Vind de mc plant ook best wel een prima burgertje hoor.quote:Op dinsdag 26 september 2023 15:29 schreef Remco het volgende: [..] Eerlijk is eerlijk die vegetarische mckroket is echt het enige vega product dat prima smaakt naast het 'origineel'.
Ja zeker qua toppings en saus maar het 'vlees' lijkt niet op normaal vlees. Dat vind ik bij de McKroket juist wel goed gelukt.quote:Op dinsdag 26 september 2023 15:38 schreef 111210 het volgende:
[..]
Vind de mc plant ook best wel een prima burgertje hoor.
Hoezo wordt dit opgedrongen, dat is toch totale onzin? Je gaat vrijwillig naar een Mc Donald's, het is geen mensenrecht om daar een Mckroket met vlees te mogen bestellen.quote:Op donderdag 28 september 2023 11:53 schreef Gunner het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)te-krijgen~ae81d480/
de gemoederen lopen hoog op.
Natuurlijk zou McD je dit niet op moeten dringen, maar om nu zo te reageren...?
Een vega kroket is niks anders dan culturele genocide. De Mcdonalds heeft oorlog verklaard aan Nederlandquote:Op donderdag 28 september 2023 12:46 schreef Ronald het volgende:
[..]
Hoezo wordt dit opgedrongen, dat is toch totale onzin? Je gaat vrijwillig naar een Mc Donald's, het is geen mensenrecht om daar een Mckroket met vlees te mogen bestellen.
Het is sowieso al enigszins discutabel om bij een hamburgerketen een broodje kroket te gaan bestellen, maar goed dat terzijde.
Dat zeg ik toch? Laat de keuze bij mensen zelf.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:46 schreef Ronald het volgende:
Hoezo wordt dit opgedrongen, dat is toch totale onzin?
Als je een McKroket bestelt hoor je niet die vegan shit te krijgen.quote:Op donderdag 28 september 2023 12:46 schreef Ronald het volgende:
[..]
Hoezo wordt dit opgedrongen, dat is toch totale onzin? Je gaat vrijwillig naar een Mc Donald's, het is geen mensenrecht om daar een Mckroket met vlees te mogen bestellen.
Nog lang niet zo discutabel als bij een hamburgerketen vegan shit te gaan bestellen.quote:Het is sowieso al enigszins discutabel om bij een hamburgerketen een broodje kroket te gaan bestellen, maar goed dat terzijde.
Haha wow 🤣🤣quote:Op donderdag 28 september 2023 12:49 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Een vega kroket is niks anders dan culturele genocide. De Mcdonalds heeft oorlog verklaard aan Nederland
Ze hebben het over het vleesgedeelte. En als je de foto ziet, zie je ook paneermeel, dus als je een beetje nadenkt...quote:Op donderdag 28 september 2023 19:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
De grap is dat de originele McKroket voor 91% niet uit vlees bestond. Slechts 9% gekookt rundvlees. Dus die claim dat 'ie voor 100% uit Rundvlees bestond was niet waar.
[ afbeelding ]
Tegenover in Scheveningen zit een Argentijn die 10x beter is.quote:Op donderdag 28 september 2023 20:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
Heb een tip voor mensen die dolgraag echt vlees willen. Ga naar een Rodizio restaurant. Dit is een Braziliaans onbeperkt dineren. Er komt een medewerker bij je tafel met vele vleessoorten. Je hoeft dus niet te kloten met dingen opschrijven, bestellen, wat dan ook.
Santos GENOTquote:Op donderdag 28 september 2023 22:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tegenover in Scheveningen zit een Argentijn die 10x beter is.
Verwachten ze die bekers dan daags erna weer retour?quote:Op donderdag 28 september 2023 15:03 schreef KingRadler het volgende:
McDonald’s: maar kwart statiegeldbekers ingeleverd
Statiegeldbekers bij McDonald’s zijn vooralsnog geen groot succes. Sinds juli kunnen klanten bij afhaalmaaltijden kiezen voor een hardere, plastic beker met 1 euro statiegeld. Maar van die herbruikbare bekers keert slechts één op de vier terug bij McDonald’s.
https://www.telegraaf.nl/(...)eldbekers-ingeleverd
er komen dus vieze bekers terug, die dus schoon gemaakt gaan worden bij de Macquote:Op donderdag 28 september 2023 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
Verwachten ze die bekers dan daags erna weer retour?
Ik neem aan dat men ze opspaart
Neem aan dat als je ze opspaart je ze ook even omspoeltquote:Op vrijdag 29 september 2023 16:05 schreef KingRadler het volgende:
[..]
er komen dus vieze bekers terug, die dus schoon gemaakt gaan worden bij de Mac
Er zijn mensen die FEBO kleding dragen.quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:09 schreef quirina het volgende:
Oh geheid dat mensen die Mac bekers thuis bewaren en daar lekker uit drinken.
Je had al vn die lui die dat met Starbucks bekers doen. Die zien merken als status. Flikkeren er cola of koffie in om interessant te doen.
er zullen ook veel bekers in auto's liggenquote:Op vrijdag 29 september 2023 17:57 schreef D. het volgende:
[..]
Neem aan dat als je ze opspaart je ze ook even omspoelt
Da’s ook een soort van opsparenquote:Op maandag 2 oktober 2023 08:28 schreef KingRadler het volgende:
[..]
er zullen ook veel bekers in auto's liggen
Laatst eens geproefd toen ik op doorreis was in Duitsland. Voor mij was het een broodje mexicano met teveel BBQ-saus. Niet heel bijzonder.quote:
quote:Op vrijdag 29 september 2023 23:41 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Er zijn mensen die FEBO kleding dragen.
[ afbeelding ]
gewoon thuis zelf makenquote:Op maandag 9 oktober 2023 09:32 schreef dimmak het volgende:
[..]
Laatst eens geproefd toen ik op doorreis was in Duitsland. Voor mij was het een broodje mexicano met teveel BBQ-saus. Niet heel bijzonder.
Het 'lelijke' van de McRib nu is dat deze in een sausbadje ligt. Vroegah werd het vlees op het brood gelegd en werd er bbq-saus opgedaan met een dispenser.quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:32 schreef dimmak het volgende:
[..]
Laatst eens geproefd toen ik op doorreis was in Duitsland. Voor mij was het een broodje mexicano met teveel BBQ-saus. Niet heel bijzonder.
quote:De flinke prijsverhogingen schrikken liefhebbers van de McDonald's niet af om er een snelle hap te halen. Alle verkochte hamburgers, salades en happy meals leverden het fastfoodbedrijf wereldwijd een winst van omgerekend 2,1 miljard euro op.
De drukte in de restaurants kwam voor McDonald's als een verrassing, vertelde het bedrijf bij de presentatie van de kwartaalcijfers. Het fastfoodbedrijf waarschuwde afgelopen zomer voor een vertraging van de groei. Maar de economische tegenwind is nog niet zo sterk dat de hamburgerketen daar al veel last van heeft.
Vanwege de economische onzekerheid nam McDonald's eerder dit jaar middels een reorganisatie afscheid van honderden medewerkers. Dat kostte de restaurantketen zo'n 25 miljoen euro. Uiteindelijk bespaart het bedrijf daarmee geld omdat er minder personeel werkt.
McDonald's profiteerde naar eigen zeggen van succesvolle reclamecampagnes en het thuisbezorgen van meer bestellingen. De omzet steeg daardoor afgelopen kwartaal met 11 procent tot 6,3 miljard dollar (5,9 miljard euro).
Onder de streep hield McDonald's omgerekend 2,2 miljard euro aan winst over. Dat is een groei van 14 procent ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar.
Dit betekent dat McDonalds eigenlijk te goedkoop is, ze kunnen dus nog verder omhoog.quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:08 schreef Iemand91 het volgende:
Duurdere hamburgers en happy meals leveren McDonald's flinke winst op
[..]
Waar haal je goede cheddar?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:55 schreef junkiesietze het volgende:
Nou niet van mijn geld.
Gister: [ link | afbeelding ]
https://www.jumbo.com/pro(...)48-ca-147g-186509KGRquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:19 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Waar haal je goede cheddar?
Bijna elke supermarkt heeft echt van die trash smeltplakken.
Ik gebruik: https://www.ah.nl/product(...)-gourmand-au-cheddarquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:19 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Waar haal je goede cheddar?
Bijna elke supermarkt heeft echt van die trash smeltplakken.
Ik vind die van de Mac echt super goed, naar al die andere troep is echt ranzig. Echte cheddar ook heel lekker, maar dat smelt echt niet zo goed.quote:Op woensdag 1 november 2023 09:47 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ik gebruik: https://www.ah.nl/product(...)-gourmand-au-cheddar
Iets beter dan die plastic cheddar, maar bijna hetzelfde
Tomaat en slaquote:Op woensdag 1 november 2023 12:24 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Zag dat de Quarterpounder Deluxe in de app staat.
Wat is het verschil met een gewone Quarterpounder?
Ik vind de McPlant heel erg lekker, maar de Meatless McKroket mwoah.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:45 schreef Troel het volgende:
De gewone McKroket is terug (kreeg mijn zoon in een mailtje en stuurde dat uiteraard meteen door naar mij)
Die van de mac is de structuur het beste ja, soort plakkerige gele substantie, maar het smaakt letterlijk nergens naar.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:22 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik vind die van de Mac echt super goed, naar al die andere troep is echt ranzig. Echte cheddar ook heel lekker, maar dat smelt echt niet zo goed.
Tegenover in Scheveningen is een breed begrip.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tegenover in Scheveningen zit een Argentijn die 10x beter is.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:55 schreef junkiesietze het volgende:
Nou niet van mijn geld.
Wat is deze zooi johquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:55 schreef junkiesietze het volgende:
Nou niet van mijn geld.
kip burgers met ei en augurk tomaatquote:
Haha mij een bitch noemen terwijl je zelf dit voer eetquote:Op woensdag 1 november 2023 13:38 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
kip burgers met ei en augurk tomaat
bitch
Denk dat mijn lichaam dit liever heeft dan die roggels op je burger van de burgerbakkers bij de mac.quote:Op woensdag 1 november 2023 13:55 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Haha mij een bitch noemen terwijl je zelf dit voer eet
Je behandelt je lichaam als een bitch
bitch
Denken dat mensen nog roggelen op je burger bij de macquote:Op woensdag 1 november 2023 13:57 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Denk dat mijn lichaam dit liever heeft dan die roggels op je burger van de burgerbakkers bij de mac.
bitch
culinair doenquote:Op woensdag 1 november 2023 14:56 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Denken dat mensen nog roggelen op je burger bij de mac
En ga niet zo culinair lopen doen met je diepvries kipburger, sneetje wit brood en een zelf gebakken eitje.
bitch
Eensquote:Op woensdag 1 november 2023 15:08 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
culinair doenwe zitten in het mcdonalds topic he
Tokkie burgers. Vast met een slap wit bolletje.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:55 schreef junkiesietze het volgende:
Nou niet van mijn geld.
Het lijkt mij ook lekker! Hij lijkt zo op het eerste oog verdacht veel op de Hamburger Royal TS die ik in Duitsland bij de McDonalds altijd neemquote:Op woensdag 1 november 2023 18:59 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Was prima burgertje, die Quarterpounder Deluxe
Tomaat zou sowieso verplicht moeten zijn op elke burger.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook lekker! Hij lijkt zo op het eerste oog verdacht veel op de Hamburger Royal TS die ik in Duitsland bij de McDonalds altijd neem
Alleen in de vorm van ketchup, anders opbokken met die schijven tomaat.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:05 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Tomaat zou sowieso verplicht moeten zijn op elke burger.
Nu zit er in plaats van 0% eindelijk weer 1,5% echt vlees in?quote:Op woensdag 1 november 2023 12:45 schreef Troel het volgende:
De gewone McKroket is terug (kreeg mijn zoon in een mailtje en stuurde dat uiteraard meteen door naar mij)
Hier ook wel zoiets. Ik vind de whopper altijd hemels, maar ik vind het vrij matig dat je extra moet betalen voor de kaas.quote:Op woensdag 1 november 2023 22:06 schreef THEFXR het volgende:
Hier in de BK maasmechelen (B) 9,50 voor een whopper en 12,50 is een whopper menu
hoe valt dat qua prijzen?
9,50 voor een losse burger?quote:Op woensdag 1 november 2023 22:06 schreef THEFXR het volgende:
Hier in de BK maasmechelen (B) 9,50 voor een whopper en 12,50 is een whopper menu
Een dubbele whopper is 10,9 CHF hier in Zwitserland (paar dagen geleden nog gehad). Salarissen liggen 2-3x hoger dan in Belgie. Pure afzetterij dusquote:Op woensdag 1 november 2023 22:06 schreef THEFXR het volgende:
Wat was er meer prima aan dan een andere QPquote:Op woensdag 1 november 2023 18:59 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Was prima burgertje, die Quarterpounder Deluxe
Dat is de hoek van de fotoquote:Op vrijdag 3 november 2023 11:03 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Zit tomaat op, andere saus, en volgens mij ook meer sla.
En lijkt groter.
Michelin-star quality natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 november 2023 12:39 schreef Resistwemuch het volgende:
Ik drukte op de coupon knop bij een scherm bij burgerking. Daar stond voer een code in bijvoorbeeeld 040. En die werkte gewoon. 2x long-chicken menu.
Ik vraag mij af als BK zo kan stunten met prijzen. Wat is de kwaliteit?
Kan mij niet herinneren. Ik had een extra chilicheese-xl bij (geen korting). Met baconfries. Voor twee dagen. meenemen. In mijn afschriften zie ik 16.45 staan. Omgeving Drenthe.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Michelin-star quality natuurlijk.
Maar ik mis details. Hoeveel korting had je met 040? En was het omgeving Eindhoven?
En ik heb hem gehad. Heel lekker! Hij leek inderdaad op de hamburger royal, maar dan wel QP formaatquote:Op woensdag 1 november 2023 19:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook lekker! Hij lijkt zo op het eerste oog verdacht veel op de Hamburger Royal TS die ik in Duitsland bij de McDonalds altijd neem
Altijd eerst even in de app kijken.quote:Op donderdag 16 november 2023 09:42 schreef C.L.Werner het volgende:
A niffos onlangs een Quarter Pounder op Schiphol besteld voordat ik naar Magaluf vertrok.
Wat een deceptie. Lauwe burger, wat ketchup saus en 3 blokjes ui en een schijf kaas. En dat voor 8,50.
Had beter een cheeseburger kunnen bestellen, dit leek echt nergens op
Schiphol doet geen app acties.quote:Op donderdag 16 november 2023 13:19 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Altijd eerst even in de app kijken.
Scheelt je een hoop geld.
Quarterpounder Deluxe is al een paar weken in de app voor 5 euro.
8,50 euro voor een losse burger zou ik nooit betalen.
Je zal wel moeten voor sommige vakanties. Maar goed, snap wel dat zij niet meedoen met acties. Druk genoeg daarzo.quote:Op donderdag 16 november 2023 13:37 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
😱
Ik kom daar gelukkig nooit.
6 en 7 december naar de Macquote:Op dinsdag 21 november 2023 05:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
https://drive.google.com/(...)bi6p-aUei/view?pli=1
December acties van de Mac. Gratis sokken en gratis inpakpapier, kroket 1.50, etc.
leuke dealsquote:Op dinsdag 21 november 2023 05:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
https://drive.google.com/(...)bi6p-aUei/view?pli=1
December acties van de Mac. Gratis sokken en gratis inpakpapier, kroket 1.50, etc.
Als mijn burger in het echt zo eruit zal zien dan wil ik ook wel gaan maar helaas..quote:Op donderdag 23 november 2023 13:38 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ik vanavond maar weereens naar de Burgerking ga, salaris net binnen, dus we kunnen het betalen
Welke is dat?quote:Op donderdag 23 november 2023 13:38 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ik vanavond maar weereens naar de Burgerking ga, salaris net binnen, dus we kunnen het betalen
Wat verwacht je van een KFC? Want dit klinkt als een KFCquote:Op donderdag 30 november 2023 15:22 schreef Dutch_view het volgende:
Wat mij bij KFC opvalt is dat de reviews op Google vaak niet zo best zijn.
Veel voorkomende klachten:
- Erg lang wachten (30 min tot een uur is 'normaal'), zelfs als het rustig is
- Lauw eten of nog kouder
- Personeel wat ongeïnteresseerd ergens tegenaan staat te leunen
- Personeel geeft klagende klant een grote mond of haalt schouders op
- Vieze zaak (rommel op tafeltjes en grond). Oke dat wordt door klanten gedaan maar er wordt blijkbaar ook niet tussendoor opgeruimd.
- Bestelling niet juist of compleet
- Bij bijvoorbeeld een bucket kipwings worden er te weinig wings in gedaan
Wat is hier aan de hand???Hoe kan het dat niemand bij KFC verantwoordelijkheid neemt? Hoe kan het dat wanneer je hier werkt dat zelf ook allemaal maar laat gebeuren en normaal vind?
Het personeel is over het algemeen een stuk minder bekwaam dan bij McDonalds. Misschien worden ze minder betaald, hebben ze minder strenge eisen, minder goede training. Bij McDonalds vind ik ze altijd topquote:Op donderdag 30 november 2023 15:22 schreef Dutch_view het volgende:
- Vieze zaak (rommel op tafeltjes en grond). Oke dat wordt door klanten gedaan maar er wordt blijkbaar ook niet tussendoor opgeruimd.
Wat is hier aan de hand???Hoe kan het dat niemand bij KFC verantwoordelijkheid neemt? Hoe kan het dat wanneer je hier werkt dat zelf ook allemaal maar laat gebeuren en normaal vind?
Ik zie die reviews wel vaker ja, ook bij de KFC tenten waar ik kom.quote:Op donderdag 30 november 2023 15:22 schreef Dutch_view het volgende:
Laatst deze serie gekeken. Best interessant om te zien.quote:Op donderdag 30 november 2023 15:22 schreef Dutch_view het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |