Maar had hem beter verwacht. Men was lovend over hem.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schouten moet alle zooi opruimen en dat lukt maar mondjesmaat. Veerman wel een paar goede passes. Saibari is echt te licht voor dit niveau.
Even kijken.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Had al een verlies ingecalculeerd, Arsenal is een maatje te groot
1-1 is geen verlies.quote:
quote:
Type klaas.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Even kijken.
[..]
1-1 is geen verlies.
Tevens:
[..]
Klopt. Maar Dest en Bella Kotchap zijn voor de eredivisie net genoeg om kampioen mee te worden daarom valt het daar nu niet zo op. Ook omdat de midden en aanvalslinie erg goed zijn.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja het is ook een gigantische omschakeling , tempo van NEC naar dit .
Je moet men ook nooit vertrouwenquote:Op woensdag 20 september 2023 21:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar had hem beter verwacht. Men was lovend over hem.
Angstgegnerquote:Op woensdag 20 september 2023 21:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Even kijken.
[..]
1-1 is geen verlies.
Tevens:
[..]
@PSVCL die maar wat roept, jeetje.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Even kijken.
[..]
1-1 is geen verlies.
Tevens:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 september 2023 21:29 schreef RamboDirk het volgende:
Sevilla Lens geslagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
lang idem dito.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bakayoko vind ik wel oke spelen. Maar ook niet meer dan dat.
quote:Op woensdag 20 september 2023 21:29 schreef RamboDirk het volgende:
Doet Jeremaine knap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lang speelt alsof hij geen teamgenoten heeftquote:Op woensdag 20 september 2023 21:30 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
lang idem dito.
Paar leuke acties.
Ja, erg irritant.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:31 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Lang speelt alsof hij geen teamgenoten heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |