kip burgers met ei en augurk tomaatquote:
Haha mij een bitch noemen terwijl je zelf dit voer eetquote:Op woensdag 1 november 2023 13:38 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
kip burgers met ei en augurk tomaat
bitch
Denk dat mijn lichaam dit liever heeft dan die roggels op je burger van de burgerbakkers bij de mac.quote:Op woensdag 1 november 2023 13:55 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Haha mij een bitch noemen terwijl je zelf dit voer eet
Je behandelt je lichaam als een bitch
bitch
Denken dat mensen nog roggelen op je burger bij de macquote:Op woensdag 1 november 2023 13:57 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Denk dat mijn lichaam dit liever heeft dan die roggels op je burger van de burgerbakkers bij de mac.
bitch
culinair doenquote:Op woensdag 1 november 2023 14:56 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Denken dat mensen nog roggelen op je burger bij de mac
En ga niet zo culinair lopen doen met je diepvries kipburger, sneetje wit brood en een zelf gebakken eitje.
bitch
Eensquote:Op woensdag 1 november 2023 15:08 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
culinair doenwe zitten in het mcdonalds topic he
Tokkie burgers. Vast met een slap wit bolletje.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:55 schreef junkiesietze het volgende:
Nou niet van mijn geld.
Gister: [ link | afbeelding ]
Het lijkt mij ook lekker! Hij lijkt zo op het eerste oog verdacht veel op de Hamburger Royal TS die ik in Duitsland bij de McDonalds altijd neemquote:Op woensdag 1 november 2023 18:59 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Was prima burgertje, die Quarterpounder Deluxe
Tomaat zou sowieso verplicht moeten zijn op elke burger.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook lekker! Hij lijkt zo op het eerste oog verdacht veel op de Hamburger Royal TS die ik in Duitsland bij de McDonalds altijd neem
Alleen in de vorm van ketchup, anders opbokken met die schijven tomaat.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:05 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Tomaat zou sowieso verplicht moeten zijn op elke burger.
Nu zit er in plaats van 0% eindelijk weer 1,5% echt vlees in?quote:Op woensdag 1 november 2023 12:45 schreef Troel het volgende:
De gewone McKroket is terug (kreeg mijn zoon in een mailtje en stuurde dat uiteraard meteen door naar mij)
Hier ook wel zoiets. Ik vind de whopper altijd hemels, maar ik vind het vrij matig dat je extra moet betalen voor de kaas.quote:Op woensdag 1 november 2023 22:06 schreef THEFXR het volgende:
Hier in de BK maasmechelen (B) 9,50 voor een whopper en 12,50 is een whopper menu
hoe valt dat qua prijzen?
9,50 voor een losse burger?quote:Op woensdag 1 november 2023 22:06 schreef THEFXR het volgende:
Hier in de BK maasmechelen (B) 9,50 voor een whopper en 12,50 is een whopper menu
Een dubbele whopper is 10,9 CHF hier in Zwitserland (paar dagen geleden nog gehad). Salarissen liggen 2-3x hoger dan in Belgie. Pure afzetterij dusquote:Op woensdag 1 november 2023 22:06 schreef THEFXR het volgende:
Wat was er meer prima aan dan een andere QPquote:Op woensdag 1 november 2023 18:59 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Was prima burgertje, die Quarterpounder Deluxe
Dat is de hoek van de fotoquote:Op vrijdag 3 november 2023 11:03 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Zit tomaat op, andere saus, en volgens mij ook meer sla.
En lijkt groter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |