Naar wat voor cafés ga je wel niet, H_T? En wanneer nodig je ons nou een keer uit?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst in een café de tekst 'Gardameer of Rome, pizza met tonijn, ik zou de maffia vermoorden om bij jou te kunnen zijn'
Beetje rare openingszin wel.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst in een café de tekst 'Gardameer of Rome, pizza met tonijn, ik zou de maffia vermoorden om bij jou te kunnen zijn'
Dit was bij een pubquiz in Utrechtquote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Naar wat voor cafés ga je wel niet, H_T? En wanneer nodig je ons nou een keer uit?
We zijn wel eens samen in hetzelfde café geweestquote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:02 schreef ijs_beer het volgende:
Met H_T een biertje pakken lijkt me overigens geen straf. Plezant gezelschap vermoed ik zo.
De openingszin is 'Vrijdagmorgen, half negen, mors ik koffie op mijn krant'. Niet echt een verbeteringquote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:02 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Beetje rare openingszin wel.
Ik kan me echt storen aan zo'n nummer. Omdat het idee zo slecht is uitgewerkt. Het klinkt helemaal niet Italiaans! En het intro heeft ook niks met Italië te maken.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:09 schreef H_T het volgende:
[..]
De openingszin is 'Vrijdagmorgen, half negen, mors ik koffie op mijn krant'. Niet echt een verbetering
En het heeft bijna 2 miljoen views![]()
Pfffquote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is wel een drastische en ambitieuze maatregelquote:
They call me Sjors Chaosquote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:19 schreef Meke het volgende:
Dit topic is het meest chaotische topic van de afgelopen 2252 delen volgens mij![]()
Deze gozer kwam hier tijdens de dorpsfeesten optreden een aantal maanden terug.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:09 schreef H_T het volgende:
[..]
De openingszin is 'Vrijdagmorgen, half negen, mors ik koffie op mijn krant'. Niet echt een verbetering
Mart de Kruijf zat weer ‘ns aan tafel. Dit keer bij Humberto. Is een vriend van ons.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:59 schreef molloot200 het volgende:
Het Oorlog in Oekraïne topic bijhouden is ook weer erg interessant op dit moment
Mafialieden komen in de hel. Hoop ik toch.quote:
Bij de kerstborrel kwam een keer ene Yves (mogelijk Berendse of zoiets) optreden. Nooit van gehoord, maar het leek me verstandig zo ver mogelijk van het podium af te gaan staanquote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Deze gozer kwam hier tijdens de dorpsfeesten optreden een aantal maanden terug.
Nog nooit van hem gehoord
Ja, maar mijn hel klinkt zo raar.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:34 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Mafialieden komen in de hel. Hoop ik toch.
Ja eigenlijk welquote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:55 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Jouw hel is gewoon Almere.
en dit soort dingenquote:
mogen wmb lekker elders ondergebracht worden.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:49 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]/[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
Maar dan zonder Maffiva Hollandia?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 04:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh en trouwens, kunnen we de hel een beetje gezellig houden aub?![]()
Volgens een groot (het grootste?) deel van de mensen die er überhaupt in geloven moet ik daar ook heen, dus dit soort figuren
[..]
en dit soort dingen
[..]
mogen wmb lekker elders ondergebracht worden.![]()
Wolter Kroes lijkt me nog wel een gezellige gast, dus die mag erin zolang hij niet dat soort liedjes zingt.
En nu, wat denk je nu?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toen ik vanmorgen wakker werd, dacht ik dat het maandag is.![]()
Dat is fijner dan denken dat het zaterdag is en er dan achterkomen dat het donderdag is.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toen ik vanmorgen wakker werd, dacht ik dat het maandag is.![]()
En de naam Amalia komt niet eens voor in Italiequote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar Donatella rijmt niet op Italia natuurlijkquote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En de naam Amalia komt niet eens voor in Italie
Dat is wel zo inderdaad.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is fijner dan denken dat het zaterdag is en er dan achterkomen dat het donderdag is.
Ik kwam er net op kantoor achter dat ik eigenlijk een shirtje onder mijn blousje moet dragen, hij zakt soms een beetje te ver weg![]()
Veel plezier.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:33 schreef GeorgeM het volgende:
Vandaag de sleurhut inpakken voor Zandvoort
Veel plezierquote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:33 schreef GeorgeM het volgende:
Veel plezier!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:33 schreef GeorgeM het volgende:
Hooguit een beetje op Sprang-Capelle. Dat is toch minder spectaculair.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar Donatella rijmt niet op Italia natuurlijk
Moedersquote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:47 schreef NailQueen het volgende:
Het prachtige nummer 'Ons moeder zeej nog' nu in het foute uur!
quote:
quote:
Dank liefjesquote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is fijner dan denken dat het zaterdag is en er dan achterkomen dat het donderdag is.
Ik kwam er net op kantoor achter dat ik eigenlijk een shirtje onder mijn blousje moet dragen, hij zakt soms een beetje te ver weg![]()
Sterkte nog vandaag en fijne vakantie.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:55 schreef Arizona het volgende:
Kantoordag hier. De laatste meeting voor mijn vakantie is net achter de rug![]()
Nu nog een paar uurtjes me ergeren aan de luidruchtige collega en dan lekker pas over 3,5 week naar kantoor
Hijsen hijsen hijsenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:54 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
En nu de hele dag krampachtig zitten
Ga je nog ergens heen?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:55 schreef Arizona het volgende:
Kantoordag hier. De laatste meeting voor mijn vakantie is net achter de rug![]()
Nu nog een paar uurtjes me ergeren aan de luidruchtige collega en dan lekker pas over 3,5 week naar kantoor
Jullie borrel begint vroeg!quote:
Afhankelijk van hoeveel bier er in de hel beschikbaar is mag zo'n liedje er zo nu en dan misschien wel eens tussendoor.quote:
Is die smakkerd er ook?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:55 schreef Arizona het volgende:
Jaquote:
Italiëquote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hijsen hijsen hijsen
[..]
Ga je nog ergens heen?
Waar in Italië ga je naartoe?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja
[..]
ItaliëAlleen voor de eerste dagen zijn de weersvoorspellingen… dramatisch. Heel. Veel. Regen. Dan maar de wellness ipv wandelen.
Südtirol (bij Merano) eerst, daarna Gardameer.quote:
Ah ja, daar blijft het weer net zo wisselvallig als het de hele zomer al is. Al hadden wij vorig jaar in Merano vorig jaar bijna elke dag boven de 35 graden, en dat was ook niet bepaald ideaalquote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Südtirol (bij Merano) eerst, daarna Gardameer.
Ik ga ook naar het Gardameerquote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Südtirol (bij Merano) eerst, daarna Gardameer.
Daar wordt het zoals het er nu uitziet een heerlijke 25 graden, daar heb je (en ik) geluk meequote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ga ook naar het Gardameer
Eerlijk gezegd maakte ik me een beetje zorgen over het warme weer en de hittegolf. Ik probeer het maar op me af te laten komen. Het is zinloos om me daar druk te over maken.
ja, het is daar deze week 37 graden en volgende week 17quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ah ja, daar blijft het weer net zo wisselvallig als het de hele zomer al is. Al hadden wij vorig jaar in Merano vorig jaar bijna elke dag boven de 35 graden, en dat was ook niet bepaald ideaal![]()
Maar als het maar een beetje redelijk weer is, zijn veel van die Waalwegen al prima te doen, omdat je daar vaak nog wel redelijk beschut bent.
Er zullen vast mooiere plekken zijn, maar het Gardameerquote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja
[..]
ItaliëAlleen voor de eerste dagen zijn de weersvoorspellingen… dramatisch. Heel. Veel. Regen. Dan maar de wellness ipv wandelen.
In Verona is het nu 38 gradenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daar wordt het zoals het er nu uitziet een heerlijke 25 graden, daar heb je (en ik) geluk mee
[..]
Ik wist niet dat dat ook mogelijk wasquote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:17 schreef Cyan9 het volgende:
M'n rechteroog is vooruit gegaan, er gaat weer een kwartje van de lens sterkte af. Hoezee.
Als je ouder wordt (sorry @Cyan9quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat ook mogelijk was
Half jaar geleden was dat kwartje er net bij gekomen. Het is zoiets als dat je oog zich aanpast aan de nieuwe situatie en daarmee zich weet te herstellen. Ik weet het verder ook niet, de opticien kan mij echt alles wijs maken.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat ook mogelijk was
Kan je nagaan dat het mij nu al overkomt, en dan moet ik zelfs nog ouder worden.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als je ouder wordt (sorry @:cyan9) kan dat, mijn opa had op het laatst geen bril meer nodig
Ik hoop het met je mee. Waar wij naar toe gaan (Oostenrijk) gaat het vooral veel regenenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
In Verona is het nu 38 graden
Maar volgende week is het weer 24 graden. Hopelijk houdt dat weer nog even aan.
Zo?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:17 schreef Cyan9 het volgende:
M'n rechteroog is vooruit gegaan, er gaat weer een kwartje van de lens sterkte af. Hoezee.
Ja mij ookquote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat lijkt me best wel pijnlijk eigenlijk.
Nederland is gewoon veel fitter dan die Engelsen. Dat lijkt wel een amateurploeg.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De dames gaan lekker. En alweer 5-0
Ja, inderdaad. Nu al 7-0.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:12 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nederland is gewoon veel fitter dan die Engelsen. Dat lijkt wel een amateurploeg.
Bij de vrouwen is het echt heel apart dat sinds een jaar of tien het gat tussen Nederland en de rest alleen maar groter wordt. Je zou verwachten dat andere landen toch wel terug komen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Nu al 7-0.
En dit zijn dan twee van de vier beste van Europa.
De Engelsen hebben een bezoekje van Rubiales gekregen in de rust. Zijn daarna nooit meer hetzelfde geweestquote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:50 schreef Em31 het volgende:
Kun je nagaan dat het in de eerste helft nog 0-0 stond.wat een verschil.
Wanneer gaan jullie?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik hoop het met je mee. Waar wij naar toe gaan (Oostenrijk) gaat het vooral veel regenenMaar we nemen regenhoezen en jassen mee dus we komen er wel uit
Allang blij dat het straks in de nachten weer wat beter te doen is.
Ja, ze hadden gewacht met scoren totdat mijn moeder op de bank zat.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:50 schreef Em31 het volgende:
Kun je nagaan dat het in de eerste helft nog 0-0 stond.wat een verschil.
Is Van Ass halverwege ingeruild als bondscoach voor je moederquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ze hadden gewacht met scoren totdat mijn moeder op de bank zat.
Ja, had je dat niet gezien?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is Van Ass halverwege ingeruild als bondscoach voor je moeder
Ik heb het helaas gemist.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, had je dat niet gezien?
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:11 schreef Em31 het volgende:
200 meter sprinten en vervolgens nog een kleine hartaanval
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:11 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn ook een paar atleten geblesseerd omdat twee karretjes op elkaar zijn geknald.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:35 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Zit je net even voetbal te kijken mis je dit
En een verspringer maakte een schitterende verre snoekduik nadat hij uitgleed over de balkquote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:35 schreef sportfreak het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Er zijn ook een paar atleten geblesseerd omdat twee karretjes op elkaar zijn geknald.![]()
Het is een onrustige avond!
Je zou denken dat wit blauw wel ziet, al komt wit wel van rechts. Lastig!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:39 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Grote vraag, wie is fout?
WTF is die blauwe (niet Cyan) überhaupt aan het doen?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:39 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Grote vraag, wie is fout?
Dan heb je ook al vliegende Jamaicanen gemist bij het verspringen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:35 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Hahahaha wtfquote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:11 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Die blauwe (niet H_T) lijkt het weggetje waar die andere uitkomt in te willen, maar lijkt zijn draaicirkel een tikje verkeerd ingeschat te hebben.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
WTF is die blauwe (niet Cyan) überhaupt aan het doen?![]()
Die rijdt dwars over de weg en was zonder aanrijding het gras ingereden…
Ik ook niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |