quote:
Op donderdag 30 november 2023 15:22 schreef Dutch_view het volgende:Wat mij bij KFC opvalt is dat de reviews op Google vaak niet zo best zijn.
Veel voorkomende klachten:
- Erg lang wachten (30 min tot een uur is 'normaal'), zelfs als het rustig is
- Lauw eten of nog kouder
- Personeel wat ongeïnteresseerd ergens tegenaan staat te leunen
- Personeel geeft klagende klant een grote mond of haalt schouders op
- Vieze zaak (rommel op tafeltjes en grond). Oke dat wordt door klanten gedaan maar er wordt blijkbaar ook niet tussendoor opgeruimd.
- Bestelling niet juist of compleet
- Bij bijvoorbeeld een bucket kipwings worden er te weinig wings in gedaan
Wat is hier aan de hand???

Hoe kan het dat niemand bij KFC verantwoordelijkheid neemt? Hoe kan het dat wanneer je hier werkt dat zelf ook allemaal maar laat gebeuren en normaal vind?
Kreeg hier (Roermond) een half jaar geleden te horen dat het personeel te stom is... De zaak is netjes en het eten ook snel op tafel. Echter krijg je vaak kip die al te lang ligt en dus uitgedroogd en/of niet meer crunchy is. Lauwe slappe friet... Deze manager vroeg om geduld, we kregen een aantekening op het bonnetje dat we mochten terugkomen en de kip dan gratis kregen. Ze werkte net op deze vestiging en moest het zooitje daar proberen te redden.
Ze krijgen het personeel niet goed genoeg aan het verstand gebracht hoe het daar werkt. Het personeel heeft dan ook allemaal een ongeschoolde allochtone achtergrond. De ergernis spatte er vanaf bij haar, ze noemde ze nog net niet stomme buitenlanders. Zelfs een bestelling naar een tafel brengen gaat niet boven de 2 km/h.
Vandaag was ik er weer. Nieuwe manager, same shit. Lauw voer en slappe friet. Enige pluspunt is de supercharger saus waardoor het eten enigzins warm lijkt.