Als hij gaat opvallen in de CL krijgen ze dat bij Newcastle ook wel mee.quote:Op zaterdag 23 september 2023 12:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Die gast is toch maar 4 waard ofzo?
Bij Newcastle gaat ie nooit spelen dus wellicht kun je nog wat loskweken
big ifquote:Op zaterdag 23 september 2023 14:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als hij gaat opvallen in de CL krijgen ze dat bij Newcastle ook wel mee.
Geen woorden maar DADEN.quote:Op zaterdag 23 september 2023 14:08 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Geertgod
'Natuurlijk niet, ik kom uit Rotterdam-Zuid'
@:Pisces29
Minteh gaat dezelfde weg volgen zoals Xavi Simons dat doetquote:Op zaterdag 23 september 2023 12:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
quote:
We worden beflikkerd.quote:
Underpromise, overdeliver.quote:
Die gaat nu al 20 waard zijn hoor.quote:Op zaterdag 23 september 2023 12:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Jij was toch voor Ajax?quote:Op zaterdag 23 september 2023 16:59 schreef klaasweetalles het volgende:
kapoet maken die rotzooi in amsterdam
En heel Europa ligt te slapen zekerquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:10 schreef ZKA het volgende:
Clausule ligt in de winter nog een stuk lager lager dan de ¤7m van afgelopen zomer
[ twitter ]
Als extra optie blij mee, maar vinden we dat hij zo geweldig speelt dan? Lees iets over een vergelijkbaar traject als Simons. Die had aan het begin al gelijk impact. Dat valt bij Minteh nog wel mee toch?quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gaat nu al 20 waard zijn hoor.
Dus je zou blij zijn met de tweede overwinning in 20 jaar ofzo in de arena?quote:Op zondag 24 september 2023 10:10 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik wil de feestvreugde niet bederven, het gaat ook lekker daar niet van. We hebben de laatste 3 competitiewedstrijden met grote cijfers gewonnen maar wel tegen ploegen die nou niet zo lekker op dreef zijn zoals Heerenveen en Utrecht.
Maar tegen een betere ploeg als Celtic toch wat moeizamer. Ik zou al heel blij zijn met een 0-1 vandaag.
Niet gelezen.quote:Op zondag 24 september 2023 10:10 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik wil de feestvreugde niet bederven, het gaat ook lekker daar niet van. We hebben de laatste 3 competitiewedstrijden met grote cijfers gewonnen maar wel tegen ploegen die nou niet zo lekker op dreef zijn zoals Heerenveen en Utrecht.
Maar tegen een betere ploeg als Celtic toch wat moeizamer. Ik zou al heel blij zijn met een 0-1 vandaag.
2001, 2005 en 2023.quote:Op zondag 24 september 2023 10:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus je zou blij zijn met de tweede overwinning in 20 jaar ofzo in de arena?
Jeetje wat een statement
Ik kan het aantal posts hier deze week niet tellen waarin staat dat we MeT gEmAk gaan winnen.quote:Op zondag 24 september 2023 11:03 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
2001, 2005 en 2023.![]()
Van welke feestvreugde wordt er dan gesproken?
Ik ken geen Feyenoorders die denken dat we even drie punten daar gaan ophalen.
Dat denk ik ook niet hoor maar als er een wederom een kans ligt dan is hij nu toch welquote:Op zondag 24 september 2023 11:03 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
2001, 2005 en 2023.![]()
Van welke feestvreugde wordt er dan gesproken?
Ik ken geen Feyenoorders die denken dat we even drie punten daar gaan ophalen.
Die mensen gaan teleurgesteld worden vandaag.quote:Op zondag 24 september 2023 11:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan het aantal posts hier deze week niet tellen waarin staat dat we MeT gEmAk gaan winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |