Matig, McLaughlin liep vorig jaar nog een seconde harder.quote:
Femke hoefde niet voluit te gaanquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:55 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Matig, McLaughlin liep vorig jaar nog een seconde harder.![]()
Maar geweldige prestatie natuurlijk.
Zelf heeft ze ook al harder gelopen. Maar als je even bedenkt hoe ze er zondag bijlag, vind ik dit echt heel knap.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:55 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Matig, McLaughlin liep vorig jaar nog een seconde harder.![]()
Maar geweldige prestatie natuurlijk.
Daarom: McLaflin.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:15 schreef Em31 het volgende:
Ja dan had McLaughlin er maar moeten zijn hoor
Goedemorgenquote:
quote:
Geef je die reclame ook een 5 sterren reviewquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:00 schreef Redefine het volgende:
Die Amazon radio reclame is echt heel irritant
Ik zie het voor mequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:10 schreef Fred_B het volgende:
Het stortregent hier al uren aan een stuk![]()
Volgens mij was het nergens voorspeld dat het zo los zou gaan. Ik werd zelf ook al (gruwelijk) nat toen ik de deur voor de postbode opende en er een enorme bak water van de bovenrand van de deur zo op mij stroomde. Tot groot vermaak van de postbode trouwens
Flink rode vlekken die over België trekken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:10 schreef Fred_B het volgende:
Volgens mij was het nergens voorspeld dat het zo los zou gaan. Ik werd zelf ook al (gruwelijk) nat toen ik de deur voor de postbode opende en er een enorme bak water van de bovenrand van de deur zo op mij stroomde. Tot groot vermaak van de postbode trouwens
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:10 schreef Fred_B het volgende:
Heb jij al Supermax uit de speakers pompen?quote:
Arme Fred!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:10 schreef Fred_B het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Nee, nog niet. Er moet thuis nog vanalles gebeuren. Maar over een half uurtje gaan we rijden en KNALLENquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb jij al Supermax uit de speakers pompen?
En tot groot vermaak van mij, vandaar de likequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:10 schreef Fred_B het volgende:
Van een beetje water zal ik ook niet smeltenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
En tot groot vermaak van mij, vandaar de like
66 mm voor zondag en maandag samen in Merano zie ik. Neem misschien voor de zekerheid ook een opblaasboot meequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:42 schreef Arizona het volgende:
Wij gaan maandag op vakantie wegregenen, dus ik mág dat, lol hebben om andere doorweekten
Je kreeg Helena nog niet aan het dansen ?quote:
Ik wil al een tijdje een nieuwe UI. Ik ben er nog een beetje mee aan het klooienquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je kreeg Helena nog niet aan het dansen ?
Zekerquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:42 schreef Arizona het volgende:
Wij gaan maandag op vakantie wegregenen, dus ik mág dat, lol hebben om andere doorweekten
Voor Wobke is het net een bezoek aan kaboutertjesland.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In de Zuid-Europese landen zullen ze vast blij zijn met Hoekstra.
Ik heb niet gekeken, maar hoe doen ze dat en waarom?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:31 schreef AgnesGru het volgende:
Ik vind het expres ongeldig maken van pogingen, bijvoorbeeld bij het speerwerpen, zo ontzettend onsportief
De hele maand januari beschikbaar zijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:46 schreef H_T het volgende:
Makers Wie is de mol zoeken kandidaten voor nieuwe show
Ik denk "Wie is de egel?".quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
De hele maand januari beschikbaar zijnDat is best lang. Ben wel benieuwd wat het wordt
Of toch niet. Het gaat wel een soap worden op deze manier.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Spaanse voorzitter opgestapt
Wat ook wel logisch is natuurlijk na wat ie gedaan had.
Als ze weten dat het slechte worp is. Hoeven de jury's niet gaan meten enzoquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken, maar hoe doen ze dat en waarom?
niet?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Of toch niet. Het gaat wel een soap worden op deze manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |