quote:Op woensdag 28 februari 2024 01:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
En als toetje de single cheeseburger zonder kaas..
Goeie tip! Die ga ik morgen testenquote:Op woensdag 28 februari 2024 08:02 schreef StateOfMind het volgende:
Ik altijd een cheeseburger zonder burger en broodje
Dat is dus de big tasty sausquote:Op woensdag 28 februari 2024 22:35 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Deze is dus echt niet lekker. Wat een verschrikkelijke saus zit daar op.
Tasty my ass...
de saus lekker direct in het handje gesquirtquote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sauszakjes worden binnenkort ook weer verboden. Hoe gaan we dan de frietsaus krijgen bij de Mac? Grote emmers zoals in de friettenten? Twee keer pompen voor 80 cent?
Niet zo’n heel gek idee toch? Of een kartonnen bakje, maar dat is veel duurder dus wordt gewoon weer doorberekend.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sauszakjes worden binnenkort ook weer verboden. Hoe gaan we dan de frietsaus krijgen bij de Mac? Grote emmers zoals in de friettenten? Twee keer pompen voor 80 cent?
https://www.telegraaf.nl/(...)es-en-sealen-koffersquote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Van die knijpsaus?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 08:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Totaal verkrachtquote:
Ik zag het ook net. Verschrikkelijk, ze hebben daar echt 0 inspiratie, maar willen ook vooral niet kijken naar de innovaties van andere landen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:12 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Totaal verkrachtWas zo nice... En is ook nog gewoon ziek nice in Duitsland.... Waarom moet de NL Mac dingen altijd zo vertiefen meh.
Zie nu dat dr een "Cheeseburger Delight" volgens de app is... Lijkt op een Cheeseburger met sla en de McChicken saus.... Dus basicly die "Tasty Cheese" maar dan met andere saus lol..... En een "Spicy McPlant"... Is dat nou alles wat ze kunnen, wat sausjes verwisselen?
Don't worry, dr is ook nog een McWrap nieuw!! nu met.... sweet chili saus (én mcchicken saus).....quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik zag het ook net. Verschrikkelijk, ze hebben daar echt 0 inspiratie, maar willen ook vooral niet kijken naar de innovaties van andere landen.
Zucht.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:17 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Don't worry, dr is ook nog een McWrap nieuw!! nu met.... sweet chili saus (én mcchicken saus)...... Al laat plaatje ook kaas zien wat de andere Wrap ook nie heeft. Kaas wordt niet vermeld in de omschrijving tho.
Ja we hebben er hier 2 (helaas geen BK of KFC) maar als ik zie hoe vaak het daar druk is..quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:17 schreef VelitoX het volgende:
Maarja volgens mij ist ook dat de Nederlandse McDonalds klant zo conservatief als de neten is en steeds utzelfde standaard ding koopt..... Want anders zouden ze toch echt meer proberen om nieuwe klanten (of in ieder geval nieuwsgierige) te trekken.
Die is niet nieuw.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zucht.
Gelukkig wel een nieuwe Flurry (Framboos Meringue).
Tenminste, ik denk dat dit nieuw is.
Het heeft 75% te maken met de druk op de productie, sinds ze van de ouderwetse bin(die warmhoudkast) zijn afgestapt is er maar plek voor een bepaald aantal soorten vlees, dat is ondermeer ook de reden dat de Big Tasty niet meer zo groot is, er wordt nu hetzelfde vlees gebruikt als op een Quarter Pounder puur uit 'ruimtegebrek' in de keuken. Dit was ook de reden dat tijdens de vega McKroket de normale er een tijdje uit was.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
'Big Mac is altijd lekker, waarom zou je meer nodig hebben?'
Zo'n instelling is hier geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |