Lekker.quote:
Den Haag krijgt het nog druk vandaag, twee vrienden van mij gaan er ook naartoe vanmiddag.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:21 schreef H_T het volgende:
Ik ben bewust al wakker en de deur uitOp weg naar vrijwilligerswerk en daarna een bezoek brengen aan Den Haag
Dan zal ik er vandaag maar wegblijvenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Den Haag krijgt het nog druk vandaag, twee vrienden van mij gaan er ook naartoe vanmiddag.
En dat allemaal in het weekend, ik ben blij dat ik Den Haag niet ben.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan zal ik er vandaag maar wegblijvenGisteren was ik er wel een morgen ook weer.
Dat is wel zo schappelijkquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan zal ik er vandaag maar wegblijvenGisteren was ik er wel een morgen ook weer.
Ben aan het bakken voor een verjaardag, dus veel in de keuken vandaag. Twee cakes en banketbakkersroom klaar, nu eerst even koffie.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Dank! Heb jij nog bijzondere plannen vandaag?
Goed becaken!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ben aan het bakken voor een verjaardag, dus veel in de keuken vandaag. Twee cakes en banketbakkersroom klaar, nu eerst even koffie.
Is je waggie definitief klaar?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:57 schreef NailQueen het volgende:
Vanavond is er een dragshow in Emmen met o.a. dragqueens van Drag Race Holland. Ik heb nog nooit een dragshow gezien dus dat lijkt me erg leuk. Ik ben alleen nog afhankelijk van welk vervoer
Ik kan niet mee, ik heb al plannen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:57 schreef NailQueen het volgende:
Vanavond is er een dragshow in Emmen met o.a. dragqueens van Drag Race Holland. Ik heb nog nooit een dragshow gezien dus dat lijkt me erg leuk. Ik ben alleen nog afhankelijk van welk vervoer
Oh welke queens? Ben toevallig seizoen 1 weer terug aan het kijkenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:57 schreef NailQueen het volgende:
Leuk!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:18 schreef ijs_beer het volgende:
Goedemorgen, zojuist twee kamerplanten () gekocht, een Monstera Deliciosa en een Philodendron Scandens Micans.
Nu had ik al een Sansevieria en een Calathea, en wil nog wat leuke kleine vetplantjes. Beetje bij beetje wordt het hier gewoon een jungle.Verder de buren nog geluidsoverlast bezorgt met de klopboor om wat dingen te kunnen ophangen aan de muur.
![]()
Hebben jullie eigenlijk kamerplanten??
Opnieuw weer problemen in korte tijd. Ik heb daar maandag een afspraak voor staan. Na mijn vakantie ga ik op zoek naar een nieuwe auto. Hij is duidelijk aan zijn einde toe.quote:
Aaah echt niet?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kan niet mee, ik heb al plannen.
Janey Jacke, Tabitha, Chelseaboy en Megan Schoonbrood. Vooral Janey en Tabitha lijken me erg leukquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh welke queens? Ben toevallig seizoen 1 weer terug aan het kijken
Ik ga uiteten en ons kennende duurt dat bijna de hele avond.quote:
Gewoon eens bij Fred (van) B langsgaanquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Opnieuw weer problemen in korte tijd. Ik heb daar maandag een afspraak voor staan. Na mijn vakantie ga ik op zoek naar een nieuwe auto. Hij is duidelijk aan zijn einde toe.
Wel gewoon 's nachts hoop ik?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:18 schreef ijs_beer het volgende:
Goedemorgen, zojuist twee kamerplanten () gekocht, een Monstera Deliciosa en een Philodendron Scandens Micans.
Nu had ik al een Sansevieria en een Calathea, en wil nog wat leuke kleine vetplantjes. Beetje bij beetje wordt het hier gewoon een jungle.Verder de buren nog geluidsoverlast bezorgt met de klopboor om wat dingen te kunnen ophangen aan de muur.
![]()
Het enige wat ik tot nu toe in leven heb weten te houden is een Kentiapalm.quote:Hebben jullie eigenlijk kamerplanten??
Nee hoorquote:
Oh! Je bent nu veel bij dinges?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Leuk!![]()
De temperatuur in mijn huis is erg wisselvallig en ben tegenwoordig ook vaak niet thuis dus niet al m'n planten overleven het
Kun je de buien niet richting Zandvoort sturen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Buienradar zegt dat het droog is, maar als ik naar buiten kijk, dan regent het toch.
Het gaat erom dat je genietquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:41 schreef Arizona het volgende:
Groeten uit Beieren! Alwaar we in het meest oubollige hotel/restaurant ooit zitten
Het gemiddelde meubelstuk hier is zo’n 80 jaar oud schat ik. Ik hou ervan
Buienradar heeft altijd gelijkquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Buienradar zegt dat het droog is, maar als ik naar buiten kijk, dan regent het toch.
Naar Barcelona gaan als alternatief heeft nu ook weinig zin.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is de bedoeling dat hij Engels praat op Eurosport maar...quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:53 schreef Redefine het volgende:
Ah volgens Contador gaat Joembo Viesma vandaag winnen.
Wat een weer daar, eerst ook maar eens niet vallenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:53 schreef Redefine het volgende:
Ah volgens Contador gaat Joembo Viesma vandaag winnen.
Ja.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat een weer daar, eerst ook maar eens niet vallen
Niemand die daar ooit een woord Engels van verstaat.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat hij Engels praat op Eurosport maar...
Ik geef de voorkeur aan Ruth Jacott, de oom van Raffaella dus.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:52 schreef NailQueen het volgende:
Raffaela zingt nu Chocolate. Even de zure appel heen bijten en dan komt de hoofdact.
Edit: and the crowd goes mild
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat een weer daar, eerst ook maar eens niet vallen
Waku Waku maar mee.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan Ruth Jacott, de oom van Raffaella dus.
Ruth zong trouwens ooit de begintune van Waku Waku. Waarvan de minstens zo legendarische presentator Rob Fruithof helaas is overleden.
Hier is het ook droog gebleven. Zit niet in het Westland, maar ook niet heel ver daar vandaan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:19 schreef Yesse het volgende:
Ik heb in het Westland op een boot gezeten en het is wonder boven wonder de hele tijd droog gebleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |