Zou ook kunnen gebeuren als ajax weer open huis houdtquote:Op zondag 24 september 2023 11:25 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
We zijn toch de favoriet vandaag ?
Er zijn mensen die denken dat Ajax wordt opgerold vanmiddag.
Cringequote:Op zondag 24 september 2023 11:28 schreef ashardalan het volgende:
[..]
De uitspraak "Feyenoord fan ben je niet voor je lol" bestaat met reden.
Ik hoop op het beste, maar overtuigd van een overwinning ben ik allerminst.
Nee het ‘we pakken ze wel even’ is lekker. Het gedrag vertonen waar je altijd zo’n hekel aan hebt genot.quote:
Op kwaliteit (vd) spelers was je bijna nooit favoriet. Dit jaar wel en dat is wel een groot verschil. Met spelers als Martina, vd Heijden, Larsson, Fer en Narsingh win je idd geen klassiekers. Blijft natuurlijk wel lastig zonder uitpubliek.quote:Op zondag 24 september 2023 11:21 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Deze uitspraak herken ik van voorgaande jaren.![]()
Ik ben het wel met je eens hoor, Ajax is tov de laatste keer in meerdere opzichten zwakker geworden.
En in de voorgaande jaren hadden we Slot niet en daar baseer ik mijn vertrouwen op voor vanmiddag.
Realisme =/= arrogantie. Als je dit 3 jaar geleden had geroepen toen Ajax de top van Europa aan het bestormen was en Feyenoord Dickball aan het spelen was, ja, dan was het nergens op gebaseerde arrogantie.quote:Op zondag 24 september 2023 11:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee het ‘we pakken ze wel even’ is lekker. Het gedrag vertonen waar je altijd zo’n hekel aan hebt genot.
Gaat gewoon een lastig potje worden, zeg verder niet dat we gaan verliezen. Wedstrijd staat op zich dit dat.
In beginsel eens. Wat dat betreft wel mooi dat types als Klaassen en Tadic weg zijn, zit amper iemand in de selectie met binding met die club.quote:Op zondag 24 september 2023 11:17 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Vorm telt niet in klassiekers en durbies
2
Favoriet zijn en uitspreken is wat anders dan dat we ze wel even gaan pakken. Dat laatste heb ik vaak genoeg gehoord en gelezen afgelopen week en daar krijg ik de kriebels van. En ik zeg ook helemaal nergens dat Feyenoord geen favoriet is. Daar ben ik het gewoon mee eens.quote:Op zondag 24 september 2023 11:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Realisme =/= arrogantie. Als je dit 3 jaar geleden had geroepen toen Ajax de top van Europa aan het bestormen was en Feyenoord Dickball aan het spelen was, ja, dan was het nergens op gebaseerde arrogantie.
Maar op dit moment is Feyenoord echt de torenhoge favoriet voor vandaag(op basis van ALLE parameters, lol). Er is helemaal niks mis mee om dat hardop uit te spreken, dat heeft niks met arrogantie te maken.
Vind het wel opportunistisch hoor. PSV heeft alleem gespeeld tegen de laagvliegers. 4 vd laatste 5. Feyenoord heeft na vandaag iig Sparta en Ajax gehad.quote:Op zondag 24 september 2023 11:39 schreef alopio het volgende:
Toch staat er ook voor Feyenoord wel druk op deze wedstrijd. Verliezen is eigenlijk nu al nagenoeg afhaken voor de titel, of in elk geval nu al een serieuze inhaalrace.
Zal dat vreemdelingenlegioen van wakker liggen.quote:Op zondag 24 september 2023 11:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
de kop van maurice steijn ligt op een hakblok vanmiddag
Weleens vaker hoor, al heb ik vandaag niet het idee dat Ajax dat wel even gaat logenstraffen.quote:Op zondag 24 september 2023 11:46 schreef Slobeend het volgende:
We zijn nog nooit zo duidelijk favoriet geweest als vandaag in ieder geval.
Voetbal is opportunistisch…. Goh…quote:Op zondag 24 september 2023 11:47 schreef CR7 het volgende:
[..]
Vind het wel opportunistisch hoor. PSV heeft alleem gespeeld tegen de laagvliegers. 4 vd laatste 5. Feyenoord heeft na vandaag iig Sparta en Ajax gehad.
quote:Op zondag 24 september 2023 11:50 schreef Scrummie het volgende:
Goed gevoel over deze wedstrijd.
Dat kan alleen maar misgaan.
Het kan zomaar 0-4 worden op basis van de laatste weken. Maar een smerige 1-0 zie ik ook prima gebeuren eigenlijk.quote:Op zondag 24 september 2023 11:50 schreef bbuddybb het volgende:
Als de rollen waren omgedraaid en Feyenoord in de shit had gezeten en Ajax op bezoek was gekomen, dan wist je natuurlijk dat Ajax 3-4 goals zou maken.
Maar of wij dan met gemak even winnen in De Arena? Ik heb teveel wedstrijden gezien waarin het misging, dus dat vertrouwen heb ik niet.
Het zou best kunnen dat Ajax alsnog ergens een kutgoal maakt, maar ik zie serieus geen enkel scenario voor me waarin Feyenoord niet scoort vandaag. Daarvoor is de verdediging en tactiek van Ajax echt te lachwekkend geweest de afgelopen weken.quote:Op zondag 24 september 2023 11:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het kan zomaar 0-4 worden op basis van de laatste weken. Maar een smerige 1-0 zie ik ook prima gebeuren eigenlijk.
Nou ja, buiten Feyenoord, PSV, AZ en Twente zijn alle ploegen in de Eredivisie ongeveer van hetzelfde krankzinnig lage niveau. We kunnen wel steeds blijven roepen dat de wedstrijden niet representatief zijn omdat de tegenstander er niks van kon, maar dat geld dus voor bijna alle tegenstanders in de Eredivisie.quote:Op zondag 24 september 2023 11:55 schreef H.FR het volgende:
We zijn wel favoriet, maar de 3 ploegen die we met grote cijfers verslagen hebben de laatste tijd blijken ook tot de slechtste ploegen vd Eredivisie te horen. Dus dat kan je niet zomaar toepassen op deze pot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |