Het niveau verschil is ook wel heel erg groot.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
PSV heeft geen spelers die van zich af bijten .
Dest en Ketchup zijn drama.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:26 schreef RamboDirk het volgende:
De centrale verdediging van PSV is gewoon echt ruk. Rechterrijtje eredivisie.
Aanval van Arsenal is dan ook wel echt om van te smullen hequote:Op woensdag 20 september 2023 21:26 schreef RamboDirk het volgende:
Paralympiscsgodenquote:Op woensdag 20 september 2023 21:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gelukkig gaan we morgenavond genieten van het Grote Ajax.
Tja het is ook een gigantische omschakeling , tempo van NEC naar dit .quote:Op woensdag 20 september 2023 21:26 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Het niveau verschil is ook wel heel erg groot.
Daarnaast wordt dat nog eens groter gemaakt doordat de zwakste linie van PSV (verdediging) tegen de sterkste linie van Arsenal speelt (de aanval)
Ik werd weer met pek en veren weggejaagd toen ik zei dat ze defensief en op het middenveld vrij zwak zijn.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:26 schreef RamboDirk het volgende:
Schouten valt me echt heel erg tegen tot nu toequote:Op woensdag 20 september 2023 21:26 schreef bbuddybb het volgende:
Met Schouten, Veerman en Saibari (die doet echt helemaal niets), ga je de oorlog ook niet winnen in zo'n wedstrijd.
Heeft Mislintat goed gezien.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Schouten valt me echt heel erg tegen tot nu toe
Schouten moet alle zooi opruimen en dat lukt maar mondjesmaat. Veerman wel een paar goede passes. Saibari is echt te licht voor dit niveau.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Afgekeurd bij jong Cambuur.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |