Vind de mc plant ook best wel een prima burgertje hoor.quote:Op dinsdag 26 september 2023 15:29 schreef Remco het volgende: [..] Eerlijk is eerlijk die vegetarische mckroket is echt het enige vega product dat prima smaakt naast het 'origineel'.
Ja zeker qua toppings en saus maar het 'vlees' lijkt niet op normaal vlees. Dat vind ik bij de McKroket juist wel goed gelukt.quote:Op dinsdag 26 september 2023 15:38 schreef 111210 het volgende:
[..]
Vind de mc plant ook best wel een prima burgertje hoor.
Hoezo wordt dit opgedrongen, dat is toch totale onzin? Je gaat vrijwillig naar een Mc Donald's, het is geen mensenrecht om daar een Mckroket met vlees te mogen bestellen.quote:Op donderdag 28 september 2023 11:53 schreef Gunner het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)te-krijgen~ae81d480/
de gemoederen lopen hoog op.
Natuurlijk zou McD je dit niet op moeten dringen, maar om nu zo te reageren...?
Een vega kroket is niks anders dan culturele genocide. De Mcdonalds heeft oorlog verklaard aan Nederlandquote:Op donderdag 28 september 2023 12:46 schreef Ronald het volgende:
[..]
Hoezo wordt dit opgedrongen, dat is toch totale onzin? Je gaat vrijwillig naar een Mc Donald's, het is geen mensenrecht om daar een Mckroket met vlees te mogen bestellen.
Het is sowieso al enigszins discutabel om bij een hamburgerketen een broodje kroket te gaan bestellen, maar goed dat terzijde.
Dat zeg ik toch? Laat de keuze bij mensen zelf.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:46 schreef Ronald het volgende:
Hoezo wordt dit opgedrongen, dat is toch totale onzin?
Als je een McKroket bestelt hoor je niet die vegan shit te krijgen.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:46 schreef Ronald het volgende:
[..]
Hoezo wordt dit opgedrongen, dat is toch totale onzin? Je gaat vrijwillig naar een Mc Donald's, het is geen mensenrecht om daar een Mckroket met vlees te mogen bestellen.
Nog lang niet zo discutabel als bij een hamburgerketen vegan shit te gaan bestellen.quote:Het is sowieso al enigszins discutabel om bij een hamburgerketen een broodje kroket te gaan bestellen, maar goed dat terzijde.
Haha wow 🤣🤣quote:Op donderdag 28 september 2023 12:49 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Een vega kroket is niks anders dan culturele genocide. De Mcdonalds heeft oorlog verklaard aan Nederland
Ze hebben het over het vleesgedeelte. En als je de foto ziet, zie je ook paneermeel, dus als je een beetje nadenkt...quote:Op donderdag 28 september 2023 19:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
De grap is dat de originele McKroket voor 91% niet uit vlees bestond. Slechts 9% gekookt rundvlees. Dus die claim dat 'ie voor 100% uit Rundvlees bestond was niet waar.
[ afbeelding ]
Tegenover in Scheveningen zit een Argentijn die 10x beter is.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
Heb een tip voor mensen die dolgraag echt vlees willen. Ga naar een Rodizio restaurant. Dit is een Braziliaans onbeperkt dineren. Er komt een medewerker bij je tafel met vele vleessoorten. Je hoeft dus niet te kloten met dingen opschrijven, bestellen, wat dan ook.
Santos GENOTquote:Op donderdag 28 september 2023 22:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tegenover in Scheveningen zit een Argentijn die 10x beter is.
Verwachten ze die bekers dan daags erna weer retour?quote:Op donderdag 28 september 2023 15:03 schreef KingRadler het volgende:
McDonald’s: maar kwart statiegeldbekers ingeleverd
Statiegeldbekers bij McDonald’s zijn vooralsnog geen groot succes. Sinds juli kunnen klanten bij afhaalmaaltijden kiezen voor een hardere, plastic beker met 1 euro statiegeld. Maar van die herbruikbare bekers keert slechts één op de vier terug bij McDonald’s.
https://www.telegraaf.nl/(...)eldbekers-ingeleverd
er komen dus vieze bekers terug, die dus schoon gemaakt gaan worden bij de Macquote:Op donderdag 28 september 2023 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
Verwachten ze die bekers dan daags erna weer retour?
Ik neem aan dat men ze opspaart
Neem aan dat als je ze opspaart je ze ook even omspoeltquote:Op vrijdag 29 september 2023 16:05 schreef KingRadler het volgende:
[..]
er komen dus vieze bekers terug, die dus schoon gemaakt gaan worden bij de Mac
Er zijn mensen die FEBO kleding dragen.quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:09 schreef quirina het volgende:
Oh geheid dat mensen die Mac bekers thuis bewaren en daar lekker uit drinken.
Je had al vn die lui die dat met Starbucks bekers doen. Die zien merken als status. Flikkeren er cola of koffie in om interessant te doen.
er zullen ook veel bekers in auto's liggenquote:Op vrijdag 29 september 2023 17:57 schreef D. het volgende:
[..]
Neem aan dat als je ze opspaart je ze ook even omspoelt
Da’s ook een soort van opsparenquote:Op maandag 2 oktober 2023 08:28 schreef KingRadler het volgende:
[..]
er zullen ook veel bekers in auto's liggen
Laatst eens geproefd toen ik op doorreis was in Duitsland. Voor mij was het een broodje mexicano met teveel BBQ-saus. Niet heel bijzonder.quote:
quote:Op vrijdag 29 september 2023 23:41 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Er zijn mensen die FEBO kleding dragen.
[ afbeelding ]
gewoon thuis zelf makenquote:Op maandag 9 oktober 2023 09:32 schreef dimmak het volgende:
[..]
Laatst eens geproefd toen ik op doorreis was in Duitsland. Voor mij was het een broodje mexicano met teveel BBQ-saus. Niet heel bijzonder.
Het 'lelijke' van de McRib nu is dat deze in een sausbadje ligt. Vroegah werd het vlees op het brood gelegd en werd er bbq-saus opgedaan met een dispenser.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:32 schreef dimmak het volgende:
[..]
Laatst eens geproefd toen ik op doorreis was in Duitsland. Voor mij was het een broodje mexicano met teveel BBQ-saus. Niet heel bijzonder.
quote:De flinke prijsverhogingen schrikken liefhebbers van de McDonald's niet af om er een snelle hap te halen. Alle verkochte hamburgers, salades en happy meals leverden het fastfoodbedrijf wereldwijd een winst van omgerekend 2,1 miljard euro op.
De drukte in de restaurants kwam voor McDonald's als een verrassing, vertelde het bedrijf bij de presentatie van de kwartaalcijfers. Het fastfoodbedrijf waarschuwde afgelopen zomer voor een vertraging van de groei. Maar de economische tegenwind is nog niet zo sterk dat de hamburgerketen daar al veel last van heeft.
Vanwege de economische onzekerheid nam McDonald's eerder dit jaar middels een reorganisatie afscheid van honderden medewerkers. Dat kostte de restaurantketen zo'n 25 miljoen euro. Uiteindelijk bespaart het bedrijf daarmee geld omdat er minder personeel werkt.
McDonald's profiteerde naar eigen zeggen van succesvolle reclamecampagnes en het thuisbezorgen van meer bestellingen. De omzet steeg daardoor afgelopen kwartaal met 11 procent tot 6,3 miljard dollar (5,9 miljard euro).
Onder de streep hield McDonald's omgerekend 2,2 miljard euro aan winst over. Dat is een groei van 14 procent ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar.
Dit betekent dat McDonalds eigenlijk te goedkoop is, ze kunnen dus nog verder omhoog.quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:08 schreef Iemand91 het volgende:
Duurdere hamburgers en happy meals leveren McDonald's flinke winst op
[..]
Waar haal je goede cheddar?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:55 schreef junkiesietze het volgende:
Nou niet van mijn geld.
Gister: [ link | afbeelding ]
https://www.jumbo.com/pro(...)48-ca-147g-186509KGRquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:19 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Waar haal je goede cheddar?
Bijna elke supermarkt heeft echt van die trash smeltplakken.
Ik gebruik: https://www.ah.nl/product(...)-gourmand-au-cheddarquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:19 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Waar haal je goede cheddar?
Bijna elke supermarkt heeft echt van die trash smeltplakken.
Ik vind die van de Mac echt super goed, naar al die andere troep is echt ranzig. Echte cheddar ook heel lekker, maar dat smelt echt niet zo goed.quote:Op woensdag 1 november 2023 09:47 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ik gebruik: https://www.ah.nl/product(...)-gourmand-au-cheddar
Iets beter dan die plastic cheddar, maar bijna hetzelfde
Tomaat en slaquote:Op woensdag 1 november 2023 12:24 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Zag dat de Quarterpounder Deluxe in de app staat.
Wat is het verschil met een gewone Quarterpounder?
Ik vind de McPlant heel erg lekker, maar de Meatless McKroket mwoah.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:45 schreef Troel het volgende:
De gewone McKroket is terug (kreeg mijn zoon in een mailtje en stuurde dat uiteraard meteen door naar mij)
Die van de mac is de structuur het beste ja, soort plakkerige gele substantie, maar het smaakt letterlijk nergens naar.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:22 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik vind die van de Mac echt super goed, naar al die andere troep is echt ranzig. Echte cheddar ook heel lekker, maar dat smelt echt niet zo goed.
Tegenover in Scheveningen is een breed begrip.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tegenover in Scheveningen zit een Argentijn die 10x beter is.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:55 schreef junkiesietze het volgende:
Nou niet van mijn geld.
Wat is deze zooi johquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:55 schreef junkiesietze het volgende:
Nou niet van mijn geld.
kip burgers met ei en augurk tomaatquote:
Haha mij een bitch noemen terwijl je zelf dit voer eetquote:Op woensdag 1 november 2023 13:38 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
kip burgers met ei en augurk tomaat
bitch
Denk dat mijn lichaam dit liever heeft dan die roggels op je burger van de burgerbakkers bij de mac.quote:Op woensdag 1 november 2023 13:55 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Haha mij een bitch noemen terwijl je zelf dit voer eet
Je behandelt je lichaam als een bitch
bitch
Denken dat mensen nog roggelen op je burger bij de macquote:Op woensdag 1 november 2023 13:57 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Denk dat mijn lichaam dit liever heeft dan die roggels op je burger van de burgerbakkers bij de mac.
bitch
culinair doenquote:Op woensdag 1 november 2023 14:56 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Denken dat mensen nog roggelen op je burger bij de mac
En ga niet zo culinair lopen doen met je diepvries kipburger, sneetje wit brood en een zelf gebakken eitje.
bitch
Eensquote:Op woensdag 1 november 2023 15:08 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
culinair doenwe zitten in het mcdonalds topic he
Tokkie burgers. Vast met een slap wit bolletje.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:55 schreef junkiesietze het volgende:
Nou niet van mijn geld.
Het lijkt mij ook lekker! Hij lijkt zo op het eerste oog verdacht veel op de Hamburger Royal TS die ik in Duitsland bij de McDonalds altijd neemquote:Op woensdag 1 november 2023 18:59 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Was prima burgertje, die Quarterpounder Deluxe
Tomaat zou sowieso verplicht moeten zijn op elke burger.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook lekker! Hij lijkt zo op het eerste oog verdacht veel op de Hamburger Royal TS die ik in Duitsland bij de McDonalds altijd neem
Alleen in de vorm van ketchup, anders opbokken met die schijven tomaat.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:05 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Tomaat zou sowieso verplicht moeten zijn op elke burger.
Nu zit er in plaats van 0% eindelijk weer 1,5% echt vlees in?quote:Op woensdag 1 november 2023 12:45 schreef Troel het volgende:
De gewone McKroket is terug (kreeg mijn zoon in een mailtje en stuurde dat uiteraard meteen door naar mij)
Hier ook wel zoiets. Ik vind de whopper altijd hemels, maar ik vind het vrij matig dat je extra moet betalen voor de kaas.quote:Op woensdag 1 november 2023 22:06 schreef THEFXR het volgende:
Hier in de BK maasmechelen (B) 9,50 voor een whopper en 12,50 is een whopper menu
hoe valt dat qua prijzen?
9,50 voor een losse burger?quote:Op woensdag 1 november 2023 22:06 schreef THEFXR het volgende:
Hier in de BK maasmechelen (B) 9,50 voor een whopper en 12,50 is een whopper menu
Een dubbele whopper is 10,9 CHF hier in Zwitserland (paar dagen geleden nog gehad). Salarissen liggen 2-3x hoger dan in Belgie. Pure afzetterij dusquote:Op woensdag 1 november 2023 22:06 schreef THEFXR het volgende:
Wat was er meer prima aan dan een andere QPquote:Op woensdag 1 november 2023 18:59 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Was prima burgertje, die Quarterpounder Deluxe
Dat is de hoek van de fotoquote:Op vrijdag 3 november 2023 11:03 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Zit tomaat op, andere saus, en volgens mij ook meer sla.
En lijkt groter.
Michelin-star quality natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:39 schreef Resistwemuch het volgende:
Ik drukte op de coupon knop bij een scherm bij burgerking. Daar stond voer een code in bijvoorbeeeld 040. En die werkte gewoon. 2x long-chicken menu.
Ik vraag mij af als BK zo kan stunten met prijzen. Wat is de kwaliteit?
Kan mij niet herinneren. Ik had een extra chilicheese-xl bij (geen korting). Met baconfries. Voor twee dagen. meenemen. In mijn afschriften zie ik 16.45 staan. Omgeving Drenthe.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Michelin-star quality natuurlijk.
Maar ik mis details. Hoeveel korting had je met 040? En was het omgeving Eindhoven?
En ik heb hem gehad. Heel lekker! Hij leek inderdaad op de hamburger royal, maar dan wel QP formaatquote:Op woensdag 1 november 2023 19:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook lekker! Hij lijkt zo op het eerste oog verdacht veel op de Hamburger Royal TS die ik in Duitsland bij de McDonalds altijd neem
Altijd eerst even in de app kijken.quote:Op donderdag 16 november 2023 09:42 schreef C.L.Werner het volgende:
A niffos onlangs een Quarter Pounder op Schiphol besteld voordat ik naar Magaluf vertrok.
Wat een deceptie. Lauwe burger, wat ketchup saus en 3 blokjes ui en een schijf kaas. En dat voor 8,50.
Had beter een cheeseburger kunnen bestellen, dit leek echt nergens op
Schiphol doet geen app acties.quote:Op donderdag 16 november 2023 13:19 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Altijd eerst even in de app kijken.
Scheelt je een hoop geld.
Quarterpounder Deluxe is al een paar weken in de app voor 5 euro.
8,50 euro voor een losse burger zou ik nooit betalen.
Je zal wel moeten voor sommige vakanties. Maar goed, snap wel dat zij niet meedoen met acties. Druk genoeg daarzo.quote:Op donderdag 16 november 2023 13:37 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
😱
Ik kom daar gelukkig nooit.
6 en 7 december naar de Macquote:Op dinsdag 21 november 2023 05:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
https://drive.google.com/(...)bi6p-aUei/view?pli=1
December acties van de Mac. Gratis sokken en gratis inpakpapier, kroket 1.50, etc.
leuke dealsquote:Op dinsdag 21 november 2023 05:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
https://drive.google.com/(...)bi6p-aUei/view?pli=1
December acties van de Mac. Gratis sokken en gratis inpakpapier, kroket 1.50, etc.
Als mijn burger in het echt zo eruit zal zien dan wil ik ook wel gaan maar helaas..quote:Op donderdag 23 november 2023 13:38 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ik vanavond maar weereens naar de Burgerking ga, salaris net binnen, dus we kunnen het betalen
Welke is dat?quote:Op donderdag 23 november 2023 13:38 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ik vanavond maar weereens naar de Burgerking ga, salaris net binnen, dus we kunnen het betalen
Wat verwacht je van een KFC? Want dit klinkt als een KFCquote:Op donderdag 30 november 2023 15:22 schreef Dutch_view het volgende:
Wat mij bij KFC opvalt is dat de reviews op Google vaak niet zo best zijn.
Veel voorkomende klachten:
- Erg lang wachten (30 min tot een uur is 'normaal'), zelfs als het rustig is
- Lauw eten of nog kouder
- Personeel wat ongeïnteresseerd ergens tegenaan staat te leunen
- Personeel geeft klagende klant een grote mond of haalt schouders op
- Vieze zaak (rommel op tafeltjes en grond). Oke dat wordt door klanten gedaan maar er wordt blijkbaar ook niet tussendoor opgeruimd.
- Bestelling niet juist of compleet
- Bij bijvoorbeeld een bucket kipwings worden er te weinig wings in gedaan
Wat is hier aan de hand???Hoe kan het dat niemand bij KFC verantwoordelijkheid neemt? Hoe kan het dat wanneer je hier werkt dat zelf ook allemaal maar laat gebeuren en normaal vind?
Het personeel is over het algemeen een stuk minder bekwaam dan bij McDonalds. Misschien worden ze minder betaald, hebben ze minder strenge eisen, minder goede training. Bij McDonalds vind ik ze altijd topquote:Op donderdag 30 november 2023 15:22 schreef Dutch_view het volgende:
- Vieze zaak (rommel op tafeltjes en grond). Oke dat wordt door klanten gedaan maar er wordt blijkbaar ook niet tussendoor opgeruimd.
Wat is hier aan de hand???Hoe kan het dat niemand bij KFC verantwoordelijkheid neemt? Hoe kan het dat wanneer je hier werkt dat zelf ook allemaal maar laat gebeuren en normaal vind?
Ik zie die reviews wel vaker ja, ook bij de KFC tenten waar ik kom.quote:Op donderdag 30 november 2023 15:22 schreef Dutch_view het volgende:
Laatst deze serie gekeken. Best interessant om te zien.quote:Op donderdag 30 november 2023 15:22 schreef Dutch_view het volgende:
KFC is van de grote drie wel het minst schoon, daarna Burger King en Mac is wel redelijk okay altijd.quote:Op donderdag 30 november 2023 15:22 schreef Dutch_view het volgende:
Dit denk ik ook.quote:Op donderdag 30 november 2023 19:13 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Het personeel is over het algemeen een stuk minder bekwaam dan bij McDonalds. Misschien worden ze minder betaald, hebben ze minder strenge eisen, minder goede training. Bij McDonalds vind ik ze altijd top
Kreeg hier (Roermond) een half jaar geleden te horen dat het personeel te stom is... De zaak is netjes en het eten ook snel op tafel. Echter krijg je vaak kip die al te lang ligt en dus uitgedroogd en/of niet meer crunchy is. Lauwe slappe friet... Deze manager vroeg om geduld, we kregen een aantekening op het bonnetje dat we mochten terugkomen en de kip dan gratis kregen. Ze werkte net op deze vestiging en moest het zooitje daar proberen te redden.quote:Op donderdag 30 november 2023 15:22 schreef Dutch_view het volgende:
Dit gaat zeker populair worden bij Generatie Z in de toekomst.quote:Op donderdag 7 december 2023 08:40 schreef Mylene het volgende:
McDonald's targets the TikTokers! Fast Food chain unveils its brand new CosMc store set to open THIS WEEK - and the brand new menu includes everything from Chai Frappe Burst to Creamy Avocado Tomatillo Sandwich!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Het zal vast ook in Nederland komen.
Wij krijgen nog 50 jaar alleen de basis burgers.quote:Op donderdag 7 december 2023 08:40 schreef Mylene het volgende:
McDonald's targets the TikTokers! Fast Food chain unveils its brand new CosMc store set to open THIS WEEK - and the brand new menu includes everything from Chai Frappe Burst to Creamy Avocado Tomatillo Sandwich!
Uitstekende prijzen voor die bites. Moeten ze ook in Nederland doen.quote:Op donderdag 7 december 2023 08:40 schreef Mylene het volgende:
Het is al weer even geleden dat ik er heb gegeten. Hier in Haarlem zit de HFC om het hoekje van de de KFC. Qua personeel is de HFC >>>>>>>>>>>>> KFC. Het voordeel deze moslimtoko is dat ze gasten ook echt als gasten behandelen. En daar wordt het personeel op uitgezocht. Bij de KFC hangen ze er altijd een beetje bij....quote:Op donderdag 30 november 2023 15:22 schreef Dutch_view het volgende:
Thanks bro!quote:Op woensdag 6 december 2023 11:37 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Alleen vandaag en morgen een Big Mac voor 1,50 euro in de app
Je moet hem wel eerst unlocken.
quote:Op vrijdag 8 december 2023 07:52 schreef junkiesietze het volgende:
Gister bij de mac die bigmac voor 1,50 wezen halen.
Maar mijn telefoon doet altijd gaar met apps. ik kon die schijtcode niet unlocken.
Stond ik daar in de drive, telefoon afgegeven aan de kassamiep, kwartier gewacht terwijl ze aan het kutten waren met mijn telefoon, uiteindelijk hebben ze het gewoon aangeslagen op de kassa terwijl ik scheldend in de auto zat te kankeren op die schijtapp.
druk op unlock, zit ik opeens in een of ander spel zonder enige manier om eruit te gaan, geen kruisje te bekennen, home-knop was weg. fucking bullshit. ik begin een boomer te worden.
uiteindelijk kreeg ik m wel voor 1,50 maar hij smaakte me voor geen meter meer
Hier vroegen ze niet eens om de app toen ik er één bestelde...quote:Op vrijdag 8 december 2023 07:52 schreef junkiesietze het volgende:
Gister bij de mac die bigmac voor 1,50 wezen halen.
Maar mijn telefoon doet altijd gaar met apps. ik kon die schijtcode niet unlocken.
Stond ik daar in de drive, telefoon afgegeven aan de kassamiep, kwartier gewacht terwijl ze aan het kutten waren met mijn telefoon, uiteindelijk hebben ze het gewoon aangeslagen op de kassa terwijl ik scheldend in de auto zat te kankeren op die schijtapp.
druk op unlock, zit ik opeens in een of ander spel zonder enige manier om eruit te gaan, geen kruisje te bekennen, home-knop was weg. fucking bullshit. ik begin een boomer te worden.
uiteindelijk kreeg ik m wel voor 1,50 maar hij smaakte me voor geen meter meer
Ondertussen in Indiaquote:Op vrijdag 15 december 2023 07:59 schreef junkiesietze het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)lds-1-januari-zakjes
Geen 10 cent meer voor bakje of beker: heffing op wegwerpplastic gaat in de ijskastquote:Op vrijdag 15 december 2023 07:59 schreef junkiesietze het volgende:
Is dat een McDonald's float-thruquote:Op vrijdag 15 december 2023 08:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ondertussen in India
[ afbeelding ]
Ziehier het niveau van de gemiddelde Mac bezoeker. Te dom om een app te bedienen en ondertussen al kankerend in de auto zittenquote:Op vrijdag 8 december 2023 07:52 schreef junkiesietze het volgende:
De werknemers kregen het ook niet voor elkaarquote:Op vrijdag 15 december 2023 09:56 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ziehier het niveau van de gemiddelde Mac bezoeker. Te dom om een app te bedienen en ondertussen al kankerend in de auto zitten
quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:18 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
De werknemers kregen het ook niet voor elkaar
quote:Op vrijdag 15 december 2023 07:59 schreef junkiesietze het volgende:
Hoorde net op de radio dat het internet ook WOEST isquote:Op vrijdag 15 december 2023 10:50 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Klimaatgekte. Voor friet vind ik het geen probleem want dit hadden andere landen al maar ik wil gewoon mijn nugget kunnen dippen in een bakje.![]()
![]()
In New York had je toen ook sauspompen en inderdaad een soort van cupjes, ook vergelijkbaar met papieren cupcakes en dan in het klein.quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:41 schreef Leandra het volgende:
Laat ze dan gewoon van die cupjes geven die op ijs"wafel"bekers lijken, die heb ik in de diverse hotels al voor jam gezien.
Paar sauspompen en klaar.
maar dan kan McDonalds niet zoveel verdienen!!!quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:41 schreef Leandra het volgende:
Laat ze dan gewoon van die cupjes geven die op ijs"wafel"bekers lijken, die heb ik in de diverse hotels al voor jam gezien.
Paar sauspompen en klaar.
Dat klopt, maar dan moeten ze nog iets verzinnen om het cupje af te kunnen sluiten zodat je het in de zak kan gooien voor in de mcdrive bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 15 december 2023 12:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat dat veel goedkoper is dan die voorverpakte sauzen.
quote:Op vrijdag 15 december 2023 12:18 schreef KingRadler het volgende:
Ik neem altijd mijn saus van thuis mee
Oh, voor de take-out bedoel je, ja... daar zullen ze idd met plastic zakjes moeten blijven werken.quote:Op vrijdag 15 december 2023 12:18 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan moeten ze nog iets verzinnen om het cupje af te kunnen sluiten zodat je het in de zak kan gooien voor in de mcdrive bijvoorbeeld.
Ik ga nooit naar binnenquote:Op vrijdag 15 december 2023 12:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, voor de take-out bedoel je, ja... daar zullen ze idd met plastic zakjes moeten blijven werken.
Ik had het primair over de eat-in.
Ik haal vrijwel nooit take-out
Gast als je wilt dat je kinderen later kunnen genieten van de mac dan MOETEN we NU de verandering inzetten.quote:Op zaterdag 16 december 2023 01:14 schreef Cosima het volgende:
Ik kreeg van de week ook geen rietje meer bij kfc. Echt de hele ervaring van fast food wordt anders. Weet ook oprecht niet hoe ik die patat zou moeten eten met zo n zakje. Telkens op 1 frietje wat dippen ofzo? Wat een gezeik. En de helft van de saus blijft achter in het zakje zeker
Kroketten zijn van origine Frans. En hoeft zeker geen vlees te bevatten om kroket te zijn. Om maar wat te noemen zijn er aardappelkroketten, garnalenkroketten, aspergekroketten, paddenstoelkroketten, groentekrokettenquote:Op donderdag 28 september 2023 12:49 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Een vega kroket is niks anders dan culturele genocide. De Mcdonalds heeft oorlog verklaard aan Nederland
McKroket veggie plain met echte mayoquote:Op zaterdag 16 december 2023 11:26 schreef DKUp het volgende:
Je kan echt een goede vegetarische kroket maken met bijvoorbeeld en kaas en groenten. De vegetarische kroket van de McDonald’s smaakte echter naar niks. Ik moest wel de saus erop doen om er nog iets van te maken.
McPlant en Vega Mcchicken zijn gewoon prima vega alternatieven.
Ik had 'm laatst maar was echt niet te eten.quote:Op zaterdag 16 december 2023 11:40 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
De McPlant is nu een van mijn favoriete burgers bij de Mac
Ik heb een pak met 100 plastic rietjes in de auto liggenquote:Op zaterdag 16 december 2023 07:42 schreef Leandra het volgende:
Dat rietje boeit me dan weer niet, als ik al een softdrink neem dan vraag ik al om zonder deksel, want die papieren rietjes vind ik een partij goor
Wat me een tijdje terug bij de BK op station Amersfoort geweigerd werd want "we mogen het niet zonder deksel meegeven"
Het was overigens om daar op te drinken.
De keer daarna werd me bij de "zonder deksel, zonder rietje" opmerking gevraagd of ik het binnen zou gebruiken, en toen mocht het wel
en die zakjes zijn nog steeds plasticquote:Op vrijdag 15 december 2023 07:59 schreef junkiesietze het volgende:
dit kan prima hoorquote:Op zaterdag 16 december 2023 16:45 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
en die zakjes zijn nog steeds plastic![]()
"ander soort plastic" welke producent van die zakjes hebben die mensen zo gek gekregen.
Eerst moeten ze die ragout op smaak krijgen. Dat krokante jasje is ook minder.quote:Op zaterdag 16 december 2023 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
McKroket veggie plain met echte mayo
Ja ik weet het wel allemaal. Het is ook niet dat ik zeg dat ik niet wil dat er wat verandert maar ik vind het gewoon ook lastig allemaal en wilde even lekker klagen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 07:08 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Gast als je wilt dat je kinderen later kunnen genieten van de mac dan MOETEN we NU de verandering inzetten.
Grondstoffen zijn niet oneindig.
Ja ja. Als het zoals de BK is dan zit er vast veel minder in voor dezelfde prijs. En de helft krijg je er niet uit geknepen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 07:59 schreef junkiesietze het volgende:
Hier verkrijgbaar?quote:Op zaterdag 16 december 2023 16:56 schreef JimmyJames het volgende:
De chicken paprika van Mac vind ik best geslaagd..
In het buitenland krijg je die dingen altijd gratis.quote:Op zondag 17 december 2023 12:05 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ja ja. Als het zoals de BK is dan zit er vast veel minder in voor dezelfde prijs. En de helft krijg je er niet uit geknepen.
Heb je de patty van een mc burger wel eens los geproefd? Zonder saus is dat ook niet te vretenquote:Op zaterdag 16 december 2023 17:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Eerst moeten ze die ragout op smaak krijgen. Dat krokante jasje is ook minder.
Maar bijna al die vega producten moeten met een saus worden gered en dat zegt al redelijk genoeg.
Goed idee, ik vond hem extreem heerlijk lekker.quote:Op zondag 17 december 2023 23:35 schreef Isane het volgende:
Van de week maar ff een mc rösti ophalen in Duitsland
Doe eens een foto van die Rosti burger zelf? Dus niet alleen de doosquote:Op dinsdag 19 december 2023 13:54 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Goed idee, ik vond hem extreem heerlijk lekker.![]()
[ link | afbeelding ]
Maar hoe kan het ook anders met deze ingrediënten erin. :p
'Eindelijk! De Big Rösti is terug van zijn zomervakantie: 100% sappig rundvlees uit Duitsland, een goudgele rösti-pasteitje, knapperig spek en smeltende kaas – verfijnd met onze unieke romige kaassaus. Dit alles afgewerkt met een extra luchtig broodje bestrooid met pittige kaas en spekblokjes.'
Ik heb het idee dat Duitsland veel vaker wisselt met burgers, en er veel meer aanbod is dan bij de Nederlandse McDonald's.
Vroeger hadden we in Nederland ook veel meer keuze, denk aan de Chicken Sensation, de Greek Mac, Royal Dutch, de 1955 burger, of de maestro burgers.
Tegenwoordig is het steeds dezelfde, met af en toe een hele kleine verandering in de saus van de Homestyle chicken, maar de afwisseling is behoorlijk matig vergeleken Duitsland..
Ook heeft de Big Tasty nog de oude maat zoals we die in Nederland hadden tot een jaar of 6 geleden.![]()
En de oude veel betere saus EN daadwerkelijk knapperige baconquote:Op dinsdag 19 december 2023 13:54 schreef BMW1993 het volgende:
Ook heeft de Big Tasty nog de oude maat zoals we die in Nederland hadden tot een jaar of 6 geleden.
Inderdaad, ik mis ook de mackipsaté, die Amerikaanse burgers en de wintersportburgersquote:Op dinsdag 19 december 2023 13:54 schreef BMW1993 het volgende:
Vroeger hadden we in Nederland ook veel meer keuze, denk aan de Chicken Sensation, de Greek Mac, Royal Dutch, de 1955 burger, of de maestro burgers.
U verwacht dat de BK een wisselend assortiment heeft?quote:Op woensdag 20 december 2023 22:36 schreef koffiekoekjes het volgende:
Het is jammer dat er geen BK bij mij in de buurt zit, ik zou de Mac dan helemaal overslaan denk ik, al jaren hetzelfde aanbod begint te vervelen
Wie draait er nog Android 8? Serieuze vraag. Zijn er statistieken? Want Android 10 is al zelfs enkele jaren niet geüpdatet en dan zit je dus met een onveilige telefoon.quote:Op vrijdag 22 december 2023 12:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Bij de McDonalds app heb je minimaal Android 8 nodig.
De BurgerKing is vriendelijker, die vereist minimaal Android 5.
kortom, BurgerKing is vriendelijkre naar mensen met een oude smartphone.
Voor mij wel, want ik kom er nooitquote:Op vrijdag 22 december 2023 10:57 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
U verwacht dat de BK een wisselend assortiment heeft?
Je punt is dus dat ik een nieuwe Smartphone moet kopen om bij McDonalds korting te kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wie draait er nog Android 8? Serieuze vraag. Zijn er statistieken? Want Android 10 is al zelfs enkele jaren niet geüpdatet en dan zit je dus met een onveilige telefoon.
Zo'n 6%.quote:Op vrijdag 22 december 2023 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wie draait er nog Android 8? Serieuze vraag. Zijn er statistieken? Want Android 10 is al zelfs enkele jaren niet geüpdatet en dan zit je dus met een onveilige telefoon.
Het gaat over de app, best relevant.quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:30 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En Android 5 zo'n 0,5%. Maar goed, dit is offtopic dus ik laat het hier verder lekker bij.
Zet er een custom rom op? Zoek je telefoon + lineageos in google en grote kans dat je dan kan updatenquote:Op vrijdag 22 december 2023 13:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Je punt is dus dat ik een nieuwe Smartphone moet kopen om bij McDonalds korting te kunnen krijgen.
Ongetwijfeld ben ik de enige met een 8 jaar oude smartphone.
Ik heb er ook nog 1 als reserve.quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Je punt is dus dat ik een nieuwe Smartphone moet kopen om bij McDonalds korting te kunnen krijgen.
Ongetwijfeld ben ik de enige met een 8 jaar oude smartphone.
Staat er gewoon bij hoor; een Big Mac, Quarter Pounder, McChicken (ook in Veggie, Spicy, Veggie/Spicy), McPlant & Filet-O-Fishquote:Op zaterdag 23 december 2023 18:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Nu is het voordeelmenu met happy meal in de app. Staat niet bij welk voordeelmenu je mag kiezen. Mag dit met elke burger?
Oja, zie het nu wel.quote:Op zaterdag 23 december 2023 18:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Staat er gewoon bij hoor; een Big Mac, Quarter Pounder, McChicken (ook in Veggie, Spicy, Veggie/Spicy), McPlant & Filet-O-Fish
Dan kost het 22 euroquote:Op zondag 31 december 2023 02:48 schreef BasEnAad het volgende:
Bijna 14 euro voor een menu betaald vorige keer bij de mac. Met een zielig kleine burger. Ik kom in 2035 wel een keer terug...
Okee, geen menu's meer voor mijquote:Op zondag 31 december 2023 02:33 schreef Flitskikker het volgende:
Update over de sauszakjes, niet geheel verrassend:
Er zit 10 ml minder in, maar ze zijn nog steeds 80 cent zoals de bakjes. En ze zijn natuurlijk nooit helemaal leeg te krijgen.
Er blijft altijd nog iets over in de zakjes het is altijd minder dan 35 mlquote:Op zondag 31 december 2023 20:29 schreef Loll het volgende:
https://www.ad.nl/economi(...)mcdonald-s~a0910920/
Volgens mij zijn de zakjes nog steeds 35ml.
Ze openen wel heel fijnquote:Op maandag 8 januari 2024 08:46 schreef dimmak het volgende:
Ik snap het gezeik niet hoor. Ik vind die sachets een stuk makkelijker.
Die toeslag is alleen bij afhalen toch?quote:Op maandag 8 januari 2024 09:33 schreef D. het volgende:
Is er nu geen plastictoeslag meer op de fritessaus?
Handig want ik heb altijd een schaar bij de hand.quote:Op maandag 8 januari 2024 09:50 schreef KingRadler het volgende:
je kan met een schaar de zijkant van zakje open knippen en omvouwen dan kan je weer dippen.
Klopt. In het restaurant krijg je dan weer geen deksel op je drankje.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:21 schreef Gunner het volgende:
[..]
Die toeslag is alleen bij afhalen toch?
Althans zo is de wet begonnen
https://www.rijksoverheid(...)--bakjes-met-plastic
Daar doelde ik ook opquote:Op maandag 8 januari 2024 21:21 schreef Gunner het volgende:
[..]
Die toeslag is alleen bij afhalen toch?
Althans zo is de wet begonnen
https://www.rijksoverheid(...)--bakjes-met-plastic
Yup. Fles Mad Sauce en Heinz en klaar.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:27 schreef KingRadler het volgende:
Koop je een kleine fles Heinz en is beter dan die stomme zakjes
Het is zo ontzettend jammer dat er hier in de buurt maar 1 BK zit.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Verandert maar om het half jaar heb ik het idee, maar Burger King heeft nieuwe bonnen!
Crispy Chicken Deluxe en Bacon King, per stuk 5,95![]()
Double cheeseburger 2,45![]()
BK Fusion 2,45
Die enkele keer dat ik bij de Mac kom is dat via de McDrive, en in de auto is dat al helemaal geen doen met zakjes saus.quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:17 schreef L3viathan het volgende:
gisteren sinds lange tijd weer eens bij de mac gedineerd
wat een zooi met al die losse sauszakjes zeg
Beetje overdreven. Je kan de zakjes gemakkelijk uitknijpen in het doosje van je burger. Voor kleine frietjes nog gemakkelijker ook dan in het diepe bakje.quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:17 schreef L3viathan het volgende:
gisteren sinds lange tijd weer eens bij de mac gedineerd
wat een zooi met al die losse sauszakjes zeg
Oneensquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beetje overdreven. Je kan de zakjes gemakkelijk uitknijpen in het doosje van je burger. Voor kleine frietjes nog gemakkelijker ook dan in het diepe bakje.
Ik vind die zakjes eigenlijk wel handig voor de nuggets. Ik kan nu gewoon lekker op een nuggetje een beetje saus doen. Friet lijkt me wel lastiger maar die eet ik niet bij de mac.quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die enkele keer dat ik bij de Mac kom is dat via de McDrive, en in de auto is dat al helemaal geen doen met zakjes saus.
Ik koop derhalve dan ook geen menu's en McNuggets meer.
Dan nog is in een bakje dopen toch gewoon het makkelijkstequote:Op woensdag 24 januari 2024 13:55 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ik vind die zakjes eigenlijk wel handig voor de nuggets. Ik kan nu gewoon lekker op een nuggetje een beetje saus doen. Friet lijkt me wel lastiger maar die eet ik niet bij de mac.
Terecht wel, die prijzen zijn tegenwoordig niet echt meer McDonalds-waardig. Hoewel de app wel vaak nog goede deals heeft.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:35 schreef borisz het volgende:
De eindbaas van MacD belooft op de prijzen te letten
https://nypost.com/2024/0(...)t&utm_source=twitter
Oh? Die heb ik dan gemist, geloof ik.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:47 schreef Smart_ass het volgende:
Hoewel de app wel vaak nog goede deals heeft.
Die staat, hier althans, niet in de app.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Oh? Die heb ik dan gemist, geloof ik.
Een Big Tasty menu voor 9,25¤ bijvoorbeeld vind ik geen goede aanbieding bijvoorbeeld.
Die Big Tasty Menu deal was vorige week, op dinsdag veranderen de deals, dus nu idd anders haha.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:20 schreef StateOfMind het volgende:
Die staat, hier althans, niet in de app.
Bij mij staat hij nu toch echt in de app.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:27 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Die Big Tasty Menu deal was vorige week, op dinsdag veranderen de deals, dus nu idd anders haha.
Misschien regio gebonden?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:33 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Bij mij staat hij nu toch echt in de app.
Vorige week niet trouwens.
Ah, ik ging ervan uit dat dat internationaal was eigenlijk, my bad. Ik woon niet in Nederland maar hier heb je in elk geval in de app wel altijd tweede big mac/quarter pounder/10 mcnuggets gratis. Of 20% korting bij besteding van meer dan $5. En zo wel een aantal prima deals.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Oh? Die heb ik dan gemist, geloof ik.
Een Big Tasty menu voor 9,25¤ bijvoorbeeld vind ik geen goede aanbieding bijvoorbeeld.
De deals zijn hier toch echt een stuk minder ..quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ah, ik ging ervan uit dat dat internationaal was eigenlijk, my bad. Ik woon niet in Nederland maar hier heb je in elk geval in de app wel altijd tweede big mac/quarter pounder/10 mcnuggets gratis. Of 20% korting bij besteding van meer dan $5. En zo wel een aantal prima deals.
6,75¤ hier. En dat schijnt in vergelijking met de rest van Nederland nog goedkoop te zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:46 schreef Smart_ass het volgende:
Maar als een big mac voor ¤4,50 een deal is, hoeveel betaal je er normaal wel niet voor dan?
±¤ 5,95?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:46 schreef Smart_ass het volgende:
Maar als een big mac voor ¤4,50 een deal is, hoeveel betaal je er normaal wel niet voor dan?
En Happy Meal voor volwassenen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:12 schreef FutureFairytale het volgende:
In de McDonald's app nu een klassieke burger voor 2,50 en geldig 1x per dag (i.p.v. 1x per week). Apart voor de Mc
Weten we al wat hier bij zit als speeltje?quote:
Een collectible ontworpen door Kerwin Frost? Naam zegt me niets.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Weten we al wat hier bij zit als speeltje?
Wat een stomme pupkesquote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:31 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Een collectible ontworpen door Kerwin Frost? Naam zegt me niets.
https://rumag.nl/nieuws/j(...)eal-voor-volwassenen
Hamburger was altijd 1 euro en Cheeseburger 1.50, toch? Boh, verschilletje zeg. En dan is dit nog wel een ''deal''.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:54 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat zijn dit voor kutdeals die ik heb dan?
quote:Zo waren er oud SS-ers die later cavia's aaiden op de kinderboerderij. Ook vergeven dan maar?
Wat ook leuk is; ze geven vaak het verkeerde. Klik ik bij happy meal een speeltje aan krijg ik een boekje, en andersom.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:42 schreef Hydrogeny het volgende:
Happy meal volwassenen 12,50
Medium voordeelmenu 8,-
Dus 4,50 extra betalen voor een speeltje![]()
[ afbeelding ]
Zwitserland is nog wel een klap duurder hoorquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:12 schreef JimmyJames het volgende:
Is de Nederlandse McDonalds zo langerhamerhand niet de duurste van heel Europa als je het afzet tegen de salarissen? Ik betaal ongeveer dezelfde prijzen in Zwitserland, maar de salarissen liggen hier 2x zo hoog.
Je zou ook niet verwachten dat McDonalds juist in Nederland zo duur zou zijn met de concurrentie van de traditionele frietzaken.
Die zijn onderhand ook ontzettend duur. Laatst patatje oorlog voor 4,95 bij de snackbar op de hoek hier.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:12 schreef JimmyJames het volgende:
Is de Nederlandse McDonalds zo langerhamerhand niet de duurste van heel Europa als je het afzet tegen de salarissen? Ik betaal ongeveer dezelfde prijzen in Zwitserland, maar de salarissen liggen hier 2x zo hoog.
Je zou ook niet verwachten dat McDonalds juist in Nederland zo duur zou zijn met de concurrentie van de traditionele frietzaken.
Ja kippenvlees bij de supermarkt kost 3x zoveel als in Nederland bijvoorbeeld. McDonalds is hier echter nauwelijks duurder. Wat reguliere prijzen: Big Mac: 7 CHF, Menu: 12.30 CHF; Big Tasty Double 10.70 CHF; Menu: 15.90; Hamburger (die vroegah altijd 1 euro was in NL) 2.80 CHF; Happy Meal McNuggets 7.40 CHF. Het zou mij verbazen als het prijsverschil veel groter is dan 20%.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zwitserland is nog wel een klap duurder hoor
Toevallig die in Zwolle of Kampen geweest?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:47 schreef Raw85 het volgende:
Hoe krijgen die lui het bij de KFC het nou trouwens toch altijd voor elkaar om zo teringsloom te zijn? Ik kom er niet vaak maar echt alle keren dat ik er ben geweest duurt het een eeuwigheid vergeleken bij de Maccie.
Dat die KFC’ers niet de scherpste messen uit de la zijn snap ik maar alsnog is het verschil wel erg groot
quote:Op woensdag 28 februari 2024 01:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
En als toetje de single cheeseburger zonder kaas..
Goeie tip! Die ga ik morgen testenquote:Op woensdag 28 februari 2024 08:02 schreef StateOfMind het volgende:
Ik altijd een cheeseburger zonder burger en broodje
Dat is dus de big tasty sausquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:35 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Deze is dus echt niet lekker. Wat een verschrikkelijke saus zit daar op.
Tasty my ass...
de saus lekker direct in het handje gesquirtquote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sauszakjes worden binnenkort ook weer verboden. Hoe gaan we dan de frietsaus krijgen bij de Mac? Grote emmers zoals in de friettenten? Twee keer pompen voor 80 cent?
Niet zo’n heel gek idee toch? Of een kartonnen bakje, maar dat is veel duurder dus wordt gewoon weer doorberekend.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sauszakjes worden binnenkort ook weer verboden. Hoe gaan we dan de frietsaus krijgen bij de Mac? Grote emmers zoals in de friettenten? Twee keer pompen voor 80 cent?
https://www.telegraaf.nl/(...)es-en-sealen-koffersquote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Van die knijpsaus?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Totaal verkrachtquote:
Ik zag het ook net. Verschrikkelijk, ze hebben daar echt 0 inspiratie, maar willen ook vooral niet kijken naar de innovaties van andere landen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:12 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Totaal verkrachtWas zo nice... En is ook nog gewoon ziek nice in Duitsland.... Waarom moet de NL Mac dingen altijd zo vertiefen meh.
Zie nu dat dr een "Cheeseburger Delight" volgens de app is... Lijkt op een Cheeseburger met sla en de McChicken saus.... Dus basicly die "Tasty Cheese" maar dan met andere saus lol..... En een "Spicy McPlant"... Is dat nou alles wat ze kunnen, wat sausjes verwisselen?
Don't worry, dr is ook nog een McWrap nieuw!! nu met.... sweet chili saus (én mcchicken saus).....quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik zag het ook net. Verschrikkelijk, ze hebben daar echt 0 inspiratie, maar willen ook vooral niet kijken naar de innovaties van andere landen.
Zucht.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:17 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Don't worry, dr is ook nog een McWrap nieuw!! nu met.... sweet chili saus (én mcchicken saus)...... Al laat plaatje ook kaas zien wat de andere Wrap ook nie heeft. Kaas wordt niet vermeld in de omschrijving tho.
Ja we hebben er hier 2 (helaas geen BK of KFC) maar als ik zie hoe vaak het daar druk is..quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:17 schreef VelitoX het volgende:
Maarja volgens mij ist ook dat de Nederlandse McDonalds klant zo conservatief als de neten is en steeds utzelfde standaard ding koopt..... Want anders zouden ze toch echt meer proberen om nieuwe klanten (of in ieder geval nieuwsgierige) te trekken.
Die is niet nieuw.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zucht.
Gelukkig wel een nieuwe Flurry (Framboos Meringue).
Tenminste, ik denk dat dit nieuw is.
Het heeft 75% te maken met de druk op de productie, sinds ze van de ouderwetse bin(die warmhoudkast) zijn afgestapt is er maar plek voor een bepaald aantal soorten vlees, dat is ondermeer ook de reden dat de Big Tasty niet meer zo groot is, er wordt nu hetzelfde vlees gebruikt als op een Quarter Pounder puur uit 'ruimtegebrek' in de keuken. Dit was ook de reden dat tijdens de vega McKroket de normale er een tijdje uit was.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
'Big Mac is altijd lekker, waarom zou je meer nodig hebben?'
Zo'n instelling is hier geloof ik.
Naar mijn idee was de originele big tasty al een tijd weg voordat de bins verdwenen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:34 schreef Remco het volgende:
[..]
Het heeft 75% te maken met de druk op de productie, sinds ze van de ouderwetse bin(die warmhoudkast) zijn afgestapt is er maar plek voor een bepaald aantal soorten vlees, dat is ondermeer ook de reden dat de Big Tasty niet meer zo groot is, er wordt nu hetzelfde vlees gebruikt als op een Quarter Pounder puur uit 'ruimtegebrek' in de keuken. Dit was ook de reden dat tijdens de vega McKroket de normale er een tijdje uit was.
Wat wel makkelijk is, is 1 saustube extra toevoegen en dat gebeurt dus ook vaak. Nog makkelijker is saus gebruiken die je al hebt(wat nu bij die cheeseburgers gebeurt). Wil je weer de wintersportweken van 15 jaar terug waar heel vaak naar wordt gerefereerd hier heb je of een hele andere keuken nodig of klanten die het prima vinden een half uur te wachten op de bestelling.
Nee dat gaat in alle landen gebeuren alleen loopt Nederland samen met Duitsland en Frankrijk behoorlijk voorop wat betreft keuken innovaties bij McDonald's zeker als je het vergelijkt met Amerika daar waan je je soms nog in de jaren 90, daar heeft de Mc ook een veel kleiner marktaandeel.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Naar mijn idee was de originele big tasty al een tijd weg voordat de bins verdwenen.
Met als hun gegeven reden dat de originele versie te veel calorieën zou bevatten. Om vervolgens een dubbele big tasty te maken, die meer calorieën bevat dan de originele.
Is NL het enige land dan dat de bins heeft verwijderd?
Ik vind het ook geen goede reden om geen nieuw soort saus of kaas, sla/groente, wat dan ook te introduceren.
Alles wat ze nu 'nieuw' hebben is met wat er al in huis is.
Het verbaast mij ook dat Nederlandse filialen zoveel verschillen van de Amerikaanse. Dat is vaak gewoon echt smoezelig en vergelijkbaar met wat wij in Nederland in de jaren 90 of 00 gewend waren.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:22 schreef Remco het volgende:
[..]
Nee dat gaat in alle landen gebeuren alleen loopt Nederland samen met Duitsland en Frankrijk behoorlijk voorop wat betreft keuken innovaties bij McDonald's zeker als je het vergelijkt met Amerika daar waan je je soms nog in de jaren 90, daar heeft de Mc ook een veel kleiner marktaandeel.
Nieuwe soorten kaas/saus is exact hetzelfde verhaal op de dresstafel is maar plaats voor een x aantal ingrediënten anders wordt het operationeel niet meer werkbaar.
Die zijn gehakt.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:48 schreef junkiesietze het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)d-filialen-getroffen
Helaas is het assortiment daar niet meer zo goed als vroegerquote:Op woensdag 13 maart 2024 17:55 schreef Discombobulate het volgende:
Moet echt eens in Duitsland naar de Mac.
quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:55 schreef Discombobulate het volgende:
Moet echt eens in Duitsland naar de Mac.
Dan komen we er hier wel bekaaid van af jaquote:
Zijn die mcmuffin een beetje bijzonder? Ziet er gewoon uit als een eitje tussen broodquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:32 schreef VelitoX het volgende:
Zie nu dat de mcmuffin sausage & egg ook foetsie is, in plaats daarvan de mcmuffin "beef & egg", dus daar nu ook ut varkensvlees weggesneden... Zou me niet verbazen als dat gewoon de patty vd hamburger is die daarvoor gebruikt wordt....
Heb een paar keer wat gehaald in de vs en dat was keer op keer om te huilen ja, kleffe zompige broodjes met verlepte sla.quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:42 schreef Loll het volgende:
[..]
Het verbaast mij ook dat Nederlandse filialen zoveel verschillen van de Amerikaanse. Dat is vaak gewoon echt smoezelig en vergelijkbaar met wat wij in Nederland in de jaren 90 of 00 gewend waren.
Wij schrokken ons kapot toen we in New York naar de McDonalds gingen. In Nederland gaan we (sinds een paar jaar) ongeveer eens per kwartaal naar de McDonalds. Als je dan naar de VS gaat verwacht je inderdaad andere kwaliteit, zacht gezegd. Jezus, wat viel dat tegen. Overigens vonden wij ook Chick-Fil-A en Shake Shack niks (zal heus wel per filiaal wat verschillen en ik snap dat je op Times Square wat minder aan klantenbinding hoeft te doen, maar dan nog). Arme Amerikanen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:42 schreef Loll het volgende:
[..]
Het verbaast mij ook dat Nederlandse filialen zoveel verschillen van de Amerikaanse. Dat is vaak gewoon echt smoezelig en vergelijkbaar met wat wij in Nederland in de jaren 90 of 00 gewend waren.
Wat een dealsquote:
vlak de ketchup douchegel niet uitquote:Op zondag 17 maart 2024 12:00 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Wat een deals![]()
Gratis sokken![]()
En ook nog eens bier bij de mcdonalds
Waarom verwacht je andere kwaliteit dan? Ik dacht dat de McDonalds zich er juist om prees dat de kwaliteit wereldwijd redelijk vergelijkbaar is.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:40 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wij schrokken ons kapot toen we in New York naar de McDonalds gingen. In Nederland gaan we (sinds een paar jaar) ongeveer eens per kwartaal naar de McDonalds. Als je dan naar de VS gaat verwacht je inderdaad andere kwaliteit, zacht gezegd. Jezus, wat viel dat tegen.
Je zou Dave's Hot Chicken of In n Out (vooral de 1e als je die hebt) eens moeten proberenquote:Op zondag 17 maart 2024 09:40 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wij schrokken ons kapot toen we in New York naar de McDonalds gingen. In Nederland gaan we (sinds een paar jaar) ongeveer eens per kwartaal naar de McDonalds. Als je dan naar de VS gaat verwacht je inderdaad andere kwaliteit, zacht gezegd. Jezus, wat viel dat tegen. Overigens vonden wij ook Chick-Fil-A en Shake Shack niks (zal heus wel per filiaal wat verschillen en ik snap dat je op Times Square wat minder aan klantenbinding hoeft te doen, maar dan nog). Arme Amerikanen.
Ik bedoel andere kwaliteit dan we nu voorgeschoteld kregen, zeker in de bakermat.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarom verwacht je andere kwaliteit dan? Ik dacht dat de McDonalds zich er juist om prees dat de kwaliteit wereldwijd redelijk vergelijkbaar is.
Nu moet ik weer naar de Mac.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zag shaker fries (paprika)![]()
Is dat al een tijdje zo? Heb er nog geen reclame over gezien. Lijkt me lekker, vond die shaker fries die ze jaren geleden een te korte periode bij KFC hadden echt fantastisch.
Weer terug een paar weken.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zag shaker fries (paprika)![]()
Is dat al een tijdje zo? Heb er nog geen reclame over gezien. Lijkt me lekker, vond die shaker fries die ze jaren geleden een te korte periode bij KFC hadden echt fantastisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |