quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:45 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
En die lelijke gast van Kein Geloel was er ook, dan spring je toch het liefste meteen terug het vliegtuig in.
Hoe lang duurt het eigenlijk om een speler van binnen de EU speelgerechtigd te krijgen bij de KNVB?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:41 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord heeft beet, maar Almere City komt voor langverwachte aanvaller Luka Ivanusec te vroeg
https://www.ad.nl/nederla(...)c-te-vroeg~a2dee221/
ik ga deze vanmiddag in de trein naar Amsterdam eens luisterenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
'Ik stond in mijn onderbroek een rondo te doen met Ronaldinho' | Cor Potcast ft. Gio van Bronckhorst
@:atypisch
Wat ga je in Amsie Ams doen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ga deze vanmiddag in de trein naar Amsterdam eens luisteren
GENOT
Er is wel een kleine hype inderdaad.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Mooi dat ie er is, maar ik vrees dat het alleen maar tegen kan gaan vallen vanaf hier.
Ach, het is geen Jahanbakhsh die je na vier jaar ellende moet oppoetsen. Stel uw vertrouwen op de Heer Arend Martijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Mooi dat ie er is, maar ik vrees dat het alleen maar tegen kan gaan vallen vanaf hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig vertrouwen in Ivanec.
meetingquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat ga je in Amsie Ams doen?
Dinamo Godenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 09:27 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Vond zijn emotionele publiekswissel gisteravond echt mooi.
Laten we hopen dat we dat over een aantal jaren mogen overtreffen in ons mooie Kuip
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:10 schreef Slobeend het volgende:
Even geheel terzijde maar die thuis shirts van Zagreb zijn echt heel geil.Over shirtjes gesproken, kijk eens wat voor 'n parel ik in de FR12 comments op Feestboek had gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig vertrouwen in Ivanec.
Boze AOW'er met een anti-Castore Facebookpagina: https://www.facebook.com/profile.php?id=61550089183325
Ik vind dit echt humor![]()
![]()
Niveautje internetgekkies dit
[ Bericht 7% gewijzigd door Erasmus op 25-08-2023 12:58:12 ]
Kun je daar als Jan Vertonghen lookalike wel normaal over straat?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ga deze vanmiddag in de trein naar Amsterdam eens luisteren
GENOT
quote:
Niet speelgerechtigd voor zondag lijkt me dan (al zou hij waarschijnlijk toch niet spelen daar hij pas net gearriveerd is).quote:
Rode Ster was echt fantastisch. Ik was 2 jaar terug bij een voorronde EL potje. Het was lang niet uitverkocht en ze hadden een hoop jeugdteams uit Belgrado uitgenodigd waardoor we in een vak vol kleine kinderen zaten, maar de zijde van de harde kern die wel helemaal vol zat ging 90 minuten lang compleet uit hun plaat voor een simpele 4-0 overwinningquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:59 schreef Erasmus het volgende:
[..]![]()
Vaak in voormalig Joegoslavi geweest, maar nooit de tijd gehad om te groundhoppen.
Dinamo staat hoog op mijn lijst, samen met Partizan en Rode Ster Belgrado.
ik zorg daar altijd dat ik zo snel mogelijk binnen benquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:56 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kun je daar als Jan Vertonghen lookalike wel normaal over straat?
Of mijn geheugen laat me echt gigantisch in de steek, maar toen de eerste geruchten over Castore kwamen was iedereen echt lyrisch omdat ze zulke mooie, authentieke shirts maakten. En nu ze er echt zijn is het allemaal driewerf kut. Opportunismegod.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:56 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Over shirtjes gesproken, kijk eens wat voor 'n parel ik in de FR12 comments op Feestboek had gevonden.
Boze AOW'er met een anti-Castore Facebookpagina: https://www.facebook.com/profile.php?id=61550089183325
Ik vind dit echt humor![]()
![]()
Niveautje internetgekkies dit
[ afbeelding ]
Nice ouwequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Rode Ster was echt fantastisch. Ik was 2 jaar terug bij een voorronde EL potje. Het was lang niet uitverkocht en ze hadden een hoop jeugdteams uit Belgrado uitgenodigd waardoor we in een vak vol kleine kinderen zaten, maar de zijde van de harde kern die wel helemaal vol zat ging 90 minuten lang compleet uit hun plaat voor een simpele 4-0 overwinning
Ik kan me niet eens voorstellen hoe het in de derby tegen Partizan eraan toe moet gaan.
Ik ageerde vanaf het begin alquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Of mijn geheugen laat me echt gigantisch in de steek, maar toen de eerste geruchten over Castore kwamen was iedereen echt lyrisch omdat ze zulke mooie, authentieke shirts maakten. En nu ze er echt zijn is het allemaal driewerf kut. Opportunismegod.
Wij hadden hulp van onze hosteleigenaar, die ons wel een beetje vreemd vond dat we daar uberhaupt heen wildenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:32 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nice ouweZoals ik jouw tekst lees is kaartjes halen voor Rode Ster wel gewoon te doen dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |