Dus je weet van jezelf dat het onzin is en toch jezelf afschrijven na een verlies vandaag?quote:
Feyenoord en PSV zijn wel een stuk sterker dan de rest op dit moment. AZ, Twente, Ajax en PSV zijn uitpotjes die vervelend zijn maar verder moet je alle andere uitwedstrijden gewoon winnen. En de thuiswedstrijden op PSV na ook. Gaat waarschijnlijk niet gebeuren, maar je mag het best verwachten met dit niveauverschil.quote:Op zondag 24 september 2023 11:55 schreef H.FR het volgende:
We zijn wel favoriet, maar de 3 ploegen die we met grote cijfers verslagen hebben de laatste tijd blijken ook tot de slechtste ploegen vd Eredivisie te horen. Dus dat kan je niet zomaar toepassen op deze pot.
Deels wel, maar je verliest wel punten tegen bv fortuna thuis. PSV pakt alles makkelijk tot nu toe, waar ze in het verleden weleens onderuit gingen tegen emmen of groningen uit. Mocht het misgaan vandaag js 7 punten gewoon veel.quote:Op zondag 24 september 2023 11:47 schreef CR7 het volgende:
[..]
Vind het wel opportunistisch hoor. PSV heeft alleem gespeeld tegen de laagvliegers. 4 vd laatste 5. Feyenoord heeft na vandaag iig Sparta en Ajax gehad.
Vorig jaar ook. Ideaal is anders, maar wellicht de druk wat omlaag is zo verkeerd nog niet.quote:Op zondag 24 september 2023 12:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Deels wel, maar je verliest wel punten tegen bv fortuna thuis.
PSV gaat ook nog wel punten verspelen net als Feyenoord trouwens, voor Ajax is het al een beetje te laat als het al lukt om op niveau te komen dus die kunnen alleen aanhaken als PSV en/of Feyenoord instort.quote:Op zondag 24 september 2023 12:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord en PSV zijn wel een stuk sterker dan de rest op dit moment. AZ, Twente, Ajax en PSV zijn uitpotjes die vervelend zijn maar verder moet je alle andere uitwedstrijden gewoon winnen. En de thuiswedstrijden op PSV na ook. Gaat waarschijnlijk niet gebeuren, maar je mag het best verwachten met dit niveauverschil.
Fortuna was wel 70 minuten met 10 man. Sparta uit was de eerste 60 minuten slecht, maar eigenlijk had je ‘m daarna nog over de streep moeten trekken.quote:Op zondag 24 september 2023 12:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Deels wel, maar je verliest wel punten tegen bv fortuna thuis. PSV pakt alles makkelijk tot nu toe, waar ze in het verleden weleens onderuit gingen tegen emmen of groningen uit. Mocht het misgaan vandaag js 7 punten gewoon veel.
Paixao op links, Ali op rechts. Minteh en Sauer als invallers.quote:Op zondag 24 september 2023 12:35 schreef fetX het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Minteh als invaller wordt gebracht vandaag, maar ik denk niet dat Slot met Sauer gaat starten.
Daar kan ik mee leven.quote:Op zondag 24 september 2023 12:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Paixao op links, Ali op rechts. Minteh en Sauer als invallers.
Andersom. Ali scoort vaker als 'ie (toevallig) op links staat.quote:Op zondag 24 september 2023 12:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Paixao op links, Ali op rechts. Minteh en Sauer als invallers.
Nouja, natuurlijk is dat wat opportunistisch ook. Tegelijk is 7 punten na 6 wedstrijden (Feyenoord) of 10 punten na 5 wedstrijden (Ajax) na vandaag wel een hele grote achterstand. Zeker gezien het dit jaar buiten de (sub)top echt niet zoveel lijkt te zijn. Dan wordt serieus meedoen wel erg moeilijk hoor.quote:Op zondag 24 september 2023 12:01 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dus je weet van jezelf dat het onzin is en toch jezelf afschrijven na een verlies vandaag?
Heb het dan over de opmerking van Alopio.
Je kan moeilijk om de negatieve track record heen, 1 uit overwinning in twintig jaar is bedroevend slechtquote:Op zondag 24 september 2023 11:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Favoriet zijn en uitspreken is wat anders dan dat we ze wel even gaan pakken. Dat laatste heb ik vaak genoeg gehoord en gelezen afgelopen week en daar krijg ik de kriebels van. En ik zeg ook helemaal nergens dat Feyenoord geen favoriet is. Daar ben ik het gewoon mee eens.
Het is alleen een wedstrijd op zich waar vaak genoeg gekke dingen zijn gebeurd en die eigenlijk nooit echt makkelijk verloopt of goed uitpakt voor ons. Over realisme gesproken.
Dat klopt allemaal wel, maar die punten zijn wel weg. Geen ramp natuurlijk, maar vandaag wel winnen danquote:Op zondag 24 september 2023 12:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Fortuna was wel 70 minuten met 10 man. Sparta uit was de eerste 60 minuten slecht, maar eigenlijk had je ‘m daarna nog over de streep moeten trekken.
Ajax wordt de komende 5 jaar geen kampioen meer in de huidige situatie met alles waar de club mee te maken heeftquote:Op zondag 24 september 2023 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV gaat ook nog wel punten verspelen net als Feyenoord trouwens, voor Ajax is het al een beetje te laat als het al lukt om op niveau te komen dus die kunnen alleen aanhaken als PSV en/of Feyenoord instort.
Misschien een beetje cliché maar je mag een punt of 14 verspelen als de concurrentie sterk is, dus dat zijn er nog 10 voor Feyenoord.
Die is nergens te bekennen, niet te vertrouwen die gastquote:Op zondag 24 september 2023 13:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:Coco verzorgt dit normaalgesproken.
Dat mag om half 4quote:
Ik heb wel zin in een doelpuntje van Lingr, waarna hij helemaal los gaat en vergeet dat er geen uitsupporters zijn.quote:
Die rent zo het stadion uit.quote:Op zondag 24 september 2023 13:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een doelpuntje van Lingr, waarna hij helemaal los gaat en vergeet dat er geen uitsupporters zijn.
Dit is logissche allemaalquote:
Logisch, je wil ook niet voor je lol in dat stadion zijn natuurlijk.quote:Op zondag 24 september 2023 13:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die rent zo het stadion uit.
quote:Op zondag 24 september 2023 12:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
technische is het 1 grote bende
Waarom typ jij altijd een extra equote:
omdat ik de King benquote:Op zondag 24 september 2023 13:41 schreef Evangelion het volgende:
[..]
[..]
Waarom typ jij altijd een extra e
Van wie ben jij een nieuw account?quote:
Hopelijk binnen 10 minuten 0-3quote:Op zondag 24 september 2023 14:27 schreef fetX het volgende:
Hopelijk niet zo’n zenuwachtig begin als afgelopen dinsdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |