Dus je zou blij zijn met de tweede overwinning in 20 jaar ofzo in de arena?quote:Op zondag 24 september 2023 10:10 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik wil de feestvreugde niet bederven, het gaat ook lekker daar niet van. We hebben de laatste 3 competitiewedstrijden met grote cijfers gewonnen maar wel tegen ploegen die nou niet zo lekker op dreef zijn zoals Heerenveen en Utrecht.
Maar tegen een betere ploeg als Celtic toch wat moeizamer. Ik zou al heel blij zijn met een 0-1 vandaag.
Niet gelezen.quote:Op zondag 24 september 2023 10:10 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik wil de feestvreugde niet bederven, het gaat ook lekker daar niet van. We hebben de laatste 3 competitiewedstrijden met grote cijfers gewonnen maar wel tegen ploegen die nou niet zo lekker op dreef zijn zoals Heerenveen en Utrecht.
Maar tegen een betere ploeg als Celtic toch wat moeizamer. Ik zou al heel blij zijn met een 0-1 vandaag.
2001, 2005 en 2023.quote:Op zondag 24 september 2023 10:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus je zou blij zijn met de tweede overwinning in 20 jaar ofzo in de arena?
Jeetje wat een statement
Ik kan het aantal posts hier deze week niet tellen waarin staat dat we MeT gEmAk gaan winnen.quote:Op zondag 24 september 2023 11:03 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
2001, 2005 en 2023.![]()
Van welke feestvreugde wordt er dan gesproken?
Ik ken geen Feyenoorders die denken dat we even drie punten daar gaan ophalen.
Dat denk ik ook niet hoor maar als er een wederom een kans ligt dan is hij nu toch welquote:Op zondag 24 september 2023 11:03 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
2001, 2005 en 2023.![]()
Van welke feestvreugde wordt er dan gesproken?
Ik ken geen Feyenoorders die denken dat we even drie punten daar gaan ophalen.
Die mensen gaan teleurgesteld worden vandaag.quote:Op zondag 24 september 2023 11:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan het aantal posts hier deze week niet tellen waarin staat dat we MeT gEmAk gaan winnen.
Wil je hiermee stoppen?quote:Op zondag 24 september 2023 11:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Die mensen gaan teleurgesteld worden vandaag.
Een domme pingel tegen, rood kaartje of gigantische blunder zou me niks verbazen.
Indek losergedragquote:Op zondag 24 september 2023 11:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Die mensen gaan teleurgesteld worden vandaag.
Een domme pingel tegen, rood kaartje of gigantische blunder zou me niks verbazen.
Ga weg joh. 95% van de supporters is realistisch genoeg om te blijven beseffen dat het toch alsnog gewoon Ajax-Feyenoord is, en dus meer dan blij met 3 punten, ongeacht hoe.quote:Op zondag 24 september 2023 11:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan het aantal posts hier deze week niet tellen waarin staat dat we MeT gEmAk gaan winnen.
Beetje zoals tegen Celtic.
Vorm telt niet in klassiekers en durbiesquote:Op zondag 24 september 2023 11:14 schreef Pistolero het volgende:
Hebben jullie de afgelopen weken onder een steen gelegen en niet gekeken naar Ajax (en Feyenoord)? Afgelopen donderdag één van de grootste parodieën op voetbal aller tijden gezien, zelden vertoond.
Al dat indekken en downplayen vooraf, puur vanwege 'ja maar het blijft Ajax!!'.![]()
Dit Feyenoord moet gewoon met gemak van dit Ajax winnen, iets anders is een wanprestatie. Kom op zeg.
Deze uitspraak herken ik van voorgaande jaren.quote:Op zondag 24 september 2023 11:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet hoor maar als er een wederom een kans ligt dan is hij nu toch wel
KAPOET MAKENquote:Op zondag 24 september 2023 11:20 schreef Ramboetan het volgende:
Niet ons kapoet maken jongens. Stoppen bij 0-1 svp
We zijn toch de favoriet vandaag ?quote:Op zondag 24 september 2023 10:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus je zou blij zijn met de tweede overwinning in 20 jaar ofzo in de arena?
Jeetje wat een statement
quote:Op zondag 24 september 2023 11:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beetje zoals tegen Celtic.
quote:Op zondag 24 september 2023 11:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
22 man, de bal is rond en het gras is groen.
De uitspraak "Feyenoord fan ben je niet voor je lol" bestaat met reden.quote:Op zondag 24 september 2023 11:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De laatste keer dat we favoriet waren ging het ook niet van zo'n leien dakje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |