quote:PSV begint de groepsfase met een zware wedstrijd: een uitduel bij Arsenal. Vorig seizoen troffen de Eindhovenaren die club in de Europa League. Uit verloren ze met 1-0, maar thuis won PSV overtuigend met 2-0.
In Eindhoven was de loting voor de Champions League een feest der herkenning. PSV kwam twee van de drie tegenstanders, Arsenal en Sevilla, vorig seizoen ook al tegen in Europees verband. Alleen RC Lens is een onbekende.
Arsenal vs. PSV
De campagne gaat van start met een bezoek aan Arsenal. De ploeg uit Londen lag vorig jaar op koers voor de landstitel, maar moest die uiteindelijk aan Manchester City Laten. Arsenal-coach Mikel Arteta vertelde aan de Britse pers dat PSV sinds de vorige ontmoetingen grote stappen vooruit heeft gezet: “Ze hebben een goede trainer en sterk elftal. Het wordt een serieuze test.”
UEFA Champions League
Vorig seizoen troffen de ploegen elkaar twee keer in de groepsfase van de Europa League. In Londen won Arsenal nipt, in Eindhoven was PSV overtuigend de sterkste: 2-0.
Wanneer is Arsenal vs. PSV te zien?
De UEFA Champions-League wedstrijd tussen Arsenal en PSV is op woensdag 20 september 2023 vanaf 21:00 uur te zien op RTL7 & Ziggo Voetbal.
Om vervolgens tegen rode kaarten aan te lopen en ook van Lens en Sevilla te verliezen doordat je spelers mist?quote:Op woensdag 20 september 2023 21:22 schreef Oriente het volgende:
Maak er dan maar een schoppartij van.
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 20 september 2023 21:23 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Om vervolgens tegen rode kaarten aan te lopen en ook van Lens en Sevilla te verliezen doordat je spelers mist?
SS Doomtrooperquote:Op woensdag 20 september 2023 21:24 schreef 3rr0r het volgende:
RTL7 kan beter overschakelen naar Rambo III
Nee maar je moet wel van je afbijten, dit is wel heel slap.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:23 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Om vervolgens tegen rode kaarten aan te lopen en ook van Lens en Sevilla te verliezen doordat je spelers mist?
Funny videosquote:Op woensdag 20 september 2023 21:24 schreef 3rr0r het volgende:
RTL7 kan beter overschakelen naar Rambo III
PSV heeft geen spelers die van zich af bijten .quote:Op woensdag 20 september 2023 21:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee maar je moet wel van je afbijten, dit is wel heel slap.
Ik hoop gewoon dat ze 3de worden in deze poule dan gaan we nog wel een leuke Europa League krijgen denk ik.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:24 schreef bbuddybb het volgende:
Elke keer dat ze bij de zestien van PSV zijn, krijgen ze een grote kans.
Maatje te groot voor PSV. Geen schande natuurlijk.
PSV mist spelers die het gras opvreten.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee maar je moet wel van je afbijten, dit is wel heel slap.
Had al een verlies ingecalculeerd, Arsenal is een maatje te grootquote:Op woensdag 20 september 2023 21:23 schreef Erasmus het volgende:
Een erg donkere week voor user @:PSVCL
Benieuwd bij wie vd twee het de grootste teringzooi blijkt.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gelukkig gaan we morgenavond genieten van het Grote Ajax.
Het niveau verschil is ook wel heel erg groot.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
PSV heeft geen spelers die van zich af bijten .
Dest en Ketchup zijn drama.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:26 schreef RamboDirk het volgende:
De centrale verdediging van PSV is gewoon echt ruk. Rechterrijtje eredivisie.
Aanval van Arsenal is dan ook wel echt om van te smullen hequote:Op woensdag 20 september 2023 21:26 schreef RamboDirk het volgende:
Paralympiscsgodenquote:Op woensdag 20 september 2023 21:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gelukkig gaan we morgenavond genieten van het Grote Ajax.
Tja het is ook een gigantische omschakeling , tempo van NEC naar dit .quote:Op woensdag 20 september 2023 21:26 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Het niveau verschil is ook wel heel erg groot.
Daarnaast wordt dat nog eens groter gemaakt doordat de zwakste linie van PSV (verdediging) tegen de sterkste linie van Arsenal speelt (de aanval)
Ik werd weer met pek en veren weggejaagd toen ik zei dat ze defensief en op het middenveld vrij zwak zijn.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:26 schreef RamboDirk het volgende:
Schouten valt me echt heel erg tegen tot nu toequote:Op woensdag 20 september 2023 21:26 schreef bbuddybb het volgende:
Met Schouten, Veerman en Saibari (die doet echt helemaal niets), ga je de oorlog ook niet winnen in zo'n wedstrijd.
Heeft Mislintat goed gezien.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Schouten valt me echt heel erg tegen tot nu toe
Schouten moet alle zooi opruimen en dat lukt maar mondjesmaat. Veerman wel een paar goede passes. Saibari is echt te licht voor dit niveau.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Afgekeurd bij jong Cambuur.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |