SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker rustig gebleven ook.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Dit doet Calvin niet.
We worden kampioen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Dit doet Calvin niet.
Dat neemt de laatste stukjes twijfel idd weg. Ben benieuwd met Lingr op 10 en Ivanusec op links, dit lijken wel de juiste type aankopen te zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:54 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Voor de mensen die nog twijfelden, lol.
Luka is een hele lieve jongen.
Een speler die de derde goal maakt tegen Spartaquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:54 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Ik ben toch blij dat ik geen speler ben die pas 3 weken bij Feyenoord speelt, Kerftminister maakt je helemaal kapot dan...quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:49 schreef Kerftminister het volgende:
Ik zie Timber daar het liefst, anders maar Zerrouki, Stengs is niks en wordt niks.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:32 schreef bbuddybb het volgende:
Ivanusec - Santi - Prijsvrij;
[...] - Andre - Mats;
Q - Hancko - Gernot - Geert;
Wellenreuther
Tien van de elf namen kun je nu al invullen.
Denk dat het uiteindelijk zal gaan tussen Zerrouki en Stengs.
Ik denk dat het gaat tussen Stengs en Timberquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:49 schreef Kerftminister het volgende:
Ik zie Timber daar het liefst, anders maar Zerrouki, Stengs is niks en wordt niks.
Die komt alleen als er nog een speler voor een aardig bedrag vertrekt denk ikquote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jullie vergeten Bitello.
Baseer ik vooral op zijn AZ periode, en hij lijkt nog steeds dezelfde speler te zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:51 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik ben toch blij dat ik geen speler ben die pas 3 weken bij Feyenoord speelt, Kerftminister maakt je helemaal kapot dan...
Denk dat het sowieso vrij krap gaat worden, al die Zuid-Amerikaantjes met hun 38 zaakwaarnemers en gedeelde transferrrechten haal je niet in een paar dagen binnen. Maar er is nog wel echt een middenvelder nodig, het huidige middenveld volstaat simpelweg niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die komt alleen als er nog een speler voor een aardig bedrag vertrekt denk ik
Het zou wat zijn als je weer een transferperiode ontzettend veel spelers binnenhaalt maar op n cruciale positie op het middenveld niet versterktquote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Denk dat het sowieso vrij krap gaat worden, al die Zuid-Amerikaantjes met hun 38 zaakwaarnemers en gedeelde transferrrechten haal je niet in een paar dagen binnen. Maar er is nog wel echt een middenvelder nodig, het huidige middenveld volstaat simpelweg niet.
Met zo'n type Til op 10 zie ik Stengs op 8 best werkenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als je weer een transferperiode ontzettend veel spelers binnenhaalt maar op n cruciale positie op het middenveld niet versterktDie misrekening komt wel op Slot eigenlijk, die in Wieffer een 8 zag.
huhquote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als je weer een transferperiode ontzettend veel spelers binnenhaalt maar op n cruciale positie op het middenveld niet versterktDie misrekening komt wel op Slot eigenlijk, die in Wieffer een 8 zag.
Ik snap wat je bedoelt, ik denk dat ik momenteel ook een beetje overdreven negatief sta tegenover Stengs. Hopelijk wordt dat nog beter.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met zo'n type Til op 10 zie ik Stengs op 8 best werken
Jaaaaaaa. 5 weken sta ik al op Schiphol te wachten. Nu gaat het gebeuren.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:54 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Spelers die aan het begin nog heel erg zoekende waren vorig seizoen gingen destijds ook steeds beter spelen, of het nou door fitheid kwam of gewenning aan Slotball.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 00:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, ik denk dat ik momenteel ook een beetje overdreven negatief sta tegenover Stengs. Hopelijk wordt dat nog beter.
Volgend jaar nog een 1-jarig contract. Kun je je helaas ook nog niet echt veroorloven. Als dit al waar is, zal het voor 35, of 30+ wat bonussen/doorverkoop, mits we idd voldoende alternatieven hebben. Als ze binnen 48u die Braziliaan en een back kunnen binnenhalen dan heeft Luts z’n droomtransfer gewoon te pakken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 01:08 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Mocht dit waar zijn, gewoon 40-45 miljoen vragen. Als een club als Bayern een week voor de deadline aanklopt vraag je niets minder dan de hoofdprijs.
@Pisces29quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 01:08 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Mocht dit waar zijn, gewoon 40-45 miljoen vragen. Als een club als Bayern een week voor de deadline aanklopt vraag je niets minder dan de hoofdprijs.
Als hij zich daar niet als absolute basiskracht erin speelt kopen ze volgend jaar een nieuwe concurrent voor 50milj. Inderdaad niet de beste beslissing, Leipzig zou veel beter zijn carrire-technisch gezien.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 03:50 schreef De_Pel het volgende:
Overigens is Luts eindbaas, maar vind Bayern wel een heel grote stap. Zou zonde zijn als ie daar eindigt als al die 020 spelers, dan liever een tussenstap.
Je gaat niet naar Bayern met een zekere basisplaats vanaf Feyenoord nee.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 03:50 schreef De_Pel het volgende:
Overigens is Luts eindbaas, maar vind Bayern wel een heel grote stap. Zou zonde zijn als ie daar eindigt als al die 020 spelers, dan liever een tussenstap.
Tijd begint ook te tikkenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Je gaat niet naar Bayern met een zekere basisplaats vanaf Feyenoord nee.
Maar je bent ook een zakpatat als profvoetballer als je daar niet heen wil. Als Bayern een bod doet dat net boven Leipzig ligt, gaat hij wel lijkt me.
40-45 miljoen. Dan kan iedereen rustig slapen want dan kan er een extra middenvelder komen die zogenaamd nog heel hard nodig is, en twee vervangers voor achterin.
ja dat is wel uniek voor dit moment, dat er tijd verstrijktquote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja dat is wel uniek voor dit moment, dat er tijd verstrijkt
hopelijk kan feyenoord omgaan met die unieke situatie, elke seconde is weer een seconde
zou ik een prima transferperiode vindenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:48 schreef fetX het volgende:
Geert is na zondag wel weg denk ik. Dus die Nino en Bitello zullen nog wel komen.
En eerlijk, vind ook dat (na lang bankzitten) verhuurd worden aan een Frankfurt/Leverkusen/Freiburg oid ook geen schande als je in je 1ste seizoen geen basisspeler bent.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Je gaat niet naar Bayern met een zekere basisplaats vanaf Feyenoord nee.
Maar je bent ook een zakpatat als profvoetballer als je daar niet heen wil. Als Bayern een bod doet dat net boven Leipzig ligt, gaat hij wel lijkt me.
Hij heeft Mazraoui als concurrent dan, die is denk ik aanvallend wat beter en verdedigend wat minder maar ook vaak geblesseerd dus hij zal echt wel aan spelen toekomen lijkt me.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:51 schreef Erasmus het volgende:
[..]
En eerlijk, vind ook dat (na lang bankzitten) verhuurd worden een Frankfurt/Leverkusen/Freiburg oid ook geen schande als je in je 1ste seizoen geen basisspeler bent.
Daar kapoet maken en jezelf in het eerste van Bayern spelen.
wat wil je als jongen van varkenoord nog meer dan een toptransfer maken voor een recordbedrag naar een absolute topploeg?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:51 schreef Erasmus het volgende:
[..]
En eerlijk, vind ook dat (na lang bankzitten) verhuurd worden een Frankfurt/Leverkusen/Freiburg oid ook geen schande als je in je 1ste seizoen geen basisspeler bent.
Daar kapoet maken en jezelf in het eerste van Bayern spelen.
Beter dan in de onderste liga's met Jong Bayern meespelen.
Dat sowieso. Ik geloof er sowieso in dat hij - op dit moment - geen basisplaats waardig is bij Bayern. Dortmund of Leipzig had wellicht wel gekund.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft Mazraoui als concurrent dan, die is denk ik aanvallend wat beter en verdedigend wat minder maar ook vaak geblesseerd dus hij zal echt wel aan spelen toekomen lijkt me.
Ben benieuwd of Tuchel wel de kerst haalt, dat is zo'n lul met vingers en Bayern is Bayern maar ze betalen natuurlijk wel goed dus voor Geertruida zeker leuk, van daar kan hij altijd nog weer naar elders.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:56 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik geloof er sowieso in dat hij - op dit moment - geen basisplaatswaardig is bij Bayern. Dortmund of Leipzig had wellicht wel gekund.
Ben er van overtuigd dat als hij een seizoen in de Bundesliga en Europa (Conference) League met een Leverkusen of Frankfurt gaat shinen zoals we hem kennen, dat Tuchel hem wel snel in de basis laat bewijzen bij Bayern.
pfffquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja dat is wel uniek voor dit moment, dat er tijd verstrijkt
hopelijk kan feyenoord omgaan met die unieke situatie, elke seconde is weer een seconde
Als hij in de toekomst wegens een gebrek aan speeltijd een transfer naar Union maakt, zal ik de laatste zijn die gaat klagen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Tuchel wel de kerst haalt, dat is zo'n lul met vingers en Bayern is Bayern maar ze betalen natuurlijk wel goed dus voor Geertruida zeker leuk, van daar kan hij altijd nog weer naar elders.
Zorg je dat je moment suprme niet mist?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 00:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jaaaaaaa. 5 weken sta ik al op Schiphol te wachten. Nu gaat het gebeuren.![]()
Mooi filmpje.
Het is wachten op de zure gezichten als hij voor 28 miljoen gaat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:16 schreef Pistolero het volgende:
Carrieretechnisch zou Bayern echt een mokerdomme zet zijn voor Geertruida. Maar ja, als ze er 35+ miljoen voor willen neertellen moet je het altijd doen natuurlijk.
Kan je mooi Bitello en een rechtsback halen en houdt je nog flink wat centen over ook. (Nino is echt overbodig met Trauner en Beelen)
Ik vind 28 miljoen voor een speler met een 2-jarig contract ook helemaal niet zo heel slecht eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is wachten op de zure gezichten als hij voor 28 miljoen gaat.
Vond zijn emotionele publiekswissel gisteravond echt mooi.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu al een goede jongen die Ivanusec. Tot het bittere eind gestreden voor zijn club zonder te mokken. Kunnen ze in Enschede en Volendam nog wat van leren.
Senesi en Gimenez hadden dat ookquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:27 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Vond zijn emotionele publiekswissel gisteravond echt mooi.
Laten we hopen dat we dat over een aantal jaren mogen overtreffen in ons mooie Kuip
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zorg je dat je moment suprme niet mist?
[ twitter ]
In de Telegram-groep roept ZKA op om foto's uit Schiphol naar hem door te sturen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zorg je dat je moment suprme niet mist?
[ twitter ]
Gaat dit net zo'n onthaal worden als Kokcu kreeg toen hij in Portugal aankwam op het vliegveld?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]
In de Telegram-groep roept ZKA op om foto's uit Schiphol naar hem door te sturen.
Ben benieuwd hoeveel Feyenoorders zich opeens "ziek" hebben gemeld vanochtend.
Alsof wij een Mediterraans land zijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:04 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind dat Schiphol gebeuren zo kansloos
Mwa, vind het mooi te zien, is vooral cultuurgebonden. Mediterraanse landen en Zuid-Amerika bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Gaat dit net zo'n onthaal worden als Kokcu kreeg toen hij in Portugal aankwam op het vliegveld?
Beetje treurig altijd wel.
Inderdaad. Bovendien is het dan weer 1 of 2 verdwaalde idioten hier, tegenover een hele groep in dat soort landen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:05 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Alsof wij een Mediterraans land zijn
[ twitter ]
We kunnen wel met iedereen van Feyenoord-fok gaan, Klaas wil vast wel de leiding nemen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Inderdaad. Bovendien is het dan weer 1 of 2 verdwaalde idioten hier, tegenover een hele groep in dat soort landen.
Echt hequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Inderdaad. Bovendien is het dan weer 1 of 2 verdwaalde idioten hier, tegenover een hele groep in dat soort landen.
Die mag wel bij een speciale ingang naar binnen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:09 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
We kunnen wel met iedereen van Feyenoord-fok gaan, Klaas wil vast wel de leiding nemen.
Voor een compleet onbekende Kroaat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:01 schreef Erasmus het volgende:
Ben benieuwd hoeveel Feyenoorders zich opeens "ziek" hebben gemeld vanochtend.
Straks op Rijnmond.nl: "Personeelstekort Waalhaven exponentieel gestegen vandaag, leveringen vertraagd"quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor een compleet onbekende Kroaat.
Je moet wat als je je verveelt.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
doe niet zo verhevenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Echt he
Ga lekker naar Spanje of Itali met de fanatico's daar rondhangen als je nieuwe spelers op het vliegveld lastig wil vallen.
Als je dit in Schiphol, Heathrow of Charles de Gaulle doet met een lullig groepje vind ik je maar een debiel
Ik doe niet verheven, is gewoon nooit een onderdeel van de Nederlandse voetbalcultuur geweest en daardoor cringe.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[..]
doe niet zo verheven
zie deze @:stijn
gatekeeping genotquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik doe niet verheven, is gewoon nooit een onderdeel van de Nederlandse voetbalcultuur geweest en daardoor cringe.
In temperamentvolle Mediterraanse en Zuid-Amerikaanse landen echter al decennia, wezenlijk verschil
Ergeren aan meningsverschil genotquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gatekeeping genot
wij hebben het over de hersenscheten van VI, AD, Telegraaf, 1908 gemixt met wat echte info
anderen gaan wat fotootjes scoren die dan ook weer op dat soort site komen
wezenlijk verschil
het was een memequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ergeren aan meningsverschil genot
Lekker belangrijk verder
Oh, dan ben ik wel zo ruiterlijk om mijn excuses aan te bieden, ik kende die hele meme nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het was een meme
https://mycroft.fok.nl/?query=doe+niet+zo+verheven
Het is u vergeven. Stijn vond mij altijd wat te elitairquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:37 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik wel zo ruiterlijk om mijn excuses aan te bieden, ik kende die hele meme niet
Gelijk naar 1908 trappen, werken voor je geld.quote:
Koffers kwijtquote:
'Toiletten op station Beurs gesloten'quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Straks op Rijnmond.nl: "Personeelstekort Waalhaven exponentieel gestegen vandaag, leveringen vertraagd"
Aardappelfoto's genotquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:23 schreef Ali_boo het volgende:
We hebben de eerste ( kut) beelden![]()
[ twitter ]
Lijkt wel een foto uit de jaren 80quote:
En die lelijke gast van Kein Geloel was er ook, dan spring je toch het liefste meteen terug het vliegtuig in.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:37 schreef Ali_boo het volgende:
Hij staat in Amsterdam he
Ik zou ook doodongelukkig uit mijn ogen kijken als ik daar zou staan
Vind Schiphol oprecht een van de chillste vliegvelden, zo niet de chillste van Europa (zonder die massa-files van de afgelopen jaren).quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:37 schreef Ali_boo het volgende:
Hij staat in Amsterdam he
Ik zou ook doodongelukkig uit mijn ogen kijken als ik daar zou staan
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:45 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
En die lelijke gast van Kein Geloel was er ook, dan spring je toch het liefste meteen terug het vliegtuig in.
Hoe lang duurt het eigenlijk om een speler van binnen de EU speelgerechtigd te krijgen bij de KNVB?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:41 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord heeft beet, maar Almere City komt voor langverwachte aanvaller Luka Ivanusec te vroeg
https://www.ad.nl/nederla(...)c-te-vroeg~a2dee221/
ik ga deze vanmiddag in de trein naar Amsterdam eens luisterenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
'Ik stond in mijn onderbroek een rondo te doen met Ronaldinho' | Cor Potcast ft. Gio van Bronckhorst
@:atypisch
Wat ga je in Amsie Ams doen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ga deze vanmiddag in de trein naar Amsterdam eens luisteren
GENOT
Er is wel een kleine hype inderdaad.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Mooi dat ie er is, maar ik vrees dat het alleen maar tegen kan gaan vallen vanaf hier.
Ach, het is geen Jahanbakhsh die je na vier jaar ellende moet oppoetsen. Stel uw vertrouwen op de Heer Arend Martijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Mooi dat ie er is, maar ik vrees dat het alleen maar tegen kan gaan vallen vanaf hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig vertrouwen in Ivanec.
meetingquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat ga je in Amsie Ams doen?
Dinamo Godenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:27 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Vond zijn emotionele publiekswissel gisteravond echt mooi.
Laten we hopen dat we dat over een aantal jaren mogen overtreffen in ons mooie Kuip
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:10 schreef Slobeend het volgende:
Even geheel terzijde maar die thuis shirts van Zagreb zijn echt heel geil.Over shirtjes gesproken, kijk eens wat voor 'n parel ik in de FR12 comments op Feestboek had gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig vertrouwen in Ivanec.
Boze AOW'er met een anti-Castore Facebookpagina: https://www.facebook.com/profile.php?id=61550089183325
Ik vind dit echt humor![]()
![]()
Niveautje internetgekkies dit
[ Bericht 7% gewijzigd door Erasmus op 25-08-2023 12:58:12 ]
Kun je daar als Jan Vertonghen lookalike wel normaal over straat?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ga deze vanmiddag in de trein naar Amsterdam eens luisteren
GENOT
quote:
Niet speelgerechtigd voor zondag lijkt me dan (al zou hij waarschijnlijk toch niet spelen daar hij pas net gearriveerd is).quote:
Rode Ster was echt fantastisch. Ik was 2 jaar terug bij een voorronde EL potje. Het was lang niet uitverkocht en ze hadden een hoop jeugdteams uit Belgrado uitgenodigd waardoor we in een vak vol kleine kinderen zaten, maar de zijde van de harde kern die wel helemaal vol zat ging 90 minuten lang compleet uit hun plaat voor een simpele 4-0 overwinningquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:59 schreef Erasmus het volgende:
[..]![]()
Vaak in voormalig Joegoslavi geweest, maar nooit de tijd gehad om te groundhoppen.
Dinamo staat hoog op mijn lijst, samen met Partizan en Rode Ster Belgrado.
ik zorg daar altijd dat ik zo snel mogelijk binnen benquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:56 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kun je daar als Jan Vertonghen lookalike wel normaal over straat?
Of mijn geheugen laat me echt gigantisch in de steek, maar toen de eerste geruchten over Castore kwamen was iedereen echt lyrisch omdat ze zulke mooie, authentieke shirts maakten. En nu ze er echt zijn is het allemaal driewerf kut. Opportunismegod.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:56 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Over shirtjes gesproken, kijk eens wat voor 'n parel ik in de FR12 comments op Feestboek had gevonden.
Boze AOW'er met een anti-Castore Facebookpagina: https://www.facebook.com/profile.php?id=61550089183325
Ik vind dit echt humor![]()
![]()
Niveautje internetgekkies dit
[ afbeelding ]
Nice ouwequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Rode Ster was echt fantastisch. Ik was 2 jaar terug bij een voorronde EL potje. Het was lang niet uitverkocht en ze hadden een hoop jeugdteams uit Belgrado uitgenodigd waardoor we in een vak vol kleine kinderen zaten, maar de zijde van de harde kern die wel helemaal vol zat ging 90 minuten lang compleet uit hun plaat voor een simpele 4-0 overwinning
Ik kan me niet eens voorstellen hoe het in de derby tegen Partizan eraan toe moet gaan.
Ik ageerde vanaf het begin alquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Of mijn geheugen laat me echt gigantisch in de steek, maar toen de eerste geruchten over Castore kwamen was iedereen echt lyrisch omdat ze zulke mooie, authentieke shirts maakten. En nu ze er echt zijn is het allemaal driewerf kut. Opportunismegod.
Wij hadden hulp van onze hosteleigenaar, die ons wel een beetje vreemd vond dat we daar uberhaupt heen wildenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:32 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nice ouweZoals ik jouw tekst lees is kaartjes halen voor Rode Ster wel gewoon te doen dus?
Ach, uiteindelijk is het belangrijkste toch gewoon dat ze met een gigantische zak geld kwamen aanzetten en (veel) meer betalen dan de vorige shirtsponsor..?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Of mijn geheugen laat me echt gigantisch in de steek, maar toen de eerste geruchten over Castore kwamen was iedereen echt lyrisch omdat ze zulke mooie, authentieke shirts maakten. En nu ze er echt zijn is het allemaal driewerf kut. Opportunismegod.
Met de verliezen die ze maken van de huidige leegloop van clubs en de kwaliteits- en leveringsproblemen bij meerdere clubs door Europa maakt dat zak geld niet zo heel veel meer uit als ze opeens failliet gaan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk is het belangrijkste toch gewoon dat ze met een gigantische zak geld kwamen aanzetten en (veel) meer betalen dan de vorige shirtsponsor..?
Ik heb niet de indruk dat ze echt geldproblemen hebben en gevaar lopen om failliet te gaan, maar goed.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Met de verliezen die ze maken van de huidige leegloop van clubs en de kwaliteits- en leveringsproblemen bij meerdere clubs door Europa maakt dat zak geld niet zo heel veel meer uit als ze opeens failliet gaan.
Dat heeft men vaker met venture capital aids, reken je niet te snel rijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat ze echt geldproblemen hebben en gevaar lopen om failliet te gaan, maar goed.
Dat dacht men bij VanMoof ook.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat ze echt geldproblemen hebben en gevaar lopen om failliet te gaan, maar goed.
Dat weet je nooit, voor zo'n relatief klein bedrijf doen ze wel veel aan exposure met sponsoring.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb exact deze anekdote gehoord van mensen uit mijn hostel toen ik vorig jaar in Belgrado was, en dat ging over de Rode Ster - Partizan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Rode Ster was echt fantastisch. Ik was 2 jaar terug bij een voorronde EL potje. Het was lang niet uitverkocht en ze hadden een hoop jeugdteams uit Belgrado uitgenodigd waardoor we in een vak vol kleine kinderen zaten, maar de zijde van de harde kern die wel helemaal vol zat ging 90 minuten lang compleet uit hun plaat voor een simpele 4-0 overwinning
Ik kan me niet eens voorstellen hoe het in de derby tegen Partizan eraan toe moet gaan.
Een verschil is dat Castore al bewezen heeft winst te kunnen maken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat dacht men bij VanMoof ook.
Dat verbaast me wel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb exact deze anekdote gehoord van mensen uit mijn hostel toen ik vorig jaar in Belgrado was, en dat ging over de Rode Ster - Partizan.
Ik zou het zeker aanradenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:59 schreef Erasmus het volgende:
[..]![]()
Vaak in voormalig Joegoslavi geweest, maar nooit de tijd gehad om te groundhoppen.
Dinamo staat hoog op mijn lijst, samen met Partizan en Rode Ster Belgrado.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat verbaast me wel.
De hele omgeving van het stadion wordt daar wel drooggelegd en er is overal politie, dus misschien is de lol voor de gewone fan eraf.
https://www.insider.co.uk(...)swear-brand-29203663quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Een verschil is dat Castore al bewezen heeft winst te kunnen maken.
Omzet ging flink omhoog, en de (bruto-)winst voor belastingen ging flink omhoog van 3 miljoen naar 8 miljoen pond.quote:Castore, which designs, manufacturers and sells apparel and accessories through online, physical stores and wholesale partners, posted a turnover of 48.8m in the 12 months to January 31, 2022, up from 17m. Its pre-tax profits went from 3m to 8m over the same period.
Ik geloof er niks van dat ie een clausule heeft.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:08 schreef Ali_boo het volgende:
50 mil eisen, terwijl er in een andere bericht stond dat die een clausule heeft van 40 mil euro
Alleen Ali_boo trapt daar in.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat ie een clausule heeft.
Zie dat zijn laatste verlenging onder Kloesoe was, die zal nooit zo dom zijn toch.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Journalist Tobi Altschffl van BILD beweert dat Geertruida een vertrekclausule van veertig miljoen euro in zijn contract heeft staan. Hierdoor is FC Bayern Mnchen ook op zoek naar goedkopere alternatieven en worden verschillende namen genoemd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit als er geschreven word over een maximale transfersom, alsof Feyenoord opeens nee gaat zeggen tegen een bod van 60 miljoen ofzo/quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:07 schreef Ali_boo het volgende:
'Feyenoord mikt op maximaal 50 miljoen voor Geertruida'
vandaag, 13:05 46 reacties
Feyenoord is duidelijk geweest over de mogelijke interesse van Bayern Mnchen in Lutsharel Geertruida. De Rotterdammers hebben geen interesse in ellendige onderhandelingen tijdens de slotdagen van de transfermarkt. Wanneer de Duitsers zich melden, moet er in n klap een recordbedrag neergelegd worden.
Dit meldt De Telegraaf. Feyenoord hanteert een vraagprijs tussen de veertig en vijftig miljoen euro voor Geertruida. Datzelfde geldt voor Santiago Gimenez. De Mexicaan wordt nog altijd gevolgd door clubs uit Spanje en Engeland, en wanneer een partij zich meldt, hanteert Feyenoord een vraagprijs van maximaal vijftig miljoen euro.
Feyenoord was eerder van plan om Geertruida te verkopen voor een bedrag van iets meer dan dertig miljoen euro aan RB Leipzig. De Duitsers trokken op het laatste moment de stekker uit de onderhandelingen. Inmiddels is er een nieuwe situatie ontstaan voor de stadionclub. Nu de transfermarkt iets minder dan een week geopend is, moeten clubs diep in de buidel tasten om zaken te doen met Feyenoord.
Klopt, maar toch andere koek dan vanmoof die bijna 80mln verlies hebben gemaakt op iets meer dan 80mln omzet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:08 schreef Erasmus het volgende:
[..]
https://www.insider.co.uk(...)swear-brand-29203663
Valt wel mee. En schijnbaar staat er nog een venture capitalist klaar om er een injecte van 200m in te geven. Maar dat zegt nog niks.
Uit het artikel:
[..]
Omzet ging flink omhoog, en de (bruto-)winst voor belastingen ging flink omhoog van 3 miljoen naar 8 miljoen pond.
De belofte was om Feyenoord 8 miljoen euro per seizoen te geven.
Met alle derving en onkosten die ze nu oplopen door de kwaliteits- en leveringsproblemen bij al hun Europese sponsors (zowel voetbal als F1), + dat hun grootste sponsordeals er geen vertrouwen meer in hebben (Newcastle en Sevilla) en dus daar niet meer effectief kunnen verkopen + imagoschade, wordt het op de lange termijn wel een hele dunne marge.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:18 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit als er geschreven word over een maximale transfersom, alsof Feyenoord opeens nee gaat zeggen tegen een bod van 60 miljoen ofzo/
Een clausule van 20mln is dom. Eentje van 40mln bij iemand die eigenlijk al eerder wilde vertrekken vind ik niet zo gek hoor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zie dat zijn laatste verlenging onder Kloesoe was, die zal nooit zo dom zijn toch.
Dat zou echt iets geweest zijn voor Martin van Geel of tyfussjaak.
Wat VanMoof overkwam, kan Castore ook overkomen. Het is letterlijk een start-up uit 2015 die door investeringen cq. bedrijfsleningen exponentieel zijn gegroeid en zo snel zo groot zijn geworden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Klopt, maar toch andere koek dan vanmoof die bijna 80mln verlies hebben gemaakt op iets meer dan 80mln omzet.
Zonde van de bakstenen. Kun je zondag, en anders volgende week zondag wel, goed gebruiken.quote:
SinterSjaak had een clausule van 12 miljoen gedaanquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zie dat zijn laatste verlenging onder Kloesoe was, die zal nooit zo dom zijn toch.
Dat zou echt iets geweest zijn voor Martin van Geel of tyfussjaak.
Samenvatting: ZKA moet gewoon zijn bek houden.quote:
Journalist vroeg of het klopt dat er 8 spelers weg mogen.quote:
Als ik @ZKA was zou ik de social media voor vandaag maar even overslaan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:43 schreef Zipportal het volgende:
https://twitter.com/search?q=rutger&src=typed_query&f=live
Verkopen we al shirtjes daar? @Castorequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:45 schreef Erasmus het volgende:
Zwolle heeft veel Feyenoord-supporters
Iedereen de voor zka is, is tegen de heilige Slotgod, lijkt me einde zaak ja.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Definitieve einde tijdperk ZKA?
PEC loopt tegenwoordig in Adidas rond, er is daar alleen ruimte voor kwaliteit! @ombudsmanquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Verkopen we al shirtjes daar? @:Castore
Slot >>>>>>>>>>>>> ZKAquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Definitieve einde tijdperk ZKA?
Dat kan niet kloppen, ZKA heeft geen invloed en de spelers bij wie het onrust heeft veroorzaakt zijn verantwoordelijk voor hun eigen reacties.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Journalist vroeg of het klopt dat er 8 spelers weg mogen.
Arne zei dat degene die dat de wereld in bracht wel anti-Feyenoord moet zijn en dat het pertinente onzin is die onrust veroorzaakt bij desbetreffende spelers.
Nouquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat kan niet kloppen, ZKA heeft geen invloed
Lijkt me wat te simpel ditquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat kan niet kloppen, ZKA heeft geen invloed en de spelers bij wie het onrust heeft veroorzaakt zijn verantwoordelijk voor hun eigen reacties.
Eens.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:45 schreef fetX het volgende:
Ik zou het prettig vinden als we kwaliteitsuser @:dombohetolifantje1 met rust laten vandaag.
Ik heb in mijn leven nog nooit een trainer van ons gezien die (indirecte) vragen beantwoorde over FR12 of FR-Fans.nl.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijkt me wat te simpel dit
Dit zijn de woorden van zka zelf, tuurlijk is dat wat simpelquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:42 schreef ZKA het volgende:
[..]
Ik heb 0 invloed op het beleid en 0 invloed op het legioen. Mensen zijn verantwoordelijkheid voor hun eigen manier van reageren, niet ik.
Ja dat mag hij vinden, maar Slot geeft hier toch gewoon aan dat hij wel invloed heeft. En dat vind ik niet zo gek. ZKA heeft zich gemanoeuvreerd in een positie waar hij best veel interne informatie heeft, waardoor hij heel veel volgers heeft. Ongetwijfeld zitten er spelers onder de volgers. Dan is het niet gek dat als hij opeens roept dat er 8 mogen vertrekken er spelers in selectie zijn die denken; 'Oh gaat dit over mij?'quote:
Ik maak zijn uitspraak belachelijk, ik verdedig het niet en denk er precies hetzelfde over als jij.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja dat mag hij vinden, maar Slot geeft hier toch gewoon aan dat hij wel invloed heeft. En dat vind ik niet zo gek. ZKA heeft zich gemanoeuvreerd in een positie waar hij best veel interne informatie heeft, waardoor hij heel veel volgers heeft. Ongetwijfeld zitten er spelers onder de volgers. Dan is het niet gek dat als hij opeens roept dat er 8 mogen vertrekken er spelers in selectie zijn die denken; 'Oh gaat dit over mij?'
Het is echt doodvermoeiend. Tijd voor een apart topic.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:53 schreef Coco het volgende:
Waarom geven jullie die @:ZKA zoveel aandacht?
Goed idee.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is echt doodvermoeiend. Tijd voor een apart topic.
Een groot deel van de "interne informatie" die hij heeft blijkt dus ook uit zijn duim gezogen. Maar sommige slikken die onzin als zoete koek...quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja dat mag hij vinden, maar Slot geeft hier toch gewoon aan dat hij wel invloed heeft. En dat vind ik niet zo gek. ZKA heeft zich gemanoeuvreerd in een positie waar hij best veel interne informatie heeft, waardoor hij heel veel volgers heeft. Ongetwijfeld zitten er spelers onder de volgers. Dan is het niet gek dat als hij opeens roept dat er 8 mogen vertrekken er spelers in selectie zijn die denken; 'Oh gaat dit over mij?'
Godverdomme Gurney, je liet mij bijna schrikken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik maak zijn uitspraak belachelijk, ik verdedig het niet en denk er precies hetzelfde over als jij.
Ik ga zometeen na het werken een gratis derdehands televisie ophalen van Feestboek.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Zonde van de bakstenen. Kun je zondag, en anders volgende week zondag wel, goed gebruiken.
@:erasmus
Laten we hopen dat hij na deze uitspraak van Slot ermee stopt zodat hij geen podium heeft om onrust te zaaienquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik voorspel een extra dikke "Slot en Kloesoe maken Feyenoord kapot!" narratief na vandaag.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij na deze uitspraak van Slot ermee stopt zodat hij geen podium heeft om onrust te zaaien
Ik vind het NIET KUNNEN dat ESPN Sinclair Bisschop van Rijnmond pikt en vervolgens iedere week Aletha maar naar de persco stuurt.quote:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)nrust-te-veroorzakenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:53 schreef Coco het volgende:
Waarom geven jullie die @:ZKA zoveel aandacht?
De focus op ZKA valt reuze mee op FOK! dus.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:11 schreef Ali_boo het volgende:
Tjeez, de mensen in de comments zijn echt WOEST op Rutger
Naja lees zelf maar![]()
[ twitter ]
Vergeleken met de berichten op Fr12 zeker wel jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
De focus op ZKA valt reuze mee op FOK! dus.
vuile honden van de KNJBquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:11 schreef Ali_boo het volgende:
Tjeez, de mensen in de comments zijn echt WOEST op Rutger
Naja lees zelf maar![]()
[ twitter ]
Iemand moet zijn telefoon opladen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:19 schreef Erasmus het volgende:
ZKA lijkt het gemunt te hebben op FR12 en dat wordt hem niet in dank afgenomen:
[ twitter ]
Het wordt nu extra een item omdat Slot hem impliciet noemt. Gek dat het er dan over gaat he?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Kom er maar in met het 'Barney die uit bus kijkt naar vechtende zwervers' gifje.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:19 schreef Erasmus het volgende:
ZKA lijkt het gemunt te hebben op FR12 en dat wordt hem niet in dank afgenomen:
[ twitter ]
Wij waren de trendsetters hier op FOK!.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het wordt nu extra een item omdat Slot hem impliciet noemt. Gek dat het er dan over gaat he?
Het is natuurlijk het ultieme compliment dat DE Slotgod het met je eens is, onze evangelie blijkt de juiste!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wij waren de trendsetters hier op FOK!.
Mogen we ook wel trots op zijn. Nu kunnen we genieten van woedende schreeuwtokkies op social media.
Zit helaas niet in de gifjes-selectie van TwitterX.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kom er maar in met het 'Barney die uit bus kijkt naar vechtende zwervers' gifje.
Ik riep dit op de Coolsingel in een zeer benevelde toestand en nu zal ik het in nuchtere toestand nogmaals zeggen vanaf mijn zolderkamertje: Arend Martijn verdient een standbeeldquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:25 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Het is natuurlijk het ultieme compliment dat DE Slotgod het met je eens is, onze evangelie blijkt de juiste!
Je zou bijna kunnen concluderen dat hij al die aandacht met zijn eigen gedrag veroorzaakt (lol)quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
De focus op ZKA valt reuze mee op FOK! dus.
Ben het 100% met je eens makker.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je zou bijna kunnen concluderen dat hij al die aandacht met zijn eigen gedrag veroorzaakt (lol)
Ik vind het ook allemaal maar vermoeiend net als @:fetx maar wat mij betreft oogst ie gewoon wat ie zaait. Als zelfs de trainer zich zo uitspreekt ga je wel cht te ver. Helaas heeft ie gewoon veel invloed en bovendien klopt een deel wat ie brengt wel waardoor je hem ook niet kunt negeren zoals bij Pietjetijd ofzo. Het liefste heb ik ook dat niemand hem meer aandacht geeft maar dat kan je niet oproepen (alhoewel dit misschien het moment is)
Dat kan dus niet, ZKA zegt af en toe dingen die wl kloppen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ben het 100% met je eens makker.
Maar als ZKA Pietje bleek te zijn had ik mijn internetaansluitingen wel voorlopig opgezegd denk ik, daar trek ik de grens.
Leuke steek naar Pietjeaids, ik heb je een like uitgedeeld.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat kan dus niet, ZKA zegt af en toe dingen die wl kloppen.
Maar voordat we weer de aandacht naar hem verleggen een ander discussie-onderwerp.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:38 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Leuke steek naar Pietjeaids, ik heb je een like uitgedeeld.
Uitstekende opstelling dit, niks mee.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar voordat we weer de aandacht naar hem verleggen een ander discussie-onderwerp.
Jammer dat beide aankopen niet beschikbaar lijken te zijn zondagik hoop stiekem dan op een basisplek voor Sauer omdat Alireza echt niet meer kan eigenlijk. Zonder Nieuwkoop heeft Stengs op rechtsbuiten ook niet zoveel zin.
Sauer - Gimenez - Paixao
Timber - Stengs - Wieffer
Hartman - Hancko - Trauner - Geert
Wellenreuther
Hiermee moet je Almere oprollen.
De voorhoede en achterhoede zijn perfect bezet, dat ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Uitstekende opstelling dit, niks mee.
Straks nog even Ivanusec en eventueel Lingr erin je hebt echt een godenteam hoor, boh.
Eindelijk zegt Arend het. Ik krijg echt een graftaffeshekel aan users die de waarde van Seba niet zagen.quote:
Ik waardeer dit gebaar grote vriend.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:45 schreef fetX het volgende:
Ik zou het prettig vinden als we kwaliteitsuser @:dombohetolifantje1 met rust laten vandaag.
Letterlijk iedereen ziet de waarde van Szymanski, jammer dat hij ons in de steek heeft gelaten voor een minderwaardige Turkse club, daarom downplayen we zijn rol zodat we minder verdriet voelenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eindelijk zegt Arend het. Ik krijg echt een graftaffeshekel aan users die de waarde van Seba niet zagen.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eindelijk zegt Arend het. Ik krijg echt een graftaffeshekel aan users die de waarde van Seba niet zagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onjuiste constatering. Neemt niet weg dat ik natuurlijk nu de voorzitter ben van de Lingr-fanclub dus dit zal snel verleden tijd zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Letterlijk iedereen ziet de waarde van Szymanski, jammer dat hij ons in de steek heeft gelaten voor een minderwaardige Turkse club, daarom downplayen we zijn rol zodat we minder verdriet voelen![]()
Plus hij is gewoon (nog) niet goed vervangen, dat helpt ook niet.
Dit hebben we hier net uitgebreid zitten bespreken Mikey.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)nrust-te-veroorzaken
Gaat dit over de zolderkamerautist?
Ja en nu ook nog de aandacht verleggen naar dat Slot de transfer van Bitello blokkeert, dieptriest.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
https://1908.nl/artikelen(...)-uitgaande-transfers
Dit is toch goud, gewoon ook op je eigen site plaatsen en doen alsof t niet over jou gaat ofzo?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:11 schreef hhh38 het volgende:
Nog 1 week en we zijn van die ellendige stroom aan geruchten af
Ik zou het eigenlijk prima vinden als de transfermarkt dicht zou gaan na het moment dat Luka vanmiddag getekend heeft. Niks mis met de selectie zoals ie is.
Dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:15 schreef Erasmus het volgende:
OK, ik ga en wil er over ophouden, maar ik wilde alleen aangeven dat ik erg verbaasd ben dat het zelfs de voorpagina van de NOS heeft gehaald.
https://nos.nl/artikel/24(...)eyenoord-veroorzaken
Einde mededeling.
Eens.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit kan echt niet.
Vanaf hebben we het nooit meer over @:ZKA
NOS IS NEUZENSITE WIL NU OOK STOKENquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:15 schreef Erasmus het volgende:
OK, ik ga en wil er over ophouden, maar ik wilde alleen aangeven dat ik erg verbaasd ben dat het zelfs de voorpagina van de NOS heeft gehaald.
https://nos.nl/artikel/24(...)eyenoord-veroorzaken
Einde mededeling.
*Vanaf nu.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit kan echt niet.
Vanaf hebben we het nooit meer over @:ZKA
Slot zei dat feyenoord een selectie heeft van 20-21 spelers als je de jeugdspelers niet meetteltquote:TRANSFERS
Deze acht spelers mogen uitkijken naar nieuwe clubs
24 aug. 2023 16:51
382 reacties
FeyenoordTM
De laatste week van de zomerse transferwindow is aangebroken. Feyenoord verwelkomde, Luka Ivanuec meegerekend, al elf nieuwe namen — maar de kampioensformatie van het afgelopen seizoen verloor slechts zeven namen.
De selectie is momenteel wat vol. Er komt nog een spannende week aan voor verschillende contractspelers. 1908.nl zocht binnen Feyenoord uit welke spelers er op de nominatie staan voor een eventueel of tijdelijk vertrek. In onderstaand overzicht wordt per speler wat toelichting gegeven.
Voor jou maken we een uitzondering.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:32 schreef Scrummie het volgende:
Is het eindelijk eens actueel mag je er niet meer over praten. Flikker lekker op.
Heb je toevallig interesse om collega te worden?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
*Vanaf nu.
Eens trouwens. Geen aandacht meer geven, de lijnen zijn gesloten.
Vanaf dit moment ben je af als je ZKA of zijn site benoemt. Dit overtreden en we sturen @:klaasweetalles op je af.
Kalm, Scrummie. Kalm. Het is maar een internetforum.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:32 schreef Scrummie het volgende:
Is het eindelijk eens actueel mag je er niet meer over praten. Flikker lekker op.
Met een transfersoap van 2,5 maand verwacht ik een extreem gelikt filmpje. Wat voor Kroatische stereotypen zouden ze erin gaan gooien?quote:
Kijk eens @GurneyIsBestOkequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het artikel van ZKA is toch niet eens per definitie onwaar? Ik neem aan dat ze Ali, Dilrosun en Kasanwirjo tegen elk aannemelijk bod willen verkopen. Milambo, Walemark en Zechiel komen allemaal in aanmerking voor een verhuurperiode. Timber en Van den Belt zijn de vreemde namen, maar zelfs dat is niet eens zo vergezocht als je leest over de interesse in Bitello.
Dat Feyenoord dat transferroom gebruikt, waarvan Arne net doet alsof ie er nog nooit van heeft gehoord, is ook niet bepaald een geheim. Via die weg wisten ze onder meer ooit Spajic binnen te halen!
Natuurlijk grote onzinquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het artikel van ZKA is toch niet eens per definitie onwaar? Ik neem aan dat ze Ali, Dilrosun en Kasanwirjo tegen elk aannemelijk bod willen verkopen. Milambo, Walemark en Zechiel komen allemaal in aanmerking voor een verhuurperiode. Timber en Van den Belt zijn de vreemde namen, maar zelfs dat is niet eens zo vergezocht als je leest over de interesse in Bitello.
Dat Feyenoord dat transferroom gebruikt, waarvan Arne net doet alsof ie er nog nooit van heeft gehoord, is ook niet bepaald een geheim. Via die weg wisten ze onder meer ooit Spajic binnen te halen!
Waardeloos het verbod gehandhaafd. Een enorme aderlating.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:43 schreef Coco het volgende:
Ik verwacht op het vernietigende antwoord van @:gurneyisbestoke
Goh, nuance, daar zijn ze hier normaal niet zo van.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat was in mijn relativeringsloze fasequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Het is u vergeven. Stijn vond mij altijd wat te elitair
voor meer persoonlijke geschiedenis tussen mij en stijn kun je hem of mij altijd dm'en!
Misschien kunnen ze Slobodan Praljak nog een podium geven.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met een transfersoap van 2,5 maand verwacht ik een extreem gelikt filmpje. Wat voor Kroatische stereotypen zouden ze erin gaan gooien?
Ik denk dat het hier niet eens zo belangrijk is dat het per definitie onwaar is maar dat het onnodige onrust veroorzaakt bij de desbetreffende spelers.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb hier een hele leuke whatsapp sticker van. Volgens mij kwam die van @Calandquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Je mag best iemand bakstenen cadeau geven.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:46 schreef Kerftminister het volgende:
Nieuws verzinnen is wel extreem triest natuurlijk, jammer dat zulke dingen blijkbaar nodig zijn.
Ik wil niet zeggen dat ZKA nooit nieuws verzint, maar in dit geval zou het best kunnen dat zijn bron dit echt dacht.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:46 schreef Kerftminister het volgende:
Nieuws verzinnen is wel extreem triest natuurlijk, jammer dat zulke dingen blijkbaar nodig zijn.
Ik betwijfel heel erg of hij berhaupt bronnen binnen de club heeft. Veel verder dan zaakwaarnemers van spelers zal het niet gaan gok ik zo maar.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat ZKA nooit nieuws verzint, maar in dit geval zou het best kunnen dat zijn bron dit echt dacht.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Je mag best iemand bakstenen cadeau geven.
In FC Rijmond had men het over een interne websitequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:46 schreef Kerftminister het volgende:
Dan nog is het zijn fout door onbevestigd nieuws als de waarheid te publiceren. Maar in essentie is 1908 ook niet meer dan een roddelsite. Vandaar dat ik er mij berhaupt aan erger, zelfs als roddels kloppen betekent het niet dat het enige vorm van nut heeft om dit te vermelden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat ZKA nooit nieuws verzint, maar in dit geval zou het best kunnen dat zijn bron dit echt dacht.
Leuk als die er een keer met een speler vandoor gaat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |