Op airfridayquote:
Ik wel, ik heb sinds vanmiddag ook vakantie. Er gaat dus duidelijk iets niet goed bij jou op het werkquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
We? Als in wij allemaal ook?![]()
Dan moet ik toch mijn baas even bellen, want die heeft mij gewoon ingeroosterd voor maandag.
Welke film?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is benauwd en geen drup regen gezien
Maar vanmiddag wel in de bios gezeten met airco
idd, een goede keuzequote:
Dan stappen ze over de lijn, of slaan op de grond (arm over de lijn). Want ze hebben liever een ongeldige poging dat een minder goede.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken, maar hoe doen ze dat en waarom?
En dat was vanmorgen niet altijd het geval naar mijn idee.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is het juist niet. Mits ze het tijdig doen. Want zo hoeven ze de worp of sprong niet op te meten.
Ik ga hier meteen werk van maken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wel, ik heb sinds vanmiddag ook vakantie. Er gaat dus duidelijk iets niet goed bij jou op het werk
Vond je het leuk ja? Ik vond hem veel leuker dan ik vooraf had verwacht. Vooral Kenquote:
Jullie kunnen ook gewoon maandag niet naar het werk gaan, het is vast een misverstand. En dan hoef je de baas ook niet lastig te vallen in zijn vrije tijd want die heeft natuurlijk óók vakantie nu!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ga hier meteen werk van maken.![]()
@:luctor.et.emergo, we worden duidelijk door onze bazen gelapt. Als ik jou was zou ik ook maar snel gaan bellen, want dit kan natuurlijk niet zomaar!
@Luctor.et.Emergo kan zijn laptop nog meenemen naar het Gardameer en als hij dan toch geen vakantie blijkt te hebben gewoon doorwerken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
@:luctor.et.emergo, we worden duidelijk door onze bazen gelapt. Als ik jou was zou ik ook maar snel gaan bellen, want dit kan natuurlijk niet zomaar!
Ik vond de verhaal heel leuk. Hij is ook leuker dan ik had verwacht.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vond je het leuk ja? Ik vond hem veel leuker dan ik vooraf had verwacht. Vooral Kenmaar ook het verhaal.
Ik heb het niet gezien, dus kan daar niet onder oordelen. Maar dat is wel waarom het in de meeste gevallen juist wel sympathiek is.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En dat was vanmorgen niet altijd het geval naar mijn idee.
Dat lijkt me inderdaad wel de meest wijze manier van handelen, veel beter dan nu nog boos gaan lopen bellen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jullie kunnen ook gewoon maandag niet naar het werk gaan, het is vast een misverstand. En dan hoef je de baas ook niet lastig te vallen in zijn vrije tijd want die heeft natuurlijk óók vakantie nu!
Ik kan me niet voorstellen dat het een misverstand is, ik denk dat Arizona gewoon gelijk heeft.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:luctor.et.emergo kan zijn laptop nog meenemen naar het Gardameer en als hij dan toch geen vakantie blijkt te hebben gewoon doorwerken.
Jij hebt een iets groter probleem als het allemaal op een misverstand blijkt te berusten.
Ja, hier gaat inderdaad duidelijk iets mis.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh ja, dit klinkt wel als een goed idee.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:luctor.et.emergo kan zijn laptop nog meenemen naar het Gardameer en als hij dan toch geen vakantie blijkt te hebben gewoon doorwerken.
Jij hebt een iets groter probleem als het allemaal op een misverstand blijkt te berusten.
Jaquote:
quote:
Goed bezig! En veel plezierquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:21 schreef H_T het volgende:
Ik ben bewust al wakker en de deur uitOp weg naar vrijwilligerswerk en daarna een bezoek brengen aan Den Haag
Dank! Heb jij nog bijzondere plannen vandaag?quote:
Goed bezig en veel plezier.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:21 schreef H_T het volgende:
Ik ben bewust al wakker en de deur uitOp weg naar vrijwilligerswerk en daarna een bezoek brengen aan Den Haag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |