@Calandquote:Op woensdag 20 september 2023 21:44 schreef 3rr0r het volgende:
Fout van Onana in het CL topic gepost
Henk Timmermansoogquote:Op woensdag 20 september 2023 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd al geroepen dat het een kutkeeper is
Timmermansoog
Die gaat waarschijnlijk nu heel positief doen na afloopquote:
Graag verwijs ik je naar deze post.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:46 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu ook
@:kingroland heb jij de namen genoteerd van de PSV-ers die zeiden dat er wel een gelijkspelletje inzat?
Leuk gevonden 🤣👌🏻quote:Op woensdag 20 september 2023 21:46 schreef 3rr0r het volgende:
PSV ziet door de bomen Bosz niet meer
Tsja Real wint ook maar met 1-0 en City kwam 1-0 achter tegen Zvedza. Het kan allemaal.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:46 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu ook
@:kingroland heb jij de namen genoteerd van de PSV-ers die zeiden dat er wel een gelijkspelletje inzat?
Jij dusquote:Op woensdag 20 september 2023 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja Real wint ook maar met 1-0 en City kwam 1-0 achter tegen Zvedza. Het kan allemaal.
Dat Arsenal favoriet was leek me ook wel duidelijk ja
Kan je gewoon Rode Ster zeggenquote:Op woensdag 20 september 2023 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja Real wint ook maar met 1-0 en City kwam 1-0 achter tegen Zvedza. Het kan allemaal.
Klopt. Ik was dolblij toen Ajax hem niet opnieuw namquote:Op woensdag 20 september 2023 21:48 schreef TLC het volgende:
Na 1 goed jaartje bij Ajax heeft Bosz ook zowat overal gefaald als trainer
@Orientequote:Op woensdag 20 september 2023 21:46 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu ook
Tenzij je een Joegoslavische achtergrond hebt, graag gewoon Rode Ster gebruiken.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze staan achter tegen een van de best voetballende teams ter wereldquote:Op woensdag 20 september 2023 21:48 schreef TLC het volgende:
Na 1 goed jaartje bij Ajax heeft Bosz ook zowat overal gefaald als trainer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |