Iedereen de voor zka is, is tegen de heilige Slotgod, lijkt me einde zaak ja.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Definitieve einde tijdperk ZKA?
PEC loopt tegenwoordig in Adidas rond, er is daar alleen ruimte voor kwaliteit! @ombudsmanquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Verkopen we al shirtjes daar? @:Castore
Slot >>>>>>>>>>>>> ZKAquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Definitieve einde tijdperk ZKA?
Dat kan niet kloppen, ZKA heeft geen invloed en de spelers bij wie het onrust heeft veroorzaakt zijn verantwoordelijk voor hun eigen reacties.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Journalist vroeg of het klopt dat er 8 spelers weg mogen.
Arne zei dat degene die dat de wereld in bracht wel anti-Feyenoord moet zijn en dat het pertinente onzin is die onrust veroorzaakt bij desbetreffende spelers.
Nouquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat kan niet kloppen, ZKA heeft geen invloed
Lijkt me wat te simpel ditquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat kan niet kloppen, ZKA heeft geen invloed en de spelers bij wie het onrust heeft veroorzaakt zijn verantwoordelijk voor hun eigen reacties.
Eens.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:45 schreef fetX het volgende:
Ik zou het prettig vinden als we kwaliteitsuser @:dombohetolifantje1 met rust laten vandaag.
Ik heb in mijn leven nog nooit een trainer van ons gezien die (indirecte) vragen beantwoorde over FR12 of FR-Fans.nl.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijkt me wat te simpel dit
Dit zijn de woorden van zka zelf, tuurlijk is dat wat simpelquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:42 schreef ZKA het volgende:
[..]
Ik heb 0 invloed op het beleid en 0 invloed op het legioen. Mensen zijn verantwoordelijkheid voor hun eigen manier van reageren, niet ik.
Ja dat mag hij vinden, maar Slot geeft hier toch gewoon aan dat hij wel invloed heeft. En dat vind ik niet zo gek. ZKA heeft zich gemanoeuvreerd in een positie waar hij best veel interne informatie heeft, waardoor hij heel veel volgers heeft. Ongetwijfeld zitten er spelers onder de volgers. Dan is het niet gek dat als hij opeens roept dat er 8 mogen vertrekken er spelers in selectie zijn die denken; 'Oh gaat dit over mij?'quote:
Ik maak zijn uitspraak belachelijk, ik verdedig het niet en denk er precies hetzelfde over als jij.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja dat mag hij vinden, maar Slot geeft hier toch gewoon aan dat hij wel invloed heeft. En dat vind ik niet zo gek. ZKA heeft zich gemanoeuvreerd in een positie waar hij best veel interne informatie heeft, waardoor hij heel veel volgers heeft. Ongetwijfeld zitten er spelers onder de volgers. Dan is het niet gek dat als hij opeens roept dat er 8 mogen vertrekken er spelers in selectie zijn die denken; 'Oh gaat dit over mij?'
Het is echt doodvermoeiend. Tijd voor een apart topic.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:53 schreef Coco het volgende:
Waarom geven jullie die @:ZKA zoveel aandacht?
Goed idee.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is echt doodvermoeiend. Tijd voor een apart topic.
Een groot deel van de "interne informatie" die hij heeft blijkt dus ook uit zijn duim gezogen. Maar sommige slikken die onzin als zoete koek...quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja dat mag hij vinden, maar Slot geeft hier toch gewoon aan dat hij wel invloed heeft. En dat vind ik niet zo gek. ZKA heeft zich gemanoeuvreerd in een positie waar hij best veel interne informatie heeft, waardoor hij heel veel volgers heeft. Ongetwijfeld zitten er spelers onder de volgers. Dan is het niet gek dat als hij opeens roept dat er 8 mogen vertrekken er spelers in selectie zijn die denken; 'Oh gaat dit over mij?'
Godverdomme Gurney, je liet mij bijna schrikken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik maak zijn uitspraak belachelijk, ik verdedig het niet en denk er precies hetzelfde over als jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |