Ja dat mag hij vinden, maar Slot geeft hier toch gewoon aan dat hij wel invloed heeft. En dat vind ik niet zo gek. ZKA heeft zich gemanoeuvreerd in een positie waar hij best veel interne informatie heeft, waardoor hij heel veel volgers heeft. Ongetwijfeld zitten er spelers onder de volgers. Dan is het niet gek dat als hij opeens roept dat er 8 mogen vertrekken er spelers in selectie zijn die denken; 'Oh gaat dit over mij?'quote:
Ik maak zijn uitspraak belachelijk, ik verdedig het niet en denk er precies hetzelfde over als jij.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja dat mag hij vinden, maar Slot geeft hier toch gewoon aan dat hij wel invloed heeft. En dat vind ik niet zo gek. ZKA heeft zich gemanoeuvreerd in een positie waar hij best veel interne informatie heeft, waardoor hij heel veel volgers heeft. Ongetwijfeld zitten er spelers onder de volgers. Dan is het niet gek dat als hij opeens roept dat er 8 mogen vertrekken er spelers in selectie zijn die denken; 'Oh gaat dit over mij?'
Het is echt doodvermoeiend. Tijd voor een apart topic.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:53 schreef Coco het volgende:
Waarom geven jullie die @:ZKA zoveel aandacht?
Goed idee.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is echt doodvermoeiend. Tijd voor een apart topic.
Een groot deel van de "interne informatie" die hij heeft blijkt dus ook uit zijn duim gezogen. Maar sommige slikken die onzin als zoete koek...quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja dat mag hij vinden, maar Slot geeft hier toch gewoon aan dat hij wel invloed heeft. En dat vind ik niet zo gek. ZKA heeft zich gemanoeuvreerd in een positie waar hij best veel interne informatie heeft, waardoor hij heel veel volgers heeft. Ongetwijfeld zitten er spelers onder de volgers. Dan is het niet gek dat als hij opeens roept dat er 8 mogen vertrekken er spelers in selectie zijn die denken; 'Oh gaat dit over mij?'
Godverdomme Gurney, je liet mij bijna schrikken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik maak zijn uitspraak belachelijk, ik verdedig het niet en denk er precies hetzelfde over als jij.
Ik ga zometeen na het werken een gratis derdehands televisie ophalen van Feestboek.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Zonde van de bakstenen. Kun je zondag, en anders volgende week zondag wel, goed gebruiken.
@:erasmus
Laten we hopen dat hij na deze uitspraak van Slot ermee stopt zodat hij geen podium heeft om onrust te zaaienquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is echt doodvermoeiend. Tijd voor een apart topic.
Ik voorspel een extra dikke "Slot en Kloesoe maken Feyenoord kapot!" narratief na vandaag.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij na deze uitspraak van Slot ermee stopt zodat hij geen podium heeft om onrust te zaaien
Ik vind het NIET KUNNEN dat ESPN Sinclair Bisschop van Rijnmond pikt en vervolgens iedere week Aletha maar naar de persco stuurt.quote:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)nrust-te-veroorzakenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:53 schreef Coco het volgende:
Waarom geven jullie die @:ZKA zoveel aandacht?
De focus op ZKA valt reuze mee op FOK! dus.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:11 schreef Ali_boo het volgende:
Tjeez, de mensen in de comments zijn echt WOEST op Rutger
Naja lees zelf maar![]()
[ twitter ]
Vergeleken met de berichten op Fr12 zeker wel jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
De focus op ZKA valt reuze mee op FOK! dus.
vuile honden van de KNJBquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:11 schreef Ali_boo het volgende:
Tjeez, de mensen in de comments zijn echt WOEST op Rutger
Naja lees zelf maar![]()
[ twitter ]
Iemand moet zijn telefoon opladen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:19 schreef Erasmus het volgende:
ZKA lijkt het gemunt te hebben op FR12 en dat wordt hem niet in dank afgenomen:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |