@Calandquote:Op woensdag 20 september 2023 21:44 schreef 3rr0r het volgende:
Fout van Onana in het CL topic gepost
Henk Timmermansoogquote:Op woensdag 20 september 2023 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd al geroepen dat het een kutkeeper is
Timmermansoog
Die gaat waarschijnlijk nu heel positief doen na afloopquote:
Graag verwijs ik je naar deze post.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:46 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu ook
@:kingroland heb jij de namen genoteerd van de PSV-ers die zeiden dat er wel een gelijkspelletje inzat?
Leuk gevonden 🤣👌🏻quote:Op woensdag 20 september 2023 21:46 schreef 3rr0r het volgende:
PSV ziet door de bomen Bosz niet meer
Tsja Real wint ook maar met 1-0 en City kwam 1-0 achter tegen Zvedza. Het kan allemaal.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:46 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu ook
@:kingroland heb jij de namen genoteerd van de PSV-ers die zeiden dat er wel een gelijkspelletje inzat?
Jij dusquote:Op woensdag 20 september 2023 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja Real wint ook maar met 1-0 en City kwam 1-0 achter tegen Zvedza. Het kan allemaal.
Dat Arsenal favoriet was leek me ook wel duidelijk ja
Kan je gewoon Rode Ster zeggenquote:Op woensdag 20 september 2023 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja Real wint ook maar met 1-0 en City kwam 1-0 achter tegen Zvedza. Het kan allemaal.
Klopt. Ik was dolblij toen Ajax hem niet opnieuw namquote:Op woensdag 20 september 2023 21:48 schreef TLC het volgende:
Na 1 goed jaartje bij Ajax heeft Bosz ook zowat overal gefaald als trainer
@Orientequote:Op woensdag 20 september 2023 21:46 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu ook
Tenzij je een Joegoslavische achtergrond hebt, graag gewoon Rode Ster gebruiken.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze staan achter tegen een van de best voetballende teams ter wereldquote:Op woensdag 20 september 2023 21:48 schreef TLC het volgende:
Heeft het tot nu toe prima voor elkaar bij PSV anders.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:48 schreef TLC het volgende:
Je kent me wel heel slecht als je denkt dat ik er vanuit ging dat we hier misschien wel kans haddenquote:
HE-HEquote:Op woensdag 20 september 2023 21:49 schreef Coco het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=6Nr5IdwGEHY
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
Ik vind ze oprecht ook niet eens heel slecht spelen. Voetballen prima mee en komen er af en toe gevaarlijk uit.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze staan achter tegen een van de best voetballende teams ter wereld
Het is niet dat ze 45 minuten helemaal scheel worden getikt door Michel Vlap ofzo
Zijn vooral Veerman en Saibari die het laten afweten imo. Klopt weinig van het middenveld, ook wel benieuwd naar het koppeltje Veerman Schouten op een wat lager niveauquote:Op woensdag 20 september 2023 21:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind ze oprecht ook niet eens heel slecht spelen. Voetballen prima mee en komen er af en toe gevaarlijk uit.
Jammer dat ze een parodie op een verdediging hebben met middenvelders die dat ook niet ondersteunen.
Moet dat nou weer?quote:Op woensdag 20 september 2023 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze staan achter tegen een van de best voetballende teams ter wereld
Het is niet dat ze 45 minuten helemaal scheel worden getikt door Michel Vlap ofzo
2 van de 4 spelers zijn nieuw. Dat dat de twee slechtste spelers van het veld zijn, ach.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:53 schreef Kriegel het volgende:
Maar serieus hoor, hoe bestaat het toch dat PSV al jaren overal in investeert behalve in de hele verdedigingslinie? Dat is je basis, dat hoort een beetje betrouwbaar te zijn als je op dit niveau mee wilt kunnen.
Bella Ketchup, Schouten en Dest lijken me helemaal geen verkeerde spelers voor de eredivisie eigenlijk.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:53 schreef Kriegel het volgende:
Maar serieus hoor, hoe bestaat het toch dat PSV al jaren overal in investeert behalve in de hele verdedigingslinie? Dat is je basis, dat hoort een beetje betrouwbaar te zijn als je op dit niveau mee wilt kunnen.
Check je DM nou maarquote:
Oke, anders uitgedrukt: ze kopen niet of ze kopen troep.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2 van de 4 spelers zijn nieuw. Dat dat de twee slechtste spelers van het veld zijn, ach.
Schouten zou prima moeten zijn, valt alleen een beetje tegen de laatste tijd. Ketchup kende ik hiervoor niet zo maar dit lijkt nergens op, en Dest is niveau subtop Eredivisie. Boscagli is oke, Teze een aardige CV maar tamelijk mwah als rechtsback, Ramalho ronduitquote:Op woensdag 20 september 2023 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Bella Ketchup, Schouten en Dest lijken me helemaal geen verkeerde spelers voor de eredivisie eigenlijk.
Toch wel schrijnend om te zien. Dan denk je goed ingekocht te hebben iig de Europese subtop aan te kunnen vallen en het de top in zekere zin lastig te maken. Maar dan blijkt dat het uiteindelijk niet voor niets maar topspelers te zijn die komen uit magere competities (Lang) of van middenmoters uit toplanden (Schouten, Kotchap). Geldt net zo goed voor Feyenoord overigens.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je denkt dat je de Europese subtop structureel kan aanvallen of het de top van de PL lastig kan maken heb je torren in je hoofd.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:55 schreef CR7 het volgende:
[..]
Toch wel schrijnend om te zien. Dan denk je goed ingekocht te hebben iig de Europese subtop aan te kunnen vallen en het de top in zekere zin lastig te maken. Maar dan blijkt dat het uiteindelijk niet voor niets topspelers zijn die komen uit magere competities (Lang) of van middenmoters uit toplanden (Schouten, Kotchap). Geldt net zo goed voor Feyenoord overigens.
Het zijn geen Avila, Mannsverk of Forbs maar je kunt niet alles hebben.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Bella Ketchup, Schouten en Dest lijken me helemaal geen verkeerde spelers voor de eredivisie eigenlijk.
Er is veel veranderd in een maand tijd, Pico.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:57 schreef PicoMMP het volgende:
Feyenoord verloor van dit PSV![]()
Ajax gaat Feyenoord slopen zondag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |