Hangt van het wedstrijdbeeld af, maar tenzij Ajax de tactiek volledig omgooit en 5-3-2 gaat spelen, is de kans groot dat Hartman in de opbouw voortdurend vrijgelaten gaat worden. Daar moet je in eerste instantie op inspelen en dat gaat Slot ook wel doen denk ik. Je hebt dan meer aan taakbewuste aanvallers om de boel bij Ajax vast te zetten/Hartman in positie te brengen dan zo'n snel vliegend projectiel.quote:Op donderdag 21 september 2023 13:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Mocht de pot enigszins spannend worden en na een uur nog steeds een brilstand op het bord staan, dan is counteren met Mintthee niet een slecht plan imo.
waarom zou hartman per definitie vrijgelaten worden?quote:Op donderdag 21 september 2023 14:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hangt van het wedstrijdbeeld af, maar tenzij Ajax de tactiek volledig omgooit en 5-3-2 gaat spelen, is de kans groot dat Hartman in de opbouw voortdurend vrijgelaten gaat worden. Daar moet je in eerste instantie op inspelen en dat gaat Slot ook wel doen denk ik. Je hebt dan meer aan taakbewuste aanvallers om de boel bij Ajax vast te zetten/Hartman in positie te brengen dan zo'n snel vliegend projectiel.
Als het voorin vast komt te zitten dan kan je inderdaad prima Minteh inbrengen die dan wel iets extra's brengt.
quote:Op woensdag 20 september 2023 22:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Als je ziet hoe naïef PSV speelt tegen Arsenal dan sluipt de gedachte erin dat er eigenlijk weinig barrières zijn voor een 2e landstitel. Teams van Bosz vallen uiteindelijk meestal door de mand omdat ze de goals te makkelijk tegen krijgen.
Frits heeft nu spijt dat hij Michel drie geile zoenen gegeven heeft bij die prijsuitreiking.quote:
Ik zou met Sauer beginnen en Minteh juist brengen in de laatste 30 minuten.quote:Op woensdag 20 september 2023 23:09 schreef Erasmus het volgende:
Zondag gewoon met de voorhoede Paixao-Gimenez-Minteh/Alireza beginnen.
Sauer in laten vallen.
Ze hebben gewoon geen rechtsbuiten die meeloopt met de back van de tegenstander. Ik weet echt niet wie ze daar moeten zetten.quote:Op donderdag 21 september 2023 14:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
waarom zou hartman per definitie vrijgelaten worden?
denk eerder dat er aan de kant van bergwijn altijd kansen liggen wat dat betreft
Nah ja, tegen een ajax/psv spelen is wel van een ander niveau dan bijvoorbeeld Almerequote:Op donderdag 21 september 2023 12:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen hoogmoed, ik wilde meer suggereren dat een basisplek tegen Ajax-uit wat dat betreft niet anders is dan iedere andere Eredivisie-wedstrijd, je bent er klaar voor of niet, dan moet de tegenstander eigenlijk niet uitmaken.
De (lol) was omdat dit seizoen voor het eerst de verhoudingen helemaal anders liggen.
Naja ik zit gewoon met zijn leeftijd.quote:Op donderdag 21 september 2023 16:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zou met Sauer beginnen en Minteh juist brengen in de laatste 30 minuten.
Dit is dan weer jammer:quote:
quote:Wij zien al onze supporters dan ook weer graag terug tijdens de eerstvolgende thuiswedstrijd Feyenoord – Go Ahead Eagles op zaterdag 30 september om 14:30 uur.
Mede omdat "het veld in het stadion in uitstekende staat verkeerd."quote:
Dan ben je tenminste op tijd.quote:Op donderdag 21 september 2023 16:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dit is dan weer jammer:
[..]
Na al die jaren zijn we eindelijk een profclubquote:
quote:Op donderdag 21 september 2023 16:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dit is dan weer jammer:
[..]
Gewoon met Ajax spelen.quote:Op donderdag 21 september 2023 16:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gewoon met Alireza spelen zondag.
Als een Hato het kan waarom dan een Sauer niet in een team wat veel stabieler is? Daarbij ook nog eens op minder risicovolle positie. En je speelt tegen Renschquote:Op donderdag 21 september 2023 16:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Naja ik zit gewoon met zijn leeftijd.
Zou het extreem sick vinden als hij met 17 jaar al zo’n impact kan maken. Het is nu al super bijzonder (zacht uitgedrukt).
Het grootste probleem bij 020 zijn die backsquote:Op donderdag 21 september 2023 16:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zou met Sauer beginnen en Minteh juist brengen in de laatste 30 minuten.
Just feeling lucky en het gebruikelijke indekkenquote:Op donderdag 21 september 2023 17:40 schreef CR7 het volgende:
[..]
Als een Hato het kan waarom dan een Sauer niet in een team wat veel stabieler is? Daarbij ook nog eens op minder risicovolle positie. En je speelt tegen Rensch
Die heeft een cultuuromslag meegemaakt.quote:Op donderdag 21 september 2023 18:48 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Zou hij nog steeds de wedstrijdbesprekingen in het Nederlands doen?
Ander woord voor uitvaart begeleider?quote:Op donderdag 21 september 2023 18:52 schreef Pistolero het volgende:
Transitiecoach is wel een bijzondere functie om op je CV te kunnen zetten.
quote:Op donderdag 21 september 2023 19:02 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ander woord voor uitvaart begeleider?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |