Zodat ie het lekker kan verdelen?quote:Op woensdag 20 september 2023 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou Lang eigenlijk graag op 10 willen zien
Dit vraagt om een poll.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:35 schreef RamboDirk het volgende:
ik dacht dat die klaas een ban had?
d66 strafjes hier
Ik vind het nog niet bijzonder maar wellicht wordt het beter. Hij is nog jongquote:Op woensdag 20 september 2023 21:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Grillig, maar je ziet dat hij met zijn explosieve snelheid met bal aan de voet echt wel wat kan forceren, ook op hoog niveau.
Ik denk wel dat hij daar de kwaliteiten voor heeft als het minder Lang bv is.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:35 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zodat ie het lekker kan verdelen?
Haalt Erik de kerst?quote:Op woensdag 20 september 2023 21:35 schreef 3rr0r het volgende:
Op naar het one two three four five six seven eight nine...ten hag topic
Paternotte kreeg er vanmiddag flink van lanks van lichtgewicht Hermans.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Grillig, maar je ziet dat hij met zijn explosieve snelheid met bal aan de voet echt wel wat kan forceren, ook op hoog niveau.
Dat is de Can-Can.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:37 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Maar kan iemand mij nou vertellen wat die muziek die hele tijd bij Bayern is?
Klinkt wel alsof ze in een hal bij Oktoberfest spelen
ik denkt dat binnen 10 minuten de 3-0 gaat vallenquote:Op woensdag 20 september 2023 21:36 schreef dvdfreak het volgende:
als dit geen 3-0 wordt heeft psv nog een kans
Dat wel, maar overal heeft Lang bewezen vooral in het veld te staan voor Langquote:Op woensdag 20 september 2023 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk wel dat hij daar de kwaliteiten voor heeft als het minder Lang bv is.
Paternotte die ervan langs krijgt is altijd terecht.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Paternotte kreeg er vanmiddag flink van lanks van lichtgewicht Hermans.
Stel je niet zo aan.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vind dit bijna een straf om naar te kijken.
Is dat gek?
Ik krijg altijd eerst zo’n plasje water mee en dan heb ik er al geen zin meer inquote:
Ze komen voetballend aardig mee tegen Arsenal ja, dat was vorig jaar anders.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:38 schreef fetX het volgende:
Ik vind PSV niet eens heel slecht.
Nou ja, verdedigend wel.
Verdedigend ging het tegen rangers ook spannend.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:38 schreef fetX het volgende:
Ik vind PSV niet eens heel slecht.
Nou ja, verdedigend wel.
KLAASWEETALLES.GIFquote:Op woensdag 20 september 2023 21:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denkt dat binnen 10 minuten de 3-0 gaat vallen
Staan op de bus te wachten.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:40 schreef Caland het volgende:
Er staat constant een mannetje vrij op of rond de 16
Veermannetje en Saibari hebben geen zin om meters te maken
Deze kon de keeper niet hebbenquote:Op woensdag 20 september 2023 21:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ze hadden net zo goed geen keeper kunnen opstellen vandaag.
Gomes had zo'n bal zeker wel gepaktquote:Op woensdag 20 september 2023 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze kon de keeper niet hebben
Dan had het dus ook geen verschil gemaakt.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gomesgodquote:Op woensdag 20 september 2023 21:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Gomes had zo'n bal zeker wel gepakt
Niet alles is de schuld van Benitezquote:Op woensdag 20 september 2023 21:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ze hadden net zo goed geen keeper kunnen opstellen vandaag.
Drie schoten drie goals.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de eerste goal maakte het zeker wel het verschilquote:Op woensdag 20 september 2023 21:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan had het dus ook geen verschil gemaakt.
Het is de nummer 2 van de Premier League.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:42 schreef GwaiLow het volgende:
Wat een schandaal is dit zeg. Zie je maar zelden.
Als zo’n bal er niet ingaat wordt het toch een hele andere wedstrijdquote:Op woensdag 20 september 2023 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de eerste goal maakte het zeker wel het verschil
Zeker, dan had Arsenal toch maar precies 1 goal minder gehad.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Als zo’n bal er niet ingaat wordt het toch een hele andere wedstrijd
Kon er niks van tegen NEC.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:43 schreef LethalNinja het volgende:
Ik kijk net, waarom is Hirving Lozano niet opgesteld?
Een paar mindere minuten tegen NEC.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:43 schreef LethalNinja het volgende:
Ik kijk net, waarom is Hirving Lozano niet opgesteld?
Was dit correct? @Cocoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |