Blijkt dat je dat niet op de telefoon kan spelenquote:Op woensdag 20 september 2023 22:09 schreef GGMM het volgende:
Coco scoorde een eigen goal omdat hij geen zin meer had (en wat de rest daarvan vond boeide hem niet zo blijkbaar)
Mooie meltdown leesvoer voor @maxi-musquote:Op woensdag 20 september 2023 22:11 schreef fetX het volgende:
Binnenkort weer ruzie in het haxball topic?
Dit was letterlijk de tweede keer dat ik speelde, speciaal voor Coco. Kan ik mooi stoppen op mijn hoogtepuntquote:Op woensdag 20 september 2023 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, jij speelt echt alsof je een handicap hebt
Ik dacht dat jij heel goed was, maar ik heb je duidelijk door de war gehaald met iemand anders.
Die @:ono ofzo
Als we @maxi-mus daarmee vaker naar FOK! krijgen is het ‘t al waardquote:Op woensdag 20 september 2023 22:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Mooie meltdown leesvoer voor @:maxi-mus
Ach, als je maar plezier hebtquote:Op woensdag 20 september 2023 22:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Dit was letterlijk de tweede keer dat ik speelde, speciaal voor Coco. Kan ik mooi stoppen op mijn hoogtepunt
Akkoord.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kunnen we het alsjeblieft weer over DE wedstrijd hebben?
Jij zou een goede mod zijn.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sorry pseudo-moderator Domboquote:Op woensdag 20 september 2023 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kunnen ze net zo goed affluiten.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gisteren waren er meer.quote:
Kom op, jij zou nog geen krantenwijk kunnen managenquote:Op woensdag 20 september 2023 22:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
GGMM wimpelt mij ALTIJD af.
Dat geloof ik niet. Zelfs @skysherrif (of hoe heet zo’n beest) is mod van VBL geweest.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
GGMM wimpelt mij ALTIJD af.
quote:
Ja omdat die debiel het zelf fout gespeld heeftquote:Op woensdag 20 september 2023 22:16 schreef fetX het volgende:
Godverdomme, probeer ik een ‘grapje’ spel ik zijn naam per ongeluk goed.
Ik kan inderdaad niet zo goed met types als PSVCL en Klaas werken.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kom op, jij zou nog geen krantenwijk kunnen managen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |