Toch eens wat minder gaan zuipen, geen idee dat die erin is gekomenquote:
Schoot zelfs nog op de paalquote:Op donderdag 21 september 2023 20:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch eens wat minder gaan zuipen, geen idee dat die erin is gekomen
Die gaan totaal uitgeblust zijn na dit potje.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:14 schreef De_Pel het volgende:
Nou, AZ en PSV weten ook weer effe waar ze staan, nu 020 nog.
En terecht. Channant. Op naar 1 CL ticket in NL.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gaan totaal uitgeblust zijn na dit potje.
Oh god ja, daarin zouden we toch gaan spelen tegen Ajax?quote:Op vrijdag 22 september 2023 10:26 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Het vierde tenue () is uit.
Hoe zat dat ook alweer, het CL shirt wat in de CL niet gebruikt mag worden?quote:Op vrijdag 22 september 2023 10:26 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Het vierde tenue () is uit.
Om onduidelijke redenen gaat de UEFA niet akkoord met de plattegrond van een stad op het shirt, ofzo.quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe zat dat ook alweer, het CL shirt wat in de CL niet gebruikt mag worden?
Er zijn toch wel meer uitwedstrijdenquote:Op vrijdag 22 september 2023 11:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dus nu is het een shirt wat we 1x dragen in de Klassieker?
Beetje hetzelfde als met dat groene full support shirt. Volgens mij ook maar een keer of 4 gedragen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dus nu is het een shirt wat we 1x dragen in de Klassieker?
Wellicht hoeft Geert centraal geen probleem te zijn tegen Ajax, aangezien hun voorhoede teringsnel is, zo’n beetje het enige wat ze te bieden hebben ook.quote:Op vrijdag 22 september 2023 13:07 schreef Scrummie het volgende:
Trauner afwezig op training vandaag.
Dat vind ik niet leuk. Afwachten maar wat ArneGOD op de persco te melden heeft.
quote:Op vrijdag 22 september 2023 11:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als met dat groene full support shirt. Volgens mij ook maar een keer of 4 gedragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |