Ketjap komt van de nummer laatst van de premier league. Die zijn niet voor niks gedegradeerd met hun "geweldige" verdediging.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:55 schreef CR7 het volgende:
[..]
Toch wel schrijnend om te zien. Dan denk je goed ingekocht te hebben iig de Europese subtop aan te kunnen vallen en het de top in zekere zin lastig te maken. Maar dan blijkt dat het uiteindelijk niet voor niets maar topspelers te zijn die komen uit magere competities (Lang) of van middenmoters uit toplanden (Schouten, Kotchap). Geldt net zo goed voor Feyenoord overigens.
Aanvallend wel jaquote:Op woensdag 20 september 2023 21:59 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Er is veel veranderd in een maand tijd, Pico.
Neemt niet weg dat PSV op Eredivisie-niveau gewoon top is.
Verdedigend zijn er ook maximaal 5 teams beter.quote:
Snel introduceren bij Ajax. Gewoon, for laughs.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:02 schreef Pvt.Webster het volgende:
Sneijder wil ook bij iedere gelegenheid even laten merken dat hij het als trainer wel zou weten
Maar zoals bijna al die ex-profs te beflikkerd om even die cursus te doen. Nee, duurt te lang, ik wil verkort.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:02 schreef Pvt.Webster het volgende:
Sneijder wil ook bij iedere gelegenheid even laten merken dat hij het als trainer wel zou weten
Sowquote:
Wedstrijd was al een tijdje begonnen.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:09 schreef GGMM het volgende:
Coco scoorde een eigen goal omdat hij geen zin meer had (en wat de rest daarvan vond boeide hem niet zo blijkbaar)
Had geloofwaardiger geweest als ik het had gedaan.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:09 schreef GGMM het volgende:
Coco scoorde een eigen goal omdat hij geen zin meer had (en wat de rest daarvan vond boeide hem niet zo blijkbaar)
Klopt, jij speelt echt alsof je een handicap hebtquote:Op woensdag 20 september 2023 22:10 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Had geloofwaardiger geweest als ik het had gedaan.
Waarom vat je dit negatief op?quote:
Ik dacht ook dat kabeltrui eerder gespeeld had.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, jij speelt echt alsof je een handicap hebt
Ik dacht dat jij heel goed was, maar ik heb je duidelijk door de war gehaald met iemand anders.
Die @:ono ofzo
Blijkt dat je dat niet op de telefoon kan spelenquote:Op woensdag 20 september 2023 22:09 schreef GGMM het volgende:
Mooie meltdown leesvoer voor @maxi-musquote:Op woensdag 20 september 2023 22:11 schreef fetX het volgende:
Binnenkort weer ruzie in het haxball topic?
Dit was letterlijk de tweede keer dat ik speelde, speciaal voor Coco. Kan ik mooi stoppen op mijn hoogtepuntquote:Op woensdag 20 september 2023 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, jij speelt echt alsof je een handicap hebt
Ik dacht dat jij heel goed was, maar ik heb je duidelijk door de war gehaald met iemand anders.
Die @:ono ofzo
Als we @maxi-mus daarmee vaker naar FOK! krijgen is het ‘t al waardquote:Op woensdag 20 september 2023 22:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Mooie meltdown leesvoer voor @:maxi-mus
Ach, als je maar plezier hebtquote:Op woensdag 20 september 2023 22:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Dit was letterlijk de tweede keer dat ik speelde, speciaal voor Coco. Kan ik mooi stoppen op mijn hoogtepunt
Akkoord.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kunnen we het alsjeblieft weer over DE wedstrijd hebben?
Jij zou een goede mod zijn.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sorry pseudo-moderator Domboquote:Op woensdag 20 september 2023 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kunnen ze net zo goed affluiten.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gisteren waren er meer.quote:
Kom op, jij zou nog geen krantenwijk kunnen managenquote:Op woensdag 20 september 2023 22:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
GGMM wimpelt mij ALTIJD af.
Dat geloof ik niet. Zelfs @skysherrif (of hoe heet zo’n beest) is mod van VBL geweest.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
GGMM wimpelt mij ALTIJD af.
quote:
Ja omdat die debiel het zelf fout gespeld heeftquote:Op woensdag 20 september 2023 22:16 schreef fetX het volgende:
Godverdomme, probeer ik een ‘grapje’ spel ik zijn naam per ongeluk goed.
Ik kan inderdaad niet zo goed met types als PSVCL en Klaas werken.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kom op, jij zou nog geen krantenwijk kunnen managen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |