Als hij in de toekomst wegens een gebrek aan speeltijd een transfer naar Union maakt, zal ik de laatste zijn die gaat klagen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Tuchel wel de kerst haalt, dat is zo'n lul met vingers en Bayern is Bayern maar ze betalen natuurlijk wel goed dus voor Geertruida zeker leuk, van daar kan hij altijd nog weer naar elders.
Zorg je dat je moment suprême niet mist?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 00:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jaaaaaaa. 5 weken sta ik al op Schiphol te wachten. Nu gaat het gebeuren.![]()
Mooi filmpje.
Het is wachten op de zure gezichten als hij voor 28 miljoen gaat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:16 schreef Pistolero het volgende:
Carrieretechnisch zou Bayern echt een mokerdomme zet zijn voor Geertruida. Maar ja, als ze er 35+ miljoen voor willen neertellen moet je het altijd doen natuurlijk.
Kan je mooi Bitello en een rechtsback halen en houdt je nog flink wat centen over ook. (Nino is echt overbodig met Trauner en Beelen)
Ik vind 28 miljoen voor een speler met een 2-jarig contract ook helemaal niet zo heel slecht eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is wachten op de zure gezichten als hij voor 28 miljoen gaat.
Vond zijn emotionele publiekswissel gisteravond echt mooi.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu al een goede jongen die Ivanusec. Tot het bittere eind gestreden voor zijn club zonder te mokken. Kunnen ze in Enschede en Volendam nog wat van leren.
Senesi en Gimenez hadden dat ookquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:27 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Vond zijn emotionele publiekswissel gisteravond echt mooi.
Laten we hopen dat we dat over een aantal jaren mogen overtreffen in ons mooie Kuip
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zorg je dat je moment suprême niet mist?
[ twitter ]
In de Telegram-groep roept ZKA op om foto's uit Schiphol naar hem door te sturen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zorg je dat je moment suprême niet mist?
[ twitter ]
Gaat dit net zo'n onthaal worden als Kokcu kreeg toen hij in Portugal aankwam op het vliegveld?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]
In de Telegram-groep roept ZKA op om foto's uit Schiphol naar hem door te sturen.
Ben benieuwd hoeveel Feyenoorders zich opeens "ziek" hebben gemeld vanochtend.
Alsof wij een Mediterraans land zijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:04 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind dat Schiphol gebeuren zo kansloos
Mwa, vind het mooi te zien, is vooral cultuurgebonden. Mediterraanse landen en Zuid-Amerika bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Gaat dit net zo'n onthaal worden als Kokcu kreeg toen hij in Portugal aankwam op het vliegveld?
Beetje treurig altijd wel.
Inderdaad. Bovendien is het dan weer 1 of 2 verdwaalde idioten hier, tegenover een hele groep in dat soort landen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:05 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Alsof wij een Mediterraans land zijn
[ twitter ]
We kunnen wel met iedereen van Feyenoord-fok gaan, Klaas wil vast wel de leiding nemen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Inderdaad. Bovendien is het dan weer 1 of 2 verdwaalde idioten hier, tegenover een hele groep in dat soort landen.
Echt hequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Inderdaad. Bovendien is het dan weer 1 of 2 verdwaalde idioten hier, tegenover een hele groep in dat soort landen.
Die mag wel bij een speciale ingang naar binnen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:09 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
We kunnen wel met iedereen van Feyenoord-fok gaan, Klaas wil vast wel de leiding nemen.
Voor een compleet onbekende Kroaat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:01 schreef Erasmus het volgende:
Ben benieuwd hoeveel Feyenoorders zich opeens "ziek" hebben gemeld vanochtend.
Straks op Rijnmond.nl: "Personeelstekort Waalhaven exponentieel gestegen vandaag, leveringen vertraagd"quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor een compleet onbekende Kroaat.
Je moet wat als je je verveelt.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
doe niet zo verhevenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Echt he
Ga lekker naar Spanje of Italië met de fanatico's daar rondhangen als je nieuwe spelers op het vliegveld lastig wil vallen.
Als je dit in Schiphol, Heathrow of Charles de Gaulle doet met een lullig groepje vind ik je maar een debiel
Ik doe niet verheven, is gewoon nooit een onderdeel van de Nederlandse voetbalcultuur geweest en daardoor cringe.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[..]
doe niet zo verheven
zie deze @:stijn
gatekeeping genotquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik doe niet verheven, is gewoon nooit een onderdeel van de Nederlandse voetbalcultuur geweest en daardoor cringe.
In temperamentvolle Mediterraanse en Zuid-Amerikaanse landen echter al decennia, wezenlijk verschil
Ergeren aan meningsverschil genotquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gatekeeping genot
wij hebben het over de hersenscheten van VI, AD, Telegraaf, 1908 gemixt met wat echte info
anderen gaan wat fotootjes scoren die dan ook weer op dat soort site komen
wezenlijk verschil
het was een memequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ergeren aan meningsverschil genot
Lekker belangrijk verder
Oh, dan ben ik wel zo ruiterlijk om mijn excuses aan te bieden, ik kende die hele meme nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het was een meme
https://mycroft.fok.nl/?query=doe+niet+zo+verheven
Het is u vergeven. Stijn vond mij altijd wat te elitairquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:37 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik wel zo ruiterlijk om mijn excuses aan te bieden, ik kende die hele meme niet
Gelijk naar 1908 trappen, werken voor je geld.quote:
Koffers kwijtquote:
'Toiletten op station Beurs gesloten'quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Straks op Rijnmond.nl: "Personeelstekort Waalhaven exponentieel gestegen vandaag, leveringen vertraagd"
Aardappelfoto's genotquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:23 schreef Ali_boo het volgende:
We hebben de eerste ( kut) beelden![]()
[ twitter ]
Lijkt wel een foto uit de jaren 80quote:
En die lelijke gast van Kein Geloel was er ook, dan spring je toch het liefste meteen terug het vliegtuig in.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:37 schreef Ali_boo het volgende:
Hij staat in Amsterdam he
Ik zou ook doodongelukkig uit mijn ogen kijken als ik daar zou staan
Vind Schiphol oprecht een van de chillste vliegvelden, zo niet de chillste van Europa (zonder die massa-files van de afgelopen jaren).quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:37 schreef Ali_boo het volgende:
Hij staat in Amsterdam he
Ik zou ook doodongelukkig uit mijn ogen kijken als ik daar zou staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |