abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_211483194
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 15:22 schreef Dutch_view het volgende:
Wat mij bij KFC opvalt is dat de reviews op Google vaak niet zo best zijn.
Veel voorkomende klachten:

- Erg lang wachten (30 min tot een uur is 'normaal'), zelfs als het rustig is
- Lauw eten of nog kouder
- Personeel wat ongeïnteresseerd ergens tegenaan staat te leunen
- Personeel geeft klagende klant een grote mond of haalt schouders op
- Vieze zaak (rommel op tafeltjes en grond). Oke dat wordt door klanten gedaan maar er wordt blijkbaar ook niet tussendoor opgeruimd.
- Bestelling niet juist of compleet
- Bij bijvoorbeeld een bucket kipwings worden er te weinig wings in gedaan

Wat is hier aan de hand??? :o Hoe kan het dat niemand bij KFC verantwoordelijkheid neemt? Hoe kan het dat wanneer je hier werkt dat zelf ook allemaal maar laat gebeuren en normaal vind?
KFC is van de grote drie wel het minst schoon, daarna Burger King en Mac is wel redelijk okay altijd.
pi_211493021
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 19:13 schreef JimmyJames het volgende:

[..]
Het personeel is over het algemeen een stuk minder bekwaam dan bij McDonalds. Misschien worden ze minder betaald, hebben ze minder strenge eisen, minder goede training. Bij McDonalds vind ik ze altijd top ^O^
Dit denk ik ook.
Maar wat @Dutch_view ervaart heb ik ook bij sommigen. Bleiswijk bv ga ik nooit meer heen. 3x Kans gegeven achter elkaar en 1,5 uur moeten wachten op vervolgens koud eten. In een restaurant gaat dit sneller, vind dit echt over de top.
En Leiderdorp doet soms zeikerig over buckets en ijsjes.

Ik vind het leuk als ik bij een KFC blij verrast wordt met een snelle, goed warme en geen krenterige bestelling, wat ook soms gebeurt gelukkig :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_211496610
Net weer even 1740kcal naar binnen gewerkt @ Mc DE :Y)
pi_211496674
De Mc1740 :9~
pi_211518358
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 15:22 schreef Dutch_view het volgende:
Wat mij bij KFC opvalt is dat de reviews op Google vaak niet zo best zijn.
Veel voorkomende klachten:

- Erg lang wachten (30 min tot een uur is 'normaal'), zelfs als het rustig is
- Lauw eten of nog kouder
- Personeel wat ongeïnteresseerd ergens tegenaan staat te leunen
- Personeel geeft klagende klant een grote mond of haalt schouders op
- Vieze zaak (rommel op tafeltjes en grond). Oke dat wordt door klanten gedaan maar er wordt blijkbaar ook niet tussendoor opgeruimd.
- Bestelling niet juist of compleet
- Bij bijvoorbeeld een bucket kipwings worden er te weinig wings in gedaan

Wat is hier aan de hand??? :o Hoe kan het dat niemand bij KFC verantwoordelijkheid neemt? Hoe kan het dat wanneer je hier werkt dat zelf ook allemaal maar laat gebeuren en normaal vind?
Kreeg hier (Roermond) een half jaar geleden te horen dat het personeel te stom is... De zaak is netjes en het eten ook snel op tafel. Echter krijg je vaak kip die al te lang ligt en dus uitgedroogd en/of niet meer crunchy is. Lauwe slappe friet... Deze manager vroeg om geduld, we kregen een aantekening op het bonnetje dat we mochten terugkomen en de kip dan gratis kregen. Ze werkte net op deze vestiging en moest het zooitje daar proberen te redden.

Ze krijgen het personeel niet goed genoeg aan het verstand gebracht hoe het daar werkt. Het personeel heeft dan ook allemaal een ongeschoolde allochtone achtergrond. De ergernis spatte er vanaf bij haar, ze noemde ze nog net niet stomme buitenlanders. Zelfs een bestelling naar een tafel brengen gaat niet boven de 2 km/h.

Vandaag was ik er weer. Nieuwe manager, same shit. Lauw voer en slappe friet. Enige pluspunt is de supercharger saus waardoor het eten enigzins warm lijkt.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')