Niemand is groter dan de club!quote:Op vrijdag 22 september 2023 15:30 schreef Caland het volgende:
Wtf, Arne is op tijd
Ze pakken alle tradities van ons af
Dat leek mij vrij duidelijk.quote:Op vrijdag 22 september 2023 15:51 schreef Caland het volgende:
Als ik Arend goed beluister gaat Ivanusec wellicht niet zo lang duren
Hij gaf ook aan dat hij een duidelijk plan ziet in de opbouw en het spel bij Ajax, volgens de interviewer is hij dan de enige persoon op de wereld die dat ziet. Het continue hameren dat de individuele dreiging van Ajax voorin het grootste gevaar is leert dat Arne niet bijster onder de indruk is van het veldspel van Ajax. Hij verwacht niet dat Steijn plots Dickieball gaat spelen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 15:49 schreef Caland het volgende:
Arend is vandaag begonnen met Ajax-Marseille voor de tweede keer kijken en vond het opvallend dat ze nu wat vaker ervoor kozen om massaal terug te gaan op eigen helft
Hij vond het dinsdag in het drukzetten toch iets beter dan meteen achteraf
Ueda zit zondag mogelijk op de bank
Alle mensen die hem al half afschreven deze zomer doen niet meer mee.quote:Op vrijdag 22 september 2023 15:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Trauner moest gewoon nog even bijkomen over hoe ZIEK GOED hij afgelopen dinsdag was.
Godverdomme zeg
Gelukkig zagen wij allang dat Gernot de belangrijkste man is in dit Feyenoord.quote:Op vrijdag 22 september 2023 16:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Alle mensen die hem al half afschreven deze zomer doen niet meer mee.
De Generaal
En dan is Gernot nog niet eens echt begonnen met als een sloopkogel druk gaan zetten op de middenlijn. Dinsdag begon ie daar voor het eerst weer mee.quote:Op vrijdag 22 september 2023 16:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat stond eigenlijk nogal los van zijn kwaliteiten, dat een 31-jarige speler die het al niet moest hebben van zijn snelheid zo goed terugkomt na twee zware knieblessures is best verwonderlijk. Daar durf je niet zomaar op te rekenen.
Ik vind het nog steeds maar een beetje kiele kiele dat we weer in de opbouw zo afhankelijk van hem zijn. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik ook een beetje vergeten was dat hij op zijn best echt buitenklasse voor ons was.
Het waren wel goede wedstrijden van Feyenoord, op die tegen PSV vorig seizoen thuis na misschien.quote:Op vrijdag 22 september 2023 15:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik moest lachen om Slot die zenuwachtig op zijn stoel aan het wiebelen was toen ter sprake kwam dat hij nog weinig wedstrijden van Ajax en PSV heeft gewonnen met Feyenoord.
(Deze statistiek is trouwens vooral slecht in thuiswedstrijden)
De Turk.quote:Op vrijdag 22 september 2023 16:14 schreef klaasweetalles het volgende:
wie is de schijtsrechter zondag
knjb zal wel weer een 020 fan sturen vermoed ik zo
schijtsrechterquote:Op vrijdag 22 september 2023 16:14 schreef klaasweetalles het volgende:
wie is de schijtsrechter zondag
knjb zal wel weer een 020 fan sturen vermoed ik zo
guzanbodjan ofzoquote:
schijtsrechterquote:Op vrijdag 22 september 2023 16:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
guzanbodjan ofzo
kut schijtsrechter
Eind 2022 noemde Slot hem samen met Hancko en Kökcü de enige speler van buitenklasse, nu vind ik dat Geert, Wieffer, Ivanusec en Gimenez inmiddels ook wel op dat niveau zitten maar je merkt dat hij nu hij weer comfortabel is zo veel toevoegt aan het opbouwspel zonder zijn verdedigende taken uit het oog te verliezen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 16:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En dan is Gernot nog niet eens echt begonnen met als een sloopkogel druk gaan zetten op de middenlijn. Dinsdag begon ie daar voor het eerst weer mee.
Gewoon niet doen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eind 2022 noemde Slot hem samen met Hancko en Kökcü de enige speler van buitenklasse, nu vind ik dat Geert, Wieffer, Ivanusec en Gimenez inmiddels ook wel op dat niveau zitten maar je merkt dat hij nu hij weer comfortabel is zo veel toevoegt aan het opbouwspel zonder zijn verdedigende taken uit het oog te verliezen.
Ik ben echt heel blij met dit hoge niveau wat hij haalt maar ik merk dat ik een slag om de arm houd puur door zijn knieblessures.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |