SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker rustig gebleven ook.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Dit doet Calvin niet.
We worden kampioen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Dit doet Calvin niet.
Dat neemt de laatste stukjes twijfel idd weg. Ben benieuwd met Lingr op 10 en Ivanusec op links, dit lijken wel de juiste type aankopen te zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:54 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Voor de mensen die nog twijfelden, lol.
Luka is een hele lieve jongen.
Een speler die de derde goal maakt tegen Spartaquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:54 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Ik ben toch blij dat ik geen speler ben die pas 3 weken bij Feyenoord speelt, Kerftminister maakt je helemaal kapot dan...quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:49 schreef Kerftminister het volgende:
Ik zie Timber daar het liefst, anders maar Zerrouki, Stengs is niks en wordt niks.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:32 schreef bbuddybb het volgende:
Ivanusec - Santi - Prijsvrij;
[...] - Andre - Mats;
Q - Hancko - Gernot - Geert;
Wellenreuther
Tien van de elf namen kun je nu al invullen.
Denk dat het uiteindelijk zal gaan tussen Zerrouki en Stengs.
Ik denk dat het gaat tussen Stengs en Timberquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:49 schreef Kerftminister het volgende:
Ik zie Timber daar het liefst, anders maar Zerrouki, Stengs is niks en wordt niks.
Die komt alleen als er nog een speler voor een aardig bedrag vertrekt denk ikquote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jullie vergeten Bitello.
Baseer ik vooral op zijn AZ periode, en hij lijkt nog steeds dezelfde speler te zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:51 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik ben toch blij dat ik geen speler ben die pas 3 weken bij Feyenoord speelt, Kerftminister maakt je helemaal kapot dan...
Denk dat het sowieso vrij krap gaat worden, al die Zuid-Amerikaantjes met hun 38 zaakwaarnemers en gedeelde transferrrechten haal je niet in een paar dagen binnen. Maar er is nog wel echt een middenvelder nodig, het huidige middenveld volstaat simpelweg niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die komt alleen als er nog een speler voor een aardig bedrag vertrekt denk ik
Het zou wat zijn als je weer een transferperiode ontzettend veel spelers binnenhaalt maar op n cruciale positie op het middenveld niet versterktquote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Denk dat het sowieso vrij krap gaat worden, al die Zuid-Amerikaantjes met hun 38 zaakwaarnemers en gedeelde transferrrechten haal je niet in een paar dagen binnen. Maar er is nog wel echt een middenvelder nodig, het huidige middenveld volstaat simpelweg niet.
Met zo'n type Til op 10 zie ik Stengs op 8 best werkenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als je weer een transferperiode ontzettend veel spelers binnenhaalt maar op n cruciale positie op het middenveld niet versterktDie misrekening komt wel op Slot eigenlijk, die in Wieffer een 8 zag.
huhquote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als je weer een transferperiode ontzettend veel spelers binnenhaalt maar op n cruciale positie op het middenveld niet versterktDie misrekening komt wel op Slot eigenlijk, die in Wieffer een 8 zag.
Ik snap wat je bedoelt, ik denk dat ik momenteel ook een beetje overdreven negatief sta tegenover Stengs. Hopelijk wordt dat nog beter.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met zo'n type Til op 10 zie ik Stengs op 8 best werken
Jaaaaaaa. 5 weken sta ik al op Schiphol te wachten. Nu gaat het gebeuren.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:54 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Spelers die aan het begin nog heel erg zoekende waren vorig seizoen gingen destijds ook steeds beter spelen, of het nou door fitheid kwam of gewenning aan Slotball.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 00:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, ik denk dat ik momenteel ook een beetje overdreven negatief sta tegenover Stengs. Hopelijk wordt dat nog beter.
Volgend jaar nog een 1-jarig contract. Kun je je helaas ook nog niet echt veroorloven. Als dit al waar is, zal het voor 35, of 30+ wat bonussen/doorverkoop, mits we idd voldoende alternatieven hebben. Als ze binnen 48u die Braziliaan en een back kunnen binnenhalen dan heeft Luts z’n droomtransfer gewoon te pakken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 01:08 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Mocht dit waar zijn, gewoon 40-45 miljoen vragen. Als een club als Bayern een week voor de deadline aanklopt vraag je niets minder dan de hoofdprijs.
@Pisces29quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 01:08 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Mocht dit waar zijn, gewoon 40-45 miljoen vragen. Als een club als Bayern een week voor de deadline aanklopt vraag je niets minder dan de hoofdprijs.
Als hij zich daar niet als absolute basiskracht erin speelt kopen ze volgend jaar een nieuwe concurrent voor 50milj. Inderdaad niet de beste beslissing, Leipzig zou veel beter zijn carrire-technisch gezien.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 03:50 schreef De_Pel het volgende:
Overigens is Luts eindbaas, maar vind Bayern wel een heel grote stap. Zou zonde zijn als ie daar eindigt als al die 020 spelers, dan liever een tussenstap.
Je gaat niet naar Bayern met een zekere basisplaats vanaf Feyenoord nee.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 03:50 schreef De_Pel het volgende:
Overigens is Luts eindbaas, maar vind Bayern wel een heel grote stap. Zou zonde zijn als ie daar eindigt als al die 020 spelers, dan liever een tussenstap.
Tijd begint ook te tikkenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Je gaat niet naar Bayern met een zekere basisplaats vanaf Feyenoord nee.
Maar je bent ook een zakpatat als profvoetballer als je daar niet heen wil. Als Bayern een bod doet dat net boven Leipzig ligt, gaat hij wel lijkt me.
40-45 miljoen. Dan kan iedereen rustig slapen want dan kan er een extra middenvelder komen die zogenaamd nog heel hard nodig is, en twee vervangers voor achterin.
ja dat is wel uniek voor dit moment, dat er tijd verstrijktquote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja dat is wel uniek voor dit moment, dat er tijd verstrijkt
hopelijk kan feyenoord omgaan met die unieke situatie, elke seconde is weer een seconde
zou ik een prima transferperiode vindenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:48 schreef fetX het volgende:
Geert is na zondag wel weg denk ik. Dus die Nino en Bitello zullen nog wel komen.
En eerlijk, vind ook dat (na lang bankzitten) verhuurd worden aan een Frankfurt/Leverkusen/Freiburg oid ook geen schande als je in je 1ste seizoen geen basisspeler bent.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Je gaat niet naar Bayern met een zekere basisplaats vanaf Feyenoord nee.
Maar je bent ook een zakpatat als profvoetballer als je daar niet heen wil. Als Bayern een bod doet dat net boven Leipzig ligt, gaat hij wel lijkt me.
Hij heeft Mazraoui als concurrent dan, die is denk ik aanvallend wat beter en verdedigend wat minder maar ook vaak geblesseerd dus hij zal echt wel aan spelen toekomen lijkt me.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:51 schreef Erasmus het volgende:
[..]
En eerlijk, vind ook dat (na lang bankzitten) verhuurd worden een Frankfurt/Leverkusen/Freiburg oid ook geen schande als je in je 1ste seizoen geen basisspeler bent.
Daar kapoet maken en jezelf in het eerste van Bayern spelen.
wat wil je als jongen van varkenoord nog meer dan een toptransfer maken voor een recordbedrag naar een absolute topploeg?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:51 schreef Erasmus het volgende:
[..]
En eerlijk, vind ook dat (na lang bankzitten) verhuurd worden een Frankfurt/Leverkusen/Freiburg oid ook geen schande als je in je 1ste seizoen geen basisspeler bent.
Daar kapoet maken en jezelf in het eerste van Bayern spelen.
Beter dan in de onderste liga's met Jong Bayern meespelen.
Dat sowieso. Ik geloof er sowieso in dat hij - op dit moment - geen basisplaats waardig is bij Bayern. Dortmund of Leipzig had wellicht wel gekund.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft Mazraoui als concurrent dan, die is denk ik aanvallend wat beter en verdedigend wat minder maar ook vaak geblesseerd dus hij zal echt wel aan spelen toekomen lijkt me.
Ben benieuwd of Tuchel wel de kerst haalt, dat is zo'n lul met vingers en Bayern is Bayern maar ze betalen natuurlijk wel goed dus voor Geertruida zeker leuk, van daar kan hij altijd nog weer naar elders.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:56 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik geloof er sowieso in dat hij - op dit moment - geen basisplaatswaardig is bij Bayern. Dortmund of Leipzig had wellicht wel gekund.
Ben er van overtuigd dat als hij een seizoen in de Bundesliga en Europa (Conference) League met een Leverkusen of Frankfurt gaat shinen zoals we hem kennen, dat Tuchel hem wel snel in de basis laat bewijzen bij Bayern.
pfffquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja dat is wel uniek voor dit moment, dat er tijd verstrijkt
hopelijk kan feyenoord omgaan met die unieke situatie, elke seconde is weer een seconde
Als hij in de toekomst wegens een gebrek aan speeltijd een transfer naar Union maakt, zal ik de laatste zijn die gaat klagen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Tuchel wel de kerst haalt, dat is zo'n lul met vingers en Bayern is Bayern maar ze betalen natuurlijk wel goed dus voor Geertruida zeker leuk, van daar kan hij altijd nog weer naar elders.
Zorg je dat je moment suprme niet mist?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 00:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jaaaaaaa. 5 weken sta ik al op Schiphol te wachten. Nu gaat het gebeuren.![]()
Mooi filmpje.
Het is wachten op de zure gezichten als hij voor 28 miljoen gaat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:16 schreef Pistolero het volgende:
Carrieretechnisch zou Bayern echt een mokerdomme zet zijn voor Geertruida. Maar ja, als ze er 35+ miljoen voor willen neertellen moet je het altijd doen natuurlijk.
Kan je mooi Bitello en een rechtsback halen en houdt je nog flink wat centen over ook. (Nino is echt overbodig met Trauner en Beelen)
Ik vind 28 miljoen voor een speler met een 2-jarig contract ook helemaal niet zo heel slecht eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is wachten op de zure gezichten als hij voor 28 miljoen gaat.
Vond zijn emotionele publiekswissel gisteravond echt mooi.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu al een goede jongen die Ivanusec. Tot het bittere eind gestreden voor zijn club zonder te mokken. Kunnen ze in Enschede en Volendam nog wat van leren.
Senesi en Gimenez hadden dat ookquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:27 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Vond zijn emotionele publiekswissel gisteravond echt mooi.
Laten we hopen dat we dat over een aantal jaren mogen overtreffen in ons mooie Kuip
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zorg je dat je moment suprme niet mist?
[ twitter ]
In de Telegram-groep roept ZKA op om foto's uit Schiphol naar hem door te sturen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zorg je dat je moment suprme niet mist?
[ twitter ]
Gaat dit net zo'n onthaal worden als Kokcu kreeg toen hij in Portugal aankwam op het vliegveld?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]
In de Telegram-groep roept ZKA op om foto's uit Schiphol naar hem door te sturen.
Ben benieuwd hoeveel Feyenoorders zich opeens "ziek" hebben gemeld vanochtend.
Alsof wij een Mediterraans land zijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:04 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind dat Schiphol gebeuren zo kansloos
Mwa, vind het mooi te zien, is vooral cultuurgebonden. Mediterraanse landen en Zuid-Amerika bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Gaat dit net zo'n onthaal worden als Kokcu kreeg toen hij in Portugal aankwam op het vliegveld?
Beetje treurig altijd wel.
Inderdaad. Bovendien is het dan weer 1 of 2 verdwaalde idioten hier, tegenover een hele groep in dat soort landen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:05 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Alsof wij een Mediterraans land zijn
[ twitter ]
We kunnen wel met iedereen van Feyenoord-fok gaan, Klaas wil vast wel de leiding nemen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Inderdaad. Bovendien is het dan weer 1 of 2 verdwaalde idioten hier, tegenover een hele groep in dat soort landen.
Echt hequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Inderdaad. Bovendien is het dan weer 1 of 2 verdwaalde idioten hier, tegenover een hele groep in dat soort landen.
Die mag wel bij een speciale ingang naar binnen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:09 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
We kunnen wel met iedereen van Feyenoord-fok gaan, Klaas wil vast wel de leiding nemen.
Voor een compleet onbekende Kroaat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:01 schreef Erasmus het volgende:
Ben benieuwd hoeveel Feyenoorders zich opeens "ziek" hebben gemeld vanochtend.
Straks op Rijnmond.nl: "Personeelstekort Waalhaven exponentieel gestegen vandaag, leveringen vertraagd"quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor een compleet onbekende Kroaat.
Je moet wat als je je verveelt.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
doe niet zo verhevenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Echt he
Ga lekker naar Spanje of Itali met de fanatico's daar rondhangen als je nieuwe spelers op het vliegveld lastig wil vallen.
Als je dit in Schiphol, Heathrow of Charles de Gaulle doet met een lullig groepje vind ik je maar een debiel
Ik doe niet verheven, is gewoon nooit een onderdeel van de Nederlandse voetbalcultuur geweest en daardoor cringe.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[..]
doe niet zo verheven
zie deze @:stijn
gatekeeping genotquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik doe niet verheven, is gewoon nooit een onderdeel van de Nederlandse voetbalcultuur geweest en daardoor cringe.
In temperamentvolle Mediterraanse en Zuid-Amerikaanse landen echter al decennia, wezenlijk verschil
Ergeren aan meningsverschil genotquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gatekeeping genot
wij hebben het over de hersenscheten van VI, AD, Telegraaf, 1908 gemixt met wat echte info
anderen gaan wat fotootjes scoren die dan ook weer op dat soort site komen
wezenlijk verschil
het was een memequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ergeren aan meningsverschil genot
Lekker belangrijk verder
Oh, dan ben ik wel zo ruiterlijk om mijn excuses aan te bieden, ik kende die hele meme nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het was een meme
https://mycroft.fok.nl/?query=doe+niet+zo+verheven
Het is u vergeven. Stijn vond mij altijd wat te elitairquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:37 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik wel zo ruiterlijk om mijn excuses aan te bieden, ik kende die hele meme niet
Gelijk naar 1908 trappen, werken voor je geld.quote:
Koffers kwijtquote:
'Toiletten op station Beurs gesloten'quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Straks op Rijnmond.nl: "Personeelstekort Waalhaven exponentieel gestegen vandaag, leveringen vertraagd"
Aardappelfoto's genotquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:23 schreef Ali_boo het volgende:
We hebben de eerste ( kut) beelden![]()
[ twitter ]
Lijkt wel een foto uit de jaren 80quote:
En die lelijke gast van Kein Geloel was er ook, dan spring je toch het liefste meteen terug het vliegtuig in.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:37 schreef Ali_boo het volgende:
Hij staat in Amsterdam he
Ik zou ook doodongelukkig uit mijn ogen kijken als ik daar zou staan
Vind Schiphol oprecht een van de chillste vliegvelden, zo niet de chillste van Europa (zonder die massa-files van de afgelopen jaren).quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:37 schreef Ali_boo het volgende:
Hij staat in Amsterdam he
Ik zou ook doodongelukkig uit mijn ogen kijken als ik daar zou staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |