Michelin-star quality natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:39 schreef Resistwemuch het volgende:
Ik drukte op de coupon knop bij een scherm bij burgerking. Daar stond voer een code in bijvoorbeeeld 040. En die werkte gewoon. 2x long-chicken menu.
Ik vraag mij af als BK zo kan stunten met prijzen. Wat is de kwaliteit?
Kan mij niet herinneren. Ik had een extra chilicheese-xl bij (geen korting). Met baconfries. Voor twee dagen. meenemen. In mijn afschriften zie ik 16.45 staan. Omgeving Drenthe.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Michelin-star quality natuurlijk.
Maar ik mis details. Hoeveel korting had je met 040? En was het omgeving Eindhoven?
En ik heb hem gehad. Heel lekker! Hij leek inderdaad op de hamburger royal, maar dan wel QP formaatquote:Op woensdag 1 november 2023 19:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook lekker! Hij lijkt zo op het eerste oog verdacht veel op de Hamburger Royal TS die ik in Duitsland bij de McDonalds altijd neem
Altijd eerst even in de app kijken.quote:Op donderdag 16 november 2023 09:42 schreef C.L.Werner het volgende:
A niffos onlangs een Quarter Pounder op Schiphol besteld voordat ik naar Magaluf vertrok.
Wat een deceptie. Lauwe burger, wat ketchup saus en 3 blokjes ui en een schijf kaas. En dat voor 8,50.
Had beter een cheeseburger kunnen bestellen, dit leek echt nergens op
Schiphol doet geen app acties.quote:Op donderdag 16 november 2023 13:19 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Altijd eerst even in de app kijken.
Scheelt je een hoop geld.
Quarterpounder Deluxe is al een paar weken in de app voor 5 euro.
8,50 euro voor een losse burger zou ik nooit betalen.
Je zal wel moeten voor sommige vakanties. Maar goed, snap wel dat zij niet meedoen met acties. Druk genoeg daarzo.quote:Op donderdag 16 november 2023 13:37 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
😱
Ik kom daar gelukkig nooit.
6 en 7 december naar de Macquote:Op dinsdag 21 november 2023 05:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
https://drive.google.com/(...)bi6p-aUei/view?pli=1
December acties van de Mac. Gratis sokken en gratis inpakpapier, kroket 1.50, etc.
leuke dealsquote:Op dinsdag 21 november 2023 05:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
https://drive.google.com/(...)bi6p-aUei/view?pli=1
December acties van de Mac. Gratis sokken en gratis inpakpapier, kroket 1.50, etc.
Als mijn burger in het echt zo eruit zal zien dan wil ik ook wel gaan maar helaas..quote:Op donderdag 23 november 2023 13:38 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ik vanavond maar weereens naar de Burgerking ga, salaris net binnen, dus we kunnen het betalen
Welke is dat?quote:Op donderdag 23 november 2023 13:38 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ik vanavond maar weereens naar de Burgerking ga, salaris net binnen, dus we kunnen het betalen
Wat verwacht je van een KFC? Want dit klinkt als een KFCquote:Op donderdag 30 november 2023 15:22 schreef Dutch_view het volgende:
Wat mij bij KFC opvalt is dat de reviews op Google vaak niet zo best zijn.
Veel voorkomende klachten:
- Erg lang wachten (30 min tot een uur is 'normaal'), zelfs als het rustig is
- Lauw eten of nog kouder
- Personeel wat ongeïnteresseerd ergens tegenaan staat te leunen
- Personeel geeft klagende klant een grote mond of haalt schouders op
- Vieze zaak (rommel op tafeltjes en grond). Oke dat wordt door klanten gedaan maar er wordt blijkbaar ook niet tussendoor opgeruimd.
- Bestelling niet juist of compleet
- Bij bijvoorbeeld een bucket kipwings worden er te weinig wings in gedaan
Wat is hier aan de hand???Hoe kan het dat niemand bij KFC verantwoordelijkheid neemt? Hoe kan het dat wanneer je hier werkt dat zelf ook allemaal maar laat gebeuren en normaal vind?
Het personeel is over het algemeen een stuk minder bekwaam dan bij McDonalds. Misschien worden ze minder betaald, hebben ze minder strenge eisen, minder goede training. Bij McDonalds vind ik ze altijd topquote:Op donderdag 30 november 2023 15:22 schreef Dutch_view het volgende:
- Vieze zaak (rommel op tafeltjes en grond). Oke dat wordt door klanten gedaan maar er wordt blijkbaar ook niet tussendoor opgeruimd.
Wat is hier aan de hand???Hoe kan het dat niemand bij KFC verantwoordelijkheid neemt? Hoe kan het dat wanneer je hier werkt dat zelf ook allemaal maar laat gebeuren en normaal vind?
Ik zie die reviews wel vaker ja, ook bij de KFC tenten waar ik kom.quote:Op donderdag 30 november 2023 15:22 schreef Dutch_view het volgende:
Laatst deze serie gekeken. Best interessant om te zien.quote:Op donderdag 30 november 2023 15:22 schreef Dutch_view het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |