SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker rustig gebleven ook.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Dit doet Calvin niet.
We worden kampioen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Dit doet Calvin niet.
Dat neemt de laatste stukjes twijfel idd weg. Ben benieuwd met Lingr op 10 en Ivanusec op links, dit lijken wel de juiste type aankopen te zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:54 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Voor de mensen die nog twijfelden, lol.
Luka is een hele lieve jongen.
Een speler die de derde goal maakt tegen Spartaquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:54 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Voor de mensen die nog twijfelden, lol.
Luka is een hele lieve jongen.
Ik ben toch blij dat ik geen speler ben die pas 3 weken bij Feyenoord speelt, Kerftminister maakt je helemaal kapot dan...quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:49 schreef Kerftminister het volgende:
Ik zie Timber daar het liefst, anders maar Zerrouki, Stengs is niks en wordt niks.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:32 schreef bbuddybb het volgende:
Ivanusec - Santi - Prijsvrij;
[...] - Andre - Mats;
Q - Hancko - Gernot - Geert;
Wellenreuther
Tien van de elf namen kun je nu al invullen.
Denk dat het uiteindelijk zal gaan tussen Zerrouki en Stengs.
Ik denk dat het gaat tussen Stengs en Timberquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:49 schreef Kerftminister het volgende:
Ik zie Timber daar het liefst, anders maar Zerrouki, Stengs is niks en wordt niks.
Die komt alleen als er nog een speler voor een aardig bedrag vertrekt denk ikquote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jullie vergeten Bitello.
Baseer ik vooral op zijn AZ periode, en hij lijkt nog steeds dezelfde speler te zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:51 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik ben toch blij dat ik geen speler ben die pas 3 weken bij Feyenoord speelt, Kerftminister maakt je helemaal kapot dan...
Denk dat het sowieso vrij krap gaat worden, al die Zuid-Amerikaantjes met hun 38 zaakwaarnemers en gedeelde transferrrechten haal je niet in een paar dagen binnen. Maar er is nog wel echt een middenvelder nodig, het huidige middenveld volstaat simpelweg niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die komt alleen als er nog een speler voor een aardig bedrag vertrekt denk ik
Het zou wat zijn als je weer een transferperiode ontzettend veel spelers binnenhaalt maar op n cruciale positie op het middenveld niet versterktquote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Denk dat het sowieso vrij krap gaat worden, al die Zuid-Amerikaantjes met hun 38 zaakwaarnemers en gedeelde transferrrechten haal je niet in een paar dagen binnen. Maar er is nog wel echt een middenvelder nodig, het huidige middenveld volstaat simpelweg niet.
Met zo'n type Til op 10 zie ik Stengs op 8 best werkenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als je weer een transferperiode ontzettend veel spelers binnenhaalt maar op n cruciale positie op het middenveld niet versterktDie misrekening komt wel op Slot eigenlijk, die in Wieffer een 8 zag.
huhquote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als je weer een transferperiode ontzettend veel spelers binnenhaalt maar op n cruciale positie op het middenveld niet versterktDie misrekening komt wel op Slot eigenlijk, die in Wieffer een 8 zag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |