Eerst moeten ze die ragout op smaak krijgen. Dat krokante jasje is ook minder.quote:Op zaterdag 16 december 2023 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
McKroket veggie plain met echte mayo
Ja ik weet het wel allemaal. Het is ook niet dat ik zeg dat ik niet wil dat er wat verandert maar ik vind het gewoon ook lastig allemaal en wilde even lekker klagen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 07:08 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Gast als je wilt dat je kinderen later kunnen genieten van de mac dan MOETEN we NU de verandering inzetten.
Grondstoffen zijn niet oneindig.
Ja ja. Als het zoals de BK is dan zit er vast veel minder in voor dezelfde prijs. En de helft krijg je er niet uit geknepen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 07:59 schreef junkiesietze het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)lds-1-januari-zakjes
Hier verkrijgbaar?quote:Op zaterdag 16 december 2023 16:56 schreef JimmyJames het volgende:
De chicken paprika van Mac vind ik best geslaagd..
In het buitenland krijg je die dingen altijd gratis.quote:Op zondag 17 december 2023 12:05 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ja ja. Als het zoals de BK is dan zit er vast veel minder in voor dezelfde prijs. En de helft krijg je er niet uit geknepen.
Heb je de patty van een mc burger wel eens los geproefd? Zonder saus is dat ook niet te vretenquote:Op zaterdag 16 december 2023 17:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Eerst moeten ze die ragout op smaak krijgen. Dat krokante jasje is ook minder.
Maar bijna al die vega producten moeten met een saus worden gered en dat zegt al redelijk genoeg.
Goed idee, ik vond hem extreem heerlijk lekker.quote:Op zondag 17 december 2023 23:35 schreef Isane het volgende:
Van de week maar ff een mc rösti ophalen in Duitsland
Doe eens een foto van die Rosti burger zelf? Dus niet alleen de doosquote:Op dinsdag 19 december 2023 13:54 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Goed idee, ik vond hem extreem heerlijk lekker.![]()
[ link | afbeelding ]
Maar hoe kan het ook anders met deze ingrediënten erin. :p
'Eindelijk! De Big Rösti is terug van zijn zomervakantie: 100% sappig rundvlees uit Duitsland, een goudgele rösti-pasteitje, knapperig spek en smeltende kaas – verfijnd met onze unieke romige kaassaus. Dit alles afgewerkt met een extra luchtig broodje bestrooid met pittige kaas en spekblokjes.'
Ik heb het idee dat Duitsland veel vaker wisselt met burgers, en er veel meer aanbod is dan bij de Nederlandse McDonald's.
Vroeger hadden we in Nederland ook veel meer keuze, denk aan de Chicken Sensation, de Greek Mac, Royal Dutch, de 1955 burger, of de maestro burgers.
Tegenwoordig is het steeds dezelfde, met af en toe een hele kleine verandering in de saus van de Homestyle chicken, maar de afwisseling is behoorlijk matig vergeleken Duitsland..
Ook heeft de Big Tasty nog de oude maat zoals we die in Nederland hadden tot een jaar of 6 geleden.![]()
En de oude veel betere saus EN daadwerkelijk knapperige baconquote:Op dinsdag 19 december 2023 13:54 schreef BMW1993 het volgende:
Ook heeft de Big Tasty nog de oude maat zoals we die in Nederland hadden tot een jaar of 6 geleden.
Inderdaad, ik mis ook de mackipsaté, die Amerikaanse burgers en de wintersportburgersquote:Op dinsdag 19 december 2023 13:54 schreef BMW1993 het volgende:
Vroeger hadden we in Nederland ook veel meer keuze, denk aan de Chicken Sensation, de Greek Mac, Royal Dutch, de 1955 burger, of de maestro burgers.
U verwacht dat de BK een wisselend assortiment heeft?quote:Op woensdag 20 december 2023 22:36 schreef koffiekoekjes het volgende:
Het is jammer dat er geen BK bij mij in de buurt zit, ik zou de Mac dan helemaal overslaan denk ik, al jaren hetzelfde aanbod begint te vervelen
Wie draait er nog Android 8? Serieuze vraag. Zijn er statistieken? Want Android 10 is al zelfs enkele jaren niet geüpdatet en dan zit je dus met een onveilige telefoon.quote:Op vrijdag 22 december 2023 12:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Bij de McDonalds app heb je minimaal Android 8 nodig.
De BurgerKing is vriendelijker, die vereist minimaal Android 5.
kortom, BurgerKing is vriendelijkre naar mensen met een oude smartphone.
Voor mij wel, want ik kom er nooitquote:Op vrijdag 22 december 2023 10:57 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
U verwacht dat de BK een wisselend assortiment heeft?
Je punt is dus dat ik een nieuwe Smartphone moet kopen om bij McDonalds korting te kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 22 december 2023 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wie draait er nog Android 8? Serieuze vraag. Zijn er statistieken? Want Android 10 is al zelfs enkele jaren niet geüpdatet en dan zit je dus met een onveilige telefoon.
Zo'n 6%.quote:Op vrijdag 22 december 2023 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wie draait er nog Android 8? Serieuze vraag. Zijn er statistieken? Want Android 10 is al zelfs enkele jaren niet geüpdatet en dan zit je dus met een onveilige telefoon.
Het gaat over de app, best relevant.quote:Op vrijdag 22 december 2023 13:30 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En Android 5 zo'n 0,5%. Maar goed, dit is offtopic dus ik laat het hier verder lekker bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |