Ook al zou Ajax hem gratis aanbieden dan nog zou ik hem niet nemenquote:Op woensdag 27 september 2023 14:12 schreef Cara het volgende:
[..]
De gigantische ironie is dat Berghuis oprecht de enige speler van Ajax is die ik bij Feyenoord nog in de basis zou zetten.
Ik hoef hem niet in de basis hoor.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:12 schreef Cara het volgende:
[..]
De gigantische ironie is dat Berghuis oprecht de enige speler van Ajax is die ik bij Feyenoord nog in de basis zou zetten.
Ja nee echt nietquote:Op woensdag 27 september 2023 14:12 schreef Cara het volgende:
[..]
Zonder Berghuis zou Feyenoord veertiende staan zeiden veel mensenquote:Op woensdag 27 september 2023 14:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoef hem niet in de basis hoor.
Poëtisch ditquote:Op woensdag 27 september 2023 14:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zonder Berghuis zou Feyenoord veertiende staan zeiden veel mensen
Uiteindelijk staat Berghuis zonder Feyenoord veertiende.
Ik zal nooit vergeten hoe mensen hem hier al afschreven. Gewoon een van de sterkhouders van dit team.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:17 schreef Oostblokkert het volgende:
De rust van Trauner als hij aan de bal is.
Dat was wel lachwekkend ja.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:18 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik zal nooit vergeten hoe mensen hem hier al afschreven. Gewoon een van de sterkhouders van dit team.
1 kaats terug eruit, uit m'n hoofdquote:Op woensdag 27 september 2023 14:20 schreef fetX het volgende:
Heeft Ajax al balbezit gehad in ons strafschopgebied?
Klein verschil; normaal zíe je alleen het gejank van de ajax-spelers.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:20 schreef Kopiko het volgende:
Qua beleving trouwens geen verschil, volle of lege Arena.
Minder fakkels valt me op.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:20 schreef Kopiko het volgende:
Qua beleving trouwens geen verschil, volle of lege Arena.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |