quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:11 schreef hhh38 het volgende:
Nog 1 week en we zijn van die ellendige stroom aan geruchten af
Ik zou het eigenlijk prima vinden als de transfermarkt dicht zou gaan na het moment dat Luka vanmiddag getekend heeft. Niks mis met de selectie zoals ie is.
Dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:15 schreef Erasmus het volgende:
OK, ik ga en wil er over ophouden, maar ik wilde alleen aangeven dat ik erg verbaasd ben dat het zelfs de voorpagina van de NOS heeft gehaald.
https://nos.nl/artikel/24(...)eyenoord-veroorzaken
Einde mededeling.
Eens.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit kan echt niet.
Vanaf hebben we het nooit meer over @:ZKA
NOS IS NEUZENSITE WIL NU OOK STOKENquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:15 schreef Erasmus het volgende:
OK, ik ga en wil er over ophouden, maar ik wilde alleen aangeven dat ik erg verbaasd ben dat het zelfs de voorpagina van de NOS heeft gehaald.
https://nos.nl/artikel/24(...)eyenoord-veroorzaken
Einde mededeling.
*Vanaf nu.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit kan echt niet.
Vanaf hebben we het nooit meer over @:ZKA
Slot zei dat feyenoord een selectie heeft van 20-21 spelers als je de jeugdspelers niet meetteltquote:TRANSFERS
Deze acht spelers mogen uitkijken naar nieuwe clubs
24 aug. 2023 16:51
382 reacties
FeyenoordTM
De laatste week van de zomerse transferwindow is aangebroken. Feyenoord verwelkomde, Luka Ivanu¨ec meegerekend, al elf nieuwe namen — maar de kampioensformatie van het afgelopen seizoen verloor slechts zeven namen.
De selectie is momenteel wat vol. Er komt nog een spannende week aan voor verschillende contractspelers. 1908.nl zocht binnen Feyenoord uit welke spelers er op de nominatie staan voor een eventueel of tijdelijk vertrek. In onderstaand overzicht wordt per speler wat toelichting gegeven.
Voor jou maken we een uitzondering.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:32 schreef Scrummie het volgende:
Is het eindelijk eens actueel mag je er niet meer over praten. Flikker lekker op.
Heb je toevallig interesse om collega te worden?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
*Vanaf nu.
Eens trouwens. Geen aandacht meer geven, de lijnen zijn gesloten.
Vanaf dit moment ben je af als je ZKA of zijn site benoemt. Dit overtreden en we sturen @:klaasweetalles op je af.
Kalm, Scrummie. Kalm. Het is maar een internetforum.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:32 schreef Scrummie het volgende:
Is het eindelijk eens actueel mag je er niet meer over praten. Flikker lekker op.
Met een transfersoap van 2,5 maand verwacht ik een extreem gelikt filmpje. Wat voor Kroatische stereotypen zouden ze erin gaan gooien?quote:
Kijk eens @GurneyIsBestOkequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het artikel van ZKA is toch niet eens per definitie onwaar? Ik neem aan dat ze Ali, Dilrosun en Kasanwirjo tegen elk aannemelijk bod willen verkopen. Milambo, Walemark en Zechiel komen allemaal in aanmerking voor een verhuurperiode. Timber en Van den Belt zijn de vreemde namen, maar zelfs dat is niet eens zo vergezocht als je leest over de interesse in Bitello.
Dat Feyenoord dat transferroom gebruikt, waarvan Arne net doet alsof ie er nog nooit van heeft gehoord, is ook niet bepaald een geheim. Via die weg wisten ze onder meer ooit Spajic binnen te halen!
Natuurlijk grote onzinquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het artikel van ZKA is toch niet eens per definitie onwaar? Ik neem aan dat ze Ali, Dilrosun en Kasanwirjo tegen elk aannemelijk bod willen verkopen. Milambo, Walemark en Zechiel komen allemaal in aanmerking voor een verhuurperiode. Timber en Van den Belt zijn de vreemde namen, maar zelfs dat is niet eens zo vergezocht als je leest over de interesse in Bitello.
Dat Feyenoord dat transferroom gebruikt, waarvan Arne net doet alsof ie er nog nooit van heeft gehoord, is ook niet bepaald een geheim. Via die weg wisten ze onder meer ooit Spajic binnen te halen!
Waardeloos het verbod gehandhaafd. Een enorme aderlating.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:43 schreef Coco het volgende:
Ik verwacht op het vernietigende antwoord van @:gurneyisbestoke
Goh, nuance, daar zijn ze hier normaal niet zo van.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat was in mijn relativeringsloze fasequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Het is u vergeven. Stijn vond mij altijd wat te elitair
voor meer persoonlijke geschiedenis tussen mij en stijn kun je hem of mij altijd dm'en!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |