quote:PSV begint de groepsfase met een zware wedstrijd: een uitduel bij Arsenal. Vorig seizoen troffen de Eindhovenaren die club in de Europa League. Uit verloren ze met 1-0, maar thuis won PSV overtuigend met 2-0.
In Eindhoven was de loting voor de Champions League een feest der herkenning. PSV kwam twee van de drie tegenstanders, Arsenal en Sevilla, vorig seizoen ook al tegen in Europees verband. Alleen RC Lens is een onbekende.
Arsenal vs. PSV
De campagne gaat van start met een bezoek aan Arsenal. De ploeg uit Londen lag vorig jaar op koers voor de landstitel, maar moest die uiteindelijk aan Manchester City Laten. Arsenal-coach Mikel Arteta vertelde aan de Britse pers dat PSV sinds de vorige ontmoetingen grote stappen vooruit heeft gezet: “Ze hebben een goede trainer en sterk elftal. Het wordt een serieuze test.”
UEFA Champions League
Vorig seizoen troffen de ploegen elkaar twee keer in de groepsfase van de Europa League. In Londen won Arsenal nipt, in Eindhoven was PSV overtuigend de sterkste: 2-0.
Wanneer is Arsenal vs. PSV te zien?
De UEFA Champions-League wedstrijd tussen Arsenal en PSV is op woensdag 20 september 2023 vanaf 21:00 uur te zien op RTL7 & Ziggo Voetbal.
Om vervolgens tegen rode kaarten aan te lopen en ook van Lens en Sevilla te verliezen doordat je spelers mist?quote:Op woensdag 20 september 2023 21:22 schreef Oriente het volgende:
Maak er dan maar een schoppartij van.
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 20 september 2023 21:23 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Om vervolgens tegen rode kaarten aan te lopen en ook van Lens en Sevilla te verliezen doordat je spelers mist?
SS Doomtrooperquote:Op woensdag 20 september 2023 21:24 schreef 3rr0r het volgende:
RTL7 kan beter overschakelen naar Rambo III
Nee maar je moet wel van je afbijten, dit is wel heel slap.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:23 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Om vervolgens tegen rode kaarten aan te lopen en ook van Lens en Sevilla te verliezen doordat je spelers mist?
Funny videosquote:Op woensdag 20 september 2023 21:24 schreef 3rr0r het volgende:
RTL7 kan beter overschakelen naar Rambo III
PSV heeft geen spelers die van zich af bijten .quote:Op woensdag 20 september 2023 21:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee maar je moet wel van je afbijten, dit is wel heel slap.
Ik hoop gewoon dat ze 3de worden in deze poule dan gaan we nog wel een leuke Europa League krijgen denk ik.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:24 schreef bbuddybb het volgende:
Elke keer dat ze bij de zestien van PSV zijn, krijgen ze een grote kans.
Maatje te groot voor PSV. Geen schande natuurlijk.
PSV mist spelers die het gras opvreten.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee maar je moet wel van je afbijten, dit is wel heel slap.
Had al een verlies ingecalculeerd, Arsenal is een maatje te grootquote:Op woensdag 20 september 2023 21:23 schreef Erasmus het volgende:
Een erg donkere week voor user @:PSVCL
Benieuwd bij wie vd twee het de grootste teringzooi blijkt.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gelukkig gaan we morgenavond genieten van het Grote Ajax.
Het niveau verschil is ook wel heel erg groot.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
PSV heeft geen spelers die van zich af bijten .
Dest en Ketchup zijn drama.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:26 schreef RamboDirk het volgende:
De centrale verdediging van PSV is gewoon echt ruk. Rechterrijtje eredivisie.
Aanval van Arsenal is dan ook wel echt om van te smullen hequote:Op woensdag 20 september 2023 21:26 schreef RamboDirk het volgende:
Paralympiscsgodenquote:Op woensdag 20 september 2023 21:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gelukkig gaan we morgenavond genieten van het Grote Ajax.
Tja het is ook een gigantische omschakeling , tempo van NEC naar dit .quote:Op woensdag 20 september 2023 21:26 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Het niveau verschil is ook wel heel erg groot.
Daarnaast wordt dat nog eens groter gemaakt doordat de zwakste linie van PSV (verdediging) tegen de sterkste linie van Arsenal speelt (de aanval)
Ik werd weer met pek en veren weggejaagd toen ik zei dat ze defensief en op het middenveld vrij zwak zijn.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:26 schreef RamboDirk het volgende:
Schouten valt me echt heel erg tegen tot nu toequote:Op woensdag 20 september 2023 21:26 schreef bbuddybb het volgende:
Met Schouten, Veerman en Saibari (die doet echt helemaal niets), ga je de oorlog ook niet winnen in zo'n wedstrijd.
Heeft Mislintat goed gezien.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Schouten valt me echt heel erg tegen tot nu toe
Schouten moet alle zooi opruimen en dat lukt maar mondjesmaat. Veerman wel een paar goede passes. Saibari is echt te licht voor dit niveau.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Afgekeurd bij jong Cambuur.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar had hem beter verwacht. Men was lovend over hem.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schouten moet alle zooi opruimen en dat lukt maar mondjesmaat. Veerman wel een paar goede passes. Saibari is echt te licht voor dit niveau.
Even kijken.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Had al een verlies ingecalculeerd, Arsenal is een maatje te groot
1-1 is geen verlies.quote:
quote:
Type klaas.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Even kijken.
[..]
1-1 is geen verlies.
Tevens:
[..]
Klopt. Maar Dest en Bella Kotchap zijn voor de eredivisie net genoeg om kampioen mee te worden daarom valt het daar nu niet zo op. Ook omdat de midden en aanvalslinie erg goed zijn.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja het is ook een gigantische omschakeling , tempo van NEC naar dit .
Je moet men ook nooit vertrouwenquote:Op woensdag 20 september 2023 21:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar had hem beter verwacht. Men was lovend over hem.
Angstgegnerquote:Op woensdag 20 september 2023 21:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Even kijken.
[..]
1-1 is geen verlies.
Tevens:
[..]
@PSVCL die maar wat roept, jeetje.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Even kijken.
[..]
1-1 is geen verlies.
Tevens:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 september 2023 21:29 schreef RamboDirk het volgende:
Sevilla Lens geslagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
lang idem dito.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bakayoko vind ik wel oke spelen. Maar ook niet meer dan dat.
quote:Op woensdag 20 september 2023 21:29 schreef RamboDirk het volgende:
Doet Jeremaine knap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lang speelt alsof hij geen teamgenoten heeftquote:Op woensdag 20 september 2023 21:30 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
lang idem dito.
Paar leuke acties.
Ja, erg irritant.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:31 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Lang speelt alsof hij geen teamgenoten heeft
ZIjn schot is niet goed genoeg. En dat is wel een probleem in het moderne voetbal.quote:
Nou nou die was goed tegen NEC zeg.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Waarom speelt Lozano niet? Die is wel een tandje beter lijkt me.
wollahquote:Op woensdag 20 september 2023 21:31 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Die kan toch wel beter.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou nou die was goed tegen NEC zeg.
Dan speelt hij niet Lang.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:31 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Waar, maar er zitten wel wat leuke acties in die jongen.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:31 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Naar een wisselvallige buitenspeler?quote:Op woensdag 20 september 2023 21:33 schreef -XOR- het volgende:
Bakayoko heeft zich wel erg goed ontwikkeld trouwens.
Gras is groenquote:Op woensdag 20 september 2023 21:31 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hij doet wel geregeld aan BV Lang vandaag.quote:
Waar je dus geen zak aan hebt.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:33 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Waar, maar er zitten wel wat leuke acties in die jongen.
jij poept uit je neus johquote:Op woensdag 20 september 2023 21:34 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Gras is groen
Klaas poept uit zijn mond
Water is nat
Grillig, maar je ziet dat hij met zijn explosieve snelheid met bal aan de voet echt wel wat kan forceren, ook op hoog niveau.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Naar een wisselvallige buitenspeler?
Zodat ie het lekker kan verdelen?quote:Op woensdag 20 september 2023 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou Lang eigenlijk graag op 10 willen zien
Dit vraagt om een poll.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:35 schreef RamboDirk het volgende:
ik dacht dat die klaas een ban had?
d66 strafjes hier
Ik vind het nog niet bijzonder maar wellicht wordt het beter. Hij is nog jongquote:Op woensdag 20 september 2023 21:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Grillig, maar je ziet dat hij met zijn explosieve snelheid met bal aan de voet echt wel wat kan forceren, ook op hoog niveau.
Ik denk wel dat hij daar de kwaliteiten voor heeft als het minder Lang bv is.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:35 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zodat ie het lekker kan verdelen?
Haalt Erik de kerst?quote:Op woensdag 20 september 2023 21:35 schreef 3rr0r het volgende:
Op naar het one two three four five six seven eight nine...ten hag topic
Paternotte kreeg er vanmiddag flink van lanks van lichtgewicht Hermans.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Grillig, maar je ziet dat hij met zijn explosieve snelheid met bal aan de voet echt wel wat kan forceren, ook op hoog niveau.
Dat is de Can-Can.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:37 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Maar kan iemand mij nou vertellen wat die muziek die hele tijd bij Bayern is?
Klinkt wel alsof ze in een hal bij Oktoberfest spelen
ik denkt dat binnen 10 minuten de 3-0 gaat vallenquote:Op woensdag 20 september 2023 21:36 schreef dvdfreak het volgende:
als dit geen 3-0 wordt heeft psv nog een kans
Dat wel, maar overal heeft Lang bewezen vooral in het veld te staan voor Langquote:Op woensdag 20 september 2023 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk wel dat hij daar de kwaliteiten voor heeft als het minder Lang bv is.
Paternotte die ervan langs krijgt is altijd terecht.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Paternotte kreeg er vanmiddag flink van lanks van lichtgewicht Hermans.
Stel je niet zo aan.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vind dit bijna een straf om naar te kijken.
Is dat gek?
Ik krijg altijd eerst zo’n plasje water mee en dan heb ik er al geen zin meer inquote:
Ze komen voetballend aardig mee tegen Arsenal ja, dat was vorig jaar anders.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:38 schreef fetX het volgende:
Ik vind PSV niet eens heel slecht.
Nou ja, verdedigend wel.
Verdedigend ging het tegen rangers ook spannend.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:38 schreef fetX het volgende:
Ik vind PSV niet eens heel slecht.
Nou ja, verdedigend wel.
KLAASWEETALLES.GIFquote:Op woensdag 20 september 2023 21:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denkt dat binnen 10 minuten de 3-0 gaat vallen
Staan op de bus te wachten.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:40 schreef Caland het volgende:
Er staat constant een mannetje vrij op of rond de 16
Veermannetje en Saibari hebben geen zin om meters te maken
Deze kon de keeper niet hebbenquote:Op woensdag 20 september 2023 21:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ze hadden net zo goed geen keeper kunnen opstellen vandaag.
Gomes had zo'n bal zeker wel gepaktquote:Op woensdag 20 september 2023 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze kon de keeper niet hebben
Dan had het dus ook geen verschil gemaakt.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gomesgodquote:Op woensdag 20 september 2023 21:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Gomes had zo'n bal zeker wel gepakt
Niet alles is de schuld van Benitezquote:Op woensdag 20 september 2023 21:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ze hadden net zo goed geen keeper kunnen opstellen vandaag.
Drie schoten drie goals.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de eerste goal maakte het zeker wel het verschilquote:Op woensdag 20 september 2023 21:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan had het dus ook geen verschil gemaakt.
Het is de nummer 2 van de Premier League.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:42 schreef GwaiLow het volgende:
Wat een schandaal is dit zeg. Zie je maar zelden.
Als zo’n bal er niet ingaat wordt het toch een hele andere wedstrijdquote:Op woensdag 20 september 2023 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de eerste goal maakte het zeker wel het verschil
Zeker, dan had Arsenal toch maar precies 1 goal minder gehad.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Als zo’n bal er niet ingaat wordt het toch een hele andere wedstrijd
Kon er niks van tegen NEC.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:43 schreef LethalNinja het volgende:
Ik kijk net, waarom is Hirving Lozano niet opgesteld?
Een paar mindere minuten tegen NEC.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:43 schreef LethalNinja het volgende:
Ik kijk net, waarom is Hirving Lozano niet opgesteld?
Was dit correct? @Cocoquote:
Billenknijpen voor PSVquote:Grootste uitslagen champions league:
8-0: Liverpool - Besiktas (06/11/2007, vierde speeldag)
8-0: Real Madrid - Malmö (08/12/2015, zesde speeldag)
@Calandquote:Op woensdag 20 september 2023 21:44 schreef 3rr0r het volgende:
Fout van Onana in het CL topic gepost
Henk Timmermansoogquote:Op woensdag 20 september 2023 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd al geroepen dat het een kutkeeper is
Timmermansoog
Die gaat waarschijnlijk nu heel positief doen na afloopquote:
Graag verwijs ik je naar deze post.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:46 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu ook
@:kingroland heb jij de namen genoteerd van de PSV-ers die zeiden dat er wel een gelijkspelletje inzat?
Leuk gevonden 🤣👌🏻quote:Op woensdag 20 september 2023 21:46 schreef 3rr0r het volgende:
PSV ziet door de bomen Bosz niet meer
Tsja Real wint ook maar met 1-0 en City kwam 1-0 achter tegen Zvedza. Het kan allemaal.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:46 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu ook
@:kingroland heb jij de namen genoteerd van de PSV-ers die zeiden dat er wel een gelijkspelletje inzat?
Jij dusquote:Op woensdag 20 september 2023 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja Real wint ook maar met 1-0 en City kwam 1-0 achter tegen Zvedza. Het kan allemaal.
Dat Arsenal favoriet was leek me ook wel duidelijk ja
Kan je gewoon Rode Ster zeggenquote:Op woensdag 20 september 2023 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja Real wint ook maar met 1-0 en City kwam 1-0 achter tegen Zvedza. Het kan allemaal.
Klopt. Ik was dolblij toen Ajax hem niet opnieuw namquote:Op woensdag 20 september 2023 21:48 schreef TLC het volgende:
Na 1 goed jaartje bij Ajax heeft Bosz ook zowat overal gefaald als trainer
@Orientequote:Op woensdag 20 september 2023 21:46 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu ook
Tenzij je een Joegoslavische achtergrond hebt, graag gewoon Rode Ster gebruiken.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze staan achter tegen een van de best voetballende teams ter wereldquote:Op woensdag 20 september 2023 21:48 schreef TLC het volgende:
Heeft het tot nu toe prima voor elkaar bij PSV anders.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:48 schreef TLC het volgende:
Je kent me wel heel slecht als je denkt dat ik er vanuit ging dat we hier misschien wel kans haddenquote:
HE-HEquote:Op woensdag 20 september 2023 21:49 schreef Coco het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=6Nr5IdwGEHY
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
Ik vind ze oprecht ook niet eens heel slecht spelen. Voetballen prima mee en komen er af en toe gevaarlijk uit.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze staan achter tegen een van de best voetballende teams ter wereld
Het is niet dat ze 45 minuten helemaal scheel worden getikt door Michel Vlap ofzo
Zijn vooral Veerman en Saibari die het laten afweten imo. Klopt weinig van het middenveld, ook wel benieuwd naar het koppeltje Veerman Schouten op een wat lager niveauquote:Op woensdag 20 september 2023 21:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind ze oprecht ook niet eens heel slecht spelen. Voetballen prima mee en komen er af en toe gevaarlijk uit.
Jammer dat ze een parodie op een verdediging hebben met middenvelders die dat ook niet ondersteunen.
Moet dat nou weer?quote:Op woensdag 20 september 2023 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze staan achter tegen een van de best voetballende teams ter wereld
Het is niet dat ze 45 minuten helemaal scheel worden getikt door Michel Vlap ofzo
2 van de 4 spelers zijn nieuw. Dat dat de twee slechtste spelers van het veld zijn, ach.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:53 schreef Kriegel het volgende:
Maar serieus hoor, hoe bestaat het toch dat PSV al jaren overal in investeert behalve in de hele verdedigingslinie? Dat is je basis, dat hoort een beetje betrouwbaar te zijn als je op dit niveau mee wilt kunnen.
Bella Ketchup, Schouten en Dest lijken me helemaal geen verkeerde spelers voor de eredivisie eigenlijk.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:53 schreef Kriegel het volgende:
Maar serieus hoor, hoe bestaat het toch dat PSV al jaren overal in investeert behalve in de hele verdedigingslinie? Dat is je basis, dat hoort een beetje betrouwbaar te zijn als je op dit niveau mee wilt kunnen.
Check je DM nou maarquote:
Oke, anders uitgedrukt: ze kopen niet of ze kopen troep.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2 van de 4 spelers zijn nieuw. Dat dat de twee slechtste spelers van het veld zijn, ach.
Schouten zou prima moeten zijn, valt alleen een beetje tegen de laatste tijd. Ketchup kende ik hiervoor niet zo maar dit lijkt nergens op, en Dest is niveau subtop Eredivisie. Boscagli is oke, Teze een aardige CV maar tamelijk mwah als rechtsback, Ramalho ronduitquote:Op woensdag 20 september 2023 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Bella Ketchup, Schouten en Dest lijken me helemaal geen verkeerde spelers voor de eredivisie eigenlijk.
Toch wel schrijnend om te zien. Dan denk je goed ingekocht te hebben iig de Europese subtop aan te kunnen vallen en het de top in zekere zin lastig te maken. Maar dan blijkt dat het uiteindelijk niet voor niets maar topspelers te zijn die komen uit magere competities (Lang) of van middenmoters uit toplanden (Schouten, Kotchap). Geldt net zo goed voor Feyenoord overigens.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je denkt dat je de Europese subtop structureel kan aanvallen of het de top van de PL lastig kan maken heb je torren in je hoofd.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:55 schreef CR7 het volgende:
[..]
Toch wel schrijnend om te zien. Dan denk je goed ingekocht te hebben iig de Europese subtop aan te kunnen vallen en het de top in zekere zin lastig te maken. Maar dan blijkt dat het uiteindelijk niet voor niets topspelers zijn die komen uit magere competities (Lang) of van middenmoters uit toplanden (Schouten, Kotchap). Geldt net zo goed voor Feyenoord overigens.
Het zijn geen Avila, Mannsverk of Forbs maar je kunt niet alles hebben.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Bella Ketchup, Schouten en Dest lijken me helemaal geen verkeerde spelers voor de eredivisie eigenlijk.
Er is veel veranderd in een maand tijd, Pico.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:57 schreef PicoMMP het volgende:
Feyenoord verloor van dit PSV![]()
Ajax gaat Feyenoord slopen zondag
Ketjap komt van de nummer laatst van de premier league. Die zijn niet voor niks gedegradeerd met hun "geweldige" verdediging.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:55 schreef CR7 het volgende:
[..]
Toch wel schrijnend om te zien. Dan denk je goed ingekocht te hebben iig de Europese subtop aan te kunnen vallen en het de top in zekere zin lastig te maken. Maar dan blijkt dat het uiteindelijk niet voor niets maar topspelers te zijn die komen uit magere competities (Lang) of van middenmoters uit toplanden (Schouten, Kotchap). Geldt net zo goed voor Feyenoord overigens.
Aanvallend wel jaquote:Op woensdag 20 september 2023 21:59 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Er is veel veranderd in een maand tijd, Pico.
Neemt niet weg dat PSV op Eredivisie-niveau gewoon top is.
Verdedigend zijn er ook maximaal 5 teams beter.quote:
Snel introduceren bij Ajax. Gewoon, for laughs.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:02 schreef Pvt.Webster het volgende:
Sneijder wil ook bij iedere gelegenheid even laten merken dat hij het als trainer wel zou weten
Maar zoals bijna al die ex-profs te beflikkerd om even die cursus te doen. Nee, duurt te lang, ik wil verkort.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:02 schreef Pvt.Webster het volgende:
Sneijder wil ook bij iedere gelegenheid even laten merken dat hij het als trainer wel zou weten
Sowquote:
Wedstrijd was al een tijdje begonnen.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:09 schreef GGMM het volgende:
Coco scoorde een eigen goal omdat hij geen zin meer had (en wat de rest daarvan vond boeide hem niet zo blijkbaar)
Had geloofwaardiger geweest als ik het had gedaan.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:09 schreef GGMM het volgende:
Coco scoorde een eigen goal omdat hij geen zin meer had (en wat de rest daarvan vond boeide hem niet zo blijkbaar)
Klopt, jij speelt echt alsof je een handicap hebtquote:Op woensdag 20 september 2023 22:10 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Had geloofwaardiger geweest als ik het had gedaan.
Waarom vat je dit negatief op?quote:
Ik dacht ook dat kabeltrui eerder gespeeld had.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, jij speelt echt alsof je een handicap hebt
Ik dacht dat jij heel goed was, maar ik heb je duidelijk door de war gehaald met iemand anders.
Die @:ono ofzo
Blijkt dat je dat niet op de telefoon kan spelenquote:Op woensdag 20 september 2023 22:09 schreef GGMM het volgende:
Mooie meltdown leesvoer voor @maxi-musquote:Op woensdag 20 september 2023 22:11 schreef fetX het volgende:
Binnenkort weer ruzie in het haxball topic?
Dit was letterlijk de tweede keer dat ik speelde, speciaal voor Coco. Kan ik mooi stoppen op mijn hoogtepuntquote:Op woensdag 20 september 2023 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, jij speelt echt alsof je een handicap hebt
Ik dacht dat jij heel goed was, maar ik heb je duidelijk door de war gehaald met iemand anders.
Die @:ono ofzo
Als we @maxi-mus daarmee vaker naar FOK! krijgen is het ‘t al waardquote:Op woensdag 20 september 2023 22:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Mooie meltdown leesvoer voor @:maxi-mus
Ach, als je maar plezier hebtquote:Op woensdag 20 september 2023 22:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Dit was letterlijk de tweede keer dat ik speelde, speciaal voor Coco. Kan ik mooi stoppen op mijn hoogtepunt
Akkoord.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kunnen we het alsjeblieft weer over DE wedstrijd hebben?
Jij zou een goede mod zijn.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sorry pseudo-moderator Domboquote:Op woensdag 20 september 2023 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kunnen ze net zo goed affluiten.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gisteren waren er meer.quote:
Kom op, jij zou nog geen krantenwijk kunnen managenquote:Op woensdag 20 september 2023 22:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
GGMM wimpelt mij ALTIJD af.
Dat geloof ik niet. Zelfs @skysherrif (of hoe heet zo’n beest) is mod van VBL geweest.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
GGMM wimpelt mij ALTIJD af.
quote:
Ja omdat die debiel het zelf fout gespeld heeftquote:Op woensdag 20 september 2023 22:16 schreef fetX het volgende:
Godverdomme, probeer ik een ‘grapje’ spel ik zijn naam per ongeluk goed.
Ik kan inderdaad niet zo goed met types als PSVCL en Klaas werken.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kom op, jij zou nog geen krantenwijk kunnen managen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |