Naar wat voor cafés ga je wel niet, H_T? En wanneer nodig je ons nou een keer uit?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst in een café de tekst 'Gardameer of Rome, pizza met tonijn, ik zou de maffia vermoorden om bij jou te kunnen zijn'
Beetje rare openingszin wel.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst in een café de tekst 'Gardameer of Rome, pizza met tonijn, ik zou de maffia vermoorden om bij jou te kunnen zijn'
Dit was bij een pubquiz in Utrechtquote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Naar wat voor cafés ga je wel niet, H_T? En wanneer nodig je ons nou een keer uit?
We zijn wel eens samen in hetzelfde café geweestquote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:02 schreef ijs_beer het volgende:
Met H_T een biertje pakken lijkt me overigens geen straf. Plezant gezelschap vermoed ik zo.
De openingszin is 'Vrijdagmorgen, half negen, mors ik koffie op mijn krant'. Niet echt een verbeteringquote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:02 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Beetje rare openingszin wel.
Ik kan me echt storen aan zo'n nummer. Omdat het idee zo slecht is uitgewerkt. Het klinkt helemaal niet Italiaans! En het intro heeft ook niks met Italië te maken.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:09 schreef H_T het volgende:
[..]
De openingszin is 'Vrijdagmorgen, half negen, mors ik koffie op mijn krant'. Niet echt een verbetering
En het heeft bijna 2 miljoen views![]()
Pfffquote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is wel een drastische en ambitieuze maatregelquote:
They call me Sjors Chaosquote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:19 schreef Meke het volgende:
Dit topic is het meest chaotische topic van de afgelopen 2252 delen volgens mij![]()
Deze gozer kwam hier tijdens de dorpsfeesten optreden een aantal maanden terug.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:09 schreef H_T het volgende:
[..]
De openingszin is 'Vrijdagmorgen, half negen, mors ik koffie op mijn krant'. Niet echt een verbetering
Mart de Kruijf zat weer ‘ns aan tafel. Dit keer bij Humberto. Is een vriend van ons.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:59 schreef molloot200 het volgende:
Het Oorlog in Oekraïne topic bijhouden is ook weer erg interessant op dit moment
Mafialieden komen in de hel. Hoop ik toch.quote:
Bij de kerstborrel kwam een keer ene Yves (mogelijk Berendse of zoiets) optreden. Nooit van gehoord, maar het leek me verstandig zo ver mogelijk van het podium af te gaan staanquote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Deze gozer kwam hier tijdens de dorpsfeesten optreden een aantal maanden terug.
Nog nooit van hem gehoord
Ja, maar mijn hel klinkt zo raar.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:34 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Mafialieden komen in de hel. Hoop ik toch.
Ja eigenlijk welquote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:55 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Jouw hel is gewoon Almere.
en dit soort dingenquote:
mogen wmb lekker elders ondergebracht worden.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:49 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]/[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
Maar dan zonder Maffiva Hollandia?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 04:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh en trouwens, kunnen we de hel een beetje gezellig houden aub?![]()
Volgens een groot (het grootste?) deel van de mensen die er überhaupt in geloven moet ik daar ook heen, dus dit soort figuren
[..]
en dit soort dingen
[..]
mogen wmb lekker elders ondergebracht worden.![]()
Wolter Kroes lijkt me nog wel een gezellige gast, dus die mag erin zolang hij niet dat soort liedjes zingt.
En nu, wat denk je nu?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toen ik vanmorgen wakker werd, dacht ik dat het maandag is.![]()
Dat is fijner dan denken dat het zaterdag is en er dan achterkomen dat het donderdag is.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toen ik vanmorgen wakker werd, dacht ik dat het maandag is.![]()
En de naam Amalia komt niet eens voor in Italiequote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar Donatella rijmt niet op Italia natuurlijkquote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En de naam Amalia komt niet eens voor in Italie
Dat is wel zo inderdaad.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is fijner dan denken dat het zaterdag is en er dan achterkomen dat het donderdag is.
Ik kwam er net op kantoor achter dat ik eigenlijk een shirtje onder mijn blousje moet dragen, hij zakt soms een beetje te ver weg![]()
Veel plezier.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:33 schreef GeorgeM het volgende:
Vandaag de sleurhut inpakken voor Zandvoort
Veel plezierquote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:33 schreef GeorgeM het volgende:
Veel plezier!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:33 schreef GeorgeM het volgende:
Hooguit een beetje op Sprang-Capelle. Dat is toch minder spectaculair.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar Donatella rijmt niet op Italia natuurlijk
Moedersquote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:47 schreef NailQueen het volgende:
Het prachtige nummer 'Ons moeder zeej nog' nu in het foute uur!
quote:
quote:
Dank liefjesquote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is fijner dan denken dat het zaterdag is en er dan achterkomen dat het donderdag is.
Ik kwam er net op kantoor achter dat ik eigenlijk een shirtje onder mijn blousje moet dragen, hij zakt soms een beetje te ver weg![]()
Sterkte nog vandaag en fijne vakantie.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:55 schreef Arizona het volgende:
Kantoordag hier. De laatste meeting voor mijn vakantie is net achter de rug![]()
Nu nog een paar uurtjes me ergeren aan de luidruchtige collega en dan lekker pas over 3,5 week naar kantoor
Hijsen hijsen hijsenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:54 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
En nu de hele dag krampachtig zitten
Ga je nog ergens heen?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:55 schreef Arizona het volgende:
Kantoordag hier. De laatste meeting voor mijn vakantie is net achter de rug![]()
Nu nog een paar uurtjes me ergeren aan de luidruchtige collega en dan lekker pas over 3,5 week naar kantoor
Jullie borrel begint vroeg!quote:
Afhankelijk van hoeveel bier er in de hel beschikbaar is mag zo'n liedje er zo nu en dan misschien wel eens tussendoor.quote:
Is die smakkerd er ook?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:55 schreef Arizona het volgende:
Jaquote:
Italiëquote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hijsen hijsen hijsen
[..]
Ga je nog ergens heen?
Waar in Italië ga je naartoe?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja
[..]
ItaliëAlleen voor de eerste dagen zijn de weersvoorspellingen… dramatisch. Heel. Veel. Regen. Dan maar de wellness ipv wandelen.
Südtirol (bij Merano) eerst, daarna Gardameer.quote:
Ah ja, daar blijft het weer net zo wisselvallig als het de hele zomer al is. Al hadden wij vorig jaar in Merano vorig jaar bijna elke dag boven de 35 graden, en dat was ook niet bepaald ideaalquote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Südtirol (bij Merano) eerst, daarna Gardameer.
Ik ga ook naar het Gardameerquote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Südtirol (bij Merano) eerst, daarna Gardameer.
Daar wordt het zoals het er nu uitziet een heerlijke 25 graden, daar heb je (en ik) geluk meequote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ga ook naar het Gardameer
Eerlijk gezegd maakte ik me een beetje zorgen over het warme weer en de hittegolf. Ik probeer het maar op me af te laten komen. Het is zinloos om me daar druk te over maken.
ja, het is daar deze week 37 graden en volgende week 17quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ah ja, daar blijft het weer net zo wisselvallig als het de hele zomer al is. Al hadden wij vorig jaar in Merano vorig jaar bijna elke dag boven de 35 graden, en dat was ook niet bepaald ideaal![]()
Maar als het maar een beetje redelijk weer is, zijn veel van die Waalwegen al prima te doen, omdat je daar vaak nog wel redelijk beschut bent.
Er zullen vast mooiere plekken zijn, maar het Gardameerquote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja
[..]
ItaliëAlleen voor de eerste dagen zijn de weersvoorspellingen… dramatisch. Heel. Veel. Regen. Dan maar de wellness ipv wandelen.
In Verona is het nu 38 gradenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daar wordt het zoals het er nu uitziet een heerlijke 25 graden, daar heb je (en ik) geluk mee
[..]
Ik wist niet dat dat ook mogelijk wasquote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:17 schreef Cyan9 het volgende:
M'n rechteroog is vooruit gegaan, er gaat weer een kwartje van de lens sterkte af. Hoezee.
Als je ouder wordt (sorry @Cyan9quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat ook mogelijk was
Half jaar geleden was dat kwartje er net bij gekomen. Het is zoiets als dat je oog zich aanpast aan de nieuwe situatie en daarmee zich weet te herstellen. Ik weet het verder ook niet, de opticien kan mij echt alles wijs maken.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat ook mogelijk was
Kan je nagaan dat het mij nu al overkomt, en dan moet ik zelfs nog ouder worden.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als je ouder wordt (sorry @:cyan9) kan dat, mijn opa had op het laatst geen bril meer nodig
Ik hoop het met je mee. Waar wij naar toe gaan (Oostenrijk) gaat het vooral veel regenenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
In Verona is het nu 38 graden
Maar volgende week is het weer 24 graden. Hopelijk houdt dat weer nog even aan.
Zo?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:17 schreef Cyan9 het volgende:
M'n rechteroog is vooruit gegaan, er gaat weer een kwartje van de lens sterkte af. Hoezee.
Ja mij ookquote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat lijkt me best wel pijnlijk eigenlijk.
Nederland is gewoon veel fitter dan die Engelsen. Dat lijkt wel een amateurploeg.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De dames gaan lekker. En alweer 5-0
Ja, inderdaad. Nu al 7-0.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:12 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nederland is gewoon veel fitter dan die Engelsen. Dat lijkt wel een amateurploeg.
Bij de vrouwen is het echt heel apart dat sinds een jaar of tien het gat tussen Nederland en de rest alleen maar groter wordt. Je zou verwachten dat andere landen toch wel terug komen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Nu al 7-0.
En dit zijn dan twee van de vier beste van Europa.
De Engelsen hebben een bezoekje van Rubiales gekregen in de rust. Zijn daarna nooit meer hetzelfde geweestquote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:50 schreef Em31 het volgende:
Kun je nagaan dat het in de eerste helft nog 0-0 stond.wat een verschil.
Wanneer gaan jullie?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik hoop het met je mee. Waar wij naar toe gaan (Oostenrijk) gaat het vooral veel regenenMaar we nemen regenhoezen en jassen mee dus we komen er wel uit
Allang blij dat het straks in de nachten weer wat beter te doen is.
Ja, ze hadden gewacht met scoren totdat mijn moeder op de bank zat.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:50 schreef Em31 het volgende:
Kun je nagaan dat het in de eerste helft nog 0-0 stond.wat een verschil.
Is Van Ass halverwege ingeruild als bondscoach voor je moederquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ze hadden gewacht met scoren totdat mijn moeder op de bank zat.
Ja, had je dat niet gezien?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is Van Ass halverwege ingeruild als bondscoach voor je moeder
Ik heb het helaas gemist.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, had je dat niet gezien?
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:11 schreef Em31 het volgende:
200 meter sprinten en vervolgens nog een kleine hartaanval
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:11 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn ook een paar atleten geblesseerd omdat twee karretjes op elkaar zijn geknald.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:35 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Zit je net even voetbal te kijken mis je dit
En een verspringer maakte een schitterende verre snoekduik nadat hij uitgleed over de balkquote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:35 schreef sportfreak het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Er zijn ook een paar atleten geblesseerd omdat twee karretjes op elkaar zijn geknald.![]()
Het is een onrustige avond!
Je zou denken dat wit blauw wel ziet, al komt wit wel van rechts. Lastig!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:39 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Grote vraag, wie is fout?
WTF is die blauwe (niet Cyan) überhaupt aan het doen?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:39 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Grote vraag, wie is fout?
Dan heb je ook al vliegende Jamaicanen gemist bij het verspringen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:35 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Hahahaha wtfquote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:11 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Die blauwe (niet H_T) lijkt het weggetje waar die andere uitkomt in te willen, maar lijkt zijn draaicirkel een tikje verkeerd ingeschat te hebben.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
WTF is die blauwe (niet Cyan) überhaupt aan het doen?![]()
Die rijdt dwars over de weg en was zonder aanrijding het gras ingereden…
Ik ook niet.quote:
Matig, McLaughlin liep vorig jaar nog een seconde harder.quote:
Femke hoefde niet voluit te gaanquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:55 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Matig, McLaughlin liep vorig jaar nog een seconde harder.![]()
Maar geweldige prestatie natuurlijk.
Zelf heeft ze ook al harder gelopen. Maar als je even bedenkt hoe ze er zondag bijlag, vind ik dit echt heel knap.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:55 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Matig, McLaughlin liep vorig jaar nog een seconde harder.![]()
Maar geweldige prestatie natuurlijk.
Daarom: McLaflin.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:15 schreef Em31 het volgende:
Ja dan had McLaughlin er maar moeten zijn hoor
Goedemorgenquote:
quote:
Geef je die reclame ook een 5 sterren reviewquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:00 schreef Redefine het volgende:
Die Amazon radio reclame is echt heel irritant
Ik zie het voor mequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:10 schreef Fred_B het volgende:
Het stortregent hier al uren aan een stuk![]()
Volgens mij was het nergens voorspeld dat het zo los zou gaan. Ik werd zelf ook al (gruwelijk) nat toen ik de deur voor de postbode opende en er een enorme bak water van de bovenrand van de deur zo op mij stroomde. Tot groot vermaak van de postbode trouwens
Flink rode vlekken die over België trekken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:10 schreef Fred_B het volgende:
Volgens mij was het nergens voorspeld dat het zo los zou gaan. Ik werd zelf ook al (gruwelijk) nat toen ik de deur voor de postbode opende en er een enorme bak water van de bovenrand van de deur zo op mij stroomde. Tot groot vermaak van de postbode trouwens
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:10 schreef Fred_B het volgende:
Heb jij al Supermax uit de speakers pompen?quote:
Arme Fred!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:10 schreef Fred_B het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Nee, nog niet. Er moet thuis nog vanalles gebeuren. Maar over een half uurtje gaan we rijden en KNALLENquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb jij al Supermax uit de speakers pompen?
En tot groot vermaak van mij, vandaar de likequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:10 schreef Fred_B het volgende:
Van een beetje water zal ik ook niet smeltenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
En tot groot vermaak van mij, vandaar de like
66 mm voor zondag en maandag samen in Merano zie ik. Neem misschien voor de zekerheid ook een opblaasboot meequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:42 schreef Arizona het volgende:
Wij gaan maandag op vakantie wegregenen, dus ik mág dat, lol hebben om andere doorweekten
Je kreeg Helena nog niet aan het dansen ?quote:
Ik wil al een tijdje een nieuwe UI. Ik ben er nog een beetje mee aan het klooienquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je kreeg Helena nog niet aan het dansen ?
Zekerquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:42 schreef Arizona het volgende:
Wij gaan maandag op vakantie wegregenen, dus ik mág dat, lol hebben om andere doorweekten
Voor Wobke is het net een bezoek aan kaboutertjesland.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In de Zuid-Europese landen zullen ze vast blij zijn met Hoekstra.
Ik heb niet gekeken, maar hoe doen ze dat en waarom?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:31 schreef AgnesGru het volgende:
Ik vind het expres ongeldig maken van pogingen, bijvoorbeeld bij het speerwerpen, zo ontzettend onsportief
De hele maand januari beschikbaar zijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:46 schreef H_T het volgende:
Makers Wie is de mol zoeken kandidaten voor nieuwe show
Ik denk "Wie is de egel?".quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
De hele maand januari beschikbaar zijnDat is best lang. Ben wel benieuwd wat het wordt
Of toch niet. Het gaat wel een soap worden op deze manier.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Spaanse voorzitter opgestapt
Wat ook wel logisch is natuurlijk na wat ie gedaan had.
Als ze weten dat het slechte worp is. Hoeven de jury's niet gaan meten enzoquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken, maar hoe doen ze dat en waarom?
niet?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Of toch niet. Het gaat wel een soap worden op deze manier.
Dan val ik al af. Ik kan dan echt geen vrij krijgen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
De hele maand januari beschikbaar zijnDat is best lang. Ben wel benieuwd wat het wordt
Mja ik vind "makers WIDM" hier wel heel ruim genomen, het is gewoon dezelfde omroepquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:46 schreef H_T het volgende:
Makers Wie is de mol zoeken kandidaten voor nieuwe show
Ook hetzelfde tv-productiebedrijfquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Mja ik vind "makers WIDM" hier wel heel ruim genomen, het is gewoon dezelfde omroepGisteren zette bijv. Hunted dat ook in hun Insta
![]()
Maar klinkt wel tof, heel benieuwd naar
Hier nog geen regen gezien.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:03 schreef BillDauterive het volgende:
Het blijft hier ook maar regenen vanmiddag. :/
Ah, lekker. Hier regende het zo'n 3 uur lang en soms regende het zelfs heel flink. Nu is er af en toe een buitje, maar zo erg als vanmiddag zal het vandaag niet meer worden, hoop ik.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier nog geen regen gezien.
Ik vind het hier met de bewolking eigenlijk wel benauwd, is het daar beter?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah, lekker. Hier regende het zo'n 3 uur lang en soms regende het zelfs heel flink. Nu is er af en toe een buitje, maar zo erg als vanmiddag zal het vandaag niet meer worden, hoop ik.
In de regen kom ik niet buitenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het hier met de bewolking eigenlijk wel benauwd, is het daar beter?
We? Als in wij allemaal ook?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:20 schreef NailQueen het volgende:
We hebben een V
We hebben een A
We hebben een K
We hebben een A
We hebben een N
We hebben een T
We hebben een I
We hebben een E
VAKANTIE BITCHESS![]()
![]()
Dat is het juist niet. Mits ze het tijdig doen. Want zo hoeven ze de worp of sprong niet op te meten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:31 schreef AgnesGru het volgende:
Ik vind het expres ongeldig maken van pogingen, bijvoorbeeld bij het speerwerpen, zo ontzettend onsportief
Nee, het is nog steeds heel benauwdquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het hier met de bewolking eigenlijk wel benauwd, is het daar beter?
Het is benauwd en geen drup regen gezienquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, het is nog steeds heel benauwd
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, het is nog steeds heel benauwd
Ja, dit wil ik ook graag weten. Moet ik maandag naar kantoor of kan ik gewoon lekker uitslapen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
We? Als in wij allemaal ook?![]()
Dan moet ik toch mijn baas even bellen, want die heeft mij gewoon ingeroosterd voor maandag.
Achterop bij Primoz, Remco of Jonas gewoonquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel plezier met allebei.
Moet kunnen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Achterop bij Primoz, Remco of Jonas gewoon
Dan krijg je bij Pokemon Go wel zo’n waarschuwing dat je te snel gaat. Als je echt kilometers wil maken, kan je beter bij Cees Bol ofzo achterop gaan zittenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Achterop bij Primoz, Remco of Jonas gewoon
Op airfridayquote:
Ik wel, ik heb sinds vanmiddag ook vakantie. Er gaat dus duidelijk iets niet goed bij jou op het werkquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
We? Als in wij allemaal ook?![]()
Dan moet ik toch mijn baas even bellen, want die heeft mij gewoon ingeroosterd voor maandag.
Welke film?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is benauwd en geen drup regen gezien
Maar vanmiddag wel in de bios gezeten met airco
idd, een goede keuzequote:
Dan stappen ze over de lijn, of slaan op de grond (arm over de lijn). Want ze hebben liever een ongeldige poging dat een minder goede.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken, maar hoe doen ze dat en waarom?
En dat was vanmorgen niet altijd het geval naar mijn idee.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is het juist niet. Mits ze het tijdig doen. Want zo hoeven ze de worp of sprong niet op te meten.
Ik ga hier meteen werk van maken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wel, ik heb sinds vanmiddag ook vakantie. Er gaat dus duidelijk iets niet goed bij jou op het werk
Vond je het leuk ja? Ik vond hem veel leuker dan ik vooraf had verwacht. Vooral Kenquote:
Jullie kunnen ook gewoon maandag niet naar het werk gaan, het is vast een misverstand. En dan hoef je de baas ook niet lastig te vallen in zijn vrije tijd want die heeft natuurlijk óók vakantie nu!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ga hier meteen werk van maken.![]()
@:luctor.et.emergo, we worden duidelijk door onze bazen gelapt. Als ik jou was zou ik ook maar snel gaan bellen, want dit kan natuurlijk niet zomaar!
@Luctor.et.Emergo kan zijn laptop nog meenemen naar het Gardameer en als hij dan toch geen vakantie blijkt te hebben gewoon doorwerken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
@:luctor.et.emergo, we worden duidelijk door onze bazen gelapt. Als ik jou was zou ik ook maar snel gaan bellen, want dit kan natuurlijk niet zomaar!
Ik vond de verhaal heel leuk. Hij is ook leuker dan ik had verwacht.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vond je het leuk ja? Ik vond hem veel leuker dan ik vooraf had verwacht. Vooral Kenmaar ook het verhaal.
Ik heb het niet gezien, dus kan daar niet onder oordelen. Maar dat is wel waarom het in de meeste gevallen juist wel sympathiek is.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En dat was vanmorgen niet altijd het geval naar mijn idee.
Dat lijkt me inderdaad wel de meest wijze manier van handelen, veel beter dan nu nog boos gaan lopen bellen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jullie kunnen ook gewoon maandag niet naar het werk gaan, het is vast een misverstand. En dan hoef je de baas ook niet lastig te vallen in zijn vrije tijd want die heeft natuurlijk óók vakantie nu!
Ik kan me niet voorstellen dat het een misverstand is, ik denk dat Arizona gewoon gelijk heeft.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:luctor.et.emergo kan zijn laptop nog meenemen naar het Gardameer en als hij dan toch geen vakantie blijkt te hebben gewoon doorwerken.
Jij hebt een iets groter probleem als het allemaal op een misverstand blijkt te berusten.
Ja, hier gaat inderdaad duidelijk iets mis.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh ja, dit klinkt wel als een goed idee.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:luctor.et.emergo kan zijn laptop nog meenemen naar het Gardameer en als hij dan toch geen vakantie blijkt te hebben gewoon doorwerken.
Jij hebt een iets groter probleem als het allemaal op een misverstand blijkt te berusten.
Jaquote:
quote:
Goed bezig! En veel plezierquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:21 schreef H_T het volgende:
Ik ben bewust al wakker en de deur uitOp weg naar vrijwilligerswerk en daarna een bezoek brengen aan Den Haag
Dank! Heb jij nog bijzondere plannen vandaag?quote:
Goed bezig en veel plezier.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:21 schreef H_T het volgende:
Ik ben bewust al wakker en de deur uitOp weg naar vrijwilligerswerk en daarna een bezoek brengen aan Den Haag
Lekker.quote:
Den Haag krijgt het nog druk vandaag, twee vrienden van mij gaan er ook naartoe vanmiddag.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:21 schreef H_T het volgende:
Dan zal ik er vandaag maar wegblijvenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Den Haag krijgt het nog druk vandaag, twee vrienden van mij gaan er ook naartoe vanmiddag.
En dat allemaal in het weekend, ik ben blij dat ik Den Haag niet ben.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan zal ik er vandaag maar wegblijvenGisteren was ik er wel een morgen ook weer.
Dat is wel zo schappelijkquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan zal ik er vandaag maar wegblijvenGisteren was ik er wel een morgen ook weer.
Ben aan het bakken voor een verjaardag, dus veel in de keuken vandaag. Twee cakes en banketbakkersroom klaar, nu eerst even koffie.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Dank! Heb jij nog bijzondere plannen vandaag?
Goed becaken!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ben aan het bakken voor een verjaardag, dus veel in de keuken vandaag. Twee cakes en banketbakkersroom klaar, nu eerst even koffie.
Is je waggie definitief klaar?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:57 schreef NailQueen het volgende:
Vanavond is er een dragshow in Emmen met o.a. dragqueens van Drag Race Holland. Ik heb nog nooit een dragshow gezien dus dat lijkt me erg leuk. Ik ben alleen nog afhankelijk van welk vervoer
Ik kan niet mee, ik heb al plannen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:57 schreef NailQueen het volgende:
Vanavond is er een dragshow in Emmen met o.a. dragqueens van Drag Race Holland. Ik heb nog nooit een dragshow gezien dus dat lijkt me erg leuk. Ik ben alleen nog afhankelijk van welk vervoer
Oh welke queens? Ben toevallig seizoen 1 weer terug aan het kijkenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:57 schreef NailQueen het volgende:
Leuk!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:18 schreef ijs_beer het volgende:
Goedemorgen, zojuist twee kamerplanten () gekocht, een Monstera Deliciosa en een Philodendron Scandens Micans.
Nu had ik al een Sansevieria en een Calathea, en wil nog wat leuke kleine vetplantjes. Beetje bij beetje wordt het hier gewoon een jungle.Verder de buren nog geluidsoverlast bezorgt met de klopboor om wat dingen te kunnen ophangen aan de muur.
![]()
Hebben jullie eigenlijk kamerplanten??
Opnieuw weer problemen in korte tijd. Ik heb daar maandag een afspraak voor staan. Na mijn vakantie ga ik op zoek naar een nieuwe auto. Hij is duidelijk aan zijn einde toe.quote:
Aaah echt niet?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kan niet mee, ik heb al plannen.
Janey Jacke, Tabitha, Chelseaboy en Megan Schoonbrood. Vooral Janey en Tabitha lijken me erg leukquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh welke queens? Ben toevallig seizoen 1 weer terug aan het kijken
Ik ga uiteten en ons kennende duurt dat bijna de hele avond.quote:
Gewoon eens bij Fred (van) B langsgaanquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Opnieuw weer problemen in korte tijd. Ik heb daar maandag een afspraak voor staan. Na mijn vakantie ga ik op zoek naar een nieuwe auto. Hij is duidelijk aan zijn einde toe.
Wel gewoon 's nachts hoop ik?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:18 schreef ijs_beer het volgende:
Goedemorgen, zojuist twee kamerplanten () gekocht, een Monstera Deliciosa en een Philodendron Scandens Micans.
Nu had ik al een Sansevieria en een Calathea, en wil nog wat leuke kleine vetplantjes. Beetje bij beetje wordt het hier gewoon een jungle.Verder de buren nog geluidsoverlast bezorgt met de klopboor om wat dingen te kunnen ophangen aan de muur.
![]()
Het enige wat ik tot nu toe in leven heb weten te houden is een Kentiapalm.quote:Hebben jullie eigenlijk kamerplanten??
Nee hoorquote:
Oh! Je bent nu veel bij dinges?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Leuk!![]()
De temperatuur in mijn huis is erg wisselvallig en ben tegenwoordig ook vaak niet thuis dus niet al m'n planten overleven het
Kun je de buien niet richting Zandvoort sturen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Buienradar zegt dat het droog is, maar als ik naar buiten kijk, dan regent het toch.
Het gaat erom dat je genietquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:41 schreef Arizona het volgende:
Groeten uit Beieren! Alwaar we in het meest oubollige hotel/restaurant ooit zitten
Het gemiddelde meubelstuk hier is zo’n 80 jaar oud schat ik. Ik hou ervan
Buienradar heeft altijd gelijkquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Buienradar zegt dat het droog is, maar als ik naar buiten kijk, dan regent het toch.
Naar Barcelona gaan als alternatief heeft nu ook weinig zin.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is de bedoeling dat hij Engels praat op Eurosport maar...quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:53 schreef Redefine het volgende:
Ah volgens Contador gaat Joembo Viesma vandaag winnen.
Wat een weer daar, eerst ook maar eens niet vallenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:53 schreef Redefine het volgende:
Ah volgens Contador gaat Joembo Viesma vandaag winnen.
Ja.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat een weer daar, eerst ook maar eens niet vallen
Niemand die daar ooit een woord Engels van verstaat.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat hij Engels praat op Eurosport maar...
Ik geef de voorkeur aan Ruth Jacott, de oom van Raffaella dus.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:52 schreef NailQueen het volgende:
Raffaela zingt nu Chocolate. Even de zure appel heen bijten en dan komt de hoofdact.
Edit: and the crowd goes mild
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat een weer daar, eerst ook maar eens niet vallen
Waku Waku maar mee.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan Ruth Jacott, de oom van Raffaella dus.
Ruth zong trouwens ooit de begintune van Waku Waku. Waarvan de minstens zo legendarische presentator Rob Fruithof helaas is overleden.
Hier is het ook droog gebleven. Zit niet in het Westland, maar ook niet heel ver daar vandaan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:19 schreef Yesse het volgende:
Ik heb in het Westland op een boot gezeten en het is wonder boven wonder de hele tijd droog gebleven
Was niet overal droog. Heb wel een regenboog gezien (en hele donkere luchten) dus ergens was er regen hierquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hier is het ook droog gebleven. Zit niet in het Westland, maar ook niet heel ver daar vandaan.
Weinig vertrouwen in de boot?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:19 schreef Yesse het volgende:
Ik heb in het Westland op een boot gezeten en het is wonder boven wonder de hele tijd droog gebleven
Of in de schipper.quote:
Ze stond dus net naast me. Lekker ongemakkelijkquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan Ruth Jacott, de oom van Raffaella dus.
En dan ook eens nog zonder fietsverlichting rijden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:30 schreef Redefine het volgende:
Wielrenners zijn niet voor het donker thuis vandaag.
Voortaan maar van die losse fietslampjes kopen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:33 schreef sportfreak het volgende:
[..]
En dan ook eens nog zonder fietsverlichting rijden.
Waardeloos dit, hadden met de weersvoorspelling toch gewoon het schema aan moeten passen en eerder moeten starten, al was het maar een half uurtje. Had iedereen in ieder geval nog kunnen zien waar ze heen gingenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:37 schreef Redefine het volgende:
Een kwade Evenepoel. Al heeft hij deze keer gelijk.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:37 schreef Redefine het volgende:
Een kwade Evenepoel. Al heeft hij deze keer gelijk.
Als je dat weer ziet, dan moet je inderdaad wel wat aan kunnen passen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:42 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Waardeloos dit, hadden met de weersvoorspelling toch gewoon het schema aan moeten passen en eerder moeten starten, al was het maar een half uurtje. Had iedereen in ieder geval nog kunnen zien waar ze heen gingen
Ja dat zijn inderdaad wel toffequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Janey Jacke, Tabitha, Chelseaboy en Megan Schoonbrood. Vooral Janey en Tabitha lijken me erg leuk
Jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh! Je bent nu veel bij dinges?
Okee ik neem alles terug wat ik over Megan zeiquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:50 schreef NailQueen het volgende:
Megan Schoonboord deed een ESFmedley met impossible dream, one more night en Invisible
Oeh spannend! Veel plezier alvast.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja![]()
Volgende week voor het eerst samen op vakantieHeel benieuwd hoe dat gaat (maar ik denk wel goed
)
Ik zit nu zelfs in zijn huis terwijl hij in een voetbalstadion zit
Thanks! Komt vast goedquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oeh spannend! Veel plezier alvast.![]()
Je bent praktisch al ingetrokken zo te horen.
De Nederlanders schijnen heel goed te zijn in de wissels op de estafette. En er ook heel veel op te trainen. Daar blijkt vooralsnog weinig van.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toen ik binnen kwam hoorde ik mijn moeder vloeken op de atletiek.
Het lukt tegenwoordig wel om ze in leven te houden, dus het antwoord is jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:18 schreef ijs_beer het volgende:
![]()
Hebben jullie eigenlijk kamerplanten??
Bij mij is het motorlampje laatst weer aan gegaanquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Opnieuw weer problemen in korte tijd. Ik heb daar maandag een afspraak voor staan. Na mijn vakantie ga ik op zoek naar een nieuwe auto. Hij is duidelijk aan zijn einde toe.
Interieur was dus verre van supergaaf? Maar meer iets waar je geen actieve herinneringen aan wilt hebben?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:31 schreef H_T het volgende:
Vandaag gegeten bij het favoriete restaurant van Mark Rutte. Eten was prima, maar qua interieur zou ik me toch niet heel serieus genomen voelen als ik daar als wereldleider mee naartoe genomen zou worden
Vooral niets heel bijzonders. Ook weer niet echt iets mis mee, maar vooral de moeite van het onthouden niet waardquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Interieur was dus verre van supergaaf? Maar meer iets waar je geen actieve herinneringen aan wilt hebben?
Dat verklaart dan wel veel van het verdwijnen van de de actieve herinneringen bij Rutte ja.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Vooral niets heel bijzonders. Ook weer niet echt iets mis mee, maar vooral de moeite van het onthouden niet waard
Volgens mij las ik een tijdje geleden in het NRC dat alleen Macron daar geweest is omdat die het zelf wilde en blijkbaar gaan ze daar sowieso al niet heen omdat veel buitenlandse leiders Indonesisch eten niet lekker vinden?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:31 schreef H_T het volgende:
Vandaag gegeten bij het favoriete restaurant van Mark Rutte. Eten was prima, maar qua interieur zou ik me toch niet heel serieus genomen voelen als ik daar als wereldleider mee naartoe genomen zou worden
Zo. Even gefixtquote:Op zondag 27 augustus 2023 06:50 schreef AgnesGru het volgende:
![]()
![]()
Vroeg wakker op zondag, het zou verboden moeten worden.
Straks F2 race kijken. Dan zwemmen. Vanmiddag F1 kijken. Druk dagje zo.quote:Op zondag 27 augustus 2023 06:50 schreef AgnesGru het volgende:
![]()
![]()
Vroeg wakker op zondag, het zou verboden moeten worden.
Netjes hoorquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Het lukt tegenwoordig wel om ze in leven te houden, dus het antwoord is jaMijn bromelia houdt het zelfs al maanden langer vol dan de voorspelde leeftijd, alleen zonder mooie bloem erop
Moest die Strelitzia even googlen, maar die lijkt me fantastisch als die zo mega is als die van jullie.quote:Op zondag 27 augustus 2023 07:48 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
@:ijs_beer nog over de kamerplanten: wij hebben een sanseveria, een pannenkoekenplant, een reusachtige strelitzia nicolai (raakt telkens het plafond) 😁 en nog een nep-palm en twee vetplantjes waar ik de naam niet van weet.
Ik vind planten in huis heel gezellig
Mijn drakenbloedboom doet het ook heel goedquote:
Dat zijn nog eens schappelijke prijzen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:59 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb gisteren maar ¤ 1,50 betaald voor 3,5 uur parkeren in een parkeergarage. Ik twijfel echt of dat gewoon geen foutje was. Ik heb gewoon meer betaald voor een simpele colaatje dan voor een parkeergarage
Waar was datquote:Op zondag 27 augustus 2023 12:59 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb gisteren maar ¤ 1,50 betaald voor 3,5 uur parkeren in een parkeergarage. Ik twijfel echt of dat gewoon geen foutje was. Ik heb gewoon meer betaald voor een simpele colaatje dan voor een parkeergarage
GEWELDIG!! Die sfeer hierquote:
Wij zitten recht tegenover de pitboxen van Williams en Alpha Tauri en zijn de onderste rij van de oranje vlaggetjesquote:Op zondag 27 augustus 2023 07:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Straks F2 race kijken. Dan zwemmen. Vanmiddag F1 kijken. Druk dagje zo.
Veel plezierquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:20 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wij zitten recht tegenover de pitboxen van Williams en Alpha Tauri en zijn de onderste rij van de oranje vlaggetjes
Gaaafquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:20 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wij zitten recht tegenover de pitboxen van Williams en Alpha Tauri en zijn de onderste rij van de oranje vlaggetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |