Ach, uiteindelijk is het belangrijkste toch gewoon dat ze met een gigantische zak geld kwamen aanzetten en (veel) meer betalen dan de vorige shirtsponsor..?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Of mijn geheugen laat me echt gigantisch in de steek, maar toen de eerste geruchten over Castore kwamen was iedereen echt lyrisch omdat ze zulke mooie, authentieke shirts maakten. En nu ze er echt zijn is het allemaal driewerf kut. Opportunismegod.
Met de verliezen die ze maken van de huidige leegloop van clubs en de kwaliteits- en leveringsproblemen bij meerdere clubs door Europa maakt dat zak geld niet zo heel veel meer uit als ze opeens failliet gaan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk is het belangrijkste toch gewoon dat ze met een gigantische zak geld kwamen aanzetten en (veel) meer betalen dan de vorige shirtsponsor..?
Ik heb niet de indruk dat ze echt geldproblemen hebben en gevaar lopen om failliet te gaan, maar goed.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Met de verliezen die ze maken van de huidige leegloop van clubs en de kwaliteits- en leveringsproblemen bij meerdere clubs door Europa maakt dat zak geld niet zo heel veel meer uit als ze opeens failliet gaan.
Dat heeft men vaker met venture capital aids, reken je niet te snel rijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat ze echt geldproblemen hebben en gevaar lopen om failliet te gaan, maar goed.
Dat dacht men bij VanMoof ook.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat ze echt geldproblemen hebben en gevaar lopen om failliet te gaan, maar goed.
Dat weet je nooit, voor zo'n relatief klein bedrijf doen ze wel veel aan exposure met sponsoring.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb exact deze anekdote gehoord van mensen uit mijn hostel toen ik vorig jaar in Belgrado was, en dat ging over de Rode Ster - Partizan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Rode Ster was echt fantastisch. Ik was 2 jaar terug bij een voorronde EL potje. Het was lang niet uitverkocht en ze hadden een hoop jeugdteams uit Belgrado uitgenodigd waardoor we in een vak vol kleine kinderen zaten, maar de zijde van de harde kern die wel helemaal vol zat ging 90 minuten lang compleet uit hun plaat voor een simpele 4-0 overwinning
Ik kan me niet eens voorstellen hoe het in de derby tegen Partizan eraan toe moet gaan.
Een verschil is dat Castore al bewezen heeft winst te kunnen maken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat dacht men bij VanMoof ook.
Dat verbaast me wel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb exact deze anekdote gehoord van mensen uit mijn hostel toen ik vorig jaar in Belgrado was, en dat ging over de Rode Ster - Partizan.
Ik zou het zeker aanradenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:59 schreef Erasmus het volgende:
[..]![]()
Vaak in voormalig Joegoslavië geweest, maar nooit de tijd gehad om te groundhoppen.
Dinamo staat hoog op mijn lijst, samen met Partizan en Rode Ster Belgrado.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat verbaast me wel.
De hele omgeving van het stadion wordt daar wel drooggelegd en er is overal politie, dus misschien is de lol voor de gewone fan eraf.
https://www.insider.co.uk(...)swear-brand-29203663quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Een verschil is dat Castore al bewezen heeft winst te kunnen maken.
Omzet ging flink omhoog, en de (bruto-)winst voor belastingen ging flink omhoog van 3 miljoen naar 8 miljoen pond.quote:Castore, which designs, manufacturers and sells apparel and accessories through online, physical stores and wholesale partners, posted a turnover of £48.8m in the 12 months to January 31, 2022, up from £17m. Its pre-tax profits went from £3m to £8m over the same period.
Ik geloof er niks van dat ie een clausule heeft.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:08 schreef Ali_boo het volgende:
50 mil eisen, terwijl er in een andere bericht stond dat die een clausule heeft van 40 mil euro
Alleen Ali_boo trapt daar in.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat ie een clausule heeft.
Zie dat zijn laatste verlenging onder Kloesoe was, die zal nooit zo dom zijn toch.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Journalist Tobi Altschäffl van BILD beweert dat Geertruida een vertrekclausule van veertig miljoen euro in zijn contract heeft staan. Hierdoor is FC Bayern München ook op zoek naar goedkopere alternatieven en worden verschillende namen genoemd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit als er geschreven word over een maximale transfersom, alsof Feyenoord opeens nee gaat zeggen tegen een bod van 60 miljoen ofzo/quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:07 schreef Ali_boo het volgende:
'Feyenoord mikt op maximaal 50 miljoen voor Geertruida'
vandaag, 13:05 46 reacties
Feyenoord is duidelijk geweest over de mogelijke interesse van Bayern München in Lutsharel Geertruida. De Rotterdammers hebben geen interesse in ellendige onderhandelingen tijdens de slotdagen van de transfermarkt. Wanneer de Duitsers zich melden, moet er in één klap een recordbedrag neergelegd worden.
Dit meldt De Telegraaf. Feyenoord hanteert een vraagprijs tussen de veertig en vijftig miljoen euro voor Geertruida. Datzelfde geldt voor Santiago Gimenez. De Mexicaan wordt nog altijd gevolgd door clubs uit Spanje en Engeland, en wanneer een partij zich meldt, hanteert Feyenoord een vraagprijs van maximaal vijftig miljoen euro.
Feyenoord was eerder van plan om Geertruida te verkopen voor een bedrag van iets meer dan dertig miljoen euro aan RB Leipzig. De Duitsers trokken op het laatste moment de stekker uit de onderhandelingen. Inmiddels is er een nieuwe situatie ontstaan voor de stadionclub. Nu de transfermarkt iets minder dan een week geopend is, moeten clubs diep in de buidel tasten om zaken te doen met Feyenoord.
Klopt, maar toch andere koek dan vanmoof die bijna 80mln verlies hebben gemaakt op iets meer dan 80mln omzet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:08 schreef Erasmus het volgende:
[..]
https://www.insider.co.uk(...)swear-brand-29203663
Valt wel mee. En schijnbaar staat er nog een venture capitalist klaar om er een injecte van 200m in te geven. Maar dat zegt nog niks.
Uit het artikel:
[..]
Omzet ging flink omhoog, en de (bruto-)winst voor belastingen ging flink omhoog van 3 miljoen naar 8 miljoen pond.
De belofte was om Feyenoord 8 miljoen euro per seizoen te geven.
Met alle derving en onkosten die ze nu oplopen door de kwaliteits- en leveringsproblemen bij al hun Europese sponsors (zowel voetbal als F1), + dat hun grootste sponsordeals er geen vertrouwen meer in hebben (Newcastle en Sevilla) en dus daar niet meer effectief kunnen verkopen + imagoschade, wordt het op de lange termijn wel een hele dunne marge.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:18 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit als er geschreven word over een maximale transfersom, alsof Feyenoord opeens nee gaat zeggen tegen een bod van 60 miljoen ofzo/
Een clausule van 20mln is dom. Eentje van 40mln bij iemand die eigenlijk al eerder wilde vertrekken vind ik niet zo gek hoor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zie dat zijn laatste verlenging onder Kloesoe was, die zal nooit zo dom zijn toch.
Dat zou echt iets geweest zijn voor Martin van Geel of tyfussjaak.
Wat VanMoof overkwam, kan Castore ook overkomen. Het is letterlijk een start-up uit 2015 die door investeringen cq. bedrijfsleningen exponentieel zijn gegroeid en zo snel zo groot zijn geworden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Klopt, maar toch andere koek dan vanmoof die bijna 80mln verlies hebben gemaakt op iets meer dan 80mln omzet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |