Het wordt nu extra een item omdat Slot hem impliciet noemt. Gek dat het er dan over gaat he?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is echt doodvermoeiend. Tijd voor een apart topic.
Kom er maar in met het 'Barney die uit bus kijkt naar vechtende zwervers' gifje.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:19 schreef Erasmus het volgende:
ZKA lijkt het gemunt te hebben op FR12 en dat wordt hem niet in dank afgenomen:
[ twitter ]
Wij waren de trendsetters hier op FOK!.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het wordt nu extra een item omdat Slot hem impliciet noemt. Gek dat het er dan over gaat he?
Het is natuurlijk het ultieme compliment dat DE Slotgod het met je eens is, onze evangelie blijkt de juiste!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wij waren de trendsetters hier op FOK!.
Mogen we ook wel trots op zijn. Nu kunnen we genieten van woedende schreeuwtokkies op social media.
Zit helaas niet in de gifjes-selectie van TwitterX.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kom er maar in met het 'Barney die uit bus kijkt naar vechtende zwervers' gifje.
Ik riep dit op de Coolsingel in een zeer benevelde toestand en nu zal ik het in nuchtere toestand nogmaals zeggen vanaf mijn zolderkamertje: Arend Martijn verdient een standbeeldquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:25 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Het is natuurlijk het ultieme compliment dat DE Slotgod het met je eens is, onze evangelie blijkt de juiste!
Je zou bijna kunnen concluderen dat hij al die aandacht met zijn eigen gedrag veroorzaakt (lol)quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
De focus op ZKA valt reuze mee op FOK! dus.
Ben het 100% met je eens makker.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je zou bijna kunnen concluderen dat hij al die aandacht met zijn eigen gedrag veroorzaakt (lol)
Ik vind het ook allemaal maar vermoeiend net als @:fetx maar wat mij betreft oogst ie gewoon wat ie zaait. Als zelfs de trainer zich zo uitspreekt ga je wel écht te ver. Helaas heeft ie gewoon veel invloed en bovendien klopt een deel wat ie brengt wel waardoor je hem ook niet kunt negeren zoals bij Pietjetijd ofzo. Het liefste heb ik ook dat niemand hem meer aandacht geeft maar dat kan je niet oproepen (alhoewel dit misschien het moment is)
Dat kan dus niet, ZKA zegt af en toe dingen die wél kloppen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ben het 100% met je eens makker.
Maar als ZKA Pietje bleek te zijn had ik mijn internetaansluitingen wel voorlopig opgezegd denk ik, daar trek ik de grens.
Leuke steek naar Pietjeaids, ik heb je een like uitgedeeld.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat kan dus niet, ZKA zegt af en toe dingen die wél kloppen.
Maar voordat we weer de aandacht naar hem verleggen een ander discussie-onderwerp.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:38 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Leuke steek naar Pietjeaids, ik heb je een like uitgedeeld.
Uitstekende opstelling dit, niks mee.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar voordat we weer de aandacht naar hem verleggen een ander discussie-onderwerp.
Jammer dat beide aankopen niet beschikbaar lijken te zijn zondagik hoop stiekem dan op een basisplek voor Sauer omdat Alireza echt niet meer kan eigenlijk. Zonder Nieuwkoop heeft Stengs op rechtsbuiten ook niet zoveel zin.
Sauer - Gimenez - Paixao
Timber - Stengs - Wieffer
Hartman - Hancko - Trauner - Geert
Wellenreuther
Hiermee moet je Almere oprollen.
De voorhoede en achterhoede zijn perfect bezet, dat ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Uitstekende opstelling dit, niks mee.
Straks nog even Ivanusec en eventueel Lingr erin je hebt echt een godenteam hoor, boh.
Eindelijk zegt Arend het. Ik krijg echt een graftaffeshekel aan users die de waarde van Seba niet zagen.quote:
Ik waardeer dit gebaar grote vriend.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:45 schreef fetX het volgende:
Ik zou het prettig vinden als we kwaliteitsuser @:dombohetolifantje1 met rust laten vandaag.
Letterlijk iedereen ziet de waarde van Szymanski, jammer dat hij ons in de steek heeft gelaten voor een minderwaardige Turkse club, daarom downplayen we zijn rol zodat we minder verdriet voelenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eindelijk zegt Arend het. Ik krijg echt een graftaffeshekel aan users die de waarde van Seba niet zagen.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eindelijk zegt Arend het. Ik krijg echt een graftaffeshekel aan users die de waarde van Seba niet zagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onjuiste constatering. Neemt niet weg dat ik natuurlijk nu de voorzitter ben van de Lingr-fanclub dus dit zal snel verleden tijd zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Letterlijk iedereen ziet de waarde van Szymanski, jammer dat hij ons in de steek heeft gelaten voor een minderwaardige Turkse club, daarom downplayen we zijn rol zodat we minder verdriet voelen![]()
Plus hij is gewoon (nog) niet goed vervangen, dat helpt ook niet.
Dit hebben we hier net uitgebreid zitten bespreken Mikey.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)nrust-te-veroorzaken
Gaat dit over de zolderkamerautist?
Ja en nu ook nog de aandacht verleggen naar dat Slot de transfer van Bitello blokkeert, dieptriest.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
https://1908.nl/artikelen(...)-uitgaande-transfers
Dit is toch goud, gewoon ook op je eigen site plaatsen en doen alsof t niet over jou gaat ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |