KFC is van de grote drie wel het minst schoon, daarna Burger King en Mac is wel redelijk okay altijd.quote:Op donderdag 30 november 2023 15:22 schreef Dutch_view het volgende:
Wat mij bij KFC opvalt is dat de reviews op Google vaak niet zo best zijn.
Veel voorkomende klachten:
- Erg lang wachten (30 min tot een uur is 'normaal'), zelfs als het rustig is
- Lauw eten of nog kouder
- Personeel wat ongeïnteresseerd ergens tegenaan staat te leunen
- Personeel geeft klagende klant een grote mond of haalt schouders op
- Vieze zaak (rommel op tafeltjes en grond). Oke dat wordt door klanten gedaan maar er wordt blijkbaar ook niet tussendoor opgeruimd.
- Bestelling niet juist of compleet
- Bij bijvoorbeeld een bucket kipwings worden er te weinig wings in gedaan
Wat is hier aan de hand???Hoe kan het dat niemand bij KFC verantwoordelijkheid neemt? Hoe kan het dat wanneer je hier werkt dat zelf ook allemaal maar laat gebeuren en normaal vind?
Dit denk ik ook.quote:Op donderdag 30 november 2023 19:13 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Het personeel is over het algemeen een stuk minder bekwaam dan bij McDonalds. Misschien worden ze minder betaald, hebben ze minder strenge eisen, minder goede training. Bij McDonalds vind ik ze altijd top
Kreeg hier (Roermond) een half jaar geleden te horen dat het personeel te stom is... De zaak is netjes en het eten ook snel op tafel. Echter krijg je vaak kip die al te lang ligt en dus uitgedroogd en/of niet meer crunchy is. Lauwe slappe friet... Deze manager vroeg om geduld, we kregen een aantekening op het bonnetje dat we mochten terugkomen en de kip dan gratis kregen. Ze werkte net op deze vestiging en moest het zooitje daar proberen te redden.quote:Op donderdag 30 november 2023 15:22 schreef Dutch_view het volgende:
- Vieze zaak (rommel op tafeltjes en grond). Oke dat wordt door klanten gedaan maar er wordt blijkbaar ook niet tussendoor opgeruimd.
Wat is hier aan de hand???Hoe kan het dat niemand bij KFC verantwoordelijkheid neemt? Hoe kan het dat wanneer je hier werkt dat zelf ook allemaal maar laat gebeuren en normaal vind?
Dit gaat zeker populair worden bij Generatie Z in de toekomst.quote:Op donderdag 7 december 2023 08:40 schreef Mylene het volgende:
McDonald's targets the TikTokers! Fast Food chain unveils its brand new CosMc store set to open THIS WEEK - and the brand new menu includes everything from Chai Frappe Burst to Creamy Avocado Tomatillo Sandwich!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Het zal vast ook in Nederland komen.
Wij krijgen nog 50 jaar alleen de basis burgers.quote:Op donderdag 7 december 2023 08:40 schreef Mylene het volgende:
McDonald's targets the TikTokers! Fast Food chain unveils its brand new CosMc store set to open THIS WEEK - and the brand new menu includes everything from Chai Frappe Burst to Creamy Avocado Tomatillo Sandwich!
Uitstekende prijzen voor die bites. Moeten ze ook in Nederland doen.quote:Op donderdag 7 december 2023 08:40 schreef Mylene het volgende:
Het is al weer even geleden dat ik er heb gegeten. Hier in Haarlem zit de HFC om het hoekje van de de KFC. Qua personeel is de HFC >>>>>>>>>>>>> KFC. Het voordeel deze moslimtoko is dat ze gasten ook echt als gasten behandelen. En daar wordt het personeel op uitgezocht. Bij de KFC hangen ze er altijd een beetje bij....quote:Op donderdag 30 november 2023 15:22 schreef Dutch_view het volgende:
Thanks bro!quote:Op woensdag 6 december 2023 11:37 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Alleen vandaag en morgen een Big Mac voor 1,50 euro in de app
Je moet hem wel eerst unlocken.
quote:Op vrijdag 8 december 2023 07:52 schreef junkiesietze het volgende:
Gister bij de mac die bigmac voor 1,50 wezen halen.
Maar mijn telefoon doet altijd gaar met apps. ik kon die schijtcode niet unlocken.
Stond ik daar in de drive, telefoon afgegeven aan de kassamiep, kwartier gewacht terwijl ze aan het kutten waren met mijn telefoon, uiteindelijk hebben ze het gewoon aangeslagen op de kassa terwijl ik scheldend in de auto zat te kankeren op die schijtapp.
druk op unlock, zit ik opeens in een of ander spel zonder enige manier om eruit te gaan, geen kruisje te bekennen, home-knop was weg. fucking bullshit. ik begin een boomer te worden.
uiteindelijk kreeg ik m wel voor 1,50 maar hij smaakte me voor geen meter meer
Hier vroegen ze niet eens om de app toen ik er één bestelde...quote:Op vrijdag 8 december 2023 07:52 schreef junkiesietze het volgende:
Gister bij de mac die bigmac voor 1,50 wezen halen.
Maar mijn telefoon doet altijd gaar met apps. ik kon die schijtcode niet unlocken.
Stond ik daar in de drive, telefoon afgegeven aan de kassamiep, kwartier gewacht terwijl ze aan het kutten waren met mijn telefoon, uiteindelijk hebben ze het gewoon aangeslagen op de kassa terwijl ik scheldend in de auto zat te kankeren op die schijtapp.
druk op unlock, zit ik opeens in een of ander spel zonder enige manier om eruit te gaan, geen kruisje te bekennen, home-knop was weg. fucking bullshit. ik begin een boomer te worden.
uiteindelijk kreeg ik m wel voor 1,50 maar hij smaakte me voor geen meter meer
Ondertussen in Indiaquote:Op vrijdag 15 december 2023 07:59 schreef junkiesietze het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)lds-1-januari-zakjes
Geen 10 cent meer voor bakje of beker: heffing op wegwerpplastic gaat in de ijskastquote:Op vrijdag 15 december 2023 07:59 schreef junkiesietze het volgende:
Is dat een McDonald's float-thruquote:Op vrijdag 15 december 2023 08:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ondertussen in India
[ afbeelding ]
Ziehier het niveau van de gemiddelde Mac bezoeker. Te dom om een app te bedienen en ondertussen al kankerend in de auto zittenquote:Op vrijdag 8 december 2023 07:52 schreef junkiesietze het volgende:
De werknemers kregen het ook niet voor elkaarquote:Op vrijdag 15 december 2023 09:56 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ziehier het niveau van de gemiddelde Mac bezoeker. Te dom om een app te bedienen en ondertussen al kankerend in de auto zitten
quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:18 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
De werknemers kregen het ook niet voor elkaar
quote:Op vrijdag 15 december 2023 07:59 schreef junkiesietze het volgende:
Hoorde net op de radio dat het internet ook WOEST isquote:Op vrijdag 15 december 2023 10:50 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Klimaatgekte. Voor friet vind ik het geen probleem want dit hadden andere landen al maar ik wil gewoon mijn nugget kunnen dippen in een bakje.![]()
![]()
In New York had je toen ook sauspompen en inderdaad een soort van cupjes, ook vergelijkbaar met papieren cupcakes en dan in het klein.quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:41 schreef Leandra het volgende:
Laat ze dan gewoon van die cupjes geven die op ijs"wafel"bekers lijken, die heb ik in de diverse hotels al voor jam gezien.
Paar sauspompen en klaar.
maar dan kan McDonalds niet zoveel verdienen!!!quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:41 schreef Leandra het volgende:
Laat ze dan gewoon van die cupjes geven die op ijs"wafel"bekers lijken, die heb ik in de diverse hotels al voor jam gezien.
Paar sauspompen en klaar.
Dat klopt, maar dan moeten ze nog iets verzinnen om het cupje af te kunnen sluiten zodat je het in de zak kan gooien voor in de mcdrive bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 15 december 2023 12:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat dat veel goedkoper is dan die voorverpakte sauzen.
quote:Op vrijdag 15 december 2023 12:18 schreef KingRadler het volgende:
Ik neem altijd mijn saus van thuis mee
Oh, voor de take-out bedoel je, ja... daar zullen ze idd met plastic zakjes moeten blijven werken.quote:Op vrijdag 15 december 2023 12:18 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan moeten ze nog iets verzinnen om het cupje af te kunnen sluiten zodat je het in de zak kan gooien voor in de mcdrive bijvoorbeeld.
Ik ga nooit naar binnenquote:Op vrijdag 15 december 2023 12:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, voor de take-out bedoel je, ja... daar zullen ze idd met plastic zakjes moeten blijven werken.
Ik had het primair over de eat-in.
Ik haal vrijwel nooit take-out
Gast als je wilt dat je kinderen later kunnen genieten van de mac dan MOETEN we NU de verandering inzetten.quote:Op zaterdag 16 december 2023 01:14 schreef Cosima het volgende:
Ik kreeg van de week ook geen rietje meer bij kfc. Echt de hele ervaring van fast food wordt anders. Weet ook oprecht niet hoe ik die patat zou moeten eten met zo n zakje. Telkens op 1 frietje wat dippen ofzo? Wat een gezeik. En de helft van de saus blijft achter in het zakje zeker
Kroketten zijn van origine Frans. En hoeft zeker geen vlees te bevatten om kroket te zijn. Om maar wat te noemen zijn er aardappelkroketten, garnalenkroketten, aspergekroketten, paddenstoelkroketten, groentekrokettenquote:Op donderdag 28 september 2023 12:49 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Een vega kroket is niks anders dan culturele genocide. De Mcdonalds heeft oorlog verklaard aan Nederland
McKroket veggie plain met echte mayoquote:Op zaterdag 16 december 2023 11:26 schreef DKUp het volgende:
Je kan echt een goede vegetarische kroket maken met bijvoorbeeld en kaas en groenten. De vegetarische kroket van de McDonald’s smaakte echter naar niks. Ik moest wel de saus erop doen om er nog iets van te maken.
McPlant en Vega Mcchicken zijn gewoon prima vega alternatieven.
Ik had 'm laatst maar was echt niet te eten.quote:Op zaterdag 16 december 2023 11:40 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
De McPlant is nu een van mijn favoriete burgers bij de Mac
Ik heb een pak met 100 plastic rietjes in de auto liggenquote:Op zaterdag 16 december 2023 07:42 schreef Leandra het volgende:
Dat rietje boeit me dan weer niet, als ik al een softdrink neem dan vraag ik al om zonder deksel, want die papieren rietjes vind ik een partij goor
Wat me een tijdje terug bij de BK op station Amersfoort geweigerd werd want "we mogen het niet zonder deksel meegeven"
Het was overigens om daar op te drinken.
De keer daarna werd me bij de "zonder deksel, zonder rietje" opmerking gevraagd of ik het binnen zou gebruiken, en toen mocht het wel
en die zakjes zijn nog steeds plasticquote:Op vrijdag 15 december 2023 07:59 schreef junkiesietze het volgende:
dit kan prima hoorquote:Op zaterdag 16 december 2023 16:45 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
en die zakjes zijn nog steeds plastic![]()
"ander soort plastic" welke producent van die zakjes hebben die mensen zo gek gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |