abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212800703
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 16:34 schreef Remco het volgende:

[..]
Het heeft 75% te maken met de druk op de productie, sinds ze van de ouderwetse bin(die warmhoudkast) zijn afgestapt is er maar plek voor een bepaald aantal soorten vlees, dat is ondermeer ook de reden dat de Big Tasty niet meer zo groot is, er wordt nu hetzelfde vlees gebruikt als op een Quarter Pounder puur uit 'ruimtegebrek' in de keuken. Dit was ook de reden dat tijdens de vega McKroket de normale er een tijdje uit was.

Wat wel makkelijk is, is 1 saustube extra toevoegen en dat gebeurt dus ook vaak. Nog makkelijker is saus gebruiken die je al hebt(wat nu bij die cheeseburgers gebeurt). Wil je weer de wintersportweken van 15 jaar terug waar heel vaak naar wordt gerefereerd hier heb je of een hele andere keuken nodig of klanten die het prima vinden een half uur te wachten op de bestelling.
Naar mijn idee was de originele big tasty al een tijd weg voordat de bins verdwenen.
Met als hun gegeven reden dat de originele versie te veel calorieën zou bevatten. Om vervolgens een dubbele big tasty te maken, die meer calorieën bevat dan de originele.

Is NL het enige land dan dat de bins heeft verwijderd?

Ik vind het ook geen goede reden om geen nieuw soort saus of kaas, sla/groente, wat dan ook te introduceren.
Alles wat ze nu 'nieuw' hebben is met wat er al in huis is.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_212800981
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 18:04 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Naar mijn idee was de originele big tasty al een tijd weg voordat de bins verdwenen.
Met als hun gegeven reden dat de originele versie te veel calorieën zou bevatten. Om vervolgens een dubbele big tasty te maken, die meer calorieën bevat dan de originele.

Is NL het enige land dan dat de bins heeft verwijderd?

Ik vind het ook geen goede reden om geen nieuw soort saus of kaas, sla/groente, wat dan ook te introduceren.
Alles wat ze nu 'nieuw' hebben is met wat er al in huis is.
Nee dat gaat in alle landen gebeuren alleen loopt Nederland samen met Duitsland en Frankrijk behoorlijk voorop wat betreft keuken innovaties bij McDonald's zeker als je het vergelijkt met Amerika daar waan je je soms nog in de jaren 90, daar heeft de Mc ook een veel kleiner marktaandeel.

Nieuwe soorten kaas/saus is exact hetzelfde verhaal op de dresstafel is maar plaats voor een x aantal ingrediënten anders wordt het operationeel niet meer werkbaar.
pi_212808974
Zie nu dat de mcmuffin sausage & egg ook foetsie is, in plaats daarvan de mcmuffin "beef & egg", dus daar nu ook ut varkensvlees weggesneden... Zou me niet verbazen als dat gewoon de patty vd hamburger is die daarvoor gebruikt wordt....
pi_212812397
Moet echt eens in Duitsland naar de Mac.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 14 maart 2024 @ 23:42:39 #280
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_212831560
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 18:22 schreef Remco het volgende:

[..]
Nee dat gaat in alle landen gebeuren alleen loopt Nederland samen met Duitsland en Frankrijk behoorlijk voorop wat betreft keuken innovaties bij McDonald's zeker als je het vergelijkt met Amerika daar waan je je soms nog in de jaren 90, daar heeft de Mc ook een veel kleiner marktaandeel.

Nieuwe soorten kaas/saus is exact hetzelfde verhaal op de dresstafel is maar plaats voor een x aantal ingrediënten anders wordt het operationeel niet meer werkbaar.
Het verbaast mij ook dat Nederlandse filialen zoveel verschillen van de Amerikaanse. Dat is vaak gewoon echt smoezelig en vergelijkbaar met wat wij in Nederland in de jaren 90 of 00 gewend waren.
BAM dit is 3KB
  vrijdag 15 maart 2024 @ 08:48:35 #281
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_212832919
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  vrijdag 15 maart 2024 @ 09:07:32 #282
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_212833111
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_212837071
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 17:55 schreef Discombobulate het volgende:
Helaas is het assortiment daar niet meer zo goed als vroeger ;(
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_212847725
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 17:55 schreef Discombobulate het volgende:
pi_212847734
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 13:38 schreef Hydrogeny het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dan komen we er hier wel bekaaid van af ja :'(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_212850418
verdraaide mcdonalds

je weet dat het eten er matig is en je beter naar een fatsoenlijke cafetaria kan gaan

maar toch bezwijk ik af en toe weer voor die matige nuggets en middelmatige quarter pounder :')
zó irritant, om geen ruggengraat te hebben.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_212855901
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 12:32 schreef VelitoX het volgende:
Zie nu dat de mcmuffin sausage & egg ook foetsie is, in plaats daarvan de mcmuffin "beef & egg", dus daar nu ook ut varkensvlees weggesneden... Zou me niet verbazen als dat gewoon de patty vd hamburger is die daarvoor gebruikt wordt....
Zijn die mcmuffin een beetje bijzonder? Ziet er gewoon uit als een eitje tussen brood :')

Maar goed, als het alleen in de ochtend te krijgen is haal ik er sowieso nooit een.
pi_212855935
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 23:42 schreef Loll het volgende:

[..]
Het verbaast mij ook dat Nederlandse filialen zoveel verschillen van de Amerikaanse. Dat is vaak gewoon echt smoezelig en vergelijkbaar met wat wij in Nederland in de jaren 90 of 00 gewend waren.
Heb een paar keer wat gehaald in de vs en dat was keer op keer om te huilen ja, kleffe zompige broodjes met verlepte sla.

Echt totaal wat anders dan hier idd
pi_212857021
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 23:42 schreef Loll het volgende:

[..]
Wij schrokken ons kapot toen we in New York naar de McDonalds gingen. In Nederland gaan we (sinds een paar jaar) ongeveer eens per kwartaal naar de McDonalds. Als je dan naar de VS gaat verwacht je inderdaad andere kwaliteit, zacht gezegd. Jezus, wat viel dat tegen. Overigens vonden wij ook Chick-Fil-A en Shake Shack niks (zal heus wel per filiaal wat verschillen en ik snap dat je op Times Square wat minder aan klantenbinding hoeft te doen, maar dan nog). Arme Amerikanen.
  zondag 17 maart 2024 @ 12:00:12 #290
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_212858509
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 13:38 schreef Hydrogeny het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Wat een deals _O_
Gratis sokken _O_
En ook nog eens bier bij de mcdonalds _O_
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_212859046
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 12:00 schreef JimmyJames het volgende:

[..]
Wat een deals _O_
Gratis sokken _O_
En ook nog eens bier bij de mcdonalds _O_
vlak de ketchup douchegel niet uit
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_212859062
Niet douchen met knoflooksaus :{w
A murky, forgotten land.
pi_212862957
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 09:40 schreef ISVV het volgende:

[..]
Wij schrokken ons kapot toen we in New York naar de McDonalds gingen. In Nederland gaan we (sinds een paar jaar) ongeveer eens per kwartaal naar de McDonalds. Als je dan naar de VS gaat verwacht je inderdaad andere kwaliteit, zacht gezegd. Jezus, wat viel dat tegen.
Waarom verwacht je andere kwaliteit dan? Ik dacht dat de McDonalds zich er juist om prees dat de kwaliteit wereldwijd redelijk vergelijkbaar is.
pi_212863467
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 09:40 schreef ISVV het volgende:

[..]
Wij schrokken ons kapot toen we in New York naar de McDonalds gingen. In Nederland gaan we (sinds een paar jaar) ongeveer eens per kwartaal naar de McDonalds. Als je dan naar de VS gaat verwacht je inderdaad andere kwaliteit, zacht gezegd. Jezus, wat viel dat tegen. Overigens vonden wij ook Chick-Fil-A en Shake Shack niks (zal heus wel per filiaal wat verschillen en ik snap dat je op Times Square wat minder aan klantenbinding hoeft te doen, maar dan nog). Arme Amerikanen.
Je zou Dave's Hot Chicken of In n Out (vooral de 1e als je die hebt) eens moeten proberen :9~
pi_212863494
Ik zag shaker fries (paprika) :o
Is dat al een tijdje zo? Heb er nog geen reclame over gezien. Lijkt me lekker, vond die shaker fries die ze jaren geleden een te korte periode bij KFC hadden echt fantastisch.
pi_212863546
Zag er vandaag voor het eerst reclame van, op tv :D
A murky, forgotten land.
pi_212863554
Wat is het verschil met de reguliere Franse frietjes?
A murky, forgotten land.
pi_212863896
quote:
5s.gif Op zondag 17 maart 2024 18:03 schreef Smart_ass het volgende:

[..]
Waarom verwacht je andere kwaliteit dan? Ik dacht dat de McDonalds zich er juist om prees dat de kwaliteit wereldwijd redelijk vergelijkbaar is.
Ik bedoel andere kwaliteit dan we nu voorgeschoteld kregen, zeker in de bakermat.
pi_212863978
Ah oke, op die manier.
  zondag 17 maart 2024 @ 19:36:43 #300
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_212864122
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2024 18:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zag shaker fries (paprika) :o
Is dat al een tijdje zo? Heb er nog geen reclame over gezien. Lijkt me lekker, vond die shaker fries die ze jaren geleden een te korte periode bij KFC hadden echt fantastisch.
Nu moet ik weer naar de Mac.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')