemaal los gaat en vergeet dat er geen uitsupporters zijn.quote:
Die rent zo het stadion uit.quote:Op zondag 24 september 2023 13:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een doelpuntje van Lingr, waarna hij helemaal los gaat en vergeet dat er geen uitsupporters zijn.
Dit is logissche allemaalquote:
Logisch, je wil ook niet voor je lol in dat stadion zijn natuurlijk.quote:Op zondag 24 september 2023 13:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die rent zo het stadion uit.
quote:Op zondag 24 september 2023 12:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
technische is het 1 grote bende
Waarom typ jij altijd een extra equote:
omdat ik de King benquote:Op zondag 24 september 2023 13:41 schreef Evangelion het volgende:
[..]
[..]
Waarom typ jij altijd een extra e
Van wie ben jij een nieuw account?quote:
Hopelijk binnen 10 minuten 0-3quote:Op zondag 24 september 2023 14:27 schreef fetX het volgende:
Hopelijk niet zo’n zenuwachtig begin als afgelopen dinsdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |