Zonde van de bakstenen. Kun je zondag, en anders volgende week zondag wel, goed gebruiken.quote:
SinterSjaak had een clausule van 12 miljoen gedaanquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zie dat zijn laatste verlenging onder Kloesoe was, die zal nooit zo dom zijn toch.
Dat zou echt iets geweest zijn voor Martin van Geel of tyfussjaak.
Samenvatting: ZKA moet gewoon zijn bek houden.quote:
Journalist vroeg of het klopt dat er 8 spelers weg mogen.quote:
Als ik @ZKA was zou ik de social media voor vandaag maar even overslaan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:43 schreef Zipportal het volgende:
https://twitter.com/search?q=rutger&src=typed_query&f=live
Verkopen we al shirtjes daar? @Castorequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:45 schreef Erasmus het volgende:
Zwolle heeft veel Feyenoord-supporters
Iedereen de voor zka is, is tegen de heilige Slotgod, lijkt me einde zaak ja.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Definitieve einde tijdperk ZKA?
PEC loopt tegenwoordig in Adidas rond, er is daar alleen ruimte voor kwaliteit! @ombudsmanquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Verkopen we al shirtjes daar? @:Castore
Slot >>>>>>>>>>>>> ZKAquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Definitieve einde tijdperk ZKA?
Dat kan niet kloppen, ZKA heeft geen invloed en de spelers bij wie het onrust heeft veroorzaakt zijn verantwoordelijk voor hun eigen reacties.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Journalist vroeg of het klopt dat er 8 spelers weg mogen.
Arne zei dat degene die dat de wereld in bracht wel anti-Feyenoord moet zijn en dat het pertinente onzin is die onrust veroorzaakt bij desbetreffende spelers.
Nouquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat kan niet kloppen, ZKA heeft geen invloed
Lijkt me wat te simpel ditquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat kan niet kloppen, ZKA heeft geen invloed en de spelers bij wie het onrust heeft veroorzaakt zijn verantwoordelijk voor hun eigen reacties.
Eens.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:45 schreef fetX het volgende:
Ik zou het prettig vinden als we kwaliteitsuser @:dombohetolifantje1 met rust laten vandaag.
Ik heb in mijn leven nog nooit een trainer van ons gezien die (indirecte) vragen beantwoorde over FR12 of FR-Fans.nl.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijkt me wat te simpel dit
Dit zijn de woorden van zka zelf, tuurlijk is dat wat simpelquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:42 schreef ZKA het volgende:
[..]
Ik heb 0 invloed op het beleid en 0 invloed op het legioen. Mensen zijn verantwoordelijkheid voor hun eigen manier van reageren, niet ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |