Het is zo ontzettend jammer dat er hier in de buurt maar 1 BK zit.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Verandert maar om het half jaar heb ik het idee, maar Burger King heeft nieuwe bonnen!
Crispy Chicken Deluxe en Bacon King, per stuk 5,95![]()
Double cheeseburger 2,45![]()
BK Fusion 2,45
Die enkele keer dat ik bij de Mac kom is dat via de McDrive, en in de auto is dat al helemaal geen doen met zakjes saus.quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:17 schreef L3viathan het volgende:
gisteren sinds lange tijd weer eens bij de mac gedineerd
wat een zooi met al die losse sauszakjes zeg
Beetje overdreven. Je kan de zakjes gemakkelijk uitknijpen in het doosje van je burger. Voor kleine frietjes nog gemakkelijker ook dan in het diepe bakje.quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:17 schreef L3viathan het volgende:
gisteren sinds lange tijd weer eens bij de mac gedineerd
wat een zooi met al die losse sauszakjes zeg
Oneensquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beetje overdreven. Je kan de zakjes gemakkelijk uitknijpen in het doosje van je burger. Voor kleine frietjes nog gemakkelijker ook dan in het diepe bakje.
Ik vind die zakjes eigenlijk wel handig voor de nuggets. Ik kan nu gewoon lekker op een nuggetje een beetje saus doen. Friet lijkt me wel lastiger maar die eet ik niet bij de mac.quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die enkele keer dat ik bij de Mac kom is dat via de McDrive, en in de auto is dat al helemaal geen doen met zakjes saus.
Ik koop derhalve dan ook geen menu's en McNuggets meer.
Dan nog is in een bakje dopen toch gewoon het makkelijkstequote:Op woensdag 24 januari 2024 13:55 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ik vind die zakjes eigenlijk wel handig voor de nuggets. Ik kan nu gewoon lekker op een nuggetje een beetje saus doen. Friet lijkt me wel lastiger maar die eet ik niet bij de mac.
Terecht wel, die prijzen zijn tegenwoordig niet echt meer McDonalds-waardig. Hoewel de app wel vaak nog goede deals heeft.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:35 schreef borisz het volgende:
De eindbaas van MacD belooft op de prijzen te letten
https://nypost.com/2024/0(...)t&utm_source=twitter
Oh? Die heb ik dan gemist, geloof ik.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:47 schreef Smart_ass het volgende:
Hoewel de app wel vaak nog goede deals heeft.
Die staat, hier althans, niet in de app.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Oh? Die heb ik dan gemist, geloof ik.
Een Big Tasty menu voor 9,25¤ bijvoorbeeld vind ik geen goede aanbieding bijvoorbeeld.
Die Big Tasty Menu deal was vorige week, op dinsdag veranderen de deals, dus nu idd anders haha.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:20 schreef StateOfMind het volgende:
Die staat, hier althans, niet in de app.
Bij mij staat hij nu toch echt in de app.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:27 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Die Big Tasty Menu deal was vorige week, op dinsdag veranderen de deals, dus nu idd anders haha.
Misschien regio gebonden?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:33 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Bij mij staat hij nu toch echt in de app.
Vorige week niet trouwens.
Ah, ik ging ervan uit dat dat internationaal was eigenlijk, my bad. Ik woon niet in Nederland maar hier heb je in elk geval in de app wel altijd tweede big mac/quarter pounder/10 mcnuggets gratis. Of 20% korting bij besteding van meer dan $5. En zo wel een aantal prima deals.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Oh? Die heb ik dan gemist, geloof ik.
Een Big Tasty menu voor 9,25¤ bijvoorbeeld vind ik geen goede aanbieding bijvoorbeeld.
De deals zijn hier toch echt een stuk minder ..quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ah, ik ging ervan uit dat dat internationaal was eigenlijk, my bad. Ik woon niet in Nederland maar hier heb je in elk geval in de app wel altijd tweede big mac/quarter pounder/10 mcnuggets gratis. Of 20% korting bij besteding van meer dan $5. En zo wel een aantal prima deals.
6,75¤ hier. En dat schijnt in vergelijking met de rest van Nederland nog goedkoop te zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:46 schreef Smart_ass het volgende:
Maar als een big mac voor ¤4,50 een deal is, hoeveel betaal je er normaal wel niet voor dan?
±¤ 5,95?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:46 schreef Smart_ass het volgende:
Maar als een big mac voor ¤4,50 een deal is, hoeveel betaal je er normaal wel niet voor dan?
En Happy Meal voor volwassenen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 09:12 schreef FutureFairytale het volgende:
In de McDonald's app nu een klassieke burger voor 2,50 en geldig 1x per dag (i.p.v. 1x per week). Apart voor de Mc
Weten we al wat hier bij zit als speeltje?quote:
Een collectible ontworpen door Kerwin Frost? Naam zegt me niets.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Weten we al wat hier bij zit als speeltje?
Wat een stomme pupkesquote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:31 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Een collectible ontworpen door Kerwin Frost? Naam zegt me niets.
https://rumag.nl/nieuws/j(...)eal-voor-volwassenen
Hamburger was altijd 1 euro en Cheeseburger 1.50, toch? Boh, verschilletje zeg. En dan is dit nog wel een ''deal''.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:54 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat zijn dit voor kutdeals die ik heb dan?
quote:Zo waren er oud SS-ers die later cavia's aaiden op de kinderboerderij. Ook vergeven dan maar?
Wat ook leuk is; ze geven vaak het verkeerde. Klik ik bij happy meal een speeltje aan krijg ik een boekje, en andersom.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:42 schreef Hydrogeny het volgende:
Happy meal volwassenen 12,50
Medium voordeelmenu 8,-
Dus 4,50 extra betalen voor een speeltje![]()
[ afbeelding ]
Zwitserland is nog wel een klap duurder hoorquote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:12 schreef JimmyJames het volgende:
Is de Nederlandse McDonalds zo langerhamerhand niet de duurste van heel Europa als je het afzet tegen de salarissen? Ik betaal ongeveer dezelfde prijzen in Zwitserland, maar de salarissen liggen hier 2x zo hoog.
Je zou ook niet verwachten dat McDonalds juist in Nederland zo duur zou zijn met de concurrentie van de traditionele frietzaken.
Die zijn onderhand ook ontzettend duur. Laatst patatje oorlog voor 4,95 bij de snackbar op de hoek hier.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 19:12 schreef JimmyJames het volgende:
Is de Nederlandse McDonalds zo langerhamerhand niet de duurste van heel Europa als je het afzet tegen de salarissen? Ik betaal ongeveer dezelfde prijzen in Zwitserland, maar de salarissen liggen hier 2x zo hoog.
Je zou ook niet verwachten dat McDonalds juist in Nederland zo duur zou zijn met de concurrentie van de traditionele frietzaken.
Ja kippenvlees bij de supermarkt kost 3x zoveel als in Nederland bijvoorbeeld. McDonalds is hier echter nauwelijks duurder. Wat reguliere prijzen: Big Mac: 7 CHF, Menu: 12.30 CHF; Big Tasty Double 10.70 CHF; Menu: 15.90; Hamburger (die vroegah altijd 1 euro was in NL) 2.80 CHF; Happy Meal McNuggets 7.40 CHF. Het zou mij verbazen als het prijsverschil veel groter is dan 20%.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zwitserland is nog wel een klap duurder hoor
Toevallig die in Zwolle of Kampen geweest?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 20:47 schreef Raw85 het volgende:
Hoe krijgen die lui het bij de KFC het nou trouwens toch altijd voor elkaar om zo teringsloom te zijn? Ik kom er niet vaak maar echt alle keren dat ik er ben geweest duurt het een eeuwigheid vergeleken bij de Maccie.
Dat die KFC’ers niet de scherpste messen uit de la zijn snap ik maar alsnog is het verschil wel erg groot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |